quote:
Hemquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Weet je ook wie dit is Cap? (rest van RJPvD weet het onderhand wel, maar het is een goed excuus om m weer eens te posten)
Dit lekkere ding is een favo van homo en moiquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik zou het echt niet weten Peaceman... Beetje Sylvie Meijs-achtig geval?? Kijkt iig bijzonder kwaad.
Aha de mierenneuker is ook wakkerquote:
foto is vast wel mannelijk... hoop ik...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Taal/geslachts-verloederaar !
Volgens z'n profiel wel. Z'n voornaam is Theo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef peaceman het volgende:
foto is vast wel mannelijk... hoop ik...
deze flauw grap zat er aan te komen... zal het groene boekje eens raadplegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens z'n profiel wel. Z'n voornaam is Theo...
Ja hier zitten we hahaha. Ik keek vroeger wel GTST en nu heb ik het af en toe op de achtergrond aan als ik achter FOK zit. DH kijk ik ook, leuk.... ik neem het altijd op zodat Peaceman en ik samen kunnen kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
Hey, hier zitten jullie.![]()
Nee Diaan, ik kijk nooit naar GTST. Wél naar Desperate Housewives, trouwens.
Denk dat niemand het weet.. is ook zo'n onbekend plaatjequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt het plaatje van Peaceman nog geraden? Dan kan ik een nieuwe posten....
Marcel van Dam poneerde een stelling waar uiteraard niemand het mee eens was en dus komen die anderen verhaal halenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
De drie mannen op de voorgrond.
En wat is de reden van hun samenzijn ?
*mompelt iets over Exotaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Marcel van Dam poneerde een stelling waar uiteraard niemand het mee eens was en dus komen die anderen verhaal halen![]()
Ongetwijfeld bekend voor de mensen die hier vaker komen, maar mij zegt het werkelijk nietsquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:01 schreef peaceman het volgende:
Voor Cap: Het was Eliza Dushku (Faith uit Buffy)
Ze is een waar RJPvD cult-fenomeen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ongetwijfeld bekend voor de mensen die hier vaker komen, maar mij zegt het werkelijk niets![]()
Nou bekend is niet helemaal het goede woord, we werden ermee overspoeldquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ongetwijfeld bekend voor de mensen die hier vaker komen, maar mij zegt het werkelijk niets![]()
Mooi is dat, hè ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nou bekend is niet helemaal het goede woord, we werden ermee overspoeld![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou bekend is niet helemaal het goede woord, we werden ermee overspoeld![]()
en waarom waren ze samen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:35 schreef pyl het volgende:
Marcel van Dam, Theo Joekes, Kees van Dijk![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ovide?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:16 schreef Neleos het volgende:
5 begravenisondernemers.
The Sopranos toch?
Hoe kan het ook anders.... IRL heet ze Soleil Moon Frye..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Punky Brewster?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
zo te zien speelt hij een dokter in een serie... in ER?
Ik heb ER maar sporadisch gezien, heb geen idee hoe hij heet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is die Bosnische Dokter.
eerst moet die dokter nog geraden worden toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:42 schreef peaceman het volgende:
is het al tijd voor foto's van lekkere wijven mooie vrouwen?![]()
Oeps, had ik over het hoofd gezien. De parlementaire enquete naar het RSV-debacle.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
en waarom waren ze samen dan?
Goran Visnjic, de hunk van mijn zus. Na GC en HG.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ER maar sporadisch gezien, heb geen idee hoe hij heet.
in de rol van:quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:49 schreef Tokay het volgende:
Willeke Alberti.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef pyl het volgende:
Marleen Spaargaren.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:58 schreef peaceman het volgende:
Pyl mijn boekenlijstje nog gezien?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Mosquito Coast ben ik ook bezig te lezen, maar kom er niet doorheen en leg hem steeds weg om wat anders te gaan lezenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:52 schreef pyl het volgende:
[..]
1. Mosquito Coast - Paul Theroux
2. 1984 - George Orwell
3. Der Steppenwolf - Herman Hesse
4. De hel - Boudewijn Buch
5. De nacht der Girondijnen - Jacob Presser
6. De Onrustzaaier - Willem G. van Maanen
7. On the Beach - Nevil Shute
8. On the road - Jack Kerouac
9. Bint - Bordewijk
10. De kleine Johannes - Frederick van Eeden/Kaas - Willem Elschot
1 t/m 3 en 8 t/m 10 heb ik ook gelezen. Ik zie wel een trend, hoor Peaceman. Eerst de Schaaknovelle en nu weer een hele lijst met boeken met ....uhm..... nogal eigenzinnige karakters en Einzelgänger. Mosquito Coast nota bene op 1!!! Wat zegt dat over jou? Ook zo'n monomane, obessieve stijfkop?![]()
En wat zegt dat over Diaan???????![]()
Voer voor psychologen.........![]()
Neen, dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:52 schreef pyl het volgende:
[..]
1. Mosquito Coast - Paul Theroux
2. 1984 - George Orwell
3. Der Steppenwolf - Herman Hesse
4. De hel - Boudewijn Buch
5. De nacht der Girondijnen - Jacob Presser
6. De Onrustzaaier - Willem G. van Maanen
7. On the Beach - Nevil Shute
8. On the road - Jack Kerouac
9. Bint - Bordewijk
10. De kleine Johannes - Frederick van Eeden/Kaas - Willem Elschot
1 t/m 3 en 8 t/m 10 heb ik ook gelezen. Ik zie wel een trend, hoor Peaceman. Eerst de Schaaknovelle en nu weer een hele lijst met boeken met ....uhm..... nogal eigenzinnige karakters en Einzelgänger. Mosquito Coast nota bene op 1!!! Wat zegt dat over jou? Ook zo'n monomane, obessieve stijfkop?![]()
En wat zegt dat over Diaan???????![]()
Voer voor psychologen.........![]()
Tja je kunt natuurlijk ook niet alles weten, ik denk trouwens ook dat je dat ook niet moet willen.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Superted!
De kenners laten zich horen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:15 schreef Tokay het volgende:
Superted!
Lijk me niet, hè?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tja je kunt natuurlijk ook niet alles weten, ik denk trouwens ook dat je dat ook niet moet willen.![]()
Dan had je nog meer gewetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Lijk me niet, hè?
Als je toch eens wist wat ik allemaal al ben vergeten........![]()
De naam van de echtgenote van William H. Macy, wellicht?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:18 schreef pyl het volgende:
Als je toch eens wist wat ik allemaal al ben vergeten........![]()
Huh?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Tokay het volgende:
De naam van de echtgenote van William H. Macy, wellicht?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
De naam van de echtgenote van William H. Macy, wellicht?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben E King?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Rijk en Madelief Verelst
Pyl is meer belezen dan ik denk ik, mijn hersens worden verrijkt door tv.quote:
Ja dat is ook zo denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pyl is meer belezen dan ik denk ik, mijn hersens worden verrijkt door tv.
neequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
van Popquiz a gogo?
Ik bedoel als bedenker, Leo Blokhuis is het ook niet, dat had ik wel gezien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
niet leo blokhuis denk ik
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:58 schreef Berkery het volgende:
SIngle Luck?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
tonko dop is dat
Ik weet zeker dat jij, als muziekliefhebber, dat een erg leuk programma zult vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef peaceman het volgende:
Nooit van meneer gehoord en Single Luck ken ik alleen van naam
wanneer is dat dan? en waar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij, als muziekliefhebber, dat een erg leuk programma zult vinden.
Even denken dan...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
plaats liever een plaatje Pos.
Ik denk diep na maar er schiet me niets te binnen.....zal ik er dan toch één gemist hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Serial killer (uiteraard) Amerikaan. Bekende meer dan 200 moorden maar bleek dat het er later een heel stuk minder waren. Zijn levensverhaal is verfilmd en de titel is slechts zijn voornaam.
Nooit van de film Henry gehoord Pos?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef pos het volgende:
[..]
Ik denk diep na maar er schiet me niets te binnen.....zal ik er dan toch één gemist hebben?
Vaag wel ja maar het zegt me eventjes niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit van de film Henry gehoord Pos?
Henry Lee Lucas heet de man. Het is nooit helemaal duidelijk wie er nu gelijk had. Henry of het OM.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef pos het volgende:
[..]
Vaag wel ja maar het zegt me eventjes niks
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Berkery het volgende:
Henry Lee Lucas. Dook later ook op in een liedje van Nick Cave![]()
Interessant...ga er straks wel even op googlenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Henry Lee Lucas heet de man. Het is nooit helemaal duidelijk wie er nu gelijk had. Henry of het OM.
De pers vreest dat de 200 geen leugen is.
Lucasquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:12 schreef pos het volgende:
[..]
Interessant...ga er straks wel even op googlen
Klopt, weet je zijn naam nog?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die Engelse bouwvakker en zijn gestoorde vrouw. Lokte meisje in huis verkrachte en vermoorde ze.
Nee...moet ik het zeggen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Camden Ripper?
quote:
Had ik met dat boek over Koos H.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef pos het volgende:
Fred en Rose West
Ik heb het boek gelezen...gruwelijk...bijna te erg om te lezen
Jeetje raak ik achter of zo...??quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had ik met dat boek over Koos H.
Die Haagse uitsmijter die een aantal meisje heeft verkracht en vermoord eind jaren 70 begin jaren 80.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:31 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje raak ik achter of zo...??Koos H?
Zegt me niks, zit meer in de Amerikanen denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Haagse uitsmijter die een aantal meisje heeft verkracht en vermoord eind jaren 70 begin jaren 80.
Volgend jaar komt de film over The Zodiac Killer. lijkt me wel interessant.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:37 schreef pos het volgende:
[..]
Zegt me niks, zit meer in de Amerikanen denk ik
Ja idd..wacht wel tot hij op dvd isquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de film over The Zodiac Killer. lijkt me wel interessant.
Ik ook wel denk ik. Lees net dat Kiefer Sutherland niet de Zodiac Killer speelt. Jammer, heeft een echte rotkop die gozer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef pos het volgende:
[..]
Ja idd..wacht wel tot hij op dvd is
Als ik zijn vrouw zo bekijk moet jij hem toch wel voor je kunnen winnen denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:51 schreef pos het volgende:
O...wat een lieve foto![]()
dank je wel, ik sla hem op
Dat weet ik nog zo net niet maar ik vind het een mooie vrouw hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik zijn vrouw zo bekijk moet jij hem toch wel voor je kunnen winnen denk ik.
Ach zal Pavel eens vragen of hij mee komt RJP'en en dan vind ie jou vast en zeker leuker dan zijn vrouw!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:02 schreef pos het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet maar ik vind het een mooie vrouw hoor
[afbeelding]
Is dat de verdachte van de ontvoering van de Lindberghbaby?quote:
Nee dat is hem nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat de verdachte van de ontvoering van de Lindberghbaby?
... was America's first "serial killer" of the modern era.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is ook geen Edje Gein volgens mij. Hmmm welke seriemoordenaar liep er nog meer door de states in de jaren 50?
Oh ja Boston strangler.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef pos het volgende:
The Boston Strangler - Albert DeSalvo
Between June 1962 and January 1964, 13 women in the Boston area were strangled. The police did not believe they were the work of one individual, but the public were convinced by the media that they were all victims of a murderer they dubbed, "the Boston Strangler".
What was so terrifying to the residents of Boston was that the Strangler's victims were not prostitutes or vagrants, but respectable, middle aged or elderly women who were attacked in their own homes
tony curtisquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef pos het volgende:
The Boston Strangler - Albert DeSalvo
Between June 1962 and January 1964, 13 women in the Boston area were strangled. The police did not believe they were the work of one individual, but the public were convinced by the media that they were all victims of a murderer they dubbed, "the Boston Strangler".
What was so terrifying to the residents of Boston was that the Strangler's victims were not prostitutes or vagrants, but respectable, middle aged or elderly women who were attacked in their own homes
Leuk linkje!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Tokay kijk eens!
geflipte cavia
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
Jeffrey Dahmer.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:35 schreef pyl het volgende:
Marcel van Dam, Theo Joekes, Kees van Dijk![]()
Oh jawel hoor. Maar dan wel het up-tempo werk. De tamme knoei kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef pos het volgende:
Hee TH hou jij van Madness?
Precies vind ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar dan wel het up-tempo werk. De tamme knoei kan me gestolen worden.
Mevr. Nanninga toch?quote:
We ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef pos het volgende:
Precies vind ik ookHoor net dat ze komen in Oktober en dat we kaartjes hebben
Zat er al op te wachten toen ik terug las wat ik geschreven hadquote:
ze zijn toch pas geweest?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef pos het volgende:
[..]
Klopt in de Melkweg en was binnen een paar uur uitverkocht.quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef pos het volgende:
Zat er al op te wachten toen ik terug las wat ik geschreven had
Uhm...sorry TH...volgende keer?
Ja vreselijk mens idd, brr...quote:
beetje laat , maar was natuurlijk wel goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
Jeffrey Dahmer.
ze komen 18 okt. in HMH.... ik kan dan helaas niet...quote:Op zaterdag 17 september 2005
20:23 schreef pos het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze komen 18 okt. in HMH.... ik kan dan helaas niet...![]()
![]()
Ga je weer foto's maken Pos?![]()
Ben erg benieuwd hoe het is geweest. Het is op een dinsdag en dat is de enige dag in de week dat ik echt niet kan.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef pos het volgende:
[..]
Tuurlijken idd 18 okt ga ik er heen
Ik ga proberen de 19de vrij te krijgenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe het is geweest. Het is op een dinsdag en dat is de enige dag in de week dat ik echt niet kan.....
veel plezierquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
* gaat weg naar Nighttowntot morgen
nope geen van de broertjes Carradinequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:08 schreef Treinhomo het volgende:
Michael David Carradine ?
Hoe kom ik nou weer bij 'Michael'![]()
een Ierquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Wel 'n Yank ?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ian Holm?
Of is dat Bilbo (Balbo?)
tuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef sooty het volgende:
Richard Harris.
Niet dat ik weet. Maar ik zie dat dan ook nooit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef wyccie het volgende:
Bekend van Desperate Housewives?
helemaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef pyl het volgende:
Bullpit: Spencer Tracy.
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's inderdaad het nummer dat net in winamp speelde...vandaar.
een kruising Philip Freriks en Bram Vermeulenquote:
Dan krijg je 'n dooie stotteraar...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Bullpit het volgende:
een kruising Philip Freriks en Bram Vermeulen![]()
Het is iig een Nederlander.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Bullpit het volgende:
een kruising Philip Freriks en Bram Vermeulen![]()
hehehquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan krijg je 'n dooie stotteraar...
Of zoals Philip 't zou zeggen: 'een stooie dotteraar'.
O ja, shit, die is van mijn stoeltjes: Gerard van den Berg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Tokay het volgende:
Meneer is meubelontwerper.
Jan Ikea ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Tokay het volgende:
Meneer is meubelontwerper.
Da's fraai, pyl.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
O ja, shit, die is van mijn stoeltjes: Gerard van den Berg.![]()
Volgende keer beter, Bullpit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef Bullpit het volgende:
Jan Ikea ?
En het éérste möbel wat ik op z'n site onder ogen krijg, is nota bene de 'Tarantino'...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
O ja, shit, die is van mijn stoeltjes: Gerard van den Berg.![]()
Hmmmmm.......ik zag in jou wel een liefhebber van Tarantino. Niet dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
En het éérste möbel wat ik op z'n site onder ogen krijg, is nota bene de 'Tarantino'...![]()
Om de godverdomme niet !!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm.......ik zag in jou wel een liefhebber van Tarantino. Niet dus?
Goed gezien, wyccie!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef wyccie het volgende:
Laura Pausini?
Aha.quote:
hee pylquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Aha.
Je klinkt trouwens wel als mr. Pink hoor.![]()
Niet vloeken!quote:
En wie de neuk is dat nou weerquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef pyl het volgende:
Aha.
Je klinkt trouwens wel als mr. Pink hoor.![]()
Tssss.quote:
Tsja, als je niet bekend bent met het werk van Tarantino...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
Wanouweer ?
'k weet toch niet wie dat is...
De collega van mr Brown, mr Blue, mr Black en mr White. Hij vond het ook niet leuk, hoor, om mr Pink te worden genoemd.quote:
Nee; daar wil ik niet mee bekend zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
Tsja, als je niet bekend bent met het werk van Tarantino...
Dat zeg ik, wyccie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef wyccie het volgende:
Je vloekt wel alsof je in Tarantino films speelt!
Daar zeggen ze ook 'Not around the goddamn'quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef wyccie het volgende:
Je vloekt wel alsof je in Tarantino films speelt!
Ondergewaardeerde maar geweldige Tarantino film is Jacky Brownquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; daar wil ik niet mee bekend zijn.
't kleine beetje wat ik er van gezien heb vond ik ronduit bagger.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Tokay het volgende:
Die meneer van jou, is dat een Rus, pyl?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Bullpit het volgende:
Ondergewaardeerde maar geweldige Tarantino film is Jacky Brown![]()
Ha die Tong! Eeuwtje eerder denken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.Alexander Shzolzenichin ?
Da!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef wyccie het volgende:
Schrijver?
Hmmmmmmm.......nee, die maakte hij niet mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef sooty het volgende:
Lijkt mij een socialist die de mislukte revolutie betreurt.
Dag onder de dekens gelegen. Chronische hoofdpijn maar soms geen licht te verdragen. Niet ernstig dag erna wer onder de mensen. Tong is een positivo.quote:
Dat zeggen ze jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar zeggen ze ook 'Not around the goddamn'
Want ze spreken daar natuurlijk wel Engels.
Nee. Eerder. Maar was zijn tijd wel ver vooruit, dat moet gezegd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef wyccie het volgende:
Tsjechov?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Treinhomo het volgende:
Tolstoj ?
Wel ok dat je het met een knippoog neemt ( voor de insiders }quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
hey tong
ik dacht al dat je me vandaag helemaal vrij baan gaf
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ik weet de geboortejaren van al die schrijvers niet uit mijn hoofd
Dostojevski?
We zullen lief voor je zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag onder de dekens gelegen. Chronische hoofdpijn maar soms geen licht te verdragen. Niet ernstig dag erna wer onder de mensen. Tong is een positivo.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef wyccie het volgende:
Army of lovers!!!!!
Oooooh die !quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
die avro-man
zo'n net niet nichtquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oooooh die !
Die halfzachte...
Volgens mij heb ik nog nooit 'Ik hou van je' gezegd. Of is dit soms een soort van omgekeerde liefdesverklaring?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je houdt écht niet meer van me, hè ?![]()
Je begint nu zelfs al tegen me te liegen...![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Roeland Kooijmans.
En hoe weet ik nu dat je dat laatste niet liegt ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef wyccie het volgende:
En ik lieg wel vaker tegen je, omdat ik je lief vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |