quote:
Hemquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Weet je ook wie dit is Cap? (rest van RJPvD weet het onderhand wel, maar het is een goed excuus om m weer eens te posten)
Dit lekkere ding is een favo van homo en moiquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik zou het echt niet weten Peaceman... Beetje Sylvie Meijs-achtig geval?? Kijkt iig bijzonder kwaad.
Aha de mierenneuker is ook wakkerquote:
foto is vast wel mannelijk... hoop ik...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Taal/geslachts-verloederaar !
Volgens z'n profiel wel. Z'n voornaam is Theo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef peaceman het volgende:
foto is vast wel mannelijk... hoop ik...
deze flauw grap zat er aan te komen... zal het groene boekje eens raadplegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens z'n profiel wel. Z'n voornaam is Theo...
Ja hier zitten we hahaha. Ik keek vroeger wel GTST en nu heb ik het af en toe op de achtergrond aan als ik achter FOK zit. DH kijk ik ook, leuk.... ik neem het altijd op zodat Peaceman en ik samen kunnen kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
Hey, hier zitten jullie.![]()
Nee Diaan, ik kijk nooit naar GTST. Wél naar Desperate Housewives, trouwens.
Denk dat niemand het weet.. is ook zo'n onbekend plaatjequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt het plaatje van Peaceman nog geraden? Dan kan ik een nieuwe posten....
Marcel van Dam poneerde een stelling waar uiteraard niemand het mee eens was en dus komen die anderen verhaal halenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
De drie mannen op de voorgrond.
En wat is de reden van hun samenzijn ?
*mompelt iets over Exotaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Marcel van Dam poneerde een stelling waar uiteraard niemand het mee eens was en dus komen die anderen verhaal halen![]()
Ongetwijfeld bekend voor de mensen die hier vaker komen, maar mij zegt het werkelijk nietsquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:01 schreef peaceman het volgende:
Voor Cap: Het was Eliza Dushku (Faith uit Buffy)
Ze is een waar RJPvD cult-fenomeen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ongetwijfeld bekend voor de mensen die hier vaker komen, maar mij zegt het werkelijk niets![]()
Nou bekend is niet helemaal het goede woord, we werden ermee overspoeldquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ongetwijfeld bekend voor de mensen die hier vaker komen, maar mij zegt het werkelijk niets![]()
Mooi is dat, hè ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nou bekend is niet helemaal het goede woord, we werden ermee overspoeld![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou bekend is niet helemaal het goede woord, we werden ermee overspoeld![]()
en waarom waren ze samen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:35 schreef pyl het volgende:
Marcel van Dam, Theo Joekes, Kees van Dijk![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ovide?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:16 schreef Neleos het volgende:
5 begravenisondernemers.
The Sopranos toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |