Als ik zijn vrouw zo bekijk moet jij hem toch wel voor je kunnen winnen denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:51 schreef pos het volgende:
O...wat een lieve foto![]()
dank je wel, ik sla hem op
Dat weet ik nog zo net niet maar ik vind het een mooie vrouw hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik zijn vrouw zo bekijk moet jij hem toch wel voor je kunnen winnen denk ik.
Ach zal Pavel eens vragen of hij mee komt RJP'en en dan vind ie jou vast en zeker leuker dan zijn vrouw!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:02 schreef pos het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet maar ik vind het een mooie vrouw hoor
[afbeelding]
Is dat de verdachte van de ontvoering van de Lindberghbaby?quote:
Nee dat is hem nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat de verdachte van de ontvoering van de Lindberghbaby?
... was America's first "serial killer" of the modern era.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is ook geen Edje Gein volgens mij. Hmmm welke seriemoordenaar liep er nog meer door de states in de jaren 50?
Oh ja Boston strangler.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef pos het volgende:
The Boston Strangler - Albert DeSalvo
Between June 1962 and January 1964, 13 women in the Boston area were strangled. The police did not believe they were the work of one individual, but the public were convinced by the media that they were all victims of a murderer they dubbed, "the Boston Strangler".
What was so terrifying to the residents of Boston was that the Strangler's victims were not prostitutes or vagrants, but respectable, middle aged or elderly women who were attacked in their own homes
tony curtisquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef pos het volgende:
The Boston Strangler - Albert DeSalvo
Between June 1962 and January 1964, 13 women in the Boston area were strangled. The police did not believe they were the work of one individual, but the public were convinced by the media that they were all victims of a murderer they dubbed, "the Boston Strangler".
What was so terrifying to the residents of Boston was that the Strangler's victims were not prostitutes or vagrants, but respectable, middle aged or elderly women who were attacked in their own homes
Leuk linkje!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Tokay kijk eens!
geflipte cavia
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
Jeffrey Dahmer.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:35 schreef pyl het volgende:
Marcel van Dam, Theo Joekes, Kees van Dijk![]()
Oh jawel hoor. Maar dan wel het up-tempo werk. De tamme knoei kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef pos het volgende:
Hee TH hou jij van Madness?
Precies vind ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar dan wel het up-tempo werk. De tamme knoei kan me gestolen worden.
Mevr. Nanninga toch?quote:
We ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef pos het volgende:
Precies vind ik ookHoor net dat ze komen in Oktober en dat we kaartjes hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |