Ja dat is ook zo denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pyl is meer belezen dan ik denk ik, mijn hersens worden verrijkt door tv.
neequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
van Popquiz a gogo?
Ik bedoel als bedenker, Leo Blokhuis is het ook niet, dat had ik wel gezien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
niet leo blokhuis denk ik
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:58 schreef Berkery het volgende:
SIngle Luck?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
tonko dop is dat
Ik weet zeker dat jij, als muziekliefhebber, dat een erg leuk programma zult vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef peaceman het volgende:
Nooit van meneer gehoord en Single Luck ken ik alleen van naam
wanneer is dat dan? en waar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij, als muziekliefhebber, dat een erg leuk programma zult vinden.
Even denken dan...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
plaats liever een plaatje Pos.
Ik denk diep na maar er schiet me niets te binnen.....zal ik er dan toch één gemist hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Serial killer (uiteraard) Amerikaan. Bekende meer dan 200 moorden maar bleek dat het er later een heel stuk minder waren. Zijn levensverhaal is verfilmd en de titel is slechts zijn voornaam.
Nooit van de film Henry gehoord Pos?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef pos het volgende:
[..]
Ik denk diep na maar er schiet me niets te binnen.....zal ik er dan toch één gemist hebben?
Vaag wel ja maar het zegt me eventjes niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit van de film Henry gehoord Pos?
Henry Lee Lucas heet de man. Het is nooit helemaal duidelijk wie er nu gelijk had. Henry of het OM.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef pos het volgende:
[..]
Vaag wel ja maar het zegt me eventjes niks
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Berkery het volgende:
Henry Lee Lucas. Dook later ook op in een liedje van Nick Cave![]()
Interessant...ga er straks wel even op googlenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Henry Lee Lucas heet de man. Het is nooit helemaal duidelijk wie er nu gelijk had. Henry of het OM.
De pers vreest dat de 200 geen leugen is.
Lucasquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:12 schreef pos het volgende:
[..]
Interessant...ga er straks wel even op googlen
Klopt, weet je zijn naam nog?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die Engelse bouwvakker en zijn gestoorde vrouw. Lokte meisje in huis verkrachte en vermoorde ze.
Nee...moet ik het zeggen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Camden Ripper?
quote:
Had ik met dat boek over Koos H.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef pos het volgende:
Fred en Rose West
Ik heb het boek gelezen...gruwelijk...bijna te erg om te lezen
Jeetje raak ik achter of zo...??quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had ik met dat boek over Koos H.
Die Haagse uitsmijter die een aantal meisje heeft verkracht en vermoord eind jaren 70 begin jaren 80.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:31 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje raak ik achter of zo...??Koos H?
Zegt me niks, zit meer in de Amerikanen denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Haagse uitsmijter die een aantal meisje heeft verkracht en vermoord eind jaren 70 begin jaren 80.
Volgend jaar komt de film over The Zodiac Killer. lijkt me wel interessant.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:37 schreef pos het volgende:
[..]
Zegt me niks, zit meer in de Amerikanen denk ik
Ja idd..wacht wel tot hij op dvd isquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de film over The Zodiac Killer. lijkt me wel interessant.
Ik ook wel denk ik. Lees net dat Kiefer Sutherland niet de Zodiac Killer speelt. Jammer, heeft een echte rotkop die gozer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef pos het volgende:
[..]
Ja idd..wacht wel tot hij op dvd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |