quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe heb je het uitgemaakt dan?
Yepquote:
Zij?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zij heeft het uitgemaakt
[..]
Yep
Als jij het zegt.. Ik heb er niet echt bijster veel verstand van, maar dat komt ooit nog wel een keer. Ooitquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]jij hebt geen geduld?
![]()
Joh hier heb je niet eens geduld voor nodig!!!!!!!
Wat hij zegt: via msn is wel heel laagquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zij?Das ook bagger. En vooral via msn.
![]()
![]()
idd dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zij?Das ook bagger. En vooral via msn.
![]()
![]()
Ik zou zeggen: Begin bij het begin en ga tellenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef spenky het volgende:
hoe kan je zien hoeveelste post je ben in dit topic.. of op deze pagina?
Precies, je vind wel andere meisjes. Zegt weer veel over haar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
idd dat bedoel ik dus![]()
Ach, zo kun je zien dat die meisjes mij niet waard zijn
hahah jaa dat wil ik juist niet... want ik zie sommige mensen wellus zo doen van laatste post... of vol... maar zitten die dan gewoon te tellen :/quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Begin bij het begin en ga tellen
Ik zou zeggen: Kijk eens op mijn website, en lees dit eens door als je tijd hebquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij het zegt.. Ik heb er niet echt bijster veel verstand van, maar dat komt ooit nog wel een keer. Ooit
[..]
Wat hij zegt: via msn is wel heel laag
Als je toch in MyAt kijkt, dan zie je toch hoeveel reacties er zijn in een topic..quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:52 schreef spenky het volgende:
[..]
hahah jaa dat wil ik juist niet... want ik zie sommige mensen wellus zo doen van laatste post... of vol... maar zitten die dan gewoon te tellen :/
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:52 schreef spenky het volgende:
[..]
hahah jaa dat wil ik juist niet... want ik zie sommige mensen wellus zo doen van laatste post... of vol... maar zitten die dan gewoon te tellen :/
Zegt genoeg lijkt mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je toch in MyAt kijkt, dan zie je toch hoeveel reacties er zijn in een topic..
Is ook zoquote:
Fok is ook zoooo ingewikkeld.quote:
Ik bookmark m even, dan lees ik het morgenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Kijk eens op mijn website, en lees dit eens door als je tijd heb![]()
Dan kom je al een heel eind
klik hier voor de GFS kaarten uitleg
Hier staat dus een uitleg over de kaarten die ik heb gepost
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, je vind wel andere meisjes. Zegt weer veel over haar.![]()
Klopt, ik heb zelfs een bijles moeten krijgen van Yvonnequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fok is ook zoooo ingewikkeld.
Is goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik bookmark m even, dan lees ik het morgen
Maar menschen, ik ga er weer van tussen: het was nogal een korte nacht gisteren
Het is nog niet eens zo laat.quote:
Slaap lekker jongen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik bookmark m even, dan lees ik het morgen
Maar menschen, ik ga er weer van tussen: het was nogal een korte nacht gisteren
Ga je ook op zoek in discotheken en kroegen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Momenteel niks op het oog, ik doe het ook maar lekker rustig aan
[..]
Klopt, ik heb zelfs een bijles moeten krijgen van Yvonne
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je ook op zoek in discotheken en kroegen?
Makeup, soms is het mooi maar meestal gewoon te veel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]no thanks, die meiden die al het geld aan die breezah zooi uit geven
En als ze geen geld meer hebben komen ze bij jou te klagen of je nog wat geld hebt, en je weet het: Meisjes moeten altijd mooi zijn, make-up zooi, kleding zooi
Ze moeten het gewoon met mate doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Makeup, soms is het mooi maar meestal gewoon te veel.![]()
Uhuh maar soms is naturel ook erg mooi. Ik ken iemand die heeft nooit makeup op maar is zooooo knap.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon met mate doen
Idd, zonder makeup kunnen ze ook heel mooi zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uhuh maar soms is naturel ook erg mooi. Ik ken iemand die heeft nooit makeup op maar is zooooo knap.Alleen ze heeft me al eens afgewezen.
![]()
Ze heeft me in januari afgewezen, vraag me af of het zin heeft om het nog eens te proberen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, zonder makeup kunnen ze ook heel mooi zijn![]()
Zo ken ik heel wat meisjes mja, ik wacht rustig mijn kans af
Altijd proberenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze heeft me in januari afgewezen, vraag me af of het zin heeft om het nog eens te proberen.![]()
Zal wel nee worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Altijd proberen![]()
Ja kun je krijgen, nee zul je moeten ontvangen
Gewoon op ja hopenquote:
Ja duh maar ze voelt geen "klik".quote:
Hoe lang kennen jullie elkaar al?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja duh maar ze voelt geen "klik".![]()
Even denken, denk een jaar of 2,5-3.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe lang kennen jullie elkaar al?
Tja dan wordt die kans wel klein.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even denken, denk een jaar of 2,5-3.
En dat snap ik niet want ik voel die klik dus wel....vreemd genoeg zij niet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja dan wordt die kans wel klein.
Als zij iets mist dan houd het gewoon op.
Is niet vreemdquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat snap ik niet want ik voel die klik dus wel....vreemd genoeg zij niet...![]()
Tsja, zoiets heb ik al geprobeerd maar dan zegt ze: "Ja ik weet het niet (herhaal herhaal), maar ik weet het gewoon niet, ik mis iets." En dat soort dingen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is niet vreemd![]()
Niet iedereen is gelijk, misschien helpt het om met haar hierover te gaan praten
Tja, dan kun je het beter laten rustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, zoiets heb ik al geprobeerd maar dan zegt ze: "Ja ik weet het niet (herhaal herhaal), maar ik weet het gewoon niet, ik mis iets." En dat soort dingen..
Hoezo nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef spenky het volgende:
ik kom eventjes kijken...
slarioux vind me niet lief
Gelukkig wel ja. Daarom valt mijn oog nu op een Amerikaans meisje maar die heeft een vriendje volgens mij....quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja, dan kun je het beter laten rusten![]()
Zie ik bedoel: Als ik de klik mis dan houd het ook op natuurlijk, ik kan moeilijk eerst 3 jaar met haar omgaan en dan zeggen van: sorry maar ik mis de klik, dat zou gewoon heel lullig zijn.
Je mag blij zijn dat ze eerlijk is![]()
Ik zou zeggen, zoek eens verderer zijn meer meiden dan kerken
Nog steeds?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef spenky het volgende:
ik kom eventjes kijken...
slarioux vind me niet lief
Voor de eerste keer? Kusje op de wang telt niet he als eerste streepje op de muur.quote:
He verdikkie, valt ook niet mee hequote:Op zaterdag 17 september 2005 01:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Daarom valt mijn oog nu op een Amerikaans meisje maar die heeft een vriendje volgens mij....![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor de eerste keer? Kusje op de wang telt niet he als eerste streepje op de muur.![]()
Tong bij tong?quote:
Haha beetje jammer eigenlijk maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
He verdikkie, valt ook niet mee he
Ach daar heb ik ook last van hoor![]()
Of ze heeft al 1, of ik kom te laat aan
En hoe was het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |