Wat moet ik dan doen?quote:
We hebben het toch over dezelfde?quote:
Trustenquote:
Ja, maar daar werkt paps nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben het toch over dezelfde?Die bij de meubelboulevard?
![]()
Vanavond en vannacht klaart het op en landinwaarts wordt het geleidelijk droog. In een brede kuststrook en op de IJsselmeerpolders valt nog wel geregeld een bui. Het koelt af naar 6 tot 11 graden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ons vertellen wat voor weer het wordt morgen: duh![]()
En morgennacht aan de kust, zeg, Noordwijk?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vanavond en vannacht klaart het op en landinwaarts wordt het geleidelijk droog. In een brede kuststrook en op de IJsselmeerpolders valt nog wel geregeld een bui. Het koelt af naar 6 tot 11 graden.
Zaterdag valt er nog een enkele bui in het binnenland, maar de meeste buien zijn bestemd voor de kust. 's Middags wordt het droog met meer zon en 15 a 16 graden.
Er volgt een zeer koude nacht.
ja, erg koud iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vanavond en vannacht klaart het op en landinwaarts wordt het geleidelijk droog. In een brede kuststrook en op de IJsselmeerpolders valt nog wel geregeld een bui. Het koelt af naar 6 tot 11 graden.
Zaterdag valt er nog een enkele bui in het binnenland, maar de meeste buien zijn bestemd voor de kust. 's Middags wordt het droog met meer zon en 15 a 16 graden.
Er volgt een zeer koude nacht.
En jouw paps werkt dan waar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trusten![]()
![]()
[..]
Ja, maar daar werkt paps niet![]()
In de ochtend wisselen bewolkt met opklaringen en kans op een bui. 's Middags meer opklaringen en droog. Matige noordelijke wind. Middagtemperatuur ca. 15°C.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En morgennacht aan de kust, zeg, Noordwijk?
Zeg, kan het nu even. Jij bent degene die daar steeds over begint: je schuift het alleen maar af op spenky en Eix steeds. Ik heb je wel doorquote:
High Churchquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En jouw paps werkt dan waar?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, kan het nu even. Jij bent degene die daar steeds over begint: je schuift het alleen maar af op spenky en Eix steeds. Ik heb je wel door
Dat was volgens mij niet helemaal waar ik om vroeg hequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
In de ochtend wisselen bewolkt met opklaringen en kans op een bui. 's Middags meer opklaringen en droog. Matige noordelijke wind. Middagtemperatuur ca. 15°C.
waar is je zusje ???quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, kan het nu even. Jij bent degene die daar steeds over begint: je schuift het alleen maar af op spenky en Eix steeds. Ik heb je wel door
Dat is Noordwijk. Nacht staat er niet bij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet helemaal waar ik om vroeg heMaar goed, ik wacht het wel af dan; voorspelling voor deze regio kloppen toch 9 uit 10 keer niet
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
spenky zei dat ik moest slijmen zodat ik haar msn-adres kreeg en dat ik die dan weer naar spenky kon pasen.
![]()
tsssk.. je kunt het ook gewoon op msn vragen hoor..quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
spenky zei dat ik moest slijmen zodat ik haar msn-adres kreeg en dat ik die dan weer naar spenky kon pasen.
![]()
Zeg dat dan ook johquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ons vertellen wat voor weer het wordt morgen: duh![]()
Vooruitzichten:quote:vrijdag 16 september en zaterdag 17 september 2005
Wisselend bewolkt en enkele buien. Maxima rond 15 graden.
In een noordelijke stroming wordt polaire onstabiele lucht aangevoerd. Hierin komen enkele buien voor. Er waait een matige, langs de kust en op het IJsselmeer krachtige noordenwind, die geleidelijk wat in sterkte afneemt.
Vannacht vallen de meeste buien in de kustprovincies en nabij het IJsselmeer. Landinwaarts zijn er opklaringen en valt slechts een enkele bui. Het koelt flink af, lokaal tot zo'n 5 graden. In de zuidoostelijke helft van het land zou een enkele (grond)mistbank kunnen ontstaan.
Zaterdag overdag komen naast perioden met zon nog steeds enkele buien voor. Pas in de loop van de middag neemt de kans op een bui geleidelijk af. De maximumtemperatuur ligt rond de 15 graden bij een matige, aan de kust af en toe vrij krachtige noordwestenwind.
Lijkt me voldoende zoquote:za zo ma di wo
Zonneschijn (%) 30 40 60 50 40
Neerslagkans (%) 40 10 10 20 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 1 0 0 0 0-2
Minimumtemperatuur (ºC) 8 5/9 7/10 7/10 9/12
Middagtemperatuur (ºC) 15 15/18 16/19 17/19 16/20
Windrichting N VAR NO ZW W
Windsnelheid (bft) 3 2 2 2 2
Jij snap me gelukkigquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef spenky het volgende:
[..]
geef nie hoor knul je heet niet voor niets speedy
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trusten![]()
![]()
[..]
Ja, maar daar werkt paps niet![]()
slijkbalquote:
NU SLAPENquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ik en slapen
![]()
Noway![]()
Trusten![]()
:+
Dank jequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
<heel veel weerinformatie>
Lijkt me voldoende zo
Daarvoor moet je niet bij mij zijn, maar dat weet je inmiddels hoop ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou bek houwe, en mail dr![]()
if you can get it![]()
hoezo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij mij zijn, maar dat weet je inmiddels hoop ik
Ik slapen?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik slapen?
Ik moet jou eerst nog instoppen joh
Owned.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik slapen?
Ik moet jou eerst nog instoppen joh
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeVooral aan het onderste stukje heb ik wat aangezien ik nogal een weer n00b ben
Ach, meiden je weet het hequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Speedy, hoe is het met je vriendin? Is dat al uit of heb je nog met haar?
Ach ja, lijkt me wel interessant ofzo, maar ik niet zo'n zin om er veel tijd in te stekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]jij bent niet de enige hoor, er zijn nog veel meer mensen die geen verstand van het weer hebben jammer genoeg
quote:
quote:
quote:
Heeft het dus toch geen stand gehouden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach, meiden je weet het he![]()
Ze zijn gewoon waardeloos
helemaal met je eenss!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach, meiden je weet het he![]()
Ze zijn gewoon waardeloos
Waarom heb jij daar niet zo veel zin in danquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, lijkt me wel interessant ofzo, maar ik niet zo'n zin om er veel tijd in te steken
Nee niet echt bepaald, en dan uitmaken via msn dat vind ik toch wel een beetje zieligquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heeft het dus toch geen stand gehouden?![]()
quote:
Ik kan me nooit echt heel lang op iets concentreren enzo.. Heb dan ook geduld van niks eigenlijk en ja: lijkt me wel handig als je zoiets gaat doen hequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar niet zo veel zin in dan![]()
Meer mensen zouden hiervoor een hobby van moeten maken![]()
Er komen wel steeds meer weeramateurs bijen dat is ook een goed teken
Hoe heb je het uitgemaakt dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet echt bepaald, en dan uitmaken via msn dat vind ik toch wel een beetje zielig
via msn?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe heb je het uitgemaakt dan?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me nooit echt heel lang op iets concentreren enzo.. Heb dan ook geduld van niks eigenlijk en ja: lijkt me wel handig als je zoiets gaat doen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |