quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
*edit* laat maar
gokje gefeliciteerdquote:
dankje... al weer bijna 37 wekenquote:
Jij snapt echt niks hequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb alle plaatjes aangepast, aangezien ze allemaal breder waren dan 550 pixels. Zorg voor een thumbnail dus
Je hebt 3 opties:quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks he![]()
Er is toch bijna niemand meer met een telefoon lijntje nu , Die plaatjes zijn toch vrij snel geladen en fok verkleint ze toch wel. Zo kan iedereen ze bekijken zonder moeite. Zet het niet voor niks in de op. Wil je nu alle links weer naar plaatjes omzetten ?
Zow aggresief. Nou ik zal zeker mailen morgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je hebt 3 opties:
1) Je mailt naar forum@fok.nl en je wacht tot ik de crew wordt uitgekickt
2) Je post in het Design feedback topic met je klacht.
3) Je stopt met kankeren op alles wat ik doe en houdt gewoon je muil.
Ik heb de voorkeur aan de eerste.
Dat is wel leuk ja ! Ook een tijdje gedaan erg leerzaam. Vind jij het nou erg als de plaatjes in het groot staan ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef Paxlie het volgende:
gezellige boel hier, helaas nog geen eigen werk
heftig bezig met 3dsmax tuto's
Miss wat lichteffect erbij doen ? die van het midden naar buiten stralen ofzo ? Verder wel leuk !quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef Rampestamper het volgende:
Gemaakt in 3DS MAX.
Je hebt wel eens van die dagen dat je je verveelt, en dan ga je klooien en ziehier het resultaat:
[afbeelding]
Grote versie
Ik vond het effect wel leuk en heb hem toen op 1280x1024 gerenderd voor op mijn bureaublad.
Ik weet niet of ik het origineelnog hebquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
Miss wat lichteffect erbij doen ? die van het midden naar buiten stralen ofzo ? Verder wel leuk !
.. dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef coz het volgende:
http://xs46.xs.to/pics/05375/googleearthwikilogoWallpape.jpg
[snip]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |