Daarom kom ik ook met een serieuze reactie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef juiced het volgende:
[..]
Kom op, dit is een serieus bedoeld topic!
vriendjedingquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef juiced het volgende:
[..]
Kom op, dit is een serieus bedoeld topic!
Ja ok, heel goed plan hoor, maar hoe verloopt het pad naar het punt dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
vriendjeding
Ik zou gewoon keihard gaan nuecken ()
Waarom wil je toch zo graag bij me komen wonen!?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:06 schreef MaRySe het volgende:
Nou.
Dan ga ik bij je wonen!
En dan..
rot gewoon op met je semi stoere bierdrink post! kneus! serieus het is niet stoer om bier te roepenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
Samen bier gaan drinken op de 1e echte date.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou je zo vaak mogelijk willen zien. Maar we moeten wel ergens beginnen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Dan ben ik altijd bij je in de buurt
Bosjosti.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
rot gewoon op met je semi stoere bierdrink post! kneus! serieus het is niet stoer om bier te roepen
JA HOFTENOGWATTES NATUURLIJK WIL IK MET JE NEUKEN MAAR IK BEN STIEKEM OOK EEN BEETJE ROMANTISCH DUS DAAROM DOE IK ZO MOEILIJK MAAR DAN STEEK IK ER WEL EVEN EEN KAARSJE BIJ AAN!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |