Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuquote:Maar ik zie je ook niet online
Awww Clau .. wist niet dat je ziek was!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuIk las het bij Noca op het scherm, vandaar
![]()
Maarre, ik draai me om en gaan m´n koorts wegslapen. Hoop ik.
Hoolies
Truste Clauw, hopelijk ben je inderdaad morgen weer beterquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuIk las het bij Noca op het scherm, vandaar
![]()
Maarre, ik draai me om en gaan m´n koorts wegslapen. Hoop ik.
Hoolies
Erikquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef ErikT het volgende:
Goeienavond.
Wil ik een computerspelletjes verslaving, krijg ik Settlers IV van mn broer, doet ie t niet
ga eerst maar eens met SCH naar de kelder, zeker met zo'n naam en clubvoorkeurquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo? Is dit de Slow Chat van VBL?
Jullie kennen mij vast wel met mijn VBL topics?
Tja, goede opvoeding gehad enzo. En die naam, acht. Wat moest het danquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga eerst maar eens met SCH naar de kelder, zeker met zo'n naam en clubvoorkeur
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef VoreG het volgende:
wist je dat het in de text only layout erg moeiijk te zienis of een topic dicht is
Ik heb het spel ook heel vaak gespeeld. Heb het nog maar 1 keer voor elkaar gekregen om het uit te spelen. Het is wel verschikkelijk verslavend. Eenmaal ermee beginnen is bijna nooit meer stoppen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
En wat is patience een ongelooflijkkutspel ik ben un al een 3 kwartier bezig maar ik krijg het maar niet voormekaar kutkaarten
ik speel het best vaak uit maar iikkrijg het nit meer voormekaarrquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook heel vaak gespeeld. Heb het nog maar 1 keer voor elkaar gekregen om het uit te spelen. Het is wel verschikkelijk verslavend. Eenmaal ermee beginnen is bijna nooit meer stoppen.
je moet Fokforum_dark hebben die is erg prettig, k wil nooit meer terug naar foksilver!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wist niet dat je uit meerdere layouts kon kieze. Even kijken wat er allemaal is. Zilver wordt best saai op zich.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:wees maar blij dat je niet blauw bent, had je rustig doorgepost
na een paar weken al?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:55 schreef Vom het volgende:
Aah hier waren we gebleven![]()
Net een moeilijk gesprek gehad met me vriendinnetje, maar alles gaat goed komen![]()
Hoe speel jij het? Per keer 1 kaar of 3 kaarten? Ik doe het per 1 kaart. Zo had ik hem in 1 keer uit kunnen spelen. Maar nu... nooit meer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik speel het best vaak uit maar iikkrijg het nit meer voormekaarr
Ik heb hem nu op Fokforum_light staan, erg netjes. Het mooi ook, is dat het forum niet gecentreerd isquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet Fokforum_dark hebben die is erg prettig, k wil nooit meer terug naar foksilver!
want daar hebben we jou voorquote:
per3 kaarten natuurlijk, de diehard way vegas=modequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe speel jij het? Per keer 1 kaar of 3 kaarten? Ik doe het per 1 kaart. Zo had ik hem in 1 keer uit kunnen spelen. Maar nu... nooit meer.
Nu speel ik GTA
[..]
Ik heb hem nu op Fokforum_light staan, erg netjes. Het mooi ook, is dat het forum niet gecentreerd is
Ben nu bezig om de Ballas-Gang uit te roeien. Kut klusquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
per3 kaarten natuurlijk, de diehard way vegas=mode
Yeah ruziequote:
wist ze niet hoe het moest ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:55 schreef Vom het volgende:
Aah hier waren we gebleven![]()
Net een moeilijk gesprek gehad met me vriendinnetje, maar alles gaat goed komen![]()
Dat is geen probleem hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wist ze niet hoe het moest ?
We hebben toch weekend?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef appelsientje het volgende:
aaaa hier gingen we verder
damm het is al 0:00 geweest
Ben je lam VoreGquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:03 schreef VoreG het volgende:
Ik ga neit stoppen met diet spel voordat ik em gehaatl heb
tijd voor goedmaaksexquote:
Morgen is ze de 1e (als ik daar ben danquote:
allemaal kwaliteits posten natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
en oja, zojuist over de 38.000 posts heengegaan
\\beetje overdreven, dat kan k ook allemaal op een berg sites vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mag ik hier vragen wat jullie van mijn "[Stats]" topic(s) vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |