Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuquote:Maar ik zie je ook niet online
Awww Clau .. wist niet dat je ziek was!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuIk las het bij Noca op het scherm, vandaar
![]()
Maarre, ik draai me om en gaan m´n koorts wegslapen. Hoop ik.
Hoolies
Truste Clauw, hopelijk ben je inderdaad morgen weer beterquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet online. Ben nog steeds ziek, MSN is me teveel gedoe nuIk las het bij Noca op het scherm, vandaar
![]()
Maarre, ik draai me om en gaan m´n koorts wegslapen. Hoop ik.
Hoolies
Erikquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef ErikT het volgende:
Goeienavond.
Wil ik een computerspelletjes verslaving, krijg ik Settlers IV van mn broer, doet ie t niet
ga eerst maar eens met SCH naar de kelder, zeker met zo'n naam en clubvoorkeurquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo? Is dit de Slow Chat van VBL?
Jullie kennen mij vast wel met mijn VBL topics?
Tja, goede opvoeding gehad enzo. En die naam, acht. Wat moest het danquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga eerst maar eens met SCH naar de kelder, zeker met zo'n naam en clubvoorkeur
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef VoreG het volgende:
wist je dat het in de text only layout erg moeiijk te zienis of een topic dicht is
Ik heb het spel ook heel vaak gespeeld. Heb het nog maar 1 keer voor elkaar gekregen om het uit te spelen. Het is wel verschikkelijk verslavend. Eenmaal ermee beginnen is bijna nooit meer stoppen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
En wat is patience een ongelooflijkkutspel ik ben un al een 3 kwartier bezig maar ik krijg het maar niet voormekaar kutkaarten
ik speel het best vaak uit maar iikkrijg het nit meer voormekaarrquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook heel vaak gespeeld. Heb het nog maar 1 keer voor elkaar gekregen om het uit te spelen. Het is wel verschikkelijk verslavend. Eenmaal ermee beginnen is bijna nooit meer stoppen.
je moet Fokforum_dark hebben die is erg prettig, k wil nooit meer terug naar foksilver!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wist niet dat je uit meerdere layouts kon kieze. Even kijken wat er allemaal is. Zilver wordt best saai op zich.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:wees maar blij dat je niet blauw bent, had je rustig doorgepost
na een paar weken al?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:55 schreef Vom het volgende:
Aah hier waren we gebleven![]()
Net een moeilijk gesprek gehad met me vriendinnetje, maar alles gaat goed komen![]()
Hoe speel jij het? Per keer 1 kaar of 3 kaarten? Ik doe het per 1 kaart. Zo had ik hem in 1 keer uit kunnen spelen. Maar nu... nooit meer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik speel het best vaak uit maar iikkrijg het nit meer voormekaarr
Ik heb hem nu op Fokforum_light staan, erg netjes. Het mooi ook, is dat het forum niet gecentreerd isquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet Fokforum_dark hebben die is erg prettig, k wil nooit meer terug naar foksilver!
want daar hebben we jou voorquote:
per3 kaarten natuurlijk, de diehard way vegas=modequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe speel jij het? Per keer 1 kaar of 3 kaarten? Ik doe het per 1 kaart. Zo had ik hem in 1 keer uit kunnen spelen. Maar nu... nooit meer.
Nu speel ik GTA
[..]
Ik heb hem nu op Fokforum_light staan, erg netjes. Het mooi ook, is dat het forum niet gecentreerd is
Ben nu bezig om de Ballas-Gang uit te roeien. Kut klusquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
per3 kaarten natuurlijk, de diehard way vegas=mode
Yeah ruziequote:
wist ze niet hoe het moest ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:55 schreef Vom het volgende:
Aah hier waren we gebleven![]()
Net een moeilijk gesprek gehad met me vriendinnetje, maar alles gaat goed komen![]()
Dat is geen probleem hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wist ze niet hoe het moest ?
We hebben toch weekend?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef appelsientje het volgende:
aaaa hier gingen we verder
damm het is al 0:00 geweest
Ben je lam VoreGquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:03 schreef VoreG het volgende:
Ik ga neit stoppen met diet spel voordat ik em gehaatl heb
tijd voor goedmaaksexquote:
Morgen is ze de 1e (als ik daar ben danquote:
allemaal kwaliteits posten natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
en oja, zojuist over de 38.000 posts heengegaan
\\beetje overdreven, dat kan k ook allemaal op een berg sites vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mag ik hier vragen wat jullie van mijn "[Stats]" topic(s) vinden?
maar natuurlijk, wat dacht je danquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
allemaal kwaliteits posten natuurlijk
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef VoreG het volgende:
zijn er cheatss voor patience?
Ik doe dit ook om de tijd bij mij te dodenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
\\beetje overdreven, dat kan k ook allemaal op een berg sites vinden.
Inzichtquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]gewoon goed spelen, dan is t een eitje
nu mag je met dr trouwen, leuk bij yvonne in de familiequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef appelsientje het volgende:
306. (307) appelsientje 17646 ( + 47 )
307. (306) Brechtje 17641 ( + 14 )
brechtje ingehaald..
Nee, ik typ dit al slaapwandelend. (Zou dat dan niet slaaptypend moeten zijn?)quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
lego nu nog wakker ?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
sien is er overheen gegaan, die durft
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Welkom hier _moder8or_! ( ik heb het niet tegen mezelf)
En hoi allen!
als je het te eng vindt moet je gewoon even niet kijken hoor! Anders slaap je misschien slechtquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef popolon het volgende:
Ik moet zo naar een horrorfilm toe.
Ik had 't m'n wijf beloofd (heerlijk dat je nu wijf kan zeggen) dus dan moeten we maar straks.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het te eng vindt moet je gewoon even niet kijken hoor! Anders slaap je misschien slecht
quote:
Nee jij sufkop, ikquote:
owquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee jij sufkop, ik [afbeelding] je goede raad uit en die neem ik mee.
quote:
Excorcism of Emily Rose.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
welke popo?
al gezien waar Sientje overheen is gegaan......... k vind t een schandequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
welke popo?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Popo blijft aan het printen.
ah ok, redelijke films lijken me datquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Excorcism of Emily Rose. [afbeelding]
En ik wil naar 'The Four Brothers'
Dank. Gaaf, dit is mijn alleereerste welkom sinds ik hier benquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Welkom hier _moder8or_! ( ik heb het niet tegen mezelf)
En hoi allen!
nou vooruit danquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank. Gaaf, dit is mijn alleereerste welkom sinds ik hier ben
Hehequote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou vooruit dan
welkom bij ons
tip, open snel een rekening golfer vergeet toch altijd streepjes te zetten
Ow. Jullie zijn nog snugger ookquote:
Tja. _administ8or_ was al helaas bezetquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef popolon het volgende:
Ik word net wakker man.
Maarre, welkom hoor, je hebt wel een rare naam.![]()
awards zijn in de zomerstopquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Jullie zijn nog snugger ook
Maar. Jij vindt mijn topics wel aardig? En wanneer worden weer de awards uitgereikt als ik het mag vragen, en hoe komt iemand daarmee in aanmerking?
Vraag dit liever hier dan in mijn topic
Omdat ik maar zo'n kleine bijdrage lever aan mijn 3 topics?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
awards zijn in de zomerstop
en misschien ga jij diegene worden die MM kan onttronen
Zal moeilijk wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Die award wordt volgend jaar niet meer uitgereikt helaas, verder prima topics. Succes met het bijhouden.
MM is tot nu toe de cijferman, maar dat zag je misschien al wel, hij kwam meteen langs in je topicquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat ik maar zo'n kleine bijdrage lever aan mijn 3 topics?
Wat houdt hij dan allemaal bij. Ik zag een ene brighton (ofzo) de stand bijhouden. Ook erg netjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MM is tot nu toe de cijferman, maar dat zag je misschien al wel, hij kwam meteen langs in je topic
MM houdt enorm veel bij in zn eigen database (niet in een topic)quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat houdt hij dan allemaal bij. Ik zag een ene brighton (ofzo) de stand bijhouden. Ook erg netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |