Nadat je door Volgin in elkaar bent geslagen moet je saven (zit je in een cel).. Als je dan playstation reset en het spel weer load krijg je dat spelletje...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Droom van Snake? Waar zat dat in de game?![]()
T is toch echt zoquote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Lol daar heb ik idd ook nog nooit van gehoord, volgens mij is dat BS
Maar ik las per ongeluk Vamp (uit MGS2) in plaats van Vampire dus waarschijnlijk dat ik het me daardoor niet herinnerde.quote:- If you save while you're in the jail cell and start over, Snake
will have a nightmare about vampires and you will play some sort
of vampire slaying minigame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongens er is ook weer een ninja !
Komt hij ons niet bekend voor ?Dit kon je ook gewoon zien in de 15 minuten trailer van de laatste E3 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:52 schreef Even het volgende:
[..]
Dit kon je ook gewoon zien in de 15 minuten trailer van de laatste E3 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Dat zal Kojima ook niet in trailer gaan uitleggen denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jaShe's back
......Signature-loos......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hèquote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
En dan ook nog de jonge Snake op het eind. Hideo blijft verrassen.
Jonge snake op het eindquote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
Wat een geweldige nieuwe trailer.
En dan ook nog de jonge Snake op het eind. Hideo blijft verrassen.
Denk ik ook. Een soort face-camo.quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Snake kan waarschijnlijk zijn gezicht veranderen.
Zeg je dat nou om interesant over te komen?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef menesis het volgende:
De animaties mogen wel wat beter van die ingame stukjes... Ze zijn precies hetzelfde als mgs3 (en 2 en misschien zelfs 1)
Tja, dat zo'n filmpje bij elkaar ge-edit is, dat lijkt me logisch, je bent echt niet de enige die dat opvalt.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef menesis het volgende:
(interessant)
Nee, ik zei dat omdat het me nogal opviel. De stukjes film zijn geweldig. En dan zie je zo'n mannetje (ingame) een automatische gun afvuren en dan zie je gelijk dat het nep is, terwijl het qua beeld wel super is. Bovendien is elke stap die ze doen hetzelfde. In andere games zag ik al dat ze door animaties te combineren steeds een wat andere loop animatie genereerde
Maar goed; misschien valt het me alleen maar op omdat ik zelf nogal gek ben van 3d animaties
quote:
Zo gaafquote:Vamp: You too.......immortal?
Raiden: No, I just don't fear death!
T zou niks voor Hideo zijn om alles te verklappen in trailersquote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef DooD het volgende:
Het valt me alleen op in die trailers dat de echte coole actie telkens Raiden bevalt terwijl Snake meer op de grond ligt van pijn of foxdie. Jammer want ik verwacht minimaal een Battle tussen Snake en Vamp. Trouwens cool om te zien dat Vamp dat mooie litteken heeft van die kogel in zijn hoofd in MGS2
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze week zal het spel in Tokyo in speelbare vorm worden getoondBen érg benieuwd
![]()
Haha dat zei een vriend van me ook alquote:Op maandag 16 juli 2007 00:30 schreef G-Mart het volgende:
Viel me wel op dat het haar van Meryl echt muurvast zit in de trailer, vond dat wel wat jammer eigenlijk.
Hehe, liet de trailer vandaag aan m´n collega zien, die begon er ook al overquote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha dat zei een vriend van me ook al
helaasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef Leonos het volgende:
Hoop dat ie voor de 360 komt. Wat een meesterlijke serie is dit
Dream on.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef Leonos het volgende:
Hoop dat ie voor de 360 komt. Wat een meesterlijke serie is dit
quote:PlayStation Premier: Metal Gear Solid Online Set for PS3
The online battle will continue on the PS3
We were satisfied when just one Metal Gear Solid game was on the way (MGS4). Then Konami and Hideo Kojima threw us a bone with the announcement at the PlayStation Premier press conference today of Metal Gear Solid Portable Ops + for the PSP.
But they weren't done there apparently. Famitsu.com reports that following a short demo play session of MGS4 at the event, Kojima announced that Kojima Productions is currently preparing a PlayStation 3 version of Metal Gear Online, the online battle game that appeared in MGS3 Subsistence. The site reports that Kojima will play the game live at next week's Metal Gear 20th Anniversary Party event in Tokyo and will share specifics on what players can expect.
We're a bit unclear if Metal Gear Online will be a standalone release, or if it will be included as part of MGS4. Hopefully, all will be clarified next week.
Ik wil die game ZÓ graag spelenquote:Kojima demos Metal Gear Solid 4
PlayStation event in Tokyo features first real-time demo of the eagerly awaited PlayStation 3 title.
By Hirohiko Niizumi, GameSpot
Posted Jul 17, 2007 5:20 pm PT
TOKYO--At Sony Computer Entertainment's PlayStation Premiere 2007 press conference in the massive Roppongi Hills complex today, most in attendance were expecting to see reruns of trailers shown at the E3 Media and Business Summit. So they were taken by surprise during Konami's presentation, when director Hideo Kojima gave the first-ever Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots gameplay demonstration.
The demo, which lasted a full 20 minutes, began in the same unnamed Middle Eastern locale as previous MGS4 game trailers. Snake started out on the second floor of a ruined building. Looking down, he saw tons of rubble from the remnants of buildings obliterated by warfare. The landscape was particularly detailed, with walls broken into various shapes and surrounding buildings uniquely damaged. When Snake zoomed in on the walls using a scope named Solid Eye (after the 3D glasses from Metal Gear Acid 2), they showed a high level of detail with little or no pixelation up close.
While previous installments in the MGS series had Snake infiltrating areas that were guarded by a single superpower or army, the situation is vastly different in MGS4. The demo shows two different factions--professional PMC (Private Military Company) mercenaries, and civilian guerrillas, who were losing because they were less experienced. The demo started out quietly, with both sides just patrolling. By the end, though, there were explosions all over the place.
During the demo, Kojima had Snake side with the civilian army to help take out the PMC soldiers. Given that the PMC soldiers were wearing beige camouflage, it was difficult to spot them in the sandy fields and grayish walls. Kojima had Snake switch to thermal goggles to detect them, and then return to the normal scope to zoom in.
Hopping down the building from where Snake started, the aged soldier approached a set of familiar bronze statues last seen in the Tokyo Game Show trailer. Here, Kojima went to the menu screen and selected the active camouflage option, where players can access disguises for Snake's face and body. Snake normally wears an all-purpose "Octo-Cam" camouflage suit, which lets him blend into his surroundings. However, apparently there are other selectable camouflage patterns in the game, one of which is called the "Statue-Cam." Kojima selected the Statue-Cam and an appropriate face mask, and--voila!--Snake's camouflage suit displayed a bronze finish. The PMC soldiers then walked by, mistaking the grizzled commando for a statue.
Kojima then showed off how the Octo-Cam camouflage will help Snake blend into his surroundings--semiautomatically. Whenever Snake performs an action, like hugging a wall or hitting the floor, the suit automatically changes its pattern to match that of the surface Snake is touching. Kojima demonstrated this action by having Snake evade a PMC soldier by lying in wait on the ground and blending in with the tiles of a nearby building. Snake then stood up and dashed to the shadows by a wall, waiting for the soldier to walk past. Then, he took the soldier from behind by using close-quarter combat, which made the soldier drop his gun--a new element in MGS4. Snake finally wrestled the soldier down, choking him until he was knocked out.
Kojima revealed that Snake can take his enemy's weapons in MGS4, and CQC isn't the only way to get them--holdups can also be effective. When Snake put a gun against an unaware soldier, the grunt raised both of his hands in the air, dropping his weapon to the ground and shivering. The holdup in MGS4 looks a lot more realistic than in the previous games. While keeping his gun pointed at the enemy, Snake used his other hand to frisk for items all over the soldier's body. He also seems to have gained a new move that involves delivering a death grip to an enemy's crotch, rendering that person unconscious in an instant.
After taking out two soldiers (one through CQC and the other by holdup and grabbing his nether regions), Snake spotted a huge hole in the wall that was big enough for him to fit though. However, he then noticed PMC soldiers in other abandoned buildings that could easily spot Snake and shoot him down. Kojima had Snake switch to his Mosin Nagant stun rifle to take them out. This was done by way of the same sniper view the rifle had in Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
Snake then made his way down the building onto the ground and took out another PMC soldier, this time using a stun knife that can discharge electricity. Kojima showed how the knife can be used to just zap the enemy and knock them unconscious, though it can also be used for fatal slashing as well.
Seeing that yet another PMC soldier was nearby, Kojima showed off Snake's new prop--the oil barrel. The oil barrel in MGS4 has as much a camouflage effect as the series' traditional cardboard box, except it's a bit more resistant to bullet shots because it's made of metal. Unfortunately, it didn't seem as stealthy, because we heard Snake's knees banging into it as he walked. Kojima showed that the barrel could also be an effective weapon when Snake rolls on the ground inside it, attacking any soldiers in his path. Naturally, though, Snake was dizzy once he got back up, and we saw him throwing up.
Kojima went on to confirm that gamers would be able to play through the whole game in a first-person view, and showed how the Sixaxis' motion-sensing can be used to duck and peek around corners.
Snake then went into a nearby building and talked to his friend Otacon via his Metal Gear MKII robot, re-creating part of the first MGS4 trailer. Eventually a battle between PMC and guerrilla forces erupted outdoors. The PMC soldiers were obviously getting the upper hand, as they had more firepower and cutting-edge technology on their side, including flying biomechanical creatures that would drop bombs.
To help fight off one of the PMC soldiers, Kojima showed Snake's new best friend, the Metal Gear MKII. By selecting MKII from the item inventory, the player can take control of it and move around in either first- or third-person view. (Snake is seen crouching on the ground with his hands on the MKII's remote controller--which is an exact replica of a Sixaxis gamepad.) And while the stealthy MKII may seem small and harmless, it can knock out enemies with a powerful knock of electricity.
Turning back to Snake, Kojima showed that the protagonist can throw grenades backward like in the previous trailer. The grenade's trajectory is shown onscreen, Gears of War-style, as Snake is preparing to throw his grenade.
As the demo neared its end, Kojima showed off some more weapons that can be used in Guns of the Patriots. He used an RPG-7 to explode a tank, an AK-102 rifle to shoot some enemies on the roof, and a P90 to take out remaining soldiers on the ground.
Kojima pointed out that while he had been attacking PMC soldiers and helping out the civilian guerrillas in the demo, it's really up to the player to decide which side to be on--or to not side with either of them.
Overall, Guns of the Patriots defaults to the same kind of third-person view as previous MGS installments. The basic interface has been kept intact as well, with the item itinerary on the bottom left side of the screen and the weapons itinerary on the bottom right.
One addition to the heads-up display that wasn't in previous installments was a semitransparent, illustrated icon on the bottom of the screen that appeared whenever Snake was near an object that he could interact with, such as a wall, an unconscious enemy, or a ledge. Another such object was a dumpster in an alley, which Snake hid in until enemy soldiers cleared out. But since it's full of garbage, Kojima noted that Snake would start to smell if he stayed inside the dumpster too long, making himself more obvious to enemies. As he came out of hiding, Snake was surrounded by a swarm of buzzing flies, though shaking the Sixaxis controller seemed to swat them away.
Ga naar een internetcafé.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef -Menn0- het volgende:
Dat meen je gvd niet![]()
Dan zit ik net een dag in Italie
(Ja dat is dan eventjes kut, 2 weken lang de game der games niet kunnen checken)
das een speciale close combat taktiek. je draait de ballen 360 graden en je bent verlamd voor de aankomende 12uur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef Snaterman het volgende:
Dat vond ik ook al zo raar. Snake grijpt hem bij de ballen en meteen valt dat ventje bewusteloos op de grond. :-/
vet gedaanquote:Op maandag 30 juli 2007 01:31 schreef MMaRsu het volgende:
Hier mijn zelfgemaakte MGS4 trailer..Hoop dat jullie hem tof vinden!!!
http://www.youtube.com/watch?v=0ysk-O-IbXw
Nu weer welquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef -Menn0- het volgende:
Hij wil hier de site niet openen...
Toen nog zo zeker van zijn zaakquote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik schaf geen PS3 aan
ja die xbox en wii zijn pas echt bagger.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen nog zo zeker van zijn zaak
Anyway:
MGS4: Guns of the Patriots: E 4 All English Demo Gameplay Part 1 HD
Wat bedoel je eigenlijk, mijn vraag was of ik 4 fatsoenlijk kan spelen als ik die andere 3 gemist heb, jou antwoord daarop is.. uhh.. niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Sickert het volgende:
3 zit nog voor 1 en 2 qua verhaal
dus het lijkt me wel?
in 3 speel je met bigboss
kippenvel kreeg ik in shadow moses !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef ExTec het volgende:
Jahoor, prima te spelen zonder.
Je zal wel een stuk minder van de dialogen (die zeer ruim aanwezig zijn) snappen.
Als je deel 1 gespeeld hebt, is het level dat je teruggaat naar Shadow Moses magistraal. Zal jou niet veel doen dan.
Serieus ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Blijft gewoon een baggervet spel,eindfilmpje van 1,5 uur was wat minder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |