das een speciale close combat taktiek. je draait de ballen 360 graden en je bent verlamd voor de aankomende 12uur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef Snaterman het volgende:
Dat vond ik ook al zo raar. Snake grijpt hem bij de ballen en meteen valt dat ventje bewusteloos op de grond. :-/
vet gedaanquote:Op maandag 30 juli 2007 01:31 schreef MMaRsu het volgende:
Hier mijn zelfgemaakte MGS4 trailer..Hoop dat jullie hem tof vinden!!!
http://www.youtube.com/watch?v=0ysk-O-IbXw
Nu weer welquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef -Menn0- het volgende:
Hij wil hier de site niet openen...
Toen nog zo zeker van zijn zaakquote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik schaf geen PS3 aan
ja die xbox en wii zijn pas echt bagger.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen nog zo zeker van zijn zaak
Anyway:
MGS4: Guns of the Patriots: E 4 All English Demo Gameplay Part 1 HD
Wat bedoel je eigenlijk, mijn vraag was of ik 4 fatsoenlijk kan spelen als ik die andere 3 gemist heb, jou antwoord daarop is.. uhh.. niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Sickert het volgende:
3 zit nog voor 1 en 2 qua verhaal
dus het lijkt me wel?
in 3 speel je met bigboss
kippenvel kreeg ik in shadow moses !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef ExTec het volgende:
Jahoor, prima te spelen zonder.
Je zal wel een stuk minder van de dialogen (die zeer ruim aanwezig zijn) snappen.
Als je deel 1 gespeeld hebt, is het level dat je teruggaat naar Shadow Moses magistraal. Zal jou niet veel doen dan.
Serieus ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Blijft gewoon een baggervet spel,eindfilmpje van 1,5 uur was wat minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |