abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2006 @ 19:15:37 #201
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39216239
Lol daar heb ik idd ook nog nooit van gehoord, volgens mij is dat BS
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39216776
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Droom van Snake? Waar zat dat in de game?
Nadat je door Volgin in elkaar bent geslagen moet je saven (zit je in een cel).. Als je dan playstation reset en het spel weer load krijg je dat spelletje...
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Lol daar heb ik idd ook nog nooit van gehoord, volgens mij is dat BS
T is toch echt zo

[ Bericht 17% gewijzigd door Even op 25-06-2006 19:54:41 ]
......Signature-loos......
pi_39217609
Van Gamefaqs:
quote:
- If you save while you're in the jail cell and start over, Snake
will have a nightmare about vampires and you will play some sort
of vampire slaying minigame.
Maar ik las per ongeluk Vamp (uit MGS2) in plaats van Vampire dus waarschijnlijk dat ik het me daardoor niet herinnerde.
pi_39516157
Jongens er is ook weer een ninja !

Komt hij ons niet bekend voor ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39537458
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongens er is ook weer een ninja !

Komt hij ons niet bekend voor ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kon je ook gewoon zien in de 15 minuten trailer van de laatste E3 hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
......Signature-loos......
pi_39548206
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:52 schreef Even het volgende:

[..]

Dit kon je ook gewoon zien in de 15 minuten trailer van de laatste E3 hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39554139
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal Kojima ook niet in trailer gaan uitleggen denk

En ja She's back
......Signature-loos......
pi_39554294
We zullen antwoorden krijgen op veel vragen

Ik heb uitbreidingspakket van deel 3 nog niet in de winkels zien liggen zo kan ik MG 1 en 2 nog niet doen
Filmpjes zijn al te krijgen op Internet ( parody's enzo )

Nog een vraag over Big Boss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42097638
Nieuwe trailer van MGS4 is 1 en al gameplay

oa hier te vinden...

Te vet

Op het einde alleen dat gezicht
......Signature-loos......
pi_42123267
Wat een geweldige nieuwe trailer .

En dan ook nog de jonge Snake op het eind. Hideo blijft verrassen.
pi_42124444
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
En dan ook nog de jonge Snake op het eind. Hideo blijft verrassen.
Ja hè Ik zat echt met open mond te kijken
......Signature-loos......
  maandag 25 september 2006 @ 22:57:40 #212
158865 Badie
Almelo Evolution
pi_42126665
wow ziet er erg vet uit heb MGS1 nog op de ps1 gespeeld.. MGS2 op ps2 en snake eater ook.. vond alle delen nog altijd een machtig goed spel.. nog even zien of ik de pS3 haal maar dat komt nog wel
  maandag 25 september 2006 @ 23:02:29 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42126842
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
Wat een geweldige nieuwe trailer .

En dan ook nog de jonge Snake op het eind. Hideo blijft verrassen.
Jonge snake op het eind ff zien
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 25 september 2006 @ 23:13:51 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42127405
Snake kan waarschijnlijk zijn gezicht veranderen .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42131832
damn...die laatste trailer... woooow....!!
pi_42149963
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Snake kan waarschijnlijk zijn gezicht veranderen .
Denk ik ook. Een soort face-camo.
pi_42181073
De animaties mogen wel wat beter van die ingame stukjes... Ze zijn precies hetzelfde als mgs3 (en 2 en misschien zelfs 1)
  donderdag 28 september 2006 @ 17:44:35 #219
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_42204617
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef menesis het volgende:
De animaties mogen wel wat beter van die ingame stukjes... Ze zijn precies hetzelfde als mgs3 (en 2 en misschien zelfs 1)
Zeg je dat nou om interesant over te komen? Ik ben op dit moment MSG3 weer eens een keertje aan het spelen, maar deze in game stukjes zien er al wel een stukje beter uit....en ze werken nog steeds aan deze game.

Ik denk dat het wel goed komt?



Vooral het hele camo gebeuren ziet er erg cool en goed uit.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_42213954
(interessant )

Nee, ik zei dat omdat het me nogal opviel. De stukjes film zijn geweldig. En dan zie je zo'n mannetje (ingame) een automatische gun afvuren en dan zie je gelijk dat het nep is, terwijl het qua beeld wel super is. Bovendien is elke stap die ze doen hetzelfde. In andere games zag ik al dat ze door animaties te combineren steeds een wat andere loop animatie genereerde
Maar goed; misschien valt het me alleen maar op omdat ik zelf nogal gek ben van 3d animaties
pi_42223378
ouwe held van ons
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:10:06 #222
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_42224688
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef menesis het volgende:
(interessant )

Nee, ik zei dat omdat het me nogal opviel. De stukjes film zijn geweldig. En dan zie je zo'n mannetje (ingame) een automatische gun afvuren en dan zie je gelijk dat het nep is, terwijl het qua beeld wel super is. Bovendien is elke stap die ze doen hetzelfde. In andere games zag ik al dat ze door animaties te combineren steeds een wat andere loop animatie genereerde
Maar goed; misschien valt het me alleen maar op omdat ik zelf nogal gek ben van 3d animaties
Tja, dat zo'n filmpje bij elkaar ge-edit is, dat lijkt me logisch, je bent echt niet de enige die dat opvalt.

Maar als je puur kijkt naar de de animaties van de in game content, zie je dat dat er gewoon goed eruit ziet, zeker voor een game die nog in de ontwikkeling is en zeker beter dan MSG3.

Dat met dan wat met camera standpunten spelen om het geheel wat vloeiender er uit te laten zien, dat lijkt me met zo'n trailer wel logisch....zie je bij films ook. sterker nog in vele trailers van films komen zelfs scenes voor die je in de werkelijke film niet eens tegenkomt, die kom je dan weer tegen bij de dvd release onder het kopje "extra content"
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  FOK!fotograaf vrijdag 13 juli 2007 @ 17:43:14 #223
159915 -Menn0-
MNO
pi_51497249
Shots uit de HD Trailer













  zondag 15 juli 2007 @ 18:56:36 #225
165802 Reki
no comment.
pi_51497368
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Shots uit de HD Trailer



Is dat niet Vamp
zie ondertitel :)
pi_51497518
Ja gekkie . De bossbattles van Vamp waren by far het gruwelijkst van de 3 delen
pi_51497702
x360 versie plzzzzzzzzzzzzzzzz scheelt me 600 euro
  FOK!fotograaf zondag 15 juli 2007 @ 19:21:43 #228
159915 -Menn0-
MNO
pi_51498073
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Reki het volgende:

[..]

Is dat niet Vamp
quote:
Vamp: You too.......immortal?
Raiden: No, I just don't fear death!
Zo gaaf

[ Bericht 5% gewijzigd door -Menn0- op 15-07-2007 20:30:14 ]
,,/
  zondag 15 juli 2007 @ 21:59:21 #229
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_51502833
Het valt me alleen op in die trailers dat de echte coole actie telkens Raiden bevalt terwijl Snake meer op de grond ligt van pijn of foxdie. Jammer want ik verwacht minimaal een Battle tussen Snake en Vamp. Trouwens cool om te zien dat Vamp dat mooie litteken heeft van die kogel in zijn hoofd in MGS2
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  FOK!fotograaf zondag 15 juli 2007 @ 22:04:37 #230
159915 -Menn0-
MNO
pi_51503009
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef DooD het volgende:
Het valt me alleen op in die trailers dat de echte coole actie telkens Raiden bevalt terwijl Snake meer op de grond ligt van pijn of foxdie. Jammer want ik verwacht minimaal een Battle tussen Snake en Vamp. Trouwens cool om te zien dat Vamp dat mooie litteken heeft van die kogel in zijn hoofd in MGS2
T zou niks voor Hideo zijn om alles te verklappen in trailers Ik denk dat we nog wel stoere battle krijgen tussen Vamp en Snake
,,/
pi_51504881
Deze week zal het spel in Tokyo in speelbare vorm worden getoond Ben érg benieuwd
pi_51508052
Viel me wel op dat het haar van Meryl echt muurvast zit in de trailer, vond dat wel wat jammer eigenlijk.
  FOK!fotograaf maandag 16 juli 2007 @ 00:39:09 #233
159915 -Menn0-
MNO
pi_51508318
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze week zal het spel in Tokyo in speelbare vorm worden getoond Ben érg benieuwd


Dat is wel heeeeel gaaf
,,/
  maandag 16 juli 2007 @ 14:01:13 #234
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_51520792
zodra deze game uit is betaal ik elke prijs voor een PS3. hoe fukking moddervet is dat dan hej.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  FOK!fotograaf maandag 16 juli 2007 @ 14:25:30 #235
159915 -Menn0-
MNO
pi_51521571
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:30 schreef G-Mart het volgende:
Viel me wel op dat het haar van Meryl echt muurvast zit in de trailer, vond dat wel wat jammer eigenlijk.
Haha dat zei een vriend van me ook al
,,/
pi_51536409
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Haha dat zei een vriend van me ook al
Hehe, liet de trailer vandaag aan m´n collega zien, die begon er ook al over .
  FOK!fotograaf maandag 16 juli 2007 @ 21:37:39 #237
159915 -Menn0-
MNO
pi_51536640
"Zo, die heeft sterke gel"
,,/
pi_51559614
Hoop dat ie voor de 360 komt. Wat een meesterlijke serie is dit
pi_51570240
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef Leonos het volgende:
Hoop dat ie voor de 360 komt. Wat een meesterlijke serie is dit
helaas
pi_51573626
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef Leonos het volgende:
Hoop dat ie voor de 360 komt. Wat een meesterlijke serie is dit
Dream on.

ZOMG!!!!!
quote:
PlayStation Premier: Metal Gear Solid Online Set for PS3
The online battle will continue on the PS3


We were satisfied when just one Metal Gear Solid game was on the way (MGS4). Then Konami and Hideo Kojima threw us a bone with the announcement at the PlayStation Premier press conference today of Metal Gear Solid Portable Ops + for the PSP.

But they weren't done there apparently. Famitsu.com reports that following a short demo play session of MGS4 at the event, Kojima announced that Kojima Productions is currently preparing a PlayStation 3 version of Metal Gear Online, the online battle game that appeared in MGS3 Subsistence. The site reports that Kojima will play the game live at next week's Metal Gear 20th Anniversary Party event in Tokyo and will share specifics on what players can expect.

We're a bit unclear if Metal Gear Online will be a standalone release, or if it will be included as part of MGS4. Hopefully, all will be clarified next week.
GOTY '08
pi_51613021
quote:
Kojima demos Metal Gear Solid 4
PlayStation event in Tokyo features first real-time demo of the eagerly awaited PlayStation 3 title.
By Hirohiko Niizumi, GameSpot
Posted Jul 17, 2007 5:20 pm PT

TOKYO--At Sony Computer Entertainment's PlayStation Premiere 2007 press conference in the massive Roppongi Hills complex today, most in attendance were expecting to see reruns of trailers shown at the E3 Media and Business Summit. So they were taken by surprise during Konami's presentation, when director Hideo Kojima gave the first-ever Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots gameplay demonstration.

The demo, which lasted a full 20 minutes, began in the same unnamed Middle Eastern locale as previous MGS4 game trailers. Snake started out on the second floor of a ruined building. Looking down, he saw tons of rubble from the remnants of buildings obliterated by warfare. The landscape was particularly detailed, with walls broken into various shapes and surrounding buildings uniquely damaged. When Snake zoomed in on the walls using a scope named Solid Eye (after the 3D glasses from Metal Gear Acid 2), they showed a high level of detail with little or no pixelation up close.

While previous installments in the MGS series had Snake infiltrating areas that were guarded by a single superpower or army, the situation is vastly different in MGS4. The demo shows two different factions--professional PMC (Private Military Company) mercenaries, and civilian guerrillas, who were losing because they were less experienced. The demo started out quietly, with both sides just patrolling. By the end, though, there were explosions all over the place.

During the demo, Kojima had Snake side with the civilian army to help take out the PMC soldiers. Given that the PMC soldiers were wearing beige camouflage, it was difficult to spot them in the sandy fields and grayish walls. Kojima had Snake switch to thermal goggles to detect them, and then return to the normal scope to zoom in.

Hopping down the building from where Snake started, the aged soldier approached a set of familiar bronze statues last seen in the Tokyo Game Show trailer. Here, Kojima went to the menu screen and selected the active camouflage option, where players can access disguises for Snake's face and body. Snake normally wears an all-purpose "Octo-Cam" camouflage suit, which lets him blend into his surroundings. However, apparently there are other selectable camouflage patterns in the game, one of which is called the "Statue-Cam." Kojima selected the Statue-Cam and an appropriate face mask, and--voila!--Snake's camouflage suit displayed a bronze finish. The PMC soldiers then walked by, mistaking the grizzled commando for a statue.

Kojima then showed off how the Octo-Cam camouflage will help Snake blend into his surroundings--semiautomatically. Whenever Snake performs an action, like hugging a wall or hitting the floor, the suit automatically changes its pattern to match that of the surface Snake is touching. Kojima demonstrated this action by having Snake evade a PMC soldier by lying in wait on the ground and blending in with the tiles of a nearby building. Snake then stood up and dashed to the shadows by a wall, waiting for the soldier to walk past. Then, he took the soldier from behind by using close-quarter combat, which made the soldier drop his gun--a new element in MGS4. Snake finally wrestled the soldier down, choking him until he was knocked out.

Kojima revealed that Snake can take his enemy's weapons in MGS4, and CQC isn't the only way to get them--holdups can also be effective. When Snake put a gun against an unaware soldier, the grunt raised both of his hands in the air, dropping his weapon to the ground and shivering. The holdup in MGS4 looks a lot more realistic than in the previous games. While keeping his gun pointed at the enemy, Snake used his other hand to frisk for items all over the soldier's body. He also seems to have gained a new move that involves delivering a death grip to an enemy's crotch, rendering that person unconscious in an instant.

After taking out two soldiers (one through CQC and the other by holdup and grabbing his nether regions), Snake spotted a huge hole in the wall that was big enough for him to fit though. However, he then noticed PMC soldiers in other abandoned buildings that could easily spot Snake and shoot him down. Kojima had Snake switch to his Mosin Nagant stun rifle to take them out. This was done by way of the same sniper view the rifle had in Metal Gear Solid 3: Snake Eater.

Snake then made his way down the building onto the ground and took out another PMC soldier, this time using a stun knife that can discharge electricity. Kojima showed how the knife can be used to just zap the enemy and knock them unconscious, though it can also be used for fatal slashing as well.

Seeing that yet another PMC soldier was nearby, Kojima showed off Snake's new prop--the oil barrel. The oil barrel in MGS4 has as much a camouflage effect as the series' traditional cardboard box, except it's a bit more resistant to bullet shots because it's made of metal. Unfortunately, it didn't seem as stealthy, because we heard Snake's knees banging into it as he walked. Kojima showed that the barrel could also be an effective weapon when Snake rolls on the ground inside it, attacking any soldiers in his path. Naturally, though, Snake was dizzy once he got back up, and we saw him throwing up.

Kojima went on to confirm that gamers would be able to play through the whole game in a first-person view, and showed how the Sixaxis' motion-sensing can be used to duck and peek around corners.

Snake then went into a nearby building and talked to his friend Otacon via his Metal Gear MKII robot, re-creating part of the first MGS4 trailer. Eventually a battle between PMC and guerrilla forces erupted outdoors. The PMC soldiers were obviously getting the upper hand, as they had more firepower and cutting-edge technology on their side, including flying biomechanical creatures that would drop bombs.

To help fight off one of the PMC soldiers, Kojima showed Snake's new best friend, the Metal Gear MKII. By selecting MKII from the item inventory, the player can take control of it and move around in either first- or third-person view. (Snake is seen crouching on the ground with his hands on the MKII's remote controller--which is an exact replica of a Sixaxis gamepad.) And while the stealthy MKII may seem small and harmless, it can knock out enemies with a powerful knock of electricity.

Turning back to Snake, Kojima showed that the protagonist can throw grenades backward like in the previous trailer. The grenade's trajectory is shown onscreen, Gears of War-style, as Snake is preparing to throw his grenade.

As the demo neared its end, Kojima showed off some more weapons that can be used in Guns of the Patriots. He used an RPG-7 to explode a tank, an AK-102 rifle to shoot some enemies on the roof, and a P90 to take out remaining soldiers on the ground.

Kojima pointed out that while he had been attacking PMC soldiers and helping out the civilian guerrillas in the demo, it's really up to the player to decide which side to be on--or to not side with either of them.

Overall, Guns of the Patriots defaults to the same kind of third-person view as previous MGS installments. The basic interface has been kept intact as well, with the item itinerary on the bottom left side of the screen and the weapons itinerary on the bottom right.

One addition to the heads-up display that wasn't in previous installments was a semitransparent, illustrated icon on the bottom of the screen that appeared whenever Snake was near an object that he could interact with, such as a wall, an unconscious enemy, or a ledge. Another such object was a dumpster in an alley, which Snake hid in until enemy soldiers cleared out. But since it's full of garbage, Kojima noted that Snake would start to smell if he stayed inside the dumpster too long, making himself more obvious to enemies. As he came out of hiding, Snake was surrounded by a swarm of buzzing flies, though shaking the Sixaxis controller seemed to swat them away.
Ik wil die game ZÓ graag spelen .
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 01:14:50 #242
159915 -Menn0-
MNO
pi_51614054


Heel vet Maar uhm filmpje ?!
,,/
pi_51614227
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:14 schreef -Menn0- het volgende:


Heel vet Maar uhm filmpje ?!
24 juli.
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 01:27:38 #244
159915 -Menn0-
MNO
pi_51614273
Dat meen je gvd niet

Dan zit ik net een dag in Italie

(Ja dat is dan eventjes kut, 2 weken lang de game der games niet kunnen checken )
,,/
pi_51614339
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef -Menn0- het volgende:
Dat meen je gvd niet

Dan zit ik net een dag in Italie

(Ja dat is dan eventjes kut, 2 weken lang de game der games niet kunnen checken )
Ga naar een internetcafé.
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 01:44:45 #246
159915 -Menn0-
MNO
pi_51614535
Dan vind ik echt iets voor n00bs

(Nemen laptop mee voor foto's dus als iemand nou een open wireless verbinding heeft )
,,/
pi_51788752
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:39:21 #249
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51790831

?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51811184
Dat vond ik ook al zo raar. Snake grijpt hem bij de ballen en meteen valt dat ventje bewusteloos op de grond. :-/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')