Ik ken het zinnetje uit een nummer van Jurassic 5 - Lesson 6: The Lecture.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef Djensen het volgende:
Zoek al tijden het hardstyle nummer waarin de volgende tekst voorkomt:
"I'm sorry, i must have set the turntables at the wrong speed"
Dit moet iemand weten; het zat in een liveset van SuperMarcoMay van Qlimax2003, maar de tracklist daarvan geeft dit nummer niet.
Alvast bedankt!
Checkquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Mischien kun je er TV-Reclames.nl ook bij zetten
Kun je hier iets mee?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef Djensen het volgende:
Zoek al tijden het hardstyle nummer waarin de volgende tekst voorkomt:
"I'm sorry, i must have set the turntables at the wrong speed"
Dit moet iemand weten; het zat in een liveset van SuperMarcoMay van Qlimax2003, maar de tracklist daarvan geeft dit nummer niet.
Alvast bedankt!
quote:nope, is autokriminal-express J
Duro had al veel eerder een nummer met
sample 'Sorry I have the turntables at the wrong speed again, wanna try again?'.
en Technoboy was iets later met Lesson 1 & 2 van Harddrive met die sample..
iig de eerste was niet Autokriminal ..
quote:Op zondag 11 september 2005 18:04 schreef Flibble het volgende:
Kent iemand een liedje dat ongeveer 1 jaar geleden denk ik vaak op Kinkfm was met de titel 'Discodans'? Of 'Disco feeling discodans'
Het was een dance achtig liedje (ik ben meer een rocker en heb dus géén idee onder welk dance genre ik dit moet noemen....) met een man en die zei: 'disco feeling, disco dans. Disco muzak, disco dans.' en ook nog wat anders in een Pools achtige taal. Ik geloof dat er verder niet in gezongen werd.
Ik bedacht me net dat die oude man zeer waarschijnlijk de hele tijd het woord 'dream' herhaalt...quote:Ik zoek een nummer, waarvan ik denk dat het van The Game of Kanye West is.
Het is een rapnummer, waar een oudere man (in de clip althans) continu iets doorheen zingt/zegt. Volgens mij is het maar één woord wat'ie zegt, zeker weten doe ik het niet.
Iemand die hier iets mee kan?
Da Rick - Rumble [1999]quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:39 schreef HajdukSplit het volgende:
Nee dat is t enige wat als tekst in t liedje voorkomt..
je hoort wel van... in the right corner....... die en die , en dan lets get ready 2 rumbleee :p
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef EggsTC het volgende:
Hardcorenummer, weet iemand de naam van dit nummer?
KLIK
KT Tunstall - Black horse and cherry treequote:Op zaterdag 17 september 2005 02:48 schreef korsakow het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waarin om de 2 zinnen, de zangeres 'whoho, whoho" zingt. ik denk dat ze enkel zich zelf begeleidt met een gitaar. ik dacht dat refrein 'noooono, nooononono, no no are you the one for me' of zeiets bevat, Help me aub en mail naar wouvdb@hotmail.com
Ja die is hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:12 schreef bartrid het volgende:
Chemical Brothers - Galvanize?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:22 schreef coronaextra het volgende:
Ik heb dus vanavond een groot feest en ik weet dat de 2 jarige jobjes heel erg graag een nummer zouden willen hebben dat ze deze vakantie in italie hebben gehoord.
Ze weten niet meer dan dat het een rustig covernummer is van Elvis.
ik weet geen tekst of iets anders, en dat je het de hele dag overal op de radio hoort.(in italie)
Dus ik zoeken naar allerlei italiaanse top40 muziek, maar dit schiet echt niet op.............
Ook op diverse italiaanse forums al wat gevraagd, nog geen resultaat ervan.
Dus ik denk,laat ik het hier eens proberen...........
Ik hoop dat ik nog ergens een mp3tjuh vanaf kan plukken voor vanavond,
mijn dank is groot
adios
Corona
quote:het een rustig covernummer is van Elvis
Ms Dynamite - It take more [2002]quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Cylvia het volgende:
Wie weet nog hoe de eerste single van Ms. Dynamite heette?
Oja!! Bedankt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ms Dynamite - It take more [2002]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |