quote:op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
[..]
die van die reclame is volgens mij van roots syndicate met mockingbird hill
quote:op zondag 11 september 2005 18:04 schreef flibble het volgende:
kent iemand een liedje dat ongeveer 1 jaar geleden denk ik vaak op kinkfm was met de titel 'discodans'? of 'disco feeling discodans'
het was een dance achtig liedje (ik ben meer een rocker en heb dus géén idee onder welk dance genre ik dit moet noemen....) met een man en die zei: 'disco feeling, disco dans. disco muzak, disco dans.' en ook nog wat anders in een pools achtige taal. ik geloof dat er verder niet in gezongen werd.
ja, klopt. maar het origineel is van les paul. die heeft 't ook geschreven geloof ik.quote:op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
[..]
die van die reclame is volgens mij van roots syndicate met mockingbird hill
aan de titel te zien is die het ja, bedankt!quote:op woensdag 14 september 2005 14:34 schreef flibble het volgende:
[..]
dat is toch armand van helden? met het nummer into your eyes ofzo...
"our house" van crosby, stills, nash and young.quote:op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef mrrobert het volgende:
hallo, ik ben opzoek naar het nummer die je op de achtergrond hoort bij de nieuwste rabobank reclame, je hoort iets van our house(in het refrein volgensmij), en het lijkt wel of the beach boys het gezongen hebben(maar dat weet ik dus niet zeker), wie weet hoe dit nummer heet?
1 giant leap - my culture...quote:op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef cybpraetorian het volgende:
liedje van een tijdje terug, maakt door o.a. maxi jazz van faithless met nog een andere band. clip lijkt net of je in een kijkdoos kijkt, videoclip van coldplay heeft ook zoiets. beetje trance achtig iets zeer relaxt.
ik denk dat je feelin' good bedoelt (ik vind zelf de uitvoering van the frank cunimundo trio het beste, als je die bedoelt tenminste)quote:op woensdag 14 september 2005 19:42 schreef -banaan- het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat ik een tijdje geleden op 3fm hoorde,
volgens mij is het een gecoverd nummer van muse en is een beetje jazzy
ja, dat is hem inderdaad, bedankt!quote:op dinsdag 13 september 2005 19:25 schreef ablaze het volgende:
[..]
kelly osbourne - one word, perhaps.
"georgie porgie", heet dat nummer volgens mij. of met een "y" in plaats van "ie"quote:op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef ijsmuts het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik altijd dacht dat het van eric bennet (oid)was en kiss the girl heette, maar die combi kan ik dus niet vinden. heb de clip ooit een keer gezien (jaren geleden) en moest er ineens aan denken.
in de clip loopt volgens mij een gast (die dus op die eric lijkt) over straat met allemaal tv's? is volgens mij verder gewoon een rustig nummer, geen dikke r&b/soul ofzo......
inderdaad het is eric benet, dus met een n, featuring faith evans met georgy porgy.quote:op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef croupouque het volgende:
[..]
"georgie porgie", heet dat nummer volgens mij. of met een "y" in plaats van "ie"
quote:op donderdag 15 september 2005 10:48 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
planet funk - who said
spider murphy gang - ich schau dich anquote:op donderdag 15 september 2005 10:58 schreef flibble het volgende:
oh en kent iemand dat duitse liedje die ze op kink nog wel eens willen draaien... hij gaat ongeveer zo:
'ich shau dich an
du bist so wundershon
ich shau dich an
ich muss dich wieder sehen'
en hij zingt ook steeds 'bieb bieb'.
wie is/zijn dit?
ik kon niks vinden....quote:op donderdag 15 september 2005 11:09 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
[..]
spider murphy gang - ich schau dich an
beetje googlen kan geen kwaad hoor![]()
wat was het dan? nu ben ik wel benieuwd...quote:op donderdag 15 september 2005 15:04 schreef strijkplank het volgende:
*gevonden*
mee eens!quote:op donderdag 15 september 2005 16:03 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
als je iets zelf gevonden hebt, zet het er dan gewoon bij wat het is.
dat is makkelijk als andere mensen toevallig hetzelfde nummer zoeken.
het was gregor - bang bangquote:op donderdag 15 september 2005 15:13 schreef flibble het volgende:
[..]
wat was het dan? nu ben ik wel benieuwd...![]()
quote:ik was 5 en jij was 6 ik greep toen al naar de fles...
het begon tijdens de biologie les, toen rook ik die jeneverbes...
bang bang ik schoot je neer bang bang en nog een keer bang bang...
auw wat deed dat zeer bang bang, jaaah ik schoot je neer
is ook van eric benet. het heet gorgy porgy of zoietsquote:op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef ijsmuts het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik altijd dacht dat het van eric bennet (oid)was en kiss the girl heette, maar die combi kan ik dus niet vinden. heb de clip ooit een keer gezien (jaren geleden) en moest er ineens aan denken.
in de clip loopt volgens mij een gast (die dus op die eric lijkt) over straat met allemaal tv's? is volgens mij verder gewoon een rustig nummer, geen dikke r&b/soul ofzo......
mando diao - god knows, voor geinteresseerdenquote:op zondag 11 september 2005 16:58 schreef slofsky het volgende:
iemand enig idee hoe het nummer heet van de hilfiger denim reclame? bvd.
madness - our housequote:op donderdag 15 september 2005 19:42 schreef roooytjuh het volgende:
wie weet hoe dat nummer heet waarin ze zingen: in the middle of our street our house?
dankje!quote:op donderdag 15 september 2005 19:45 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
[..]
madness - our house
grandmaster flash the messagequote:op vrijdag 16 september 2005 01:43 schreef hilzillah het volgende:
broken glas everywere people pissin on the stairs you know they just don't care
i cant take the smell i can't take the noise
got no money to move out i gues i got no choice
rat's in the front room roaches in the back, a junky in the alley with a base ball bat
bla bla bla enz enz enz
ref: don't push me couse i'm close to the edge now i try not to lose my head, i'ts like a jungle somtimes it make's me wonder how to keep from going under
tekst gezongen als rap achtig iets en refrein gewoon
wie o wie kan mij een titel geven
is toevallig toch niet gold digger van kanye west (met jamie foxx)quote:op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef intrepidivity het volgende:
ik zoek een nummer, waarvan ik denk dat het van the game of kanye west is.
het is een rapnummer, waar een oudere man (in de clip althans) continu iets doorheen zingt/zegt. volgens mij is het maar één woord wat'ie zegt, zeker weten doe ik het niet.
iemand die hier iets mee kan?
quote:op vrijdag 16 september 2005 08:40 schreef bartrid het volgende:
moeilijk he, die test door google halen.....
quote:op vrijdag 16 september 2005 08:40 schreef bartrid het volgende:
moeilijk he, die tekst door google halen.....
dan zet je de tekst tussen "" en kijk eens wat je dan krijgtquote:op vrijdag 16 september 2005 10:07 schreef hilzillah het volgende:
geloof me dt heb ik merdere malen geprobeerd, allerlei verschillende combinaties...
ik kom natuurlijk niet helemaal uit een ei!
hij maakt er geen mooi geheel van, maar zocht de meeste woorden los op
[..]
nee hoor.. niet nodig. iemand hier heeft het al voor me gevondenquote:op vrijdag 16 september 2005 11:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
dan zet je de tekst tussen "" en kijk eens wat je dan krijgt
je moet natuurlijk wel de typevauten eruit halen...
ik ben niet zo slim geweest... artiest is buddy holly...quote:op vrijdag 16 september 2005 12:58 schreef rudedeltadude het volgende:
help! ik zoek:
de 'delta lloyd uitvoering-reclame' van het nummer everyday van james taylor...
welke artiest heeft die uitgevoerd voor delta lloyd???
frankie knuckles - the whistle songquote:op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef furanku het volgende:
kom opeens weer op een vrolijk fluitliedje, maar nu weet ik niet meer wie het was.. ennio morricone misschien, maar die ken ik alleen van the man with the harmonica en ecstacy of gold...
maar dat is niet vrolijk.. kan niet op het deuntje, de naam of de titel komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |