An sich een interessante theorie.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Loop eens een rondje door je huis, en kijk of je echt afhankelijk bent van de vs.
dan wordt het rustig op tv 's avonds.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Yildiz het volgende:
Als we de USA volledig zouden boycotten, geen schip meer binnenlaten, wat zou er dan gebeuren?
Films kunnen digitaal verstuurd worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef Billekoek het volgende:
Jah mén, en Hollywood dan?
Voornamelijk bij de commercieëlen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:38 schreef dramslag het volgende:
[..]
dan wordt het rustig op tv 's avonds.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit, afgezien van Hollywood.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik zou werkelijk waar niet weten waarom het leven niet door zou draaien als we onafhankelijk van de USA zouden zijn.
Op muziek, games en films na alhoewel de films van tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet helemaal uit, afgezien van Hollywood.
Dit is trouwens een beetje doelend op de oproep van Dr. Phil, vanuit good 'ol USA, om Aruba te boycotten, omdat ze maar een maand met duizenden mensen gezocht hebben, en niet die onschuldige mensen opgesloten hebben.
ik voorzie FCKGW-RHQQ2-YXRKT-8TG6W-2B7Q8quote:
je servicepacks naar de mieterquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:16 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ik voorzie FCKGW-RHQQ2-YXRKT-8TG6W-2B7Q8![]()
het feit dat ik de al bekende XP pro key uit mijn hoofd ken, hoeft nog niet te betekenen dat ik die ook werkelijk momenteel gebruikquote:
Maar dat is juist HET export product van de VS. Die gaan janken als we plotseling niet meer dokken voor microsoft en hollywood, en we kunnen nog zonder ook als we willen. Wat dat betreft verdient de VS veel geld voor weinig moeite.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Yildiz het volgende:
laten we het even niet over media, maar goederen hebben
DVD's, CD's, TV-afleveringen, films, etc zijn goederen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Yildiz het volgende:
laten we het even niet over media, maar goederen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |