abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 15:18:16 #276
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45109654
Ik heb het boek alweer uit !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45112064
Misschien een rare gedachte hoor, maar als je het boek zo vreselijk vindt en de schrijver zo intens kut....waarom maak je er dan zoveel woorden aan vuil op een forum?
Je kiest er vrijwilliger voor om op Fok te surfen naar een item over Kluun. Als het echt zo erg is, dan klik je daar toch nooit op? Dan maak je daar toch geen woorden aan vuil? Dan sta je toch ver boven die 'huisvrouwtjes-die-geen-mening-hebben-en-daarom-een-dusdanig-overhypt-boek-lezen'?
En niet beginnen over het feit dat het je opgelegd wordt, want je zoekt het (hier op Fok) echt zelf op. Daar dwingt niemand je toe.

(fyi, ik been geen huisvrouwtje, ik heb wel m'n eigen mening en ik dacht ook dat het boek wel niet zo fantastisch zou zijn als dat me werd voorgespiegeld. Maar ik vond het leuk geschreven en ik werd er in meegesleept. So what? laat me lekker genieten van een stukje overrated mindless gebrabbel als ik dat leuk vind!)
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today
pi_45112684

het is puur om dit soort reacties al een genot
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Redactie Frontpage zondag 7 januari 2007 @ 16:54:32 #279
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_45112926
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:48 schreef milagro het volgende:

het is puur om dit soort reacties al een genot
Idd, dat tot op t bod verdedigen van Kluun. Dat t thema dieper gaat dan neuken en kanker. De volgende keer gaan we discussiëren over Donald Duck
  zondag 7 januari 2007 @ 16:55:28 #280
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45112962
Donald Duck, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 7 januari 2007 @ 16:57:16 #281
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45113029
Het 2e boek is trouwens ook errug goed! Begint met een samenvatting (kort) van boek 1 en gaat door vanaf het overlijden.

Ook in 1 ruk uitgelezen, net als de eerste!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 7 januari 2007 @ 16:57:17 #282
37950 JAM
pi_45113030
Donald Duck is werkelijk prachtig. Wereldliteratuur, zeg ik je.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 7 januari 2007 @ 16:58:30 #283
37950 JAM
pi_45113080
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:57 schreef thaduck het volgende:
Het 2e boek is trouwens ook errug goed! Begint met een samenvatting (kort) van boek 1 en gaat door vanaf het overlijden.

Ook in 1 ruk uitgelezen, net als de eerste!
Wat is dat toch altijd met die mensen die rukken tijdens het lezen? .
  zondag 7 januari 2007 @ 17:03:02 #284
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45113230
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef JAM het volgende:

[..]

Wat is dat toch altijd met die mensen die rukken tijdens het lezen? .
Dan kan je onthouden waar je bent....

Ik dacht dat dit een serieus forum was??
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 7 januari 2007 @ 17:07:10 #285
37950 JAM
pi_45113381
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:03 schreef thaduck het volgende:

[..]

Dan kan je onthouden waar je bent....

Ik dacht dat dit een serieus forum was??
Shit; jij begint erover. .
  zondag 7 januari 2007 @ 17:51:43 #286
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45114404
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef Hammer06 het volgende:
Misschien een rare gedachte hoor, maar als je het boek zo vreselijk vindt en de schrijver zo intens kut....waarom maak je er dan zoveel woorden aan vuil op een forum?
Je kiest er vrijwilliger voor om op Fok te surfen naar een item over Kluun. Als het echt zo erg is, dan klik je daar toch nooit op? Dan maak je daar toch geen woorden aan vuil? Dan sta je toch ver boven die 'huisvrouwtjes-die-geen-mening-hebben-en-daarom-een-dusdanig-overhypt-boek-lezen'?
En niet beginnen over het feit dat het je opgelegd wordt, want je zoekt het (hier op Fok) echt zelf op. Daar dwingt niemand je toe.

(fyi, ik been geen huisvrouwtje, ik heb wel m'n eigen mening en ik dacht ook dat het boek wel niet zo fantastisch zou zijn als dat me werd voorgespiegeld. Maar ik vond het leuk geschreven en ik werd er in meegesleept. So what? laat me lekker genieten van een stukje overrated mindless gebrabbel als ik dat leuk vind!)
Och gut, het laat-me-die-troep-toch-lezen geneuzel van de zwakkere medemens! Liever geen oordeel dan een scherp. Het genot van geen mening hebben meer dan 'mooi' en 'meeslepend'. De verheerlijking van het gebrek aan kritische geest. Liever prooi dan jager.

Slechte kunst is je grootste vijand! Vernietig haar -- tot er niets meer van haar rest dan as, optrekkende rook. Leve de dictatuur van de goede smaak.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45114831
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef arneaux het volgende:

Ah okay. Kluun is gewoon kut en dús zijn boek ook.
Ga gewoon af op je eigen oordeel
Niets zo persoonlijk als smaak, en beleving van wat je leest ziet en hoort toch???
Ik trek me nooit iets aan van recensies, en laat me ook niets aanpraten.

Ben er nu in bezig en voor mij is het meer het *feest* der herkenning, nee ik heb geen borstkanker-gehad-, maar een partner die de hele kankerzooi heeft moeten doorstaan met mij in de rol van Kluun.
Afgezien van of het slecht of goed of weet ik veel wat is, zo beleef ik het en niet anders
  maandag 8 januari 2007 @ 01:28:02 #288
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_45132440
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 05:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laat de man het opschrijven, mensen putten daar troost en herkenning uit.
Bluezzje, ik vind je een toppertje, dat weet je, maar eh......

Jij bent van mening dat een popi-jopi gebroddeld boek door een narcistische egoist troost en herkenning biedt?

Ik heb het vandaag gelezen toen ik in bad lag. Nou, zelden een boek gelezen dat zo getuigt van misbruik maken van.de situatie Hij verkoopt zijn vrouw!!

Hij is al een notoire player voor er iets wordt gediagnosticeerd, maar als het eenmaal zover is beschouwt hij enkel zichzelf als slachtoffer, want hoe durft zijn vrouw ziek te worden!!! Ze maakt zijn prettige leventje van een beetje het snelle reclamejongetje en Gods gift to women spelen gecompliceerd, omdat meneer Kluun zich ineens moet bezighouden met ziekte, dood, poep, bloed enzovoort. Hij vindt zichzelf zoooooo zielig!! Voor ze dood is heeft ie zich al voorzien van een ander voor permanent, en een hele zooi losse gevallen voor als het zo uitkomt, want jeempie, hij is echt heeeeeeeeel erg zielig. Ik vind het misselijkmakend dat meneer rijk wordt over de rug van zijn dode vrouw, begrijp de hype niet want het is slecht geschreven ook nog door al die stupide notes, en uit niets spreekt zijn liefde voor Carmen. Hij houdt alleen van zichzelf. Bovendien is hij een copycat, gezien zijn stijl van schrijven.

Dikke No-No voor mij. Dit boek kreeg ik van mijn dochter, maar de rest van zijn narcistische lectuur hoef ik niet meer te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 08-01-2007 01:37:17 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage maandag 8 januari 2007 @ 01:31:44 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_45132504
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
Dit boek kreeg ik van mijn dochter,
Wat had je haar misdaan
pi_45132645
'Komt een vrouw bij de dokter' is overigens zeer geschikt om er op een survivaltrektocht door de Ardennen velletje voor velletje je reet mee af te vegen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 8 januari 2007 @ 01:42:41 #291
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45132701
En toch blijft de omslag briljant -- en veelbelovend. Een paar blinkende sneakers die een middagwandeling door het Kralingse Bos nog niet overleven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45133215
quote:

[..]

Jij bent van mening dat een popi-jopi gebroddeld boek door een narcistische egoist troost en herkenning biedt?
Ik kan niet voor anderen spreken
Voor mij niet, alleen ik herken wel een aantal feitelijke zaken, maarrrrrrrrrr ik ben nog niet eens op de helft
quote:
Ik heb het vandaag gelezen toen ik in bad lag. Nou, zelden een boek gelezen dat zo getuigt van misbruik maken van.de situatie Hij verkoopt zijn vrouw!!

Hij is al een notoire player voor er iets wordt gediagnosticeerd, maar als het eenmaal zover is beschouwt hij enkel zichzelf als slachtoffer, want hoe durft zijn vrouw ziek te worden!!! Ze maakt zijn prettige leventje van een beetje het snelle reclamejongetje en Gods gift to women spelen gecompliceerd, omdat meneer Kluun zich ineens moet bezighouden met ziekte, dood, poep, bloed enzovoort. Hij vindt zichzelf zoooooo zielig!! Voor ze dood is heeft ie zich al voorzien van een ander voor permanent, en een hele zooi losse gevallen voor als het zo uitkomt, want jeempie, hij is echt heeeeeeeeel erg zielig. Ik vind het misselijkmakend dat meneer rijk wordt over de rug van zijn dode vrouw, begrijp de hype niet want het is slecht geschreven ook nog door al die stupide notes, en uit niets spreekt zijn liefde voor Carmen. Hij houdt alleen van zichzelf. Bovendien is hij een copycat, gezien zijn stijl van schrijven.

Dikke No-No voor mij. Dit boek kreeg ik van mijn dochter, maar de rest van zijn narcistische lectuur hoef ik niet meer te lezen.
Copycat weet ik niet, ben niet literatureluurs onderlegt of zo.
Ik ga het hele duivelse boek eerst maar uitlezen.

Kijk even boven je post ER, waarom ik mss het boek wel heel anders lees dan 'anderen'

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 08-01-2007 02:42:26 ]
pi_45134608
quote:

[..]

Dat weet je al op het moment dat je nog moet beginnen. Dus als je dat niet zint, dan leg je het boek lekker naast je weg.
pi_45134738
Ik vind het prima dat het er is: De Kluuns, Chicklit, Harry Potter: het brengt mensen aan het lezen. Lezen is zoveel beter dan tv kijken. Met lezen breid je je vocabulaire uit, het verbreedt je horizon, je gebruikt je verbeelding, je spelling verbetert etc. etc.
Vind het juist wel geinig als ik mijn vrouwelijke collega's hoor discussieren over dit boek. Zo gepassioneerd!
Zelf vind ik het boek niet goed, de reden is al voldoende uiteengezet hier.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:01:19 #295
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_45134955
Kijk, cinnamongirl laat zien dat je ook op een niet-snobistische manier kunt zeggen dat je het boek niet goed vindt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_45139697
Heb vanmorgen de Weduwnaar uit gelezen, einde viel zwaar tegen vond ik.
pi_45139877
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef Koningin het volgende:
Heb vanmorgen de Weduwnaar uit gelezen, einde viel zwaar tegen vond ik.
hij bleef leven zeker
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45139993
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef milagro het volgende:

[..]

hij bleef leven zeker
Ik verklap niets
  Redactie Frontpage maandag 8 januari 2007 @ 13:09:49 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_45140071
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef milagro het volgende:

[..]

hij bleef leven zeker
Hij neukt er nog even verder op los.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:11:37 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_45140114
Blij dat dit topic vol is, en ik dat geneuzel van Sunchaser niet meer hoef te volgen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')