Idd, dat tot op t bod verdedigen van Kluun. Dat t thema dieper gaat dan neuken en kanker. De volgende keer gaan we discussiëren over Donald Duckquote:Op zondag 7 januari 2007 16:48 schreef milagro het volgende:![]()
het is puur om dit soort reacties al een genot
Wat is dat toch altijd met die mensen die rukken tijdens het lezen?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:57 schreef thaduck het volgende:
Het 2e boek is trouwens ook errug goed! Begint met een samenvatting (kort) van boek 1 en gaat door vanaf het overlijden.
Ook in 1 ruk uitgelezen, net als de eerste!
Dan kan je onthouden waar je bent....quote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met die mensen die rukken tijdens het lezen?.
Shit; jij begint erover.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:03 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dan kan je onthouden waar je bent....
Ik dacht dat dit een serieus forum was??
Och gut, het laat-me-die-troep-toch-lezen geneuzel van de zwakkere medemens! Liever geen oordeel dan een scherp. Het genot van geen mening hebben meer dan 'mooi' en 'meeslepend'. De verheerlijking van het gebrek aan kritische geest. Liever prooi dan jager.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef Hammer06 het volgende:
Misschien een rare gedachte hoor, maar als je het boek zo vreselijk vindt en de schrijver zo intens kut....waarom maak je er dan zoveel woorden aan vuil op een forum?
Je kiest er vrijwilliger voor om op Fok te surfen naar een item over Kluun. Als het echt zo erg is, dan klik je daar toch nooit op? Dan maak je daar toch geen woorden aan vuil? Dan sta je toch ver boven die 'huisvrouwtjes-die-geen-mening-hebben-en-daarom-een-dusdanig-overhypt-boek-lezen'?
En niet beginnen over het feit dat het je opgelegd wordt, want je zoekt het (hier op Fok) echt zelf op. Daar dwingt niemand je toe.
(fyi, ik been geen huisvrouwtje, ik heb wel m'n eigen mening en ik dacht ook dat het boek wel niet zo fantastisch zou zijn als dat me werd voorgespiegeld. Maar ik vond het leuk geschreven en ik werd er in meegesleept. So what? laat me lekker genieten van een stukje overrated mindless gebrabbel als ik dat leuk vind!)
Ga gewoon af op je eigen oordeelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef arneaux het volgende:
Ah okay. Kluun is gewoon kut en dús zijn boek ook.
Bluezzje, ik vind je een toppertje, dat weet je, maar eh......quote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat de man het opschrijven, mensen putten daar troost en herkenning uit.
Wat had je haar misdaanquote:Op maandag 8 januari 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
Dit boek kreeg ik van mijn dochter,
Ik kan niet voor anderen sprekenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bluezzje, ik vind je een toppertje, dat weet je, maar eh......
Jij bent van mening dat een popi-jopi gebroddeld boek door een narcistische egoist troost en herkenning biedt?
Copycat weet ik niet, ben niet literatureluurs onderlegt of zo.quote:Ik heb het vandaag gelezen toen ik in bad lag. Nou, zelden een boek gelezen dat zo getuigt van misbruik maken van.de situatie Hij verkoopt zijn vrouw!!
Hij is al een notoire player voor er iets wordt gediagnosticeerd, maar als het eenmaal zover is beschouwt hij enkel zichzelf als slachtoffer, want hoe durft zijn vrouw ziek te worden!!! Ze maakt zijn prettige leventje van een beetje het snelle reclamejongetje en Gods gift to women spelen gecompliceerd, omdat meneer Kluun zich ineens moet bezighouden met ziekte, dood, poep, bloed enzovoort. Hij vindt zichzelf zoooooo zielig!! Voor ze dood is heeft ie zich al voorzien van een ander voor permanent, en een hele zooi losse gevallen voor als het zo uitkomt, want jeempie, hij is echt heeeeeeeeel erg zielig. Ik vind het misselijkmakend dat meneer rijk wordt over de rug van zijn dode vrouw, begrijp de hype niet want het is slecht geschreven ook nog door al die stupide notes, en uit niets spreekt zijn liefde voor Carmen. Hij houdt alleen van zichzelf. Bovendien is hij een copycat, gezien zijn stijl van schrijven.
Dikke No-No voor mij. Dit boek kreeg ik van mijn dochter, maar de rest van zijn narcistische lectuur hoef ik niet meer te lezen.
Dat weet je al op het moment dat je nog moet beginnen. Dus als je dat niet zint, dan leg je het boek lekker naast je weg.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bluezzje, ik vind je een toppertje, dat weet je, maar eh......
Jij bent van mening dat een popi-jopi gebroddeld boek door een narcistische egoist troost en herkenning biedt?
Ik heb het vandaag gelezen toen ik in bad lag. Nou, zelden een boek gelezen dat zo getuigt van misbruik maken van.de situatie Hij verkoopt zijn vrouw!!
hij bleef leven zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef Koningin het volgende:
Heb vanmorgen de Weduwnaar uit gelezen, einde viel zwaar tegen vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |