Dan noemen we "French fries" voortaan "Franse frietjes".quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We zouden Amerika moeten boycotten met z'n allen.
ja, gewoon keihard aanpakken die hap!quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan noemen we "French fries" voortaan "Franse frietjes".
Ja! Ik ruk nu mijn Levi's van mijn kont! En ik kom nooit meer bij de Mac!!!quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We zouden Amerika moeten boycotten met z'n allen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja! Ik ruk nu mijn Levi's van mijn kont! En ik kom nooit meer bij de Mac!!!
Oh wacht, daar kwam ik al niet
Hele normale brief zelfs! De moderator op dat forum werd verzocht door US posters die brief weg te halen. De brief heeft er dan ook 2 volle minuten opgestaan. Dr. Phil is iid bezig met zwaar modereren van zijn eigen statement. BTW, ik heb al dagen geleden mij ingeschreven maar nog steeds geen bev. ontvangen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:12 schreef xFriendx het volgende:
Waarom is die brief weggehaald? Is toch een normale brief? Ik zie geen scheldkannonades of andere dingen die je echt niet kan zeggen. Op de site van Dr. Phil waren ze ook al bezig met bepaalde quotes verwijderen uit het transcript van de show, omdat er vooral Nederlanders waren die brieven schreven naar aanleiding van die quotes. De post van Lord Vetinari (de naam is vast niet goed, maar jullie weten wel wie ik bedoel) is er ook nooit op verschenen. Dingen die niet in het straatje van Dr. Phil en moeder Twitty passen worden simpelweg verwijderd of genegeerd.
Nee door moderators op dat forum dus. Iedereen mag poep over Aruba en Nederland spreken, maar geenszins over de Holloway-Twitty want per slot van rekening is het een de site aan de vermissing van Natalee gewijd, aldus de posters en moderators.quote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is die brief door die vrouw zelf eraf gehaald of door de site? lekkere arrogantie dan weer indien het laatste is gebeurd.
laat ze lekker met de vingers naar anderen wijzen, ze zullen snel met de neus op de feiten egdrukt worden!
Je kan je gewoon inschrijven op dat forum van Natalee, mits geen hotmail of yahoo of elk ander gratis emailaccount omdat ze blijkbaar de site hebben proberen te kraken. Ik kijk niet op als dat Nederlanders of Arubanen warenquote:Op maandag 19 september 2005 13:21 schreef shilizous_88 het volgende:
Is er een site waar naar we klachten kunnen sturen?
Het zou hem wel sieren om ook een andere kant van het verhaal te horen. Desnoods van ons Nederlandersquote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef Stratos het volgende:
Lieve mensen,
Denk je nou echt dat een drukke man als Dr. Phil tijd heeft om jullie brieven te beantwoorden?
http://riehlworldview.comquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:24 schreef Zemi77 het volgende:
Trouwens ik hoor steeds mensen klagen over een big cover up en dikke fouten van de politie. Iemand een linkje waar ik wat meer bewijs kan vinden?
en waar gaat al die drugs naar toe denk je? (zowel vanuit Colombia als Nederland)quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef JohnDope het volgende:
Nederland het land van de drugs en hoeren?? Nederland is het Colombia van Europa![]()
Ik ken geen cijfers, ik weet niet of ze gebruiker numero uno zijn..... maargoed wat maakt het uit, als het geld maar in nederland blijft.quote:Op maandag 19 september 2005 15:42 schreef halion het volgende:
[..]
en waar gaat al die drugs naar toe denk je? (zowel vanuit Colombia als Nederland)
juist, voor een groot deel naar gebruiker numero uno: de VS.
ff offtopic maar vraag het toch ffquote:Op maandag 19 september 2005 15:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken geen cijfers, ik weet niet of ze gebruiker numero uno zijn..... maargoed wat maakt het uit, als het geld maar in nederland blijft.
Dat is je IP.quote:Op maandag 19 september 2005 18:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ff offtopic maar vraag het toch ff
zeg john dope!?! wat betekenen die cijfers in je vlaggetje?
Gewoon om je te informeren en zen 1337-skills te tonenquote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daarom wil ik weten waarom dat in zijn vlaggetje staat
Goed idee!quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef sp3c het volgende:
is er al iemand op het idee gekomen de Ámerikaanse ambassade in Nederland (vriendelijk!) te mailen?
Ik denk dat dat voor velen wat euhm.... laagdrempeliger is.quote:heeft allicht meer zin dan drphil zijn inbox vol te spammen
Hehe daar zit er wel wat waarheid in.quote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef JohnDope het volgende:
Nederland het land van de drugs en hoeren?? Nederland is het Colombia van Europa![]()
Verbeter de wereld begin bij jezelf zou ik zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef Aarti het volgende:
Waarom reageren nederlandse media eigenlijk niet wat feller hierop?
Ik ben geen mediumquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij jezelf zou ik zeggen
Slecht en langdradig geschreven brief. Sowieso doe ik nooit me aan die ongein, zelfs niet als het wél nut zou hebben.quote:HI EVERYONE, PLEASE WRITE YOUR NAME AT THE END OF THIS LETTER AND
>>FOWARD IT TO EVERYONE YOU KNOW !!!!
>>
>>Dear Dr. Phil
>>
>>We have great admiration for the level of quality and fact based
>>information of your programs. Our lives have certainly been
>>enlightened by your professional advice, and more so, we have been
>>given the privilege of being able to understand and learn from the
>>emotional and psychological issues of your guest and from your
>>resulting professional interventions.
>>
>>However, with disturbing disappointment, yet with confidence in
>>being acknowledged by your professionalism, we
>strongly disapprove of your
>>uncharacteristic handling of The Nathalee Holloway Case recently
>>aired during your show. The issue being your subjective position
>>towards the case which fundamentally conflicts with the principles
>>of your show and, as we have grown to appreciate, your values.
>>
>>Your subjective position, exacerbated by an apparent complete void
>>of research on this subject has clearly allowed the family to
>>manipulate your program for their personal gain similar to other
>>popular media we consider as not being at your standards. With
>>regards to this, and by agreeing to a boycott against Aruba, you
>>have publicly and willingly taken a subjective position towards a
>>nation which has held its doors open through the best, and
>>recently,
>through the worst moments of your nation for the past 60 odd
>>years.
>>
>>
>>Any genuine grief the Twitty family might have, which was clearly
>>not evident during their extensive stay in Aruba, is no excuse for
>>what is seemingly becoming an unfounded and personal vendetta
>>against the people of Aruba. Everybody has the right on having his
>>own opinion, but no one has the right on having his own facts.
>>
>>It is not acceptable how the Twitty family and most of the US
>>press have disrespected our legal system because they failed in
>>bending the outcome to their choosing. Might we add that in Aruba
>>as well as in the US a person is innocent until proven guilty and
>>by you taking the position behind the Twitty family is as you, and
>>we, say
>unconstitutional and shameful to the
>>word of law of both our nations. It would have been more
>>objective, and characteristic of you, to commend the incredible
>>efforts our system is still allotting to this case in finding
>>Nathalee, and on the other hand, like most of us in Aruba request
>>an insurance fraud inquiry on the Twitty family.
>>
>>Recently in New York a 5-month pregnant girl (Figueroa) went
>>missing, however was last seen with the father of the child. The
>>father of the child was interrogated but was not detained during
>>the investigation which would be contrary to our legal system. It
>>was not until they found her body that the father of the baby was
>>detained and formally charged. No body, no case.
>>
>>Please explain the legal difference in
>handling this case and the Nathalee
>>Holloway case. This is the start of being objective.
>>
>>If you can appreciate the aforementioned, and can find yourself in
>>considering overturning the damage this specific show has caused
>>to itself and to Aruba, consider airing another show dedicated to
>>the Nathalee Holloway case, however, with guests from Aruba whom
>>are capable of explaining your audience of the facts, and not
>>sensationalism. Needless to say, Mrs. Twitty is most welcome to be
>>on the panel as well.
>>
>>Being confident in hearing from you, we remain.
>>
>>1)Denise Koolman-Arends 2)Aixa Arana 3) Gisela de Veer 4)Belinda
>>v/ Linde 5) Gisele van Grieken 6)SharonWegereef 7)Sandra Hese/
>>8)Gerard de Veer 9) Michelle
>Koolman
>>10)Garrett Koolman 11)John Eloy Arends 12)Alexa Ho-Kang-You 13)
>>Rachelle Koolman 14)Gerrit Koolman 15)R. De la Marre 16)J.L.Croes
>>17)J.P.Klappers 18)Carrol Woorts 19)Yesenia Arends 20)America
>>Barrios 21)Farah Figaroa 22)Farrah Lacle 23) Sheldon Lee 24)
>>Amanda Kock 25) Juliska Henriquez 26) Janine J Geerman 27) Thomas
>>Gabriel Ruiz 28) Mayra Tromp 29) Chantal Sterkenburg 30)Anthony
>>Geerman 31) Neely Cosentino 32) Samantha Booi 33) Onno van Romondt
>>Jr. 34) Mirugia de Cuba 35) Hienke Verploeg 36) Martin Buitenweg 37
>> Harry koeman 38) Joop Rooijakkers 39) Reint Roossien 40) Paula
>>Samuels-Zijlstra 41) Joost Samuels 42) Zayenne Steigenberger 43)
>>Nicole Oduber 44) Angelo Croes 45) Levinia M Kusmus 46) Esther Vermaas
omdat de media hier oogkleppen op heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef Aarti het volgende:
Waarom reageren nederlandse media eigenlijk niet wat feller hierop?
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:13 schreef halion het volgende:
[..]
omdat de media hier oogkleppen op heeft.
En liever aandacht besteedt aan het dieptepunt van het aardse bestaan: de BN-er.
LA South Central is een stuk gevaarlijker dan die bovenstaande gebiedenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef Stratos het volgende:
^Ik dacht Colombia, Zuid-Afrika en Mexico
Ik zou al niet meedoen vanwegequote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef heiden6 het volgende:
Ik kreeg deze vandaag tweemaal in de bus:
[..]
Slecht en langdradig geschreven brief. Sowieso doe ik nooit me aan die ongein, zelfs niet als het wél nut zou hebben.
quote:We have great admiration for the level of quality and fact based information of your programs.
Toevalligquote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef Cochise het volgende:
Heeft de US niet het hoogste moord gehalte per hoofd van de bevolking ter wereld????
Je praat weer uitwerpselenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:02 schreef Yildiz het volgende:
LA South Central is een stuk gevaarlijker dan die bovenstaande gebieden
Net gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef sp3c het volgende:
is er al iemand op het idee gekomen de Ámerikaanse ambassade in Nederland (vriendelijk!) te mailen?
heeft allicht meer zin dan drphil zijn inbox vol te spammen
Hier hebben ze vast niet van terugquote:Beste Jan-Kees,
Hierbij verzoek ik (een Fokker) u om in Amerika de vrijheid van meningsuiting maar te schrappen, een kale man uit de Amerikaanse staat Oklahoma vertelde namelijk dingen op de Amerikaanse TV en daar kan ik mij niet in vinden, omdat ik een Nederlander ben ga ik er dus gewoon van uit dat u hier iets aan gaat doen en die betreffende Dr Phil de mond gaat snoeren en als het een optie is ergens ver weg opsluit.
Hoogachtend, uit het land van de voorouders van Martin van Buuren.
SpugendeLama
Maar natuurlijk, heb je het onderzocht of niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:25 schreef SpugendeLama het volgende:
[..]
Je praat weer uitwerpselen![]()
Dat moge evident zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef Yildiz het volgende:
Maar natuurlijk, heb je het onderzocht of niet?
Neen, dat is zeer zeker niet het geval.quote:BTW, USA danwel Aruba weer gaan vergelijken met andere landen ZuidAfrika om te laten zien ''dat het allemaal niet zo erg is' is ook een kromme gang van zaken...
Als hij dat doet kan ik je nu al vertellen dat hij al die reacties van Nederlanders vol scheldwoorden er uit pakt, en de brieven zoals die van een Amerikaanse in dit topic die WEL realistisch na kan denken, en de reacties door fokkers gegeven op het forum van Dr. Phil of Natalee website genegeerd worden. Als je al reacties verwijderd die je niet aanstaan dan zal hij deze ook niet in zijn show laten zien. Het is gewoon 1 groot schijnheilig zootje daar. Censuur ten top.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Heeft dr Phil al een vervolg gemaakt op z'n laatste show?
Nice going Yosemite!quote:Yosemite (8/13/2005) Suspect
Slechts 16 banned members? (Nee, geen band membersquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef trancethrust het volgende:
Op de bannedlijst van http://www.nataleeholloway.net/:
[..]
Nice going Yosemite!
1.000.000 beloning nu, in dollarsquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef Doderok het volgende:
[..]
Slechts 16 banned members? (Nee, geen band members)
Komaan luitjes, waar is jullie zin voor initiatief?
Bron: http://tv.yahoo.com/news/ne/20050923/112748760002.htmlquote:JORAN: TARGETED FOR DEATH
Friday September 23, 2005
By DAVID WRIGHT
Police on two continents have been alerted to a plot to kill Joran van der Sloot and two other prime suspects in the case of missing Alabama teen Natalee Holloway.
Authorities in Aruba, where Natalee vanished nearly four months ago, have warned cops in Holland that there's a price on Joran's head.
Dutch-born Joran, 18, flew there after being released from prison to attend Arnhem Business School.
"There are angry people both in the U.S. and in Aruba who want him and his friends Deepak and Satish Kalpoe dead," a source told The National Enquirer.
"Many in America believe the trio have escaped justice in Natalee's murder. Some Arubans are angry that Joran and the Kalpoes have brought so much negative attention to their island.
Officials have been told bluntly: 'They were better off in jail.' "
The threat was already obvious an hour before Joran and the Kalpoes were released from prison. A National Enquirer reporter on the scene watched a worried security detail sweep a house overlooking the prison for weapons.
"There have been warnings about mercenaries who are prepared to kill them, and violent people just waiting for the right moment," said the source. "I wouldn't even be surprised if Joran's mother or brother were kidnapped — his enemies might figure it's the only way to get Joran to talk."
Arnhem police spokesman Gohan Rongen acknowledged that they were aware of Joran's presence there. Asked about death threats, he said: "I can't give you any information."
LOL!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
1.000.000 beloning nu, in dollars
Ik denk dat ik even wacht totdat de euro inzakt, en dan bel ik ze wel ff
just kiddin' ik weet niets natuurlijk, voordat de FBI - malloot ineens voor me deur staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |