abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30655043
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat mag niet Shawnee!!!! [afbeelding]
We have a satalite connection with Mary Jo, who went on vacation to the Netherlands for just a few days, but she came back addicted to weed... a hard drug that can devastate lives!!!!

zaterdag 17 september 2005 @ 01:27:20 #152
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30655116
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

We have a satalite connection with Mary Jo, who went on vacation to the Netherlands for just a few days, but she came back addicted to weed... a hard drug that can devastate lives!!!!

Time to call Tom Cruise and convert her to the everlasting Scientology cult.

Het komt allemaal goed met Shawnee.

mijn hemel wat een naam, hoe kom je er op
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30655157
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:27 schreef popolon het volgende:

[..]

Time to call Tom Cruise and convert her to the everlasting Scientology cult.

Het komt allemaal goed met Shawnee.

mijn hemel wat een naam, hoe kom je er op
Shawnee, Aleesha, Kara Lynn, Aymee, Amy, Amee... it's a gift...
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:31:22 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30655199
Rock on.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30655239
Ach ja... Stromile, Kobe, Shaquille, Lebron, Shamgod, Antawn, Malik, etc... die afro amerikanen kunnen er ook wat van
pi_30655904
Het is natuurlijk niet verstandig om Natalee op Amerikaanse forums voor hoer uit te maken maar "mevrouw" Holloway mag wat mij betreft lekker blijven lijden vanwege haar schandalige aanval op ons land. En Cruyff zou zeggen elk nadeel heeft zijn voordeel. Het voordeel is dat Natalee af is van een moeder als "mevrouw" Holloway. Ik zag maanden geleden al wat voor stinkend vlees we met "mevrouw" Holloway in de kuip hadden en zie het nu bevestigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mikrosoft op 17-09-2005 02:53:30 ]
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zaterdag 17 september 2005 @ 02:31:59 #157
129360 JBL
Nederland GRRRRR
pi_30655914
Ik begrijp de boosheid wel ik heb regelmatig contact met een Arubaan en deze verteld dat er bewijzen verdwenen zijn en feiten achtergehouden en dat de politie dit ook heeft toegegeven dat er in het begin van het onderzoek grove fouten zijn gemaakt, als ouder de moeder van Natalee Holloway moet je dan de media inschakelen want van de overheid mag je niet verwachten dat ze de waarheid vertellen en zeker niet als deze zelfde overheid fouten maakt, er wordt in de diverse forums nogal flink gescholden op dit o zo mooie kutland waar alles zo goed is en waar de waarheid verteld wordt.

Ik vind de reactie van Dr Phil prima er moet iets schokkends gebeuren om de politiek wakker te schudden er mogen in dit Nederland gerust eens een keer politieke koppen rollen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 02:33:17 #158
129360 JBL
Nederland GRRRRR
pi_30655927
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef JBL het volgende:
Ik begrijp de boosheid wel ik heb regelmatig contact met een Arubaan en deze verteld dat er bewijzen verdwenen zijn en feiten achtergehouden en dat de politie dit ook heeft toegegeven dat er in het begin van het onderzoek grove fouten zijn gemaakt, als ouder de moeder van Natalee Holloway moet je dan de media inschakelen want van de overheid mag je niet verwachten dat ze de waarheid vertellen en zeker niet als deze zelfde overheid fouten maakt, er wordt in de diverse forums nogal flink gescholden op dit o zo mooie kutland waar alles zo goed is en waar de waarheid verteld wordt.

Ik vind de reactie van Dr Phil prima er moet iets schokkends gebeuren om de politiek wakker te schudden er mogen in dit Nederland gerust eens een keer politieke koppen rollen.
pi_30655934
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef JBL het volgende:

Het slapende Amerika dat andere landen wakker wil schudden.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zaterdag 17 september 2005 @ 02:53:15 #160
129360 JBL
Nederland GRRRRR
pi_30656065
Over klasse justitie gesproken en dan nog vrij worden gelaten en op een Nederlandse school gewoon naar toe alsof er niets aan de hand is!!!

http://www.geenstijl.nl/paginas/moordadvies.html
  zaterdag 17 september 2005 @ 03:07:22 #161
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30656138
Ok mensen this is it.

Ik heb de ambassadeur teruggeroepen, we're at war
  zaterdag 17 september 2005 @ 03:14:42 #162
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30656187
Wat 'wij' moeten doen is zijn zendtijdverspillende programma van onze kabel afhalen, dat zal hem leren!
The Internets, I needs it..
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 04:12:31 #163
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30656431
In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".

Ik kan dit helemaal nergens vinden ook niet op de site van Dr. Phil?
Kan iemand mij vertellen waar deze opmerking van de moeder van Natalee wel te vinden is?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_30656466
quote:
Maar ja, wat wil je van een land dat door Engeland volgestouwd werd met criminelen.
Dat was Australie en niet de VS....

Hoe komt het trouwens toch dat Nederlanders zo ontzettend slecht tegen kritiek kunnen? Terwijl ze wel altijd vooraan staan om kritiek uit te delen. Haal je schouders toch gewoon op over die uitspraak en laat je niet zo ontzettend kennen.
pi_30656477
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 04:12 schreef BwennieBren het volgende:
In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".

Ik kan dit helemaal nergens vinden ook niet op de site van Dr. Phil?
Kan iemand mij vertellen waar deze opmerking van de moeder van Natalee wel te vinden is?
In het andere dr.phil topic werd deze link gepost:
http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=3231&PN=1

vanaf blz 3 ofzo gaat het erover of ze die opmerking nu wel of niet gemaakt heeft, maar volgens veel mensen daar heeft ze dat dus kennelijk nooit gezegd.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 04:56:31 #166
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30656500
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 04:43 schreef Mr.Natural het volgende:

[..]

vanaf blz 3 ofzo gaat het erover of ze die opmerking nu wel of niet gemaakt heeft, maar volgens veel mensen daar heeft ze dat dus kennelijk nooit gezegd.
Dat las ik daar dus ook! Een Nederlandse poster vroeg het zich ook af (Dutch Dad of zo). Dus ik vroeg me af of Beth dat inderdaad heeft gezegd.

Ik heb wel het stukje van de video van Dr. P aflevering van de vermeende bandopname van Deepak gevonden:
http://thepoliticalteen.com/video/slutnh.wmv

Zie hier alle video's over die zaak:
http://thepoliticalteen.net/index.php?s=Natalee&submit=Search

edit: Fyi hier geeft Deepak dus toe dat Natalee in de auto is gestapt met hen en ze alle drie sex heeft gehad met hen!

BTH interview over die band met Greta van FOX :

http://thepoliticalteen.com/video/btwittygre.wmv

[ Bericht 5% gewijzigd door BwennieBren op 17-09-2005 05:55:23 ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 05:52:12 #167
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30656555
Dus, een groot aantal van de fokkers heeft zichzelf voor lul gezet om iets wat iemand dus niet gezegd heeft?

† In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 07:26:58 #168
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30656635
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 05:52 schreef popolon het volgende:
Dus, een groot aantal van de fokkers heeft zichzelf voor lul gezet om iets wat iemand dus niet gezegd heeft?

Ik heb even alle filmpjes bekeken op die link van The Political Teen die ik hierboven heb gegeven en Beth zegt,

op het interview met Greta van eenzijdig nieuwsgevend FOX :
- dat Deepak op de band heeft gezegd dat ze haar alle drie hebben verkracht (dat zegt hij overigens NIET op die band. Hij zegt alle drie sex met Natalee gehad te hebben.). De "verkrachting" staat volgens haar WEL in Joran's laatste vierde of vijfde verklaring;
- dat de jongens Natalee vermoedelijk drugs hebben toegediend;
- dat de jongens Natalee vermoedelijk hebben gekidnapt;
- ze blijft gaan naar Aruba totdat de zaak is opgelost ;
- op de vraag van Greta of Beth denkt dat de Aruba authorities alles eraan doen om de zaak op te lossen: pas als ze de 3 verdachten weer arresteren anders niet.

op het interview met met Nancy Grace (die ik sowieso um zu vind) van CNN
- dat ze geen idee heeft waarom de Arubaanse en de Nederlandse regeringen de 3 verdachten laten gaan en Joran zijn opleiding mag vervolgen van de Nederlandse rechter en Natalee (het slachtoffer) dus opzij wordt geschoven;
- zegt dat de de verdediging, Antonio Carlo, Anita en Paul van der Sloot "running the show/investigation";
- dat wanneer verkrachting en kidnapping geen misdaad is bij de Nederlandse regering, de regering Joran en consorte steunt;
- zij en haar man het rechtsysteem van Aruba en Nederland hebben gerespecteerd maar deze gefaald hebben in deze zaak.

op het interview met met Geraldo (eveneens um zu )
- het een PR droom was voor de Nederlandse regering tijdens de recente orkaan affaire Joran vrij te laten zodat het niet opviel, ze dat ongelovelijk vindt en dat de Nederlandse regering zo aan de wereld toont waar zij en haar man hebben moeten opboxen de afgelopen periode met het onderzoek;
- wederom dat zij en haar man het Nederlandse rechtsysteem van Aruba en Nederland hebben gerespecteerd maar dat zij nu zo'n klap in hun gezicht hebben gekregen door de vrijlating van de verdachten;
- dat verkrachting geen misdaad is bij de Nederlandse regering ;
- dat ze iedereen aanraadt NIET naar Aruba of Nederlands grondgebied af te reizen totdat Natalee is gevonden.

Ja dat dus....

Negatieve opmerkingen over de Nederlandse en Arubaanse regering en hun rechtssysteem, Joran en consorte van Beth maar nog geen: Nederland is een land vol drugs en hoeren. Ik kan er iig niets van vinden. Niettemin, het was ook maar een stukje van de show van Dr. Phil en moeten we afwachten wanneer de show hier wordt uitgezonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door BwennieBren op 17-09-2005 07:33:03 ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 08:24:34 #169
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_30656737
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:43 schreef Enchanter het volgende:

[..]

copy / paste ?
Dr Phil roept op tot boycot Aruba.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_30657058
Hehe lol ik las ergens dat veel Arubanen niet onsympathiek stonden tegenover een 53e staat bij de VS. Zal nu wel een stuk minder zijn.

Trouwens ik hoor steeds mensen klagen over een big cover up en dikke fouten van de politie. Iemand een linkje waar ik wat meer bewijs kan vinden?
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:18:54 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30657643
Grappig, als Dr Phil onzin over een buitenland praat, is fok in rep en roer, en houd veel fokkertjes er van af om zelf poep over allerhande buitenlanden te praen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_30657831
quote:
dat wanneer verkrachting en kidnapping geen misdaad is bij de Nederlandse regering, de regering Joran en consorte steunt
Wat probeerd ze hier eigenlijk mee te zeggen?
Het lijkt me vrij helder dat Natalee uit eigen wil is meegegaan, hier zijn immers getuigenverklaringen voor afgelegd.
Het is natuurlijk belachelijk dat ze verondersteld dat verkrachting en kidnapping geen misdaad is bij de Nederlandse regering.

Die moeder spoort niet. Ik snap nog dat je niet helemaal helder kunt denken als je dochter vermist word maar zoek dan niet expliciet de media op om belachelijke statements te maken.
pi_30658632
Amerikanen zijn kortzichtig ze denken dat de hele wereld afhankelijk is van hun en dat de wereld niks voorstelt zonder hun.
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:06:17 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30658661
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:05 schreef Sukh het volgende:
Amerikanen zijn kortzichtig ze denken dat de hele wereld afhankelijk is van hun en dat de wereld niks voorstelt zonder hun.

Allemaal, uitschot is het!
pi_30658744
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Allemaal, uitschot is het!
Oke dat was te generaliserend haha maar meestal zijn het die republikeinen die zo denken. Niet allemaal offcourse maar vaak wel, de zogenaamde patriots!
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:19:39 #177
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30659047
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 04:43 schreef Mr.Natural het volgende:

[..]

Als ik de eerste pagina's zo lees halen ze veel "Nederlandse" Bedrijven aan zoals IBM enzo die eigenlijk eigendom zijn van Amerikanen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_30659288
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 07:26 schreef BwennieBren het volgende:
op het interview met met Geraldo (eveneens um zu )

- wederom dat zij en haar man het Nederlandse rechtsysteem van Aruba en Nederland hebben gerespecteerd maar dat zij nu zo'n klap in hun gezicht hebben gekregen door de vrijlating van de verdachten;
- dat verkrachting geen misdaad is bij de Nederlandse regering ;
Ze hebben het rechtsysteem gerespecteerd... Ja, wat wil je anders? Het Amerikaans rechtsysteem invoeren? Of je het nou respecteert of niet, je moet toch doorhebben dat je niet in Amerika bent... Dat je Amerikaan bent verschaft je niet meer rechten.

Verkrachting geen misdaad?
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:34:53 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30659487
quote:

Ze ontkent het in de show gezegd te hebben. Ik kan het in de transcripts ook nergens terugvinden. Misschien heeft ze het tijdens de Dr Phil-show idd niet gezegd. Neemt niet weg dat ze het in eerdere media-uitingen wel degelijk gezegd heeft. Dit was niet haar eerste (en ik vrees ook niet haar laatste) programma/interview op de Amerikaanse televisie.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30660266
Dr. Phil is republikien en fervent Bush aanhanger.
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:13:09 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30660535
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:05 schreef Sukh het volgende:
-> Nederland is een volk van hoeren en drugshandelaren en denken dat ze alles beter weten in de wereld.
Waar is het verschil nu eigenlijk tussen poephoofd dr Phil en Sukh?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 12:14:45 #182
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30660578
BTW ik heb dat hele verslag nog eens doorgelezen en constateer dat deze uitspraak van Dr Phil (die flugeltje op de 1 pag van dit topique heeft gezet) er ook niet meer erop staat:
quote:
"We must remember that the Netherlands, 'The Dutch,' for personal reasons held onto their slave trade 15 years after it had been abolished by using this same Dutch legal system," concludes Dr. Arianna Mathew. "Based on the legal system's past patterns and history - can we trust this system now?"
Zouden ze de verslagen hebben aangepast nadat de Nederlandse (merendeels Fokkers ) posts op hun forum hebben geplaatst om zo te kunnen zeggen: no that's not true, I have never said that? Is daarom de quote van Beth (Nederland = vol hoeren en drugs) er ook vanaf gehaald?

Wat betreft de interviews:
Is in het interview met Deepaks moeder inderdaad Deepak's moeder? Immers, je ziet slechts een negroide vrouw van achteren. Ze is zelf al een keer op TV geweest, ik meen bij FOX News dus waarom zou ze nu ineens niet met haar gezicht in de camera willen? Zou er in de band van het interview met Deepak geknipt zijn of sterker nog: is het wel Deepak?

Ik begrijp dat het heel frustrerend moet zijn je dochter kwijt te zijn, niet weet waar zij is of wat er met haar gebeurd is. Ik begrijp dat het frustrerend is dat je dan met een ander rechtssysteem te maken hebt dan dat je gewend bent. Dus gezien Beth's frustraties, haar uitlatingen, alsook de eenzijdige kant van het weergeven van de vermissing van Natalee Holloway in deze uitzending, kan het zo zijn dat alles in scene zou zijn gezet om het onderzoek te beïnvloeden, met zogenaamd nieuwe verklaringen te komen zodat Joran en consorte opnieuw in hechtenis kan worden genomen? Een kat in nood maakt rare sprongen nietwaar?

Of ehhh...wordt ik nu paranoia?

Questions, questions, questions

[ Bericht 1% gewijzigd door BwennieBren op 17-09-2005 12:23:37 ]
pi_30660674
Als die jongens er echt iets mee te maken zouden hebben hadden ze nu wel bekend. Er staat zoveel druk en aandacht op deze zaak. Das ook zoiets, waarom eigenlijk? Dit soort dingen zullen vast vaker voorkomen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 12:21:54 #184
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30660799
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:24 schreef Zemi77 het volgende:

Trouwens ik hoor steeds mensen klagen over een big cover up en dikke fouten van de politie. Iemand een linkje waar ik wat meer bewijs kan vinden?
Ja hoor. Ongeveer alle Amerikaanse blogs en websites over Natalee (doe maar eens googlen), bijv. Riehlworldview en Bange Aapjes, The Political Teen, FOX News en Nancy Grace van CNN en nu ook van de Dr. BS Phil.
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:46:48 #185
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30661366
al die ophef over 1 vermist wijffie
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 13:05:24 #186
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30661850
En nu kan je ook niet meer op zijn site: too many connections
pi_30661918
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef BwennieBren het volgende:
En nu kan je ook niet meer op zijn site: too many connections
Dat is een ander woord voor: momentje, we wissen nog wat meer quotes uit de uitzending. Een paar posts hierboven post iemand al over een quote op pagina 1. Die was eerst nog wel te vinden op de site en nu niet meer.
pi_30662003
Een amerikaan is meer waard dan een andere wereldburger, het is zielig dat ze vermist wordt maar waarom geen acties beginnen tegen hun eigen regering met name de mensenrechtenschendenis in Guantanamo Bay of de strijd tegen armoede?
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:16:12 #189
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30662094
Dat die Natalee een maagd was, zoals haar moeder claimt, geloof ik dus echt niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:19:26 #190
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30662172
quote:

Gíster stond er nog op de site van Dr. Phil zelf, niet op het forum, maar zijn eigen site.

Daar stond echt, hitting them in the walled, of iets dergelijks, het kwam er echt op neer dat Aruba maar gestraft moest worden, en daarom maar geboycot moest worden, ook al hebben ze met duizenden mensen lopen zoeken, toch boycotten.

En díe uitspraak maakt Dr. Phil al een Dr. Phuckface.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 13:23:11 #191
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_30662278
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat is een ander woord voor: momentje, we wissen nog wat meer quotes uit de uitzending. Een paar posts hierboven post iemand al over een quote op pagina 1. Die was eerst nog wel te vinden op de site en nu niet meer.
Dat dacht ik ook al. Hoop dat ik er wel nog eens op kan komen om te kijken wat er nu allemaal weg is gehaald dan.

En post hierboven over de quote op pag. 1 was van ikke zelf
pi_30662372
Misschien is die meid wel ergens anders.
feest
pi_30664712
Wow, die boycotlijst op het 'officiële forum' is wel heel erg zielig. Je gaat bedrijven in een land boycotten vanwege iets dat de staat fout heeft gedaan.

Republikeins trash...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:20:10 #194
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30665553
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:02 schreef addictivebeat het volgende:
Dr. Phil is republikien en fervent Bush aanhanger.
Bron?
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:20:29 #195
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30665564
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef PLAE@ het volgende:

al die ophef over 1 vermist wijffie
Nou nou, 't was wel een lekker wijffie hoor
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:28:08 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30665758
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

-> Nederland is een volk van hoeren en drugshandelaren en denken dat ze alles beter weten in de wereld.
Waar is het verschil nu eigenlijk tussen poephoofd dr Phil en Sukh?
de wijze van mediagebruik en bekendheid misschien? amerikanen kwijlen bij de loze psychologie van philly boy.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:31:15 #197
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30665840
Over die hoeren gesproken. Ik ken maar 1 mooi hoertje op de wallen
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:34:45 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30665946
amerikanen jagen soms spoken na, je kan de wil van mensen niet politiek neersabelen. over drugs en hoeren gesproken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:41:51 #199
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30666177
tja je weet toch hoe dat volk is (grotendeels). Je kan ze het moeilijk kwalijk nemen dat ze zo reageren. (al schijt ik er gigantisch op).
pi_30666458
quote:
Tijdens de show werden geluidsopnamen van Deepak Kalpoe afgedraaid. Kalpoe zegt hierin ondermeer dat Holloway “er uitzag als een slet en praatte als een slet. Ze stapt in een auto met drie vreemde kerels en de moeder beweert dat ze een heilige is”. Rudi Oomen, advocaat van Kalpoe: “Die opnames zijn stiekem gemaakt, in juli al, vlak nadat Deepak bedreigd was door Twitty op zijn werk. Er is trouwens enorm geknipt en geplakt, en er zijn andere vragen in gemonteerd.”

Dr. Phil zou deze opnames hebben gekocht. Oomen: “De opnames zijn gemaakt door iemand die deed voorkomen alsof hij Deepak kon helpen tegen de Twitty’s. Later is hij door diegene bedreigd die zei dat er van alles zou worden vrijgegeven als hij niet zou meewerken aan een leugendetectortest en dergelijke, maar dat heeft mijn cliënt geweigerd.” Ook de afgelopen week is druk op Kalpoe uitgeoefend om mee te werken aan het programma van Dr. Phil.
bron: http://www.amigoe.com/artman/publish/article_13875.shtml

nou lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')