We have a satalite connection with Mary Jo, who went on vacation to the Netherlands for just a few days, but she came back addicted to weed... a hard drug that can devastate lives!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat mag niet Shawnee!!!! [afbeelding]
Time to call Tom Cruise and convert her to the everlasting Scientology cult.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
We have a satalite connection with Mary Jo, who went on vacation to the Netherlands for just a few days, but she came back addicted to weed... a hard drug that can devastate lives!!!!
Shawnee, Aleesha, Kara Lynn, Aymee, Amy, Amee... it's a gift...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Time to call Tom Cruise and convert her to the everlasting Scientology cult.
Het komt allemaal goed met Shawnee.
mijn hemel wat een naam, hoe kom je er op
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef JBL het volgende:
Ik begrijp de boosheid wel ik heb regelmatig contact met een Arubaan en deze verteld dat er bewijzen verdwenen zijn en feiten achtergehouden en dat de politie dit ook heeft toegegeven dat er in het begin van het onderzoek grove fouten zijn gemaakt, als ouder de moeder van Natalee Holloway moet je dan de media inschakelen want van de overheid mag je niet verwachten dat ze de waarheid vertellen en zeker niet als deze zelfde overheid fouten maakt, er wordt in de diverse forums nogal flink gescholden op dit o zo mooie kutland waar alles zo goed is en waar de waarheid verteld wordt.
Ik vind de reactie van Dr Phil prima er moet iets schokkends gebeuren om de politiek wakker te schudden er mogen in dit Nederland gerust eens een keer politieke koppen rollen.
Het slapende Amerika dat andere landen wakker wil schudden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef JBL het volgende:
Ik vind de reactie van Dr Phil prima er moet iets schokkends gebeuren om de politiek wakker te schudden er mogen in dit Nederland gerust eens een keer politieke koppen rollen.
Dat was Australie en niet de VS....quote:Maar ja, wat wil je van een land dat door Engeland volgestouwd werd met criminelen.
In het andere dr.phil topic werd deze link gepost:quote:Op zaterdag 17 september 2005 04:12 schreef BwennieBren het volgende:
In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".
Ik kan dit helemaal nergens vinden ook niet op de site van Dr. Phil?
Kan iemand mij vertellen waar deze opmerking van de moeder van Natalee wel te vinden is?
Dat las ik daar dus ook! Een Nederlandse poster vroeg het zich ook af (Dutch Dad of zo). Dus ik vroeg me af of Beth dat inderdaad heeft gezegd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 04:43 schreef Mr.Natural het volgende:
[..]
In het andere dr.phil topic werd deze link gepost:
http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=3231&PN=1
vanaf blz 3 ofzo gaat het erover of ze die opmerking nu wel of niet gemaakt heeft, maar volgens veel mensen daar heeft ze dat dus kennelijk nooit gezegd.
Ik heb even alle filmpjes bekeken op die link van The Political Teen die ik hierboven heb gegeven en Beth zegt,quote:Op zaterdag 17 september 2005 05:52 schreef popolon het volgende:
Dus, een groot aantal van de fokkers heeft zichzelf voor lul gezet om iets wat iemand dus niet gezegd heeft?
Wat probeerd ze hier eigenlijk mee te zeggen?quote:dat wanneer verkrachting en kidnapping geen misdaad is bij de Nederlandse regering, de regering Joran en consorte steunt
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:05 schreef Sukh het volgende:
Amerikanen zijn kortzichtig ze denken dat de hele wereld afhankelijk is van hun en dat de wereld niks voorstelt zonder hun.
Oke dat was te generaliserend haha maar meestal zijn het die republikeinen die zo denken. Niet allemaal offcourse maar vaak wel, de zogenaamde patriots!quote:
Als ik de eerste pagina's zo lees halen ze veel "Nederlandse" Bedrijven aan zoals IBM enzo die eigenlijk eigendom zijn van Amerikanenquote:Op zaterdag 17 september 2005 04:43 schreef Mr.Natural het volgende:
[..]
In het andere dr.phil topic werd deze link gepost:
http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=3231&PN=1
vanaf blz 3 ofzo gaat het erover of ze die opmerking nu wel of niet gemaakt heeft, maar volgens veel mensen daar heeft ze dat dus kennelijk nooit gezegd.
Ze hebben het rechtsysteem gerespecteerd...quote:Op zaterdag 17 september 2005 07:26 schreef BwennieBren het volgende:
op het interview met met Geraldo (eveneens um zu)
- wederom dat zij en haar man het Nederlandse rechtsysteem van Aruba en Nederland hebben gerespecteerd maar dat zij nu zo'n klap in hun gezicht hebben gekregen door de vrijlating van de verdachten;
- dat verkrachting geen misdaad is bij de Nederlandse regering;
Ze ontkent het in de show gezegd te hebben. Ik kan het in de transcripts ook nergens terugvinden. Misschien heeft ze het tijdens de Dr Phil-show idd niet gezegd. Neemt niet weg dat ze het in eerdere media-uitingen wel degelijk gezegd heeft. Dit was niet haar eerste (en ik vrees ook niet haar laatste) programma/interview op de Amerikaanse televisie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 05:52 schreef popolon het volgende:
Dus, een groot aantal van de fokkers heeft zichzelf voor lul gezet om iets wat iemand dus niet gezegd heeft?
-> Nederland is een volk van hoeren en drugshandelaren en denken dat ze alles beter weten in de wereld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:05 schreef Sukh het volgende:
Amerikanen zijn kortzichtig ze denken dat de hele wereld afhankelijk is van hun en dat de wereld niks voorstelt zonder hun.
Zouden ze de verslagen hebben aangepast nadat de Nederlandse (merendeels Fokkersquote:"We must remember that the Netherlands, 'The Dutch,' for personal reasons held onto their slave trade 15 years after it had been abolished by using this same Dutch legal system," concludes Dr. Arianna Mathew. "Based on the legal system's past patterns and history - can we trust this system now?"
Ja hoor. Ongeveer alle Amerikaanse blogs en websites over Natalee (doe maar eens googlen), bijv. Riehlworldview en Bange Aapjes, The Political Teen, FOX News en Nancy Grace van CNN en nu ook van de Dr. BS Phil.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:24 schreef Zemi77 het volgende:
Trouwens ik hoor steeds mensen klagen over een big cover up en dikke fouten van de politie. Iemand een linkje waar ik wat meer bewijs kan vinden?
Dat is een ander woord voor: momentje, we wissen nog wat meer quotes uit de uitzending. Een paar posts hierboven post iemand al over een quote op pagina 1. Die was eerst nog wel te vinden op de site en nu niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef BwennieBren het volgende:
En nu kan je ook niet meer op zijn site: too many connections![]()
Gíster stond er nog op de site van Dr. Phil zelf, niet op het forum, maar zijn eigen site.quote:Op zaterdag 17 september 2005 05:52 schreef popolon het volgende:
Dat dacht ik ook al. Hoop dat ik er wel nog eens op kan komen om te kijken wat er nu allemaal weg is gehaald dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een ander woord voor: momentje, we wissen nog wat meer quotes uit de uitzending. Een paar posts hierboven post iemand al over een quote op pagina 1. Die was eerst nog wel te vinden op de site en nu niet meer.
Bron?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:02 schreef addictivebeat het volgende:
Dr. Phil is republikien en fervent Bush aanhanger.
Nou nou, 't was wel een lekker wijffie hoorquote:
de wijze van mediagebruik en bekendheid misschien? amerikanen kwijlen bij de loze psychologie van philly boy.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
-> Nederland is een volk van hoeren en drugshandelaren en denken dat ze alles beter weten in de wereld.
Waar is het verschil nu eigenlijk tussen poephoofd dr Phil en Sukh?
bron: http://www.amigoe.com/artman/publish/article_13875.shtmlquote:Tijdens de show werden geluidsopnamen van Deepak Kalpoe afgedraaid. Kalpoe zegt hierin ondermeer dat Holloway “er uitzag als een slet en praatte als een slet. Ze stapt in een auto met drie vreemde kerels en de moeder beweert dat ze een heilige is”. Rudi Oomen, advocaat van Kalpoe: “Die opnames zijn stiekem gemaakt, in juli al, vlak nadat Deepak bedreigd was door Twitty op zijn werk. Er is trouwens enorm geknipt en geplakt, en er zijn andere vragen in gemonteerd.”
Dr. Phil zou deze opnames hebben gekocht. Oomen: “De opnames zijn gemaakt door iemand die deed voorkomen alsof hij Deepak kon helpen tegen de Twitty’s. Later is hij door diegene bedreigd die zei dat er van alles zou worden vrijgegeven als hij niet zou meewerken aan een leugendetectortest en dergelijke, maar dat heeft mijn cliënt geweigerd.” Ook de afgelopen week is druk op Kalpoe uitgeoefend om mee te werken aan het programma van Dr. Phil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |