abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:44:44 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30650217

Ik ben inmiddels overleden
pi_30650346
"War is God's way of teaching Americans geography."
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:49:43 #103
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30650374

Ik ben inmiddels overleden
pi_30650404
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, echt dat mijn bericht niet geplaatst is
Had je er maar in moeten zetten dat je aan het bidden bent.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:53:27 #105
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30650486
Kale mannen zijn toch al niet te vertrouwen en al helemaal niet als ze ook nog een snor hebben
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_30650510
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, echt dat mijn bericht niet geplaatst is
Misschien bleef ie hangen op bullshit, had je maar BS moeten zeggen
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:59:12 #107
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30650693
wheehe

http://www.scaredmonkeys.com/

btw, heeft iemand die episode, of het nummer waar ik het terug kan zien?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:02:46 #108
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30650834
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Yildiz het volgende:
wheehe

http://www.scaredmonkeys.com/

btw, heeft iemand die episode, of het nummer waar ik het terug kan zien?
Hiertussen?
http://www.drphil.com/shows/show/575

Ah, deze: http://www.drphil.com/shows/show/575 dus toch, de laatste
Maar hoe kan ik de uitzending zien?
pi_30651260
kan iemand me de link van de chat geven?..ben em kwijt
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_30651372
Uit het natalie holloway gastenboek. Ze zoeken blijkbaar helemaal verkeerd:
quote:
May you find your little girl and may God forgive all the heaters, as he forgave them before when his own child was murdered.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:22:03 #111
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_30651527
Er zijn al veel woedende reacties van Nederlanders en Arubanen te lzen op het message board van Herr Doctor Rill nav de absurde uitlatingen van hem en mrs. halloway aan het adres van het lieve vaderland. Dit zijn mijn bijdrages:
quote:
In my opinion it's so typical of America that their media is trying to perform every week a sizzling spectacle. The American people have lent their ears and eyes to the Republican Fox network and they will get were they ask for. From Terri Schiavo to Natalee Halloway, all items are blown up to absurd big proportions. Fortunately mr. president, G.W. Bush, has so far not given his comment on this subject, otherwise all hell will broken loose. The big thing in US media at this moment is clearly the untrustworthy Dutch law and its sinful people.

Unbelievable how Americans are able to offend a whole country and his citizens. Without The Netherlands, the United States of America would not even excist. Many Americans are not aware of the historical fact that their Independence War of 1776 was financed by Dutch money. The Americans looked in those day to our Republic. With regard to their Declaration of Indepence they were inspired by the Placaet van Verlatinghe from 1571 (Dutch Declaration of Indepence to the King of Spain)

With such friends, the Dutch do not need an enemy anymore.
http://www.drphil.com/messageboard/topic/473/0/
pi_30651596
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef Ippon het volgende:
Er zijn al veel woedende reacties van Nederlanders en Arubanen te lzen op het message board van Herr Doctor Rill nav de absurde uitlatingen van hem en mrs. halloway aan het adres van het lieve vaderland. Dit zijn mijn bijdrages:
[..]

http://www.drphil.com/messageboard/topic/473/0/
Heel de VS is dus fout omdat een paar lui zitten te flippen?
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:25:15 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30651640
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Zegt ie dat? Nee, hij zegt dat die mensen niet zo moeten flippen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:25:39 #114
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_30651652
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Amerikanen zijn gewoon hysterische lui.
pi_30651714
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zegt ie dat? Nee, hij zegt dat die mensen niet zo moeten flippen.
Wat relativeren is altijd handig.
pi_30651902
Hey die 2 andere gasten waren hindustani....anyway NL moet dr Phil boycotten, ik mocht die man niet en nu helemaal niet....laat hij maar een special maken over Lake New Orleans in plaats van de vinger te wijzen naar NL. Trouwens alsof het Amerikaanse rechtssysteem zo goed is, daar heb je the kill bill in florida en the 3 strikes out law in cali. Daarnaast zitten vele mensen onschuldig op Death Row...
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
pi_30651935
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:09 schreef thefunny het volgende:
Ik dacht dat hij een verstandige man was....niet dus. Meer kortzichtig.
Die gast is gewoon een rasechte opportunist, meer niet. Enige wat ie doet in zn televisieprogramma is open deuren intrappen, dan weer dichtgooien en weer intrappen. Alsof dat niet genoeg is schrijft ie in zn vrije tijd klaarblijkelijk ook nog 3e rangs psychologie boeken, en al die Amerikanen (en andere mensen) slikken het maar als zoete koek.
Wat betreft Aruba zag hij gewoon weer een kansje om zich nog wat popi te maken in zn thuisland, en waagde hij zich dus aan wat quasi-politieke opmerken. Dat die de subtieliteit bevatten van een olietanker is niet verbazend. Zijn die reacties op zn gastenboek misschien nog rechtvaardig in de zin van tegenbalans op zn eigen niveau. Hell yeah.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:36:03 #118
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_30651984
Ook een geestige reactie:

"I believe the Aruban and Dutch governments are part of the problem not the solution. I've been reading things about Aruba on the web that I never knew before, not mentioned in the print or broadcast media - do a search and anyone can find them.

The common thread is government corruption at the highest level of their justice system - an irony considering the fact that the world court is located in The Hague (Holland).

Read the reports of tourists that have gone to Aruba - there is no love of Americans there. So we must reciprocate - American tourists should not go there. If the citizens in Aruba are hurt economically, they will change their elected officials - if the island is hurt economically, the Dutch who share the lost revenues, may do something about their government - then we will get answers to the Holloway case.

But this case goes far beyond the Holloway case - the Holloway case is merely an indcator of a much larger problem concerning Holland and its colony, Aruba. Read the web pages that talk about the discriminatory practices of these poeple - its disgusting - Americans should boycott all travel to Aruba and the other colonies of Holland."

'Colony'.
OK, even denken..
Dus het is de bedoeling dat de Amerikanen wegblijven van Aruba, de economie daar aangetast wordt, en dat weer doorstuitert naar de economie in Nederland, zodat we het hier ZO slecht krijgen dat we onze regering direct op straat zetten en dan staat de 'dader' plots op.
WAT een meesterlijke theorie, dat ik daar nog niet aan gedacht had.
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:38:15 #119
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30652057
Nederlanders hebben wel een gigantisch calimero complex, dat maken topics als deze weer eens duidelijk
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_30652119
Jensen moet er een item over maken :D
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:42:07 #121
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30652162
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:34 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Die gast is gewoon een rasechte opportunist, meer niet. Enige wat ie doet in zn televisieprogramma is open deuren intrappen, dan weer dichtgooien en weer intrappen. Alsof dat niet genoeg is schrijft ie in zn vrije tijd klaarblijkelijk ook nog 3e rangs psychologie boeken, en al die Amerikanen (en andere mensen) slikken het maar als zoete koek.
Wat betreft Aruba zag hij gewoon weer een kansje om zich nog wat popi te maken in zn thuisland, en waagde hij zich dus aan wat quasi-politieke opmerken. Dat die de subtieliteit bevatten van een olietanker is niet verbazend. Zijn die reacties op zn gastenboek misschien nog rechtvaardig in de zin van tegenbalans op zn eigen niveau. Hell yeah.
Ik zag dat je op de sites de tapes kon kopen van de afleveringen, 30 dollar stuk.
Je kan niet even een aflevering terugkijken.

Dat zegt genoeg.
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:42:39 #122
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30652177
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef Sukh het volgende:
Max Westerman!
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:42:52 #123
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_30652182
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef SpugendeLama het volgende:
Nederlanders hebben wel een gigantisch calimero complex, dat maken topics als deze weer eens duidelijk
Welnee, voor volk en vaderland strijden we op de barricaden. Fier wappert de Hollandse driekleur op overzeese gebieden.
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:44:14 #124
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_30652224
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef Sukh het volgende:
Ik heb geenstijl maar een tip gestuurd over dat achterlijke message board van dr Phil en de vele woedende reacties van landgenoten.
pi_30652243
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef SpugendeLama het volgende:

[..]

Max Westerman!
haha als het nieuws wordt en de massas nederlanders raakt hiermee bekend dan vraag ik me af hoeveel Dhr Phil nog zal waarderen
pi_30652264
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:44 schreef Ippon het volgende:

[..]

Ik heb geenstijl maar een tip gestuurd over dat achterlijke message board van dr Phil en de vele woedende reacties van landgenoten.
een Hollandse Jihad starten

pi_30652279
Ik denk aan sommige reacties te zien dat we meer schade aan aruba en nederland hebben gedaan dan dat dr phil had kunnen dromen.

Gefeliciteerd met de bevestiging van de uitlatingen van dr phil dat nederland niet helemaal meer normaal is. Nu denken de toch al slecht geinformeerde amerikanen dat hij gelijk heeft.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:46:39 #128
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_30652301
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Modwire het volgende:
Ik heb mijn email voor het registreren ook nog niet ontvangen...
username = username
password = password
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_30652321
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef Ippon het volgende:

[..]

Welnee, voor volk en vaderland strijden we op de barricaden. Fier wappert de Hollandse driekleur op overzeese gebieden.
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef Sukh het volgende:

[..]

een Hollandse Jihad starten

Ik stem vóór!
pi_30652369
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef typtypo het volgende:
Ik denk aan sommige reacties te zien dat we meer schade aan aruba en nederland hebben gedaan dan dat dr phil had kunnen dromen.

Gefeliciteerd met de bevestiging van de uitlatingen van dr phil dat nederland niet helemaal meer normaal is. Nu denken de toch al slecht geinformeerde amerikanen dat hij gelijk heeft.
who cares....alsof die huisvrouwen met overgewicht die reageren een significante bijdrage leveren aan de Nederlandse economie.
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:48:57 #131
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30652381
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef typtypo het volgende:

pi_30652402
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:47 schreef trancethrust het volgende:

[..]

[..]

Ik stem vóór!
Ik haal de klompen al....
pi_30652675
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef Sukh het volgende:

[..]

who cares....alsof die huisvrouwen met overgewicht die reageren een significante bijdrage leveren aan de Nederlandse economie.
Nee ze hebben geen kinderen vrienden famlie enz.

Zeg het voort zeg het voort concept nog nooit van gehoord zeker?
Nu heb ik niet alleen over dr phil site maar op allelei andere fora/gastenboeken aangaande holloway.
Afgezien van een paar goede reacties is het vooral bagger en ontzettend grove beledigingen aan het adres van een vermoedelijk dood meisje en haar familie.

Nederlanders wees trots op uzelf maar wel weten wanneer.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_30653187
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nee ze hebben geen kinderen vrienden famlie enz.

Zeg het voort zeg het voort concept nog nooit van gehoord zeker?
Nu heb ik niet alleen over dr phil site maar op allelei andere fora/gastenboeken aangaande holloway.
Afgezien van een paar goede reacties is het vooral bagger en ontzettend grove beledigingen aan het adres van een vermoedelijk dood meisje en haar familie.

Nederlanders wees trots op uzelf maar wel weten wanneer.
dus lekker boeiend....wie de vinger wijst kan een reactie terug verwachten!
pi_30653303
Echt gevaarlijk die Dr. Phil. Dat is nou iemand die meer macht heeft met het ophitsen van een domme meningte dan George Bush.
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:21:01 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30653388
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk.

Heb je de 'Nederlandse' reacties gezien in de fora en gastenboeken?

Die zijn nog idioter dan de duffe bende die achter die Phil aanloopt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:26:17 #137
125878 Gabry
Lento Violento
pi_30653571
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk.

Heb je de 'Nederlandse' reacties gezien in de fora en gastenboeken?

Die zijn nog idioter dan de duffe bende die achter die Phil aanloopt.
Owja ik was even dat Nederlanders alleen naar elkaar mogen wijzen..
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:28:53 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30653638
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef Gabry het volgende:

[..]

Owja ik was even vergeten dat alleen Nederlanders afgezeken mogen worden..
Waar zeg ik dat

Ik vind die Phil ook een drol maar het niveau dat even het tegendeel kwam bewijzen op z'n site(s) heeft nou niet echt bepaald een positief beeld gegeven. Hun vooroordelen werden even heel simpel bevestigd.

Er zijn heel veel berichten (terecht) verwijderd want het ging in een aantal gevallen echt ver.

Maar goed, dat zal dan wel normaal zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30653763
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef Sukh het volgende:

[..]

dus lekker boeiend....wie de vinger wijst kan een reactie terug verwachten!
Tuurlijk mag je terug reageren. Het zou wat zijn als die etterbak dr phil zijn zin krijgt.

Maar als je zou weten wat het betekend voor een moeder om haar kind te verliezen en vervolgens zo beledigd worden dan denk ik dat men zich beter kan inhouden wat natallie betreft.

Als je sommige van die reacties leest dan ga ik zelfs denken dat dr phil gelijk heeft.
www.jihadwatch.org
pi_30653797
En met de Weight-loss Challenge creeert hij allemaal krijgers. Hij gaat de wereld overnemen!
pi_30653849
Ach, gooi een stuk vlees naar die 'krijgers' en je hebt er geen kluif meer aan
pi_30653866
ach naja, als de engelsen, belgen of duitsers ofzo zich zo zouden uitlaten over NL dan zouden we eens achter de oren moeten gaan krabben. Nu zijn het een stel rednecks. Ik bedoel maar; who cares? Die hoef je gewoon niet serieus te nemen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:40:20 #143
125878 Gabry
Lento Violento
pi_30653927
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:33 schreef typtypo het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je terug reageren. Het zou wat zijn als die etterbak dr phil zijn zin krijgt.

Maar als je zou weten wat het betekend voor een moeder om haar kind te verliezen en vervolgens zo beledigd worden dan denk ik dat men zich beter kan inhouden wat natallie betreft.

Als je sommige van die reacties leest dan ga ik zelfs denken dat dr phil gelijk heeft.
Als ik de reacties terug lees begin in langzaam van pro amerikanen anti te worden

Maar dan zie ik alles weer in perspectief en vind ik Dr Phil gewoon een eikel
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zaterdag 17 september 2005 @ 00:46:28 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30654091
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:40 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als ik de reacties terug lees begin in langzaam van pro amerikanen anti te worden

Maar dan zie ik alles weer in perspectief en vind ik Dr Phil gewoon een eikel
Je hebt dit topic gisteren ook gelezen?

De helft is verwijderd, laat staan op die andere sites

Gewoon te gênant voor woorden.
pi_30654693
Een groot gedeelte van de Nederlandse inbreng sloeg inderdaad nergens op en was uitermate gênant ja... Goedkoop heen en weer gemekker van bedenkelijk niveau.

Fok! publiek tegenover hyper sensitive soccer moms...

zaterdag 17 september 2005 @ 01:12:13 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30654749
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Een groot gedeelte van de Nederlandse inbreng sloeg inderdaad nergens op en was uitermate gênant ja... Goedkoop heen en weer gemekker van bedenkelijk niveau.

Fok! publiek tegenover hyper sensitive soccer moms...

Uitschot vs. uitschot.

Dan krijg je dat.
pi_30654781
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef popolon het volgende:

[..]

Uitschot vs. uitschot.

Dan krijg je dat.
Hoewel het "hookers and drugs" imago wel goed is voor het Nederlandse toerisme
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:14:21 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30654807
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:13 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hoewel het "hookers and drugs" imago wel goed is voor het Nederlandse toerisme
Ik denk dat je bij het publiek van Drol Phil bij de verkeerde doelgroep zit.
pi_30654875
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij het publiek van Drol Phil bij de verkeerde doelgroep zit.
"Today were talking about teen temptations and the evil that is the Netherlands". On the show are Marcy and her daughter Shawnee Lane. Marcy caught her daughter smoking weed (audience "OOOOOOOOOOOOOHHHHHH") and is afraid she's a hardcore junkie...
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:18:10 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30654900
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

"Today were talking about teen temptations and the evil that is the Netherlands". On the show are Marcy and her daughter Shawnee Lane. Marcy caught her daughter smoking weed (audience "OOOOOOOOOOOOOHHHHHH") and is afraid she's a hardcore junkie...
Dat mag niet Shawnee!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')