Had je er maar in moeten zetten dat je aan het bidden bent.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, echt dat mijn bericht niet geplaatst is
Misschien bleef ie hangen op bullshit, had je maar BS moeten zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, echt dat mijn bericht niet geplaatst is
Hiertussen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Yildiz het volgende:
wheehe
http://www.scaredmonkeys.com/
btw, heeft iemand die episode, of het nummer waar ik het terug kan zien?
quote:May you find your little girl and may God forgive all the heaters, as he forgave them before when his own child was murdered.
http://www.drphil.com/messageboard/topic/473/0/quote:In my opinion it's so typical of America that their media is trying to perform every week a sizzling spectacle. The American people have lent their ears and eyes to the Republican Fox network and they will get were they ask for. From Terri Schiavo to Natalee Halloway, all items are blown up to absurd big proportions. Fortunately mr. president, G.W. Bush, has so far not given his comment on this subject, otherwise all hell will broken loose. The big thing in US media at this moment is clearly the untrustworthy Dutch law and its sinful people.
Unbelievable how Americans are able to offend a whole country and his citizens. Without The Netherlands, the United States of America would not even excist. Many Americans are not aware of the historical fact that their Independence War of 1776 was financed by Dutch money. The Americans looked in those day to our Republic. With regard to their Declaration of Indepence they were inspired by the Placaet van Verlatinghe from 1571 (Dutch Declaration of Indepence to the King of Spain)
With such friends, the Dutch do not need an enemy anymore.
Heel de VS is dus fout omdat een paar lui zitten te flippen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef Ippon het volgende:
Er zijn al veel woedende reacties van Nederlanders en Arubanen te lzen op het message board van Herr Doctor Rill nav de absurde uitlatingen van hem en mrs. halloway aan het adres van het lieve vaderland. Dit zijn mijn bijdrages:
[..]
http://www.drphil.com/messageboard/topic/473/0/![]()
Zegt ie dat? Nee, hij zegt dat die mensen niet zo moeten flippen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Heel de VS is dus fout omdat een paar lui zitten te flippen?
Amerikanen zijn gewoon hysterische lui.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Heel de VS is dus fout omdat een paar lui zitten te flippen?
Wat relativeren is altijd handig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zegt ie dat? Nee, hij zegt dat die mensen niet zo moeten flippen.
Die gast is gewoon een rasechte opportunist, meer niet. Enige wat ie doet in zn televisieprogramma is open deuren intrappen, dan weer dichtgooien en weer intrappen. Alsof dat niet genoeg is schrijft ie in zn vrije tijd klaarblijkelijk ook nog 3e rangs psychologie boeken, en al die Amerikanen (en andere mensen) slikken het maar als zoete koek.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:09 schreef thefunny het volgende:
Ik dacht dat hij een verstandige man was....niet dus. Meer kortzichtig.
Ik zag dat je op de sites de tapes kon kopen van de afleveringen, 30 dollar stuk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:34 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die gast is gewoon een rasechte opportunist, meer niet. Enige wat ie doet in zn televisieprogramma is open deuren intrappen, dan weer dichtgooien en weer intrappen. Alsof dat niet genoeg is schrijft ie in zn vrije tijd klaarblijkelijk ook nog 3e rangs psychologie boeken, en al die Amerikanen (en andere mensen) slikken het maar als zoete koek.
Wat betreft Aruba zag hij gewoon weer een kansje om zich nog wat popi te maken in zn thuisland, en waagde hij zich dus aan wat quasi-politieke opmerken. Dat die de subtieliteit bevatten van een olietanker is niet verbazend. Zijn die reacties op zn gastenboek misschien nog rechtvaardig in de zin van tegenbalans op zn eigen niveau. Hell yeah.
Max Westerman!quote:
Welnee, voor volk en vaderland strijden we op de barricaden. Fier wappert de Hollandse driekleur op overzeese gebieden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef SpugendeLama het volgende:
Nederlanders hebben wel een gigantisch calimero complex, dat maken topics als deze weer eens duidelijk
Ik heb geenstijl maar een tip gestuurd over dat achterlijke message board van dr Phil en de vele woedende reacties van landgenoten.quote:
haha als het nieuws wordt en de massas nederlanders raakt hiermee bekend dan vraag ik me af hoeveel Dhr Phil nog zal waarderenquote:
een Hollandse Jihad startenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:44 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik heb geenstijl maar een tip gestuurd over dat achterlijke message board van dr Phil en de vele woedende reacties van landgenoten.
username = usernamequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Modwire het volgende:
Ik heb mijn email voor het registreren ook nog niet ontvangen...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef Ippon het volgende:
[..]
Welnee, voor volk en vaderland strijden we op de barricaden. Fier wappert de Hollandse driekleur op overzeese gebieden.![]()
Ik stem vóór!quote:
who cares....alsof die huisvrouwen met overgewicht die reageren een significante bijdrage leveren aan de Nederlandse economie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef typtypo het volgende:
Ik denk aan sommige reacties te zien dat we meer schade aan aruba en nederland hebben gedaan dan dat dr phil had kunnen dromen.
Gefeliciteerd met de bevestiging van de uitlatingen van dr phil dat nederland niet helemaal meer normaal is. Nu denken de toch al slecht geinformeerde amerikanen dat hij gelijk heeft.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef typtypo het volgende:
Ik denk aan sommige reacties te zien dat we meer schade aan aruba en nederland hebben gedaan dan dat dr phil had kunnen dromen.
Gefeliciteerd met de bevestiging van de uitlatingen van dr phil dat nederland niet helemaal meer normaal is. Nu denken de toch al slecht geinformeerde amerikanen dat hij gelijk heeft.
Ik haal de klompen al....quote:
Nee ze hebben geen kinderen vrienden famlie enz.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef Sukh het volgende:
[..]
who cares....alsof die huisvrouwen met overgewicht die reageren een significante bijdrage leveren aan de Nederlandse economie.
dus lekker boeiend....wie de vinger wijst kan een reactie terug verwachten!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee ze hebben geen kinderen vrienden famlie enz.
Zeg het voort zeg het voort concept nog nooit van gehoord zeker?
Nu heb ik niet alleen over dr phil site maar op allelei andere fora/gastenboeken aangaande holloway.
Afgezien van een paar goede reacties is het vooral bagger en ontzettend grove beledigingen aan het adres van een vermoedelijk dood meisje en haar familie.
Nederlanders wees trots op uzelf maar wel weten wanneer.
Lijkt me duidelijk.quote:
Owja ik was even dat Nederlanders alleen naar elkaar mogen wijzen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Heb je de 'Nederlandse' reacties gezien in de fora en gastenboeken?
Die zijn nog idioter dan de duffe bende die achter die Phil aanloopt.
Waar zeg ik datquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Owja ik was even vergeten dat alleen Nederlanders afgezeken mogen worden..![]()
Tuurlijk mag je terug reageren. Het zou wat zijn als die etterbak dr phil zijn zin krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef Sukh het volgende:
[..]
dus lekker boeiend....wie de vinger wijst kan een reactie terug verwachten!
Als ik de reacties terug lees begin in langzaam van pro amerikanen anti te wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:33 schreef typtypo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je terug reageren. Het zou wat zijn als die etterbak dr phil zijn zin krijgt.
Maar als je zou weten wat het betekend voor een moeder om haar kind te verliezen en vervolgens zo beledigd worden dan denk ik dat men zich beter kan inhouden wat natallie betreft.
Als je sommige van die reacties leest dan ga ik zelfs denken dat dr phil gelijk heeft.
Je hebt dit topic gisteren ook gelezen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik de reacties terug lees begin in langzaam van pro amerikanen anti te worden![]()
Maar dan zie ik alles weer in perspectief en vind ik Dr Phil gewoon een eikel![]()
Uitschot vs. uitschot.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Een groot gedeelte van de Nederlandse inbreng sloeg inderdaad nergens op en was uitermate gênant ja... Goedkoop heen en weer gemekker van bedenkelijk niveau.
Fok! publiek tegenover hyper sensitive soccer moms...
Hoewel het "hookers and drugs" imago wel goed is voor het Nederlandse toerismequote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Uitschot vs. uitschot.
Dan krijg je dat.
Ik denk dat je bij het publiek van Drol Phil bij de verkeerde doelgroep zit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoewel het "hookers and drugs" imago wel goed is voor het Nederlandse toerisme![]()
"Today were talking about teen temptations and the evil that is the Netherlands". On the show are Marcy and her daughter Shawnee Lane. Marcy caught her daughter smoking weed (audience "OOOOOOOOOOOOOHHHHHH") and is afraid she's a hardcore junkie...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij het publiek van Drol Phil bij de verkeerde doelgroep zit.![]()
Dat mag niet Shawnee!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
"Today were talking about teen temptations and the evil that is the Netherlands". On the show are Marcy and her daughter Shawnee Lane. Marcy caught her daughter smoking weed (audience "OOOOOOOOOOOOOHHHHHH") and is afraid she's a hardcore junkie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |