abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:54:54 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30631021
Een kakelvers topic omdat het andere op slot ging i.v.m. overijverige fokkers die de gastenboeken van Dr Phil en Natalee en ook de Natalee chat op een niet zo heel erg nette manier aan het volspammen waren. (er waren overigens ook een hoop goeie reacties die wél hout sneden te vinden)

Het gaat dus over dit bericht op de FP:
quote:
Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".

"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.

Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met Nederlandse F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.
Ik wil hier nog wel ff over doorzaniken.

Wat geeft Dr Phil het recht in zijn show een platform te bieden voor dergelijke uitspraken? De kerel doet zich voor als Psycholoog, dan hoort een dergelijk onderwerp dus niet thuis in zijn programma. Bovendien is de berichtgeving in America behoorlijk gekleurd. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, in die optiek wil ik ook de moord op het kindsterretje JonBennet eens aanhalen.

Wat maakt de americanen toch zou arrogant dat ze één vermist meisje op Aruba voorrang geven op duizenden vermiste meisjes binnen hun eigen landsgrenzen? En waarom is het alleen de schuld van het NL rechtssysteem en Aruba? Natalee wordt afgeschilderd als de heilige maagd Maria, is dat dan wel terecht?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30631354
Zijn redenatie slaat gewoon nergens op. 1 vermissing betekent dat mensen op Aruba Amerikanen als oud vuil behandelen? Nog afgezien van het feit dat er wel degelijk veel is gedaan, zoals in het nieuwsbericht ook wordt vermeld.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30631402
Ik dacht dat hij een verstandige man was....niet dus. Meer kortzichtig.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 12:09:23 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30631407
nee het vrijlaten van de (in hun ogen iig) daders betekend dat ze Amerikanen als oud vuil behandelen

maar goed, ik zou erg beledigd zijn als ik niet al die rotzooi van Nederlanders op die gastenboeken had gelezen ... nu ben ik alleen erg beschaamd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:11:36 #5
19558 d10n
Interstate 78
pi_30631463
Zelfs Microsoft snapt dat Dr. Phil over de schreef gaat:

Music is my destiny...
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:11:51 #6
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_30631470
Ik vind dit niet kunnen, maar tegelijkertijd ben je vrij om zulke uitspraken te doen. Alhoewel ik vind dat iemand met zo´n invloed als Dr. Phil wel eens zijn hersens zou mogen gebruiken voor hij een compleet stigmatiseert en demoniseert. Dan zouden wij ook een boekje open kunnen doen over het (schijn)heilige Amerika, waar relatief meer hoeren en drugsverslaafden zijn dan in het "land van drugs en hoeren".

Die Natalee Holloway is onderhand heilig verklaard in Amerika, terwijl ik ook berichten heb gehoord (van niet-Amerikaanse media) dat ze niet zo onschuldig is als haar moeder en de Amerikaanse media doen voorkomen.

Er is verder nog geen bewijs dat er sprake is van een misdrijf (hoewel die kans aanwezig is), het zou net zo goed kunnen dat ze weggelopen is of dat er een ongeluk is gebeurd.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:13:54 #7
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_30631521
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
Een kakelvers topic omdat het andere op slot ging i.v.m. overijverige fokkers die de gastenboeken van Dr Phil en Natalee en ook de Natalee chat op een niet zo heel erg nette manier aan het volspammen waren. (er waren overigens ook een hoop goeie reacties die wél hout sneden te vinden)

Het gaat dus over dit bericht op de FP:
[..]

Ik wil hier nog wel ff over doorzaniken.

Wat geeft Dr Phil het recht in zijn show een platform te bieden voor dergelijke uitspraken? De kerel doet zich voor als Psycholoog, dan hoort een dergelijk onderwerp dus niet thuis in zijn programma. Bovendien is de berichtgeving in America behoorlijk gekleurd. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, in die optiek wil ik ook de moord op het kindsterretje JonBennet eens aanhalen.

Wat maakt de americanen toch zou arrogant dat ze één vermist meisje op Aruba voorrang geven op duizenden vermiste meisjes binnen hun eigen landsgrenzen? En waarom is het alleen de schuld van het NL rechtssysteem en Aruba? Natalee wordt afgeschilderd als de heilige maagd Maria, is dat dan wel terecht?
Is die aflevering van Dr. Phil al op de Nederlandse TV (RTL 5, doordeweeks om 17.10 uur) geweest?
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:16:27 #8
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30631578
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:13 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Is die aflevering van Dr. Phil al op de Nederlandse TV (RTL 5, doordeweeks om 17.10 uur) geweest?
Nee, maar op de website van Dr Phil kun je er verslagen van lezen...

Mijn favoriet is deze:
quote:
"We must remember that the Netherlands, 'The Dutch,' for personal reasons held onto their slave trade 15 years after it had been abolished by using this same Dutch legal system," concludes Dr. Arianna Mathew. "Based on the legal system's past patterns and history - can we trust this system now?"
En dát zegt dan een deskundige.... Ik vind het opruiend en vraag mezelf af of de regering van de VS dit soort uitspraken zou moeten tolereren. De 'vrienden van Bush' worden op deze manier wel behoorlijk te kakken gezet....
pi_30631830
Wat ik zo typisch vindt aan Amerika is dat de media probeert elke week een nieuwe spektakel op te voeren.
Dit doen ze naar mijn mening omdat een groot deel van de media republikeins is, (Fox Network) en die hebben belangen bij de oorlog in Irak.

Telkens wanneer er hele negatieve berichtgeving over Irak is dan krijgen we een schandaal.
Bijvoorbeeld Terri Schiavo, een hele normale situatie maar omdat de president zich ermee bemoeit is het ineens wereldnieuws en houdt het mensen 2 weken bezig.

Zo zijn er telkens kleine situaties die opgeblazen om de domme Amerikaanse massa bezig te houden.
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_30631873
Het lijkt mij dat dr. phil de realiteit behoorlijk uit het oog is verloren...wat mij zorgen baart is dat deze nobody geloof me, alles wat hij vertelt kan een ander met gezond verstand ook vertellen, heb ervoor geleerd ghehezo populair is in Amerika....dat zegt niet alleen wat over de bevolking maar voornamelijk over het feit dat veel Amerikanen dit gaan geloven en misschien wel volgen....
Tool Kok has the mystique of a napalm strike, it is sex industry at its most industrial
pi_30631971
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef EricBoucher het volgende:
Het lijkt mij dat dr. phil de realiteit behoorlijk uit het oog is verloren...wat mij zorgen baart is dat deze nobody geloof me, alles wat hij vertelt kan een ander met gezond verstand ook vertellen, heb ervoor geleerd ghehezo populair is in Amerika....dat zegt niet alleen wat over de bevolking maar voornamelijk over het feit dat veel Amerikanen dit gaan geloven en misschien wel volgen....
Wat je eigenlijk bedoelt is dat Dr.Phill eigenlijk geen amerikaan is (sarcasme)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30631985
wegwerp2004, discussies over posts op andere fora graag op die fora zelf.
pi_30632093
Ok meneer, maar waarom gooi je mn post dan gelijk weg? Het zijn zeer nuttige linkjes!
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:37:23 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30632158
Wat een lul zeg... Ik mocht hem al niet maar nu al helemaal niet... Stereotype Amerikaan, kortzichtig as hell...
pi_30632159
Die Dr. Phlikker en Opium kijken toch nooit verder dan USA?
pi_30632161
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef wegwerp2004 het volgende:
Ok meneer, maar waarom gooi je mn post dan gelijk weg? Het zijn zeer nuttige linkjes!
Omdat de topic dan gelijk weer dezelfde kant op zal gaan als het vorige deel dat daar juist om gesloten is.
pi_30632176
"Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect"
Mijn respect voor dr phil is hierbij in ieder geval tot het nulpunt gedaald. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat dit het onderzoek naar de verdwijning goed doet. Veel dank hoeven die onderzoekers immers toch niet meer te verwachten, dus waarom dan je longen uit het lijf lopen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:38:58 #18
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30632203
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef kLowJow het volgende:
wegwerp2004, discussies over posts op andere fora graag op die fora zelf.
toch maken die posts een wezelijk onderdeel uit van de hele discussie. Het geeft aan hoe makkelijk Dr Phil de publieke opinie weet te beïnvloeden en hoezeer Natalee in de amerikaanse media verheerlijkt is.

Ik zag iemand op één van de gastenboeken posten dat Natalee 'zo'n mooie meid was, zowel van binnen als van buiten. Een voorbeeld voor velen door haar vredelievendheid, haar uitblinkende schoolprestaties, haar zorgzaamheid en liefde.'. De mensen kénnen haar niet eens...

En ik vraag mezelf op zo'n moment alleen maar af waarom een 18-jarig meisje, dat op schoolreis is, zónder haar klasgenoten, maar strontbezopen bij drie vreemde kerels in de auto stapt.... Ik ben volgens Natalee's moeder een nederlandse, drugsgebruikende hoer, maar dat zou dus nooit in m'n hoofd opkomen....

Niet dat ze hierdoor haar 'einde' verdiend heeft, maar het is wel vreemd dat ze wordt afgeschilderd als de heilige maagd maria.

[ Bericht 3% gewijzigd door flugeltje op 16-09-2005 12:44:57 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 16 september 2005 @ 12:40:35 #19
38148 crew  Innisdemon
pi_30632245
Is die Dr. PHil eigenlijk wel een Dr.?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:47:58 #20
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_30632436
zo wat in 3 weken is dat iedereen weer vergeten. de media daar is idd alleen op zoek naar kijkcijfers en ze gaan gewoon mee met het algemene gevoel van hun kijkers.

ik denk dat de mensen die daar op vakanties gaan het nog steeds zullen doen en de Dr. Phil kijken kunnen we zwz missen.

ik bedoel wat zegt het over de mensen die zich zo makkelijk laten brainwashen... het blijft een erg dom nee naief volk in mijn ogen.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_30632447
Ik vond nog het mooie dat die Deepak in de Dr Phil show zat te vertellen dat Natalee niks meer was als een standaard blonde sloerie, ze gedroeg zich als een slet en kleedde zich als een slet. Vervolgens begint Dr Phil en heel verhaal dat Deepak een leugenaar is en de waarheid verdraaid en hoe hij zulke dingen kan zeggen. Het was gewoon een dronken gewillig meisje opzoek naar piemel en het liep verkeerd af. Jammer maar helaas. Die amerikanen zijn gewoon super ignorant.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:52:43 #22
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_30632543
De meeste kritiek vanuit Amerikaanse hoek komt op het proces omtrent Joran van der S. Omdat hij een rechterszoon is, wordt alle gevonden informatie aldaar gepresenteerd in het licht van een mogelijk doofpot samenzwering waarbij uiteraard Nederland betrokken is, omdat onze wetgeving zodanig beroerd is (vergelijkingen met dat van Indonesie op FOX) zodat dit allemaal zo maar kan.

Dat is wat ik begrepen heb uit de verschillende posts van Dr. Phil adepten.
Oh
pi_30632674
Vind dat dit echt niet kunnen

De Nederlandse rechtsstaat zit beter in elkaar dan de Amerikaanse. Stukken beter zelfs. Bovendien kunnen Amerikanen niet eens met hun eigen problemen omgaan. Ze gaan Aruba nu dingen verwijten die ze in eigen land ook fout doen. Bovendien heeft de onschuldige bevolking van Aruba hier helemaal niets mee te maken.

Met andere woorden: Dr. Phil is een op sentiment inspelende vuile zwart-wit kijkende conservatief lullende zeikschuit.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_30632715
quote:
En dát zegt dan een deskundige.... Ik vind het opruiend en vraag mezelf af of de regering van de VS dit soort uitspraken zou moeten tolereren. De 'vrienden van Bush' worden op deze manier wel behoorlijk te kakken gezet....
Je wilt toch niet serieus suggereren dat de amerikaanse regering tegen die uitspraak op moet treden? In de VS is gewoon vrijheid van meningsuiting hoor. Ook als het gaat om domme uitspraken die op blijkbaar uiterst gevoelige lange Nederlandse tenen gaan staan. Want dat vindt ik wel het meest opvallend aan de hele zaak. Hoe snel de Nederlanders blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn terwijl ze zelf altijd met het vingertje klaar staan om anderen te veroordelen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:59:23 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30632721
Ik vraag mezelf overigens wél af of de bewuste uitzending hier in NL uitgezonden gaat worden. Ik kan mezelf voorstellen dat RTL besluit het programma maar een keer over te slaan...
pi_30632780
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond nog het mooie dat die Deepak in de Dr Phil show zat te vertellen dat Natalee niks meer was als een standaard blonde sloerie, ze gedroeg zich als een slet en kleedde zich als een slet. Vervolgens begint Dr Phil en heel verhaal dat Deepak een leugenaar is en de waarheid verdraaid en hoe hij zulke dingen kan zeggen. Het was gewoon een dronken gewillig meisje opzoek naar piemel en het liep verkeerd af. Jammer maar helaas. Die amerikanen zijn gewoon super ignorant.
Hulde..want ik vond je post in het phil-forum erg sterk

Maar Phil verdraaid altijd de waarheid. Hij legt mensen woorden in de mond en beslist dingen voor mensen zonder dat ze wat mogen zeggen...daar verdient hij zijn geld mee. Het ergste is, en dat valt ook uit de akelige reacties van de amerikanen op te maken, dat het allemaal voor waar aan wordt genommen...erg sneu
Tool Kok has the mystique of a napalm strike, it is sex industry at its most industrial
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:02:29 #27
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_30632789
Heeft iemand misschien een linkje naar de betreffende uitzending? Wil nu wel is horen waar al de commotie over gaat.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:05:44 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30632873
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:59 schreef ericeric het volgende:

[..]

Je wilt toch niet serieus suggereren dat de amerikaanse regering tegen die uitspraak op moet treden? In de VS is gewoon vrijheid van meningsuiting hoor. Ook als het gaat om domme uitspraken die op blijkbaar uiterst gevoelige lange Nederlandse tenen gaan staan. Want dat vindt ik wel het meest opvallend aan de hele zaak. Hoe snel de Nederlanders blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn terwijl ze zelf altijd met het vingertje klaar staan om anderen te veroordelen.
Vrijheid van meningsuiting is prima... Het gaat hier alleen om een 'deskundige' die dit soort zaken (of het klopt weet ik niet hoor) gebruikt als middel om de zaken nog eens lekker op te stoken. NL wordt in het betreffende programma zowat als achtelijk geportreteerd. Ons rechtssysteem wordt gelijkgesteld met dat van Indonesië... Kritische uitlatingen zijn prima, maar hier worden 'waarheden' verkondigd, die imho gewoon niet kloppen.

Ik zeg dan ook niet dat de regering er tegen moet optreden, ik vraag mezelf alleen af of dit getolereerd moet worden.

En lange tenen? Tja, misschien wel. De fox campagne tegen NL is nog wel te negeren, maar als zelfs een Dr Phil op een dergelijke wijze begint vraag ik mezelf af hoe lang het duurt voor de rest van de amerikaanse media dit soort zaken over gaat nemen. Straks doet Oprah ook nog een duit in het zakje.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:07:07 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30632919
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:02 schreef BlackJack het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje naar de betreffende uitzending? Wil nu wel is horen waar al de commotie over gaat.
De uitzending is niet online te bekijken. maar op drphil.com kun je wel de slideshows en een geschreven versie van de besproken zaken nazien.
pi_30633193
quote:
Straks doet Oprah ook nog een duit in het zakje.
Lijkt me stug. Vind haar een heel stuk gebalanceerder en milder dan Dr. Phil.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_30633291
Wel typisch dat men vraagtekens zet bij het Nederlandse slavernij beleid wat al in 1863 is afgeschaft en effectief 15 jaar langer door ging, terwijl de Amerikanen in feite in een zelfde situatie zaten. In 1808 werd de handel verboden (niet de slavernij), maar de slavenhandelaars trokken zich weing aan van dit alles. De afschaffing van de slavernij zelf is pas veel later gekomen, het was Lincoln die tijdens de Amerikaanse burgeroorlog (1849-1865) de afschaffing proclameerde. Rassendiscriminatie kon nog tot de jaren 60 doorgaan in de VS, dus waar lullen ze over?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30633349
Homoseksuelendiscriminatie is er nu ook nog steeds aan de gang. Over 50 jaar denkt iedereen net zoals hier ook dat dat middeleeuwse tafarelen waren enzo... Maargoed, dacht je dat de gemiddelde Amerikaanse burger erg veel van z'n eigen geschiedenis en herkomst weet? Dacht het niet
pi_30633493
quote:
"We must remember that the Netherlands, 'The Dutch,' for personal reasons held onto their slave trade 15 years after it had been abolished by using this same Dutch legal system," concludes Dr. Arianna Mathew. "Based on the legal system's past patterns and history - can we trust this system now?"
Whaha, don't get me started on the US legal system
Het Amerikaanse systeem veroordeelt iemand veel eerder op vaag circumstantial bewijs. Het Nederlandse doet dit veel minder, omdat men hier uit principe liever 5 criminelen laat lopen dan 1 man onschuldig op te sluiten, en daar ben ik het eigenlijk mee eens.

Maargoed, ik wil wel es weten wat Phil nou precies heeft gezegd over Nederland en wat Nederland wel niet fout deed.
pi_30633572
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Het Amerikaanse systeem veroordeelt iemand veel eerder op vaag circumstantial bewijs. Het Nederlandse doet dit veel minder, omdat men hier uit principe liever 5 criminelen laat lopen dan 1 man onschuldig op te sluiten, en daar ben ik het eigenlijk mee eens.

Maargoed, ik wil wel es weten wat Phil nou precies heeft gezegd over Nederland en wat Nederland wel niet fout deed.
Ben ik ook benieuwd naar. Kon geen uitspraken vinden op de Drphil website.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:34:17 #35
19558 d10n
Interstate 78
pi_30633705
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:30 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar. Kon geen uitspraken vinden op de Drphil website.
Dr. Phil heeft volgens mij niets over Nederland gezegd. De moeder van Natalee heeft Nederland een "land vol drugs en hoeren" genoemd, en in verschillende termen haar wantrouwen geüit over het Arubaanse (ons) rechtssysteem.

Dr. Phil's conclusie n.a.v. het "schandaal" is om als rechtgeaarde Amerikaan Aruba rechtstreeks in hun portemonnee te raken door er hun zuurverdiende, eerlijke dollars niet uit te geven. Dat zal ze leren op dat bananeneiland!
Music is my destiny...
pi_30633729
quote:
Beth continues with Joran's testimony. "Now I want to tell you the truth. I drove Natalee — We drove Natalee to my home at 1:40am. I want her to come in. I have sex with her. Next’ — and remember in all his statements she's coming in and out of consciousness — next he says that then he took her to the beach, he took her to the Fisherman's Hut. And then he calls Deepak at 3:30 a.m. to come pick him up from the Fisherman's Hut. Deepak comes. And Deepak says ‘Don't f**k with the b**ch. Let's go.’ Every statement that he gives, like I said, so sexually explicit and graphically detailed of what he does to her. It just is amazing to me that he can even admit to having sex with her. And that's not a crime?"
[b]Nee trut!{/b] Seks met iemand hebben is geen misdaad! Er zijn wel vaker meisjes geneukt terwijl ze half bewusteloos waren door de drank.

Er is gewoon geen bewijs dat wijst op dat die jongen iets crimineels heeft gedaan. Het ergste is nog dat hij haar alleen laat op het strand, weet niet of dat een misdaad is (kan me voorstellen van wel), maar ik zie ook geen reden om die jongen vast te houden...
pi_30633747
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze snappen daar in Amerika niet dat een verstikkend conservatief antiseksueel True Love Waits don't drink klimaat met walgelijke moeders als "mevrouw" Holloway "sletten" kweekt zodra de meisjes de kans krijgen en alleen op vakantie gaan. Hoeveel van die groep meisjes zijn nou niet zwanger of hebben een geslachtsziekte opgelopen? Die laatste twee juist weer dankzij mensen zoals "mevrouw" Holloway.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_30633791
Dr. Phil moet z'n mond houden.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:37:41 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30633806
dr phil mag wat mij betreft na een scheiding kapot vallen...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30633850
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Ze snappen daar in Amerika niet dat een verstikkend conservatief antiseksueel True Love Waits don't drink klimaat met walgelijke moeders als "mevrouw" Holloway "sletten" kweekt zodra de meisjes de kans krijgen en alleen op vakantie gaan. Hoeveel van die groep meisjes zijn nou niet zwanger of hebben een geslachtsziekte opgelopen? Die laatste twee juist weer dankzij mensen zoals "mevrouw" Holloway.
Die moeder is echt het prototype attention whore. Ik zag er een paar maanden geleden al in een interview. Een groot drama, ze geniet echt van al die aandacht.
pi_30633905
Zijn de letterlijke transcripts van Joran's verklaringen al openbaar gemaakt dan? Ik had de indruk dat deze nog niet openbaar waren, omdat het onderzoek nog loopt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30633933
Maar het kan inderdaad nooit aan het Amerikaanse kind zelf liggen, het is altijd het nare buitenland dat het weer moet verpesten voor de onschuldige Amerikanen.
pi_30633946
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:41 schreef Lucille het volgende:
Zijn de letterlijke transcripts van Joran's verklaringen al openbaar gemaakt dan? Ik had de indruk dat deze nog niet openbaar waren, omdat het onderzoek nog loopt.
Volgens mij niet. Maar amerikanen doen er niet moeilijk over om conclusies aan geruchten te verbinden.
pi_30633965
quote:
Dr. Phil continues his observation. "To say, you know, 'She's dressed like that, she's acting like that, she's doing those things.' To even say those things knowing that you're talking about someone that may have met with foul play, knowing that family members are upset and worried about it, and then to go forward with those kinds of comments tells you that you're dealing with somebody here that is without conscience, without the ability to appreciate the consequences of their actions.
OMG! Dit is geen weldenkendheid meer. Dr. Phil zegt hier dat de combinatie "alles er zomaar uit flappen" en wél een geweten hebben onmogelijk is. Wat voor neppsycholoog ben je dan?

En wat moet die jongen dan doen behalve evt. die dingen in nettere woorden brengen? Die dingen voor zich houden terwijl ze wel belangrijk kunnen zijn?
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:45:42 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30634032
Deze uitspraken zijn ook wel grappig:
quote:
Next Deepak gives Jamie his impressions of Natalee: “To tell you quite frankly, dressed like a slut, talked like one. Would go in a car with three strange guys and her mother claiming her to be the goody two shoes. Enough of the BS already.”
De moeder van Natalee reageert daarop
quote:
Dr. Phil asks Beth for her reaction to what Deepak has said.

She says, “When I hear him speak of Natalee, I want to make it perfectly clear that... Natalee is a virgin and she had never had any of these sexual experiences. When I hear Deepak stating you know how her mother is describing her as a goody two-shoes I mean — Natalee is just a decent young lady who has just — has an impeccable record and just sets high standards. And it all makes sense when I hear Deepak and the bartenders. Yes, these bartenders. Yes, they do slip this Ecstasy into these young girls' shots. It's just unbelievable what they have been allowed to get away with."
En vervolgens doet Dr Phil een duit in het zakje:
quote:
“I want to make an observation that I think is important here," says Dr. Phil. “The shrink in me listens to this, and I've studied this young man in news footage and seen how he conducts himself and what he does. Think what kind of unprincipled individual you would have to be to, knowing that a young woman is missing, knowing that her mother is there looking for her and then describe her in that way."
Dr. Phil continues his observation. "To say, you know, 'She's dressed like that, she's acting like that, she's doing those things.' To even say those things knowing that you're talking about someone that may have met with foul play, knowing that family members are upset and worried about it, and then to go forward with those kinds of comments tells you that you're dealing with somebody here that is without conscience, without the ability to appreciate the consequences of their actions. The authorities know what we know. They know that there is this alleged pattern of drugging these girls and then taking advantage of them before they leave the island. So this is not some new revelation. But I want us to be very clear about this. Natalee's history, up to this point, the manner in which she had lived her life. The kind of citizen she was in school, the kind of citizen she was in her community, the kind of citizen she was with her friends and socially and family-wise is absolutely inconsistent with everything that was just said on that tape. There is not one shred of history or behavior to support the ridiculous things that were just said on that tape. "

"Absolutely not."

"So let's be real damn clear about that," Dr. Phil says emphatically.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:47:30 #46
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_30634091
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

De VS, dat land dat mensen de cel ingooide zonder proces wanneer ze kritiek leverden op de regering? Maar ja, wat wil je van een land dat door Engeland volgestouwd werd met criminelen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_30634143
Voel mezelf ook enigszins beledigd door de uitspraken van die moeder. Maar als je leest wat voor een f#@*ing grof commentaar er op het gastenboek van Natalee-Holloway.com is geloosd, krijg je last van plaatsvervangende schaamte
Hoe walgelijk hypocriet, generaliserend en kortzichtig die moeder ook is, ze is wel haar kind kwijt.
Voor dr. Phil kan ik zo gauw geen excuus bedenken.
Nicht zu ziehen
pi_30634149
quote:
"What the polygraph shows is that you really did not see the body being buried on that day. It was a week later when he read in the paper and then he remembered.” He continues, “This individual is not just deceptive, he's extremely deceptive. He's lying. He's lying through his teeth.
De mogelijkheid dat hij gewoon *denkt* dat hij het zich herinnert wordt weer eens uitgesloten: er zijn wel vaker mensen die na iets te hebben gelezen een tijdje later denken dat ze het echt meegemaakt hebben in ooggetuigenzaken.

Bovendien wordt hier een polygraaftest weer als wetenschappelijk bewijs gebruikt, terwijl al tijden aangetoond is dat deze tests gemakkelijk te faken zijn met wat oefening en dat ze gewoon niet op iedereen even goed werken

Mijn respect voor Dr. Phil is bij dezen ook tot het absolute nulpunt gezakt.

Voor de rest denk ik trouwens dat wel meer meisjes zich als sletten kleden zonder dat hun moeder dat weet. Stom dat Phil ook zegt dat het onzin is
pi_30634203
Ik kreeg toch vooral het idee, dat de negatieve ondertoon van het hele programma grotendeels te wijten is aan de verslaggever ter plekke. Die Jamie nog wat als ik het goed heb. Die kerel doet niks anders dan suggestieve vragen stellen en opmerkingen maken.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:52:35 #50
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30634217
Ik lach me helemaal beroerd om die reacties in dat gastenkboek

Lekker fout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')