quote:
Op zaterdag 17 september 2005 05:52 schreef popolon het volgende:Dus, een groot aantal van de fokkers heeft zichzelf voor lul gezet om iets wat iemand dus niet gezegd heeft?
![]()
Ik heb even alle filmpjes bekeken op die link van The Political Teen die ik hierboven heb gegeven en Beth zegt,
op het interview met Greta van eenzijdig nieuwsgevend FOX
: - dat Deepak op de band heeft gezegd dat ze haar alle drie hebben verkracht (dat zegt hij overigens NIET op die band. Hij zegt alle drie sex met Natalee gehad te hebben.). De "verkrachting" staat volgens haar WEL in Joran's laatste vierde of vijfde verklaring;
- dat de jongens Natalee vermoedelijk drugs hebben toegediend;
- dat de jongens Natalee vermoedelijk hebben gekidnapt;
- ze blijft gaan naar Aruba totdat de zaak is opgelost
![]()
;
- op de vraag van Greta of Beth denkt dat de Aruba authorities alles eraan doen om de zaak op te lossen: pas als ze de 3 verdachten weer arresteren anders niet.
op het interview met met Nancy Grace (die ik sowieso um zu
vind) van CNN- dat ze geen idee heeft waarom de Arubaanse en de Nederlandse regeringen de 3 verdachten laten gaan en Joran zijn opleiding mag vervolgen van de Nederlandse rechter en Natalee (het slachtoffer) dus opzij wordt geschoven;
- zegt dat de de verdediging, Antonio Carlo, Anita en Paul van der Sloot "running the show/investigation";
- dat wanneer verkrachting en kidnapping geen misdaad is bij de Nederlandse regering, de regering Joran en consorte steunt;
- zij en haar man het rechtsysteem van Aruba en Nederland hebben gerespecteerd maar deze gefaald hebben in deze zaak.
op het interview met met Geraldo (eveneens um zu
)- het een PR droom was voor de Nederlandse regering tijdens de recente orkaan affaire Joran vrij te laten zodat het niet opviel, ze dat ongelovelijk vindt en dat de Nederlandse regering zo aan de wereld toont waar zij en haar man hebben moeten opboxen de afgelopen periode met het onderzoek;
- wederom dat zij en haar man het Nederlandse rechtsysteem van Aruba en Nederland hebben gerespecteerd maar dat zij nu zo'n klap in hun gezicht hebben gekregen door de vrijlating van de verdachten;
- dat verkrachting geen misdaad is bij de Nederlandse regering
![]()
;
- dat ze iedereen aanraadt NIET naar Aruba of Nederlands grondgebied af te reizen totdat Natalee is gevonden.
Ja dat dus....
Negatieve opmerkingen over de Nederlandse en Arubaanse regering en hun rechtssysteem, Joran en consorte van Beth maar nog geen: Nederland is een land vol drugs en hoeren. Ik kan er iig niets van vinden. Niettemin, het was ook maar een stukje van de show van Dr. Phil en moeten we afwachten wanneer de show hier wordt uitgezonden.
[ Bericht 1% gewijzigd door BwennieBren op 17-09-2005 07:33:03 ]
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.