Zeg dan niet 'Vertelde ze net'quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
na dat ellendig lange verhaal van Joost over zijn ouders
?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:35 schreef BBscanner het volgende:
Ambities van Lieske;
Geen kinderen, alleen in een grote stad met een top baan in het top circuit iets waar een beetje drive in zit
Joost; Wat wil je daar mee bereiken
Lieske; ja.... carriere
OMG wat een leeg naief/"dom" wicht!
Ik vind wel dat waar ze het nu over heeft enorm gelijk in heeft en absoluut niet naief en dom overkomt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:35 schreef BBscanner het volgende:
Ambities van Lieske;
Geen kinderen, alleen in een grote stad met een top baan in het top circuit iets waar een beetje drive in zit
Lieske; ja.... carriere
Dit pik ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:35 schreef BBscanner het volgende:
Ambities van Lieske;
Lieske; ja.... carriere
En als je een jaar of 16 bent weet je dat ook al relextemundo fucking helemaal wel, weet je wel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind wel dat waar ze het nu over heeft enorm gelijk in heeft en absoluut niet naief en dom overkomt.
Niet iedereen wil kinderen en dan is het ook het slimste om er niet aan te beginnen.
Ze is 18 maar dan nog.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
En als je een jaar of 16 bent weet je dat ook al relextemundo fucking helemaal wel, weet je wel.
Vind haar keuze om geen kinderen te nemen niet dom maar dat top baan in een top circuit maar totaal geen idee in welke richting in welk vakgebied etc. Komt op mij een beetje naief over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind wel dat waar ze het nu over heeft enorm gelijk in heeft en absoluut niet naief en dom overkomt.
Niet iedereen wil kinderen en dan is het ook het slimste om er niet aan te beginnen.
A;s ze er maar een vinger in kon stoppen zei ziij netquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vind haar keuze om geen kinderen te nemen niet dom maar dat top baan in een top circuit maar totaal geen idee in welke richting in welk vakgebied etc. Komt op mij een beetje naief over.
Volgens mij is ze 19, ik probeerde een 'understatement.'quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 19, ik probeerde een 'understatement.'
nee ik ben nu niet sarcastiche maar vindt haar vrij naief met dat top dit top dat ze heeft ook gezegd dat ze niet wil werken. Ofwel ze denkt dat ze van nul gelijk een topbaan heeft. Dat is naief je moet echt wel knokken om iets te bereiken en dat heeft ze niet door, imo!quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel maar ik vroeg me af of je nu sarcastisch bent?
Ik hou juist van Lieske, Chantal en Joostquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Joost en Lieske en Chantal er morgen bij zitten bij de nominaties.
Dat maakt het nog spannend, want alle 3 komen van mij wel optyven uit het huis.
D66 lijsttrekker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:42 schreef Wup het volgende:
wat doet Joost voor opleiding?
Dat is ook weer zo maar af en toe krijg ik toch de indruk dat ze zich een beetje dommig en naief voordoet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vind haar keuze om geen kinderen te nemen niet dom maar dat top baan in een top circuit maar totaal geen idee in welke richting in welk vakgebied etc. Komt op mij een beetje naief over.
Ze kan zich prima een dag vermaken in de badkamer om zichzelf lekker te vermaken met badderen en poedelenquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 19, ik probeerde een 'understatement.'
Opleiding vs Levenswijsheid! Opleiding zegt niet alles dus!quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo maar af en toe krijg ik toch de indruk dat ze zich een beetje dommig en naief voordoet.
Het kan toch niet dat iemand met een redelijk hoge opleiding echt zo is ??
Ik bedoel, ik ben zeer laag geschoold en ben vaak nog verbaasd over haar uitspraken.![]()
Dan moet ze wel een héél talentvolle voetballer van FC Groningen aan de haak slaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:45 schreef Loedertje het volgende:
Ik probeer er een baan aan te koppelen maar kom niet verder dan echtgenoot van iemand met een leuk salaris die veel moet reizen en vaak gaat verhuizen zodat zij iets met haar vingers kan doen.
Het * ik wil altijd een vinger in de pap houden* kan dan te maken hebben met het beheren van de maandelijkse uitgaven.
eerste jaarsstudent, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:43 schreef BBscanner het volgende:
nee ik ben nu niet sarcastiche maar vindt haar vrij naief met dat top dit top dat ze heeft ook gezegd dat ze niet wil werken. Ofwel ze denkt dat ze van nul gelijk een topbaan heeft. Dat is naief je moet echt wel knokken om iets te bereiken en dat heeft ze niet door, imo!
Hij is nu assistent-bedrijvenadviseur bij een bank. (De Rabobank uit niet nader te noemen bronnen; APKquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij doet ook iets bij de bank, daar heeft ie z'n opleiding al voor afgeleidt...
oke dank je welquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Opleiding vs Levenswijsheid! Opleiding zegt niet alles dus!
Waarom zit jij niet in dat huis?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hey zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een héél talentvolle voetballer van FC Groningen aan de haak slaan.
Ja, klop wel ze is 19 dan weet je ook nog niet precies wat je wil en kan dus mischien iets te hard gereageerd. Maar heb wel vaak het idee dat alles haar makkelijk komt aanwaaien, (bijv 900 Euro p/maand van ouders + studie beurs waarvan ze geen boeken of studiegeld hoeft te betalen daarbij zij ze als iets te kort kwam ze wel even voor 50 euro extra kon bellen)quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:48 schreef Wup het volgende:
[..]
eerste jaarsstudent, wat verwacht je dan?
ze wil gewoon baan ipv kinderen, niet zo vreemd als je 19 bent lijkt mij
Roel wilde ook een vette auto en een groot huis.....
Dat is een bijzondere vorm van autisme...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
oke dank je wel
hij roept maar steeds dat hij op korte termijn niet weet wat hij wil.....
BB huis is last chance als ik de streams correct interpreteer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:51 schreef Loedertje het volgende:
Ze komt vanzelf wel een niet Groninger tegen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:48 schreef Wup het volgende:
[..]
eerste jaarsstudent, wat verwacht je dan?
Iemand adviezen ?quote:Ze heeft een jaar economie gestudereerd in Groningen, maar weet het nu niet en kan wel wat studieadvies gebruiken
Als je Roel zo rond ziet hangen zou je ook niet zeggen dat hij mixmaster/performer is, of (zo goed als) afgestudeerd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
Opleiding vs Levenswijsheid! Opleiding zegt niet alles dus!
nee als het Ralph afzeik tijd is wordt ze er wel in betrokken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieske wordt dus lekker niet genegeerd hè...
Ok, maar hou er wel ff rekening mee dat Lies pas 19 is, maar ze praat als een "soort van" volwassen vrouw toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
nee als het Ralph afzeik tijd is wordt ze er wel in betrokken.
Ik zie in Roel een winnaar en het is zeer zeker geen domme jongen, verre van dat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Als je Roel zo rond ziet hangen zou je ook niet zeggen dat hij mixmaster/performer is, of (zo goed als) afgestudeerd.
Hij moet zich wel gruwelijk vervelen.
Denk dat jij naar een andere BB zit te kijken dan ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar hou er wel ff rekening mee dat Lies pas 19 is, maar ze praat als een "soort van" volwassen vrouw toch?
Lies is niet voor niets geselecteerd uit die 9000 kandidaten...![]()
Wat weten zij nietquote:
dat verhaaltje over arme student komt idd. niet erg geloofwaardig over, wat ze van haar ouders krijgt is me ontgaan.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Ja, klop wel ze is 19 dan weet je ook nog niet precies wat je wil en kan dus mischien iets te hard gereageerd. Maar heb wel vaak het idee dat alles haar makkelijk komt aanwaaien, (bijv 900 Euro p/maand van ouders + studie beurs waarvan ze geen boeken of studiegeld hoeft te betalen daarbij zij ze als iets te kort kwam ze wel even voor 50 euro extra kon bellen)
Dat willen wij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:58 schreef Loedertje het volgende:
Ik zie in Roel een winnaar en het is zeer zeker geen domme jongen, verre van dat.
Nee hoor, Lies komt vaak behoorlijk volwassen over voor een 19-jarige koorknaperin...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat jij naar een andere BB zit te kijken dan ik![]()
Maar ik ben dan ook lekker simpel, ben één van de enigen die wel Tanja een leuke meid vind.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik hou juist van Lieske, Chantal en Joost
Mooi toch hoe meningen kunnen verschillen...
Ach ja ze is gewoon een 'relaxtomundo' intens lekker naief meisje!quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een schatje die Lies, ze blijft zichzelf, net als Roel,Chantal,Ingrid,Nathalie,Dido,Linda en nog een paar...
Je hebt sowieso een steekje los als je vindt dat een BB huis *beter* is voor jezelf en je kind om te verblijven tijdens de zwangerschap dan thuis. Letterlijke woorden van Tanja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook lekker simpel, ben één van de enigen die wel Tanja een leuke meid vind.
Dat vonden haar ouders toch ook ??quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een steekje los als je vindt dat een BB huis *beter* is voor jezelf en je kind om te verblijven tijdens de zwangerschap dan thuis. Letterlijke woorden van Tanja.
Dan ben jij zeker een rokende zwangere vrouw met een drugsverleden...quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook lekker simpel, ben één van de enigen die wel Tanja een leuke meid vind.
Slaap lekker, dan luisteren wij nog even verderquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:16 schreef snakelady het volgende:
ik ga weer naar bed, truste mensen.
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 03:16 schreef snakelady het volgende:
ik ga weer naar bed, truste mensen.
ik raakte de weg kwijt toen ze ineens over haar vader begon?quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:21 schreef ilona-scuderia het volgende:Weer een schitterend studentenverhaal van Lieske, zij ging verkleed als Inge de Bruin (in badpak en badmuts) en ze had een blind date met Pieter vd Hoogenband (een gozer van 2.17m.)
Jeetje Lies, wat kan je lullen, maar het klinkt wel grappig...
Hoe naief kan je zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een steekje los als je vindt dat een BB huis *beter* is voor jezelf en je kind om te verblijven tijdens de zwangerschap dan thuis. Letterlijke woorden van Tanja.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:20 schreef Wup het volgende:
brrr... dat vieze lijf van Joost weer in beeld......
Welke dingen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:25 schreef Wup het volgende:
dat vraag ik me nou al de hele tijd af, wat die dingen zijn
pleasure delayer...?quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:32 schreef Paultjehh het volgende:
"Ik ben een pressure delayer"
ja er zijn er een heleboel volgens mij.....maar zij [Joost & Ingrid] wisten dus ook niet wat het was....quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:31 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij is dat kunst wat van de tafel komt ergens midden in de woonkamer afscheiding.
Schitterend weer zo'n uitspraak van Lies, iets van een "plezier vertrager"quote:
Heb je die verkapte stem afspraak nog gehoord? Zie post hierboven van mij. Vraag me af wie Menno en Ingrid zullen nominerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ja er zijn er een heleboel volgens mij.....maar zij [Joost & Ingrid] wisten dus ook niet wat het was....
ik hoorde Menno zeggen dat hij nog maar even niet op Liesje ging stemmen....quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
Heb je die verkapte stem afspraak nog gehoord? Zie post hierboven van mij. Vraag me af wie Menno en Ingrid zullen nomineren
nee dit heb ik niet gehoord...quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
Chantal kiest Joost
Ingrid kiest Joost
Menno kiest Joost
Ja hij was bang dat als hij op Ralph zou stemmen hij de kans liep om met 1 stem weer op de bank te zitten. Dus wil hij samen met Ingrid op 1 dezelfde stemmen maar niet dus op Lieske en Linda zei die en ook niet op Ralph en Roel dus blijven over imo Joost, Tanja of Robquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ik hoorde Menno zeggen dat hij nog maar even niet op Liesje ging stemmen....
Hoorde haar vandaag zo klagen over drukte van Joost en altijd maar dat vrolijke gezang. + het feit dat ze vaak met Menno en Ingrid smoest zullen die drie wel is kunnen afspreken om op 1 iemand te stemmenquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:48 schreef Wup het volgende:
[..]
nee dit heb ik niet gehoord...
waarom stemt Chantal op Joost......?
ik vind haar een Liesje stemmer
ja, die redenatie van met 1stem op de bank heb ik idd. ook gehoordquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
Ja hij was bang dat als hij op Ralph zou stemmen hij de kans liep om met 1 stem weer op de bank te zitten. Dus wil hij samen met Ingrid op 1 dezelfde stemmen maar niet dus op Lieske en Linda zei die en ook niet op Ralph en Roel dus blijven over imo Joost, Tanja of Rob
Ja werdt duidelijk vertelt dat de stem van Rikkert al voor 1 bankzitter zou zorgen. Daar komen er dus 2 bij minimaal Ralph dus + een ander ik gok dus op Joost, Tanja of Robquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, die redenatie van met 1stem op de bank heb ik idd. ook gehoord
maar begrijpen zij dan inmiddels wel wat er met Rikkert zijn stem op Roel gebeurt?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:07 schreef Kimske het volgende:
ingrid: wat doe je nou met dat kind?
Joost: ja op zich wil ik t wel, maar heb er nooit serieus over nagedacht, wil wel ff met me moeder bespreken ofzo..
ingrid: das toch raar als je je eerste zoon of dochter zo krijgt
joost:ja das waar
ingrid: volgens mij zei je meer om te laten zien wta je voor een ander over zult hebben,
joost: ja ook wel
ingird: had je ook sigaretten kunnen geven hoor
joost: ja, maar heb er nu wel een stel playboys bij!
Hoop dat ik t een beetje goed zo geschreven heb, zat half te luisteren
Menno had ook een hoestbui, en die deed niet de hand voor zijn mond, maar de theedoek.quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:33 schreef Kimske het volgende:
ingrid verslikte zich toch??
Menno zei toen:
haal adem!
caps?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:41 schreef BorTheWolf het volgende:
Eerste aktie van vandaag er loopt een muis in de tuin.
http://cobusnet.web-log.nl/log/3549061quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:42 schreef Wup het volgende:
wat doet Joost voor opleiding?
Is toch ook zo? De eerste kamer is toch gekoppeld aan de provinciale verkiezingen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:34 schreef Jojogirl het volgende:
Dat deden ze bij mij allemaal toen tijdens een politieke discussie Joost beweerde dat de Eerste Kamer door niemand gekozen wordt en niemand in dat hele huis hem kon vertellen dat dat onzin is.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:53 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Is toch ook zo? De eerste kamer is toch gekoppeld aan de provinciale verkiezingen?
EDIT: van wikipedia: Anders dan de Tweede Kamer wordt de Eerste Kamer niet rechtstreeks door de Nederlandse bevolking gekozen. De 75 leden worden aangewezen door de leden van alle Provinciale Staten, kort na de verkiezingen voor die provinciale bestuurslichamen.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_Kamerquote:De leden van de Eerste Kamer worden in getrapte verkiezingen voor vier jaar gekozen door de 12 Provinciale Staten. De Eerste-Kamerleden worden dus niet rechtstreeks door de burgers gekozen, en staan daardoor wat verder van de dagelijkse politiek af. Zij voeren dan ook geen verkiezingscampagne. Sinds de Grondwetsherziening in 1983 wordt de Eerste Kamer eens in de vier jaar gekozen. Dit gebeurt binnen drie maanden na de verkiezingen voor Provinciale Staten.
Alle Statenleden stemmen op één van de kandidaten voor de Eerste Kamer. Niet elk Statenlid heeft een even zware stem. Er wordt een 'weging' uitgevoerd waarbij een relatie wordt gelegd met het inwonertal van de provincie. Het inwonertal wordt gedeeld door het honderdvoud van het aantal Statenleden van de provincie. De uitkomst heet de stemwaarde. Zo had de provincie Groningen op 1 januari 2003 573.225 inwoners. Dit aantal wordt gedeeld door 100 × 55 (statenleden). De uitkomst daarvan is 104.
De provincies hebben aldus (in 2003) de volgende stemwaarde
Groningen - 104
Friesland - 116
Drenthe - 94
Overijssel - 175
Flevoland - 75
Gelderland - 261
Utrecht - 183
Noord-Holland - 310
Zuid-Holland - 414
Zeeland - 80
Noord-Brabant - 304
Limburg - 181
De op een partij in een provincie uitgebrachte stemmen worden vermenigvuldigd met de stemwaarde. De uitkomst van deze som heet stemcijfer. De zetelverdeling in de Eerste Kamer geschiedt met behulp van de kiesdeler. Deze wordt berekend door de som van de stemcijfers van alle provincies te delen door het aantal beschikbare zetels (75).
Voor iedere partij wordt gekeken welk stemcijfer zij in totaal heeft behaald (in feite dus hoeveel stemmen zij heeft gekregen en welke stemwaarde die stemmen hadden). Dat totaal wordt gedeeld door de kiesdeler. De uitkomst van die deling levert het zetelaantal per partij op.
Omdat de uitkomst niet altijd een rond getal oplevert, blijven er reststemmen over, die kan leiden tot aanwijzing van een restzetel. Deze worden verdeeld aan de hand van een systeem van grootste gemiddelden.
Voor 1848 benoemde de koning de leden van de Eerste Kamer voor het leven. Pas in 1848 werd bepaald dat de Provinciale Staten de leden zouden kiezen.
Niet rechtstreeks nee, maar wij kiezen zelf wel wie er in de Provinciale Staten komen dus vond ik het erg kort door de bocht. Zeker voor iemand die een beetje in die politiek zit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:53 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Is toch ook zo? De eerste kamer is toch gekoppeld aan de provinciale verkiezingen?
EDIT: van wikipedia: Anders dan de Tweede Kamer wordt de Eerste Kamer niet rechtstreeks door de Nederlandse bevolking gekozen. De 75 leden worden aangewezen door de leden van alle Provinciale Staten, kort na de verkiezingen voor die provinciale bestuurslichamen.
mogen we dan ook meteen naar willekeur stroomstoten toedienen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef Bergie het volgende:
Misschien een idee voor BB6......dat de Fokkers op afstand de camera's kunnen bedienen
huh welke stream??quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:50 schreef Bergie het volgende:
Goedemorguh Lieske......
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
mogen we dan ook meteen naar willekeur stroomstoten toedienen?![]()
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:53 schreef Bergie het volgende:
Dido heeft gedroomd dat ze uit BB was......
Wellicht een voorbode voor volgende week?
Oei die is brak, en dat nog zonder drank opquote:
Mijn kanjer is ook weer wakker en wat ziet ze er weer lief uit....zelfs als ze 's ochtends wakker wordt.quote:
jammer dat ze zich straks weer op gaat zitten makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Bergie het volgende:
[..]
Mijn kanjer is ook weer wakker en wat ziet ze er weer lief uit....zelfs als ze 's ochtends wakker wordt.
Ze hebben wel een klok buiten op de jacuzie. Die staat niet goed maar ze weten daarvan het verschil met de goede tijd. Daardoor weten ze wel ongeveer hoe laat het isquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:58 schreef Bergie het volgende:
Ze hebben het erover hoe laat ze naar bed gaan.....maar ze hebben toch geen klok of gokken ze maar wat?
Het zullen de spanningen zijn die onze kleine meid niet echt aan kan. Vreemd, aangezien zij niet meer genomineerd was.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef bemeall het volgende:
[..]
Oei die is brak, en dat nog zonder drank op
http://forum.fok.nl/topic/752550/1/25quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:58 schreef Bergie het volgende:
Ze hebben het erover hoe laat ze naar bed gaan.....maar ze hebben toch geen klok of gokken ze maar wat?
Ze mist haar kroelmaatje Rikkert denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef Debbus het volgende:
[..]
Het zullen de spanningen zijn die onze kleine meid niet echt aan kan. Vreemd, aangezien zij niet meer genomineerd was.
Of ze baalt dat zij niet naar huis mocht, ken ook...
Net als gisteravond water van die tent af aan het gooien. Stond flink wat water op van de regen gisterenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef Bergie het volgende:
Wat is Joost nou aan het doen???? Vliegen vangen voor het ontbijt?
Ach ja, leuk voor Rikkert aangezien dan tenminste 1 iemand hem mistquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ze mist haar kroelmaatje Rikkert denk ik
Hier lopen de xs4all-streams goed, maar... er zijn 4 video-streams en 2 audio-streams en de regie is een beetje kwijt welke video en audio bij elkaar horen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Jojogirl het volgende:
Pff mijn streams lopen voor geen meter vandaag. Telkens opnieuw bufferen enzo.
Was idd een teringzooitje. Dinertjes was niks apparts van uitgezonden. Misschien dat dat in de herhaling van vanavond wel te zien is (door de haperingen enzo).quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Maurisico het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Net ff alles doorgelezen [ was gisterenavond sportief aan het doen dus niets gezien] MAARRE..... goh wat een teringuitzending was dat, lees ik althans.... Ik lees nergens het verhaal over de dinertjes terug? Is daar nog iets over gezegd?
En die Rikkert had geen geheim? dus dat geheimen-verhaal is ook al onzin...[ iets uit de hoax-topic hier verderop?]
hoor Rob op stream 1 al weer kwatsen en neuzelen.... [zooooo....kopje koffie erbij, en aan de gang!]
Ik moet niet denken wat ze al die kindertjes aandoen door daar zo rond te lopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef FlowKey het volgende:
whaha Roel ... 'dat is een traditie bij ons ... paddestoelen eten en dan naar de Efteling'
Ik ook niet hoooor....quote:
Verplichte attractie van de Efteling, en een stukje algemene ontwikkelingquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook niet hoooor....(Het is ook jaren geleden dat ik daar geweest ben....)
Volgrens mij komt dat kind er starks uit met een peuk in haar mond!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:16 schreef FlowKey het volgende:
Tanja: 'kun je wat broodjes apart leggen. Ik heb nog niet echt trek in ontbijt'
Nee, eerst ff paffen zeker ...?!
Ik vrees dat ze wederom niet genomineerd gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef Jojogirl het volgende:
Zo te zien gaat Tanja weer voor de afzondering vandaag. Ik hoop echt zo dat ze genominerd gaat worden.
Volgens mij gaat dat niet gebeuren. Ook al nomineren de bewoners haar en stemt Nederland haar eruit.....dan zal BB het kosten wat het kost in dat huis houden......Niemand krijgt toch de daadwerkelijke uitslag van de stemming te zien, dus dat kunnen ze makkelijk manipuleren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef Jojogirl het volgende:
Zo te zien gaat Tanja weer voor de afzondering vandaag. Ik hoop echt zo dat ze genominerd gaat worden.
Ik vrees dat je gelijk hebt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef Bergie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet gebeuren. Ook al nomineren de bewoners haar en stemt Nederland haar eruit.....dan zal BB het kosten wat het kost in dat huis houden......Niemand krijgt toch de daadwerkelijke uitslag van de stemming te zien, dus dat kunnen ze makkelijk manipuleren.
Ze moet en ze zal dat kind in het BB-huis krijgen!
Jamaar ze zetten Chantal nu al in als stand by.. en aangezien Menno snel zaad heeft....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef Bergie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet gebeuren. Ook al nomineren de bewoners haar en stemt Nederland haar eruit.....dan zal BB het kosten wat het kost in dat huis houden......Niemand krijgt toch de daadwerkelijke uitslag van de stemming te zien, dus dat kunnen ze makkelijk manipuleren.
Ze moet en ze zal dat kind in het BB-huis krijgen!
Paddestoelen eten in de efteling zeker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef FlowKey het volgende:
whaha Roel ... 'dat is een traditie bij ons ... paddestoelen eten en dan naar de Efteling'
gewoon stoere praat... twas champignonnen-ragout...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef CobusNet het volgende:
[..]
Paddestoelen eten in de efteling zeker.
Ik word echt niet goed is ik me bedenk dat die trol een baby wilquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Jamaar ze zetten Chantal nu al in als stand by.. en aangezien Menno snel zaad heeft....![]()
Nu begrijp ik pas waarom vrouwen hele uren aan de telefoon kunnen zitten.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:26 schreef Bocaj het volgende:
Dido en nat zitten lekker te roddelen...
helemaal mee eens ... ik schaam me te bedenken dat aanvankelijk Dildo mijn favoriete bewoner wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Sealord het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan Prom-Queen-Dido, de hele dag geen ene f*ck uitvoeren, bij iedereen bevestiging zoeken en complimentjes vissen, ''please zeg dat je me mooi vind''
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
gewoon stoere praat... twas champignonnen-ragout...
Iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:30 schreef Bergie het volgende:
Je hoort alleen maar "snappie" en dan zegt de ander "ja"
Ja, ik ook...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:30 schreef FlowKey het volgende:
[..]
helemaal mee eens ... ik schaam me te bedenken dat aanvankelijk Dildo mijn favoriete bewoner was![]()
![]()
lijkt op een voetafdruk.ze heeft over zich heen laten lopenquote:
Dat bedoel idd precies.....ik ben bijna geneigd om te zeggen dat ik dan nog liever naar Chantal luister.....alhoewel....nee doe ook maar niet. MUTE: ONquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd
En wij als kijker hebben geen enkel idee waar het over gaat. De andere roddeltante waarschijnlijk ook niet, maar die zegt uit gewoonte "ja".![]()
Precies.....daar wordt je toch helemaal ziek van....dat gelul!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef charlysilva het volgende:
Dido is niet verliefd op Roel.Daarom praat ze ook continu over hem...yea sure![]()
Ik gok op het tweedequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:43 schreef FlowKey het volgende:
Vraag blijft is Dildo nou écht een domme doos, of is ze toch gewoon een berekenend kreng??
beidequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:43 schreef FlowKey het volgende:
Vraag blijft is Dildo nou écht een domme doos, of is ze toch gewoon een berekenend kreng??
En dus... kan het twee kanten op gaan...bewoners redeneren we stemmen allemaal op roel, die zit toch al op de bank.. du maakt mijn stem niet uit....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zijn er dus van overtuigd dat Roel al op 'de bank zit', terwijl dat volgens mij nog helemaal niet zeker is. Dan zal hij toch meerdere nominaties moeten krijgen. Met naar 1 stem zit je normaal niet op de bank.
Ja, een bindende nominatie als in "die stem staat en gaat niet meer veranderd worden". Roel heeft gewoon al vast 1 stem en de rest zal snel bekend gemaakt worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
Dat is wel zeker hoor Scanman, het was een bindende nominatie werd gisteren verteld.
De nominatie van roel is zeker!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zijn er dus van overtuigd dat Roel al op 'de bank zit', terwijl dat volgens mij nog helemaal niet zeker is. Dan zal hij toch meerdere nominaties moeten krijgen. Met naar 1 stem zit je normaal niet op de bank.
Het was idd gewoon een nominatie. 1 stem dus. Het moet wel raar lopen wil hij weer met 1 stem op de bank komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:58 schreef starcraft het volgende:
Wat ik begreep was het een regelrechte nominatie, toch?
Ik begreep eigenlijk dat de stem van Rikkert doorslaggevend was ... MAW: Roel zit sowieso op de bank en de rest moet een ander nomineren ... maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dus... kan het twee kanten op gaan...bewoners redeneren we stemmen allemaal op roel, die zit toch al op de bank.. du maakt mijn stem niet uit....
óf men redeneert; ik stem niét op roel, want die is toch al genomineerd [ waardoor roel met één stem de dans kan ontlopen.... Heel goed BB laat dat al dan niet op de bank zitten nog maar even in het midden!
Zie mijn post boven jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was idd gewoon een nominatie. 1 stem dus. Het moet wel raar lopen wil hij weer met 1 stem op de bank komen.
Een nominatie ja, klopt. De anderen gaan ook nog nomineren, wat Rikkert dus al gedaan heeft. Die ene stem van Rikkert telt dus nog mee. Het is 1 stem, meer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
De nominatie van roel is zeker!!
Rikkert moest een naam noemen en die zou dan genomineerd zijn!
Dit is zo ook aan de bewoners verteld in de uitzending en wij hebben dus kunnen zien (zoals vele van jullie dus niet) dat het dus een echte nominatie was. Al was de reden van Rikkert dat Roel er toch niet uit gestemd word door het nederlandse publiek.
Zou kunnen, maar ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik begreep eigenlijk dat de stem van Rikkert doorslaggevend was ... MAW: Roel zit sowieso op de bank en de rest moet een ander nomineren ... maar ik kan het mis hebben hoor.
Nee de naam die Rikert noemde komt gelijk op de bank terecht!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een nominatie ja, klopt. De anderen gaan ook nog nomineren, wat Rikkert dus al gedaan heeft. Die ene stem van Rikkert telt dus nog mee. Het is 1 stem, meer niet.
Zo heb ik het ook begrepen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik begreep eigenlijk dat de stem van Rikkert doorslaggevend was ... MAW: Roel zit sowieso op de bank en de rest moet een ander nomineren ... maar ik kan het mis hebben hoor.
dat is wel hoe de bewoners het zelf begrijpen ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik betwijfel het.
En hoe het gezegd is!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:03 schreef FlowKey het volgende:
[..]
dat is wel hoe de bewoners het zelf begrijpen ...
da's best lef dat je daar openlijk voor uit komtquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
En hoe het gezegd is!!!
Maar twijfel gerust verder Scanman, ik weet wat er gezegd is gisteravond want ik was erbij
Nou.. iedereen ziet er ook weer opgewekt uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe was het? Nog een beetje kunnen praten met een verre achterneef of een verdwaalde koffiesjop Antilliaan??quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
En hoe het gezegd is!!!
Maar twijfel gerust verder Scanman, ik weet wat er gezegd is gisteravond want ik was erbij
mijn camera loopt ... voor het geval ...quote:
Een verzoek om dergelijks stukjes voortaan in het streamverslagentopic te plaatsen (en dat kinderachtige "Didoos" dan te vervangen door Dido), maakt dat enige kans?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
Didoos: "Ik ben helemaal niet verliefd op hem en ik vind het irritant dat mensen dat denken".
Nathalie: "Die zijn dan oppervlalkig en zien alleen maar wat ze willen zien. Als je je daar dan wat van moet aantrekken... dan maar niet hoor."
Didoos: "Ik ben het niet gewend dat mensen zo op je letten. Ze letten nog erger op dan ikzelf. Dan
Op de Talpa-site wordt nergens in de BB-berichtgeving gezegd dat Roel op de bank moet plaatsnemen. Het lijkt er op dat het één stem is, meer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
De nominatie van roel is zeker!!
Rikkert moest een naam noemen en die zou dan genomineerd zijn en dus op de bank zou zitten!
Dit is zo ook aan de bewoners verteld in de uitzending en wij hebben dus kunnen zien (zoals vele van jullie dus niet) dat het dus een echte nominatie was. Al was de reden van Rikkert dat Roel er toch niet uit gestemd word door het nederlandse publiek.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef Peekaboo het volgende:
ga je een beetje naar mijn bortsen zitten kijken zegt ingrid tegen menno.....ja denk je dat ik hier voor mijn lol sta zegt ie.....
gelukkig hebben we de foto's nog ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef Peekaboo het volgende:
zullen we knuffelen....nou dat was snel...ze heeft inmiddels haar handdoek gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |