jammer dat ze zich straks weer op gaat zitten makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Bergie het volgende:
[..]
Mijn kanjer is ook weer wakker en wat ziet ze er weer lief uit....zelfs als ze 's ochtends wakker wordt.
Ze hebben wel een klok buiten op de jacuzie. Die staat niet goed maar ze weten daarvan het verschil met de goede tijd. Daardoor weten ze wel ongeveer hoe laat het isquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:58 schreef Bergie het volgende:
Ze hebben het erover hoe laat ze naar bed gaan.....maar ze hebben toch geen klok of gokken ze maar wat?
Het zullen de spanningen zijn die onze kleine meid niet echt aan kan. Vreemd, aangezien zij niet meer genomineerd was.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef bemeall het volgende:
[..]
Oei die is brak, en dat nog zonder drank op
http://forum.fok.nl/topic/752550/1/25quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:58 schreef Bergie het volgende:
Ze hebben het erover hoe laat ze naar bed gaan.....maar ze hebben toch geen klok of gokken ze maar wat?
Ze mist haar kroelmaatje Rikkert denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef Debbus het volgende:
[..]
Het zullen de spanningen zijn die onze kleine meid niet echt aan kan. Vreemd, aangezien zij niet meer genomineerd was.
Of ze baalt dat zij niet naar huis mocht, ken ook...
Net als gisteravond water van die tent af aan het gooien. Stond flink wat water op van de regen gisterenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef Bergie het volgende:
Wat is Joost nou aan het doen???? Vliegen vangen voor het ontbijt?
Ach ja, leuk voor Rikkert aangezien dan tenminste 1 iemand hem mistquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ze mist haar kroelmaatje Rikkert denk ik
Hier lopen de xs4all-streams goed, maar... er zijn 4 video-streams en 2 audio-streams en de regie is een beetje kwijt welke video en audio bij elkaar horen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Jojogirl het volgende:
Pff mijn streams lopen voor geen meter vandaag. Telkens opnieuw bufferen enzo.
Was idd een teringzooitje. Dinertjes was niks apparts van uitgezonden. Misschien dat dat in de herhaling van vanavond wel te zien is (door de haperingen enzo).quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Maurisico het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Net ff alles doorgelezen [ was gisterenavond sportief aan het doen dus niets gezien] MAARRE..... goh wat een teringuitzending was dat, lees ik althans.... Ik lees nergens het verhaal over de dinertjes terug? Is daar nog iets over gezegd?
En die Rikkert had geen geheim? dus dat geheimen-verhaal is ook al onzin...[ iets uit de hoax-topic hier verderop?]
hoor Rob op stream 1 al weer kwatsen en neuzelen.... [zooooo....kopje koffie erbij, en aan de gang!]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |