beidequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:43 schreef FlowKey het volgende:
Vraag blijft is Dildo nou écht een domme doos, of is ze toch gewoon een berekenend kreng??
En dus... kan het twee kanten op gaan...bewoners redeneren we stemmen allemaal op roel, die zit toch al op de bank.. du maakt mijn stem niet uit....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zijn er dus van overtuigd dat Roel al op 'de bank zit', terwijl dat volgens mij nog helemaal niet zeker is. Dan zal hij toch meerdere nominaties moeten krijgen. Met naar 1 stem zit je normaal niet op de bank.
Ja, een bindende nominatie als in "die stem staat en gaat niet meer veranderd worden". Roel heeft gewoon al vast 1 stem en de rest zal snel bekend gemaakt worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
Dat is wel zeker hoor Scanman, het was een bindende nominatie werd gisteren verteld.
De nominatie van roel is zeker!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zijn er dus van overtuigd dat Roel al op 'de bank zit', terwijl dat volgens mij nog helemaal niet zeker is. Dan zal hij toch meerdere nominaties moeten krijgen. Met naar 1 stem zit je normaal niet op de bank.
Het was idd gewoon een nominatie. 1 stem dus. Het moet wel raar lopen wil hij weer met 1 stem op de bank komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:58 schreef starcraft het volgende:
Wat ik begreep was het een regelrechte nominatie, toch?
Ik begreep eigenlijk dat de stem van Rikkert doorslaggevend was ... MAW: Roel zit sowieso op de bank en de rest moet een ander nomineren ... maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dus... kan het twee kanten op gaan...bewoners redeneren we stemmen allemaal op roel, die zit toch al op de bank.. du maakt mijn stem niet uit....
óf men redeneert; ik stem niét op roel, want die is toch al genomineerd [ waardoor roel met één stem de dans kan ontlopen.... Heel goed BB laat dat al dan niet op de bank zitten nog maar even in het midden!
Zie mijn post boven jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was idd gewoon een nominatie. 1 stem dus. Het moet wel raar lopen wil hij weer met 1 stem op de bank komen.
Een nominatie ja, klopt. De anderen gaan ook nog nomineren, wat Rikkert dus al gedaan heeft. Die ene stem van Rikkert telt dus nog mee. Het is 1 stem, meer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
De nominatie van roel is zeker!!
Rikkert moest een naam noemen en die zou dan genomineerd zijn!
Dit is zo ook aan de bewoners verteld in de uitzending en wij hebben dus kunnen zien (zoals vele van jullie dus niet) dat het dus een echte nominatie was. Al was de reden van Rikkert dat Roel er toch niet uit gestemd word door het nederlandse publiek.
Zou kunnen, maar ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik begreep eigenlijk dat de stem van Rikkert doorslaggevend was ... MAW: Roel zit sowieso op de bank en de rest moet een ander nomineren ... maar ik kan het mis hebben hoor.
Nee de naam die Rikert noemde komt gelijk op de bank terecht!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een nominatie ja, klopt. De anderen gaan ook nog nomineren, wat Rikkert dus al gedaan heeft. Die ene stem van Rikkert telt dus nog mee. Het is 1 stem, meer niet.
Zo heb ik het ook begrepen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik begreep eigenlijk dat de stem van Rikkert doorslaggevend was ... MAW: Roel zit sowieso op de bank en de rest moet een ander nomineren ... maar ik kan het mis hebben hoor.
dat is wel hoe de bewoners het zelf begrijpen ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik betwijfel het.
En hoe het gezegd is!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:03 schreef FlowKey het volgende:
[..]
dat is wel hoe de bewoners het zelf begrijpen ...
da's best lef dat je daar openlijk voor uit komtquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
En hoe het gezegd is!!!
Maar twijfel gerust verder Scanman, ik weet wat er gezegd is gisteravond want ik was erbij
Nou.. iedereen ziet er ook weer opgewekt uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe was het? Nog een beetje kunnen praten met een verre achterneef of een verdwaalde koffiesjop Antilliaan??quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
En hoe het gezegd is!!!
Maar twijfel gerust verder Scanman, ik weet wat er gezegd is gisteravond want ik was erbij
mijn camera loopt ... voor het geval ...quote:
Een verzoek om dergelijks stukjes voortaan in het streamverslagentopic te plaatsen (en dat kinderachtige "Didoos" dan te vervangen door Dido), maakt dat enige kans?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
Didoos: "Ik ben helemaal niet verliefd op hem en ik vind het irritant dat mensen dat denken".
Nathalie: "Die zijn dan oppervlalkig en zien alleen maar wat ze willen zien. Als je je daar dan wat van moet aantrekken... dan maar niet hoor."
Didoos: "Ik ben het niet gewend dat mensen zo op je letten. Ze letten nog erger op dan ikzelf. Dan
Op de Talpa-site wordt nergens in de BB-berichtgeving gezegd dat Roel op de bank moet plaatsnemen. Het lijkt er op dat het één stem is, meer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
De nominatie van roel is zeker!!
Rikkert moest een naam noemen en die zou dan genomineerd zijn en dus op de bank zou zitten!
Dit is zo ook aan de bewoners verteld in de uitzending en wij hebben dus kunnen zien (zoals vele van jullie dus niet) dat het dus een echte nominatie was. Al was de reden van Rikkert dat Roel er toch niet uit gestemd word door het nederlandse publiek.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef Peekaboo het volgende:
ga je een beetje naar mijn bortsen zitten kijken zegt ingrid tegen menno.....ja denk je dat ik hier voor mijn lol sta zegt ie.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |