Kijk......kanon!quote:

Christine is weg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie heeft onze jonkvrouwe Christine eigenlijk uit het avatar blok gezet en hofnar Berend er als vervanging ingezet?

*insert Harm Edens / Ger Apeldoorn-grapje*quote:

Okequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Christine is weg.
Pb is hier.
Hoppa, opgelost.

Het gaat altijd over jou schatquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Gaat het weer 's over mij?

Maar ff zonder dollen:quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke
Ik vroeg het me gewoon af![]()

Met politieke dingetjes! om jullie breintjes nog enigsinds te laten werken!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En pb komt regelmatig hier langs om te ...tsja...ons te vervelen!

Als we dan toch bezig zijn met onze hersens:quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Met politieke dingetjes! om jullie breintjes nog enigsinds te laten werken!

Tja, dat krijg je nou eenmaal, als je 4 minuten Talpa kijkt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn met onze hersens:
enigsinds
enigszins

Je raakte meteen beide hersencellen kwijt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nou eenmaal, als je 4 minuten Talpa kijkt!

Okequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ff zonder dollen:
Christine komt hier haast nooit meer. Ze zit nu ergens in GCSC of in het Singles-topic.
En pb komt regelmatig hier langs om te ...tsja...ons te vervelen!
Maar ik heb Christine er niet uit gehaald. (Dacht ik zo)...ik weet niet wie het wél heeft gedaan.

Sinds wanneer heb je hersencellen nodig om te kunnen posten en spellen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je raakte meteen beide hersencellen kwijt?

Ik wel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
ik weet niet wie het wél heeft gedaan.

wa zechie nau?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je hersencellen nodig om te kunnen posten en spellen?

quote:

quote:
Ik zeg alleen dat ik het weet.quote:

Die is keilekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag Viviënne van Zoop vanmorgen nog, trouwens.

Ja A-dam is natuurlijk vlak bij het gooi hequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag Viviënne van Zoop vanmorgen nog, trouwens.
En gister fietste Jeroen Latijnhouwers achter me.
Wat een BN'ers hier in Amsterdam zeg.

Nena ist geil, ja!quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef pberends het volgende:
Click here to listen Otto-Waalkes---99-Luft-Balloons
Voor de Duitse liefhebbers onder ons.

Ja.quote:

Iddquote:

Gaat dat nog steeds doorquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.. Maar ze had haast ofzo, want ze keek nogal gestresst toen ze uit een (haar?) huis naar buiten kwam gelopen. Te laat voor de opnames van Zoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |