PUNT.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
Basta...
Dat zouden we niet meer doen.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zouden we niet meer doen.!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Hoi zeggen. Dat is irritantquote:
Hooi.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi zeggen. Dat is irritant
Zie je wel, je jaagt iedereen weg als je "Hoi" zegt.quote:
Sapristiquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag vandaag in een strip ofzo Sapristi staan. En toen moest ik aan je denken, Bupa.
En ik zie nu pas zijn ondertitelquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn bijna-naamgenoot (wat puur toeval is, trouwens) moest om mijn grapje lachen:
Gisteren had Thuis 2.000 kijkers meer dan NSE.quote:
Het kan me allemaal eerlijk gezegd helemaal niet boeien, pb.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Gisteren had Thuis 2.000 kijkers meer dan NSE.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kan me allemaal eerlijk gezegd helemaal niet boeien, pb.!
Voor mijn part flikkert Talpa maar meteen weer op.
Ja, wat lach jij nou?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, wat lach jij nou?
Sinds die balzak van een Gordon mijn mail niet wil beantwoorden, neem ik die pauperzender niet meer serieus.
18.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
[..].
Volgens mij had je er bij moeten vertellen dat je een rijpe jongen van 18 was.
Als het legaal is met KD is er weinig meer aan hoor.quote:
> > >quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen en beantwoord.
Gezien de grote belangstelling en de drukke werkzaamheden rondom de start van onze zender kan het echter enige tijd in beslag nemen voor u een reactie ontvangt. We hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
Talpa
Het kan aan mij liggen hoor, maar sedert wanneer staat "enige tijd" gelijk aan een ellenlange periode zonder enig bericht terug van Talpa?
> > >quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen. Gezien de grote belangstelling zijn wij helaas niet in staat iedere mail persoonlijk te beantwoorden. Op onze website hebben wij op een lijst met veel voorkomende vragen geplaatst met antwoorden. Wellicht vindt u daar antwoord op uw vraag. Via onderstaande link komt u direct bij de lijst met veelgestelde vragen.
http://www.talpa.tv/web/show/id=60956
Met vriendelijke groet,
Talpa tv
Publieksvoorlichting
quote:Hoe kan ik in contact komen met een presentator of presentatrice?
Je kunt een brief sturen naar het volgende adres: Talpa TV T.a.v.: naam presentator/presentatrice Postbus 154 1250 AD Laren Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw brief bij de juiste persoon terecht komt.
Nee, man. Dan begint het feest pas.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Als het legaal is met KD is er weinig meer aan hoor.
Geen stijl inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, man. Dan begint het feest pas..
Denk maar niet dat ik ook nog eens ¤0,39 aan de zoutzak ga besteden!quote:
Ah. Eindelijk een duidelijkere foto van je ex-vrouw.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey ik had sportdag en kwam er achter dat een meisje dat ik op msn heb heele mooie billen blijkt te hebben is dat geen goed onderwerp meer tegenwordig ?
Maar ik had ook oog contact !quote:
Sinds wanneer kosten mailtjes 39 cent?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik ook nog eens ¤0,39 aan de zoutzak ga besteden!
Lezen, kreng:quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer kosten mailtjes 39 cent?
Hoe moeten ze antwoorden dan? Dat kost hen toch geld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lezen, kreng:
Hoe kan ik in contact komen met een presentator of presentatrice?
Je kunt een brief sturen naar het volgende adres: Talpa TV T.a.v.: naam presentator/presentatrice Postbus 154 1250 AD Laren Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw brief bij de juiste persoon terecht komt.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar ik had ook oog contact !![]()
Nee, want Talpa kennende laten ze die brief óók links liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe moeten ze antwoorden dan? Dat kost hen toch geld.
Slecht humeur ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Een ware feestdag!
!
Kinderen! Jullie hebben morgen de hele dag vrij...oh, wacht dan is het zaterdag..euh...jullie hebben maandag vrij! Want er is zojuist iets unieks gebeurd in Nederland: ELM had oogcontact! Maandag rijden er geen auto's meer vanwege dit heugelijke nieuws, zodat jullie lekker buiten kunnen spelen.
Ook zal er een speciale gedenkmunt worden geslagen, want dit nieuws moet natuurlijk voor eens en voor altijd de geschiedenisboeken ingaan als dé mooiste dag van dit millennium.!
Vanavond zullen de persen overuren maken, want de kranten moeten herdrukt worden. Dagbladen met koppen als "ELM had óók oogcontact" en "ELM heeft op MSN mooie-billen-meisje" zullen morgen op de deurmat ploffen!
Er zal door door een team van muzikale professionals een speciaal lied worden geschreven voor dit unieke gebeuren, wat later deze avond ten gehore zal gebracht worden door hedendaagse artiesten als Ali B, Lange Lans en Boef J en vele anderen!
Ik tikte twee alinea's voor jou.quote:
Als je iets naar Talpa stuurt moet je ook een extra postzegel in de brief doen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want Talpa kennende laten ze die brief óók links liggen..
Zit wat in jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik tikte twee alinea's voor jou.
Als ik een slecht humeur had, had ik je wel gewoon genegeerd.
Wacht, ik doe het wel samen met wat poeder...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je iets naar Talpa stuurt moet je ook een extra postzegel in de brief doen!
Of met een:quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht, ik doe het wel samen met wat poeder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |