Hoezo? Hij speelt pas een aantal wedstrijden slecht. Vorig seizoen was hij gewoon heel behoorlijk hoor (op Kopenhagen thuis na)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lange vormdip dan
Nee, zijn dip is al voorbij sinds het Jeugd-EK.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het van Maduro ook nog steeds een vormdip?
Hij speelde gisteren goed hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij veroorzaakte gister toch weer een penalty. Wanneer is die vormdip voorbij?
Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn invalbeurt in Oranje was inderdaad hoopgevend. Maar hij blijft van die vervelende fouten maken... Die kosten je de kop op hoog niveau.
Klopt. Maar dan zou Ajax weer een linksback moeten kopen. En lijkt zijn rol in Oranje ook een beetje uitgespeeld.quote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.
Weer een linksback?quote:Op zondag 16 september 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan zou Ajax weer een linksback moeten kopen. En lijkt zijn rol in Oranje ook een beetje uitgespeeld.
Hij heeft de bal te lang bij zich om als middenvelder te kunnen fungeren. Linksback blijft zijn beste positie.quote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.
Andere betekenis van weer. Als gevolg van het overzetten van Urby naar het middenveld.quote:
Het is als verdediger een prutser omdat hij niet kan verdedigen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij heeft de bal te lang bij zich om als middenvelder te kunnen fungeren. Linksback blijft zijn beste positie.![]()
Jammer allleen dat hij zijn sterke tackle zo vaak uitvoert op de benen van de tegenstander in het strafschop gebiedquote:Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hij kan wel degelijk verdedigen. 1 op 1 is hij redelijk en hij heeft een zeer sterke tackle bv. Zijn probleem is dat hij positioneel niet sterk is ( net zoals elke verdediger uit de ajax opleiding), vaak uit positie is( doordat hij van positie wisselt en de organisatie bij ajax zo slecht is dat niemand zijn positie overneemt) en zijn nonchalance.
quote:AS ROMA WIL URBY EMANUELSON
Van onze speciale verslaggevers
KATWIJK, dinsdag
Ajax dreigt Urby Emanuelson (21) in de winterstop kwijt te raken aan AS Roma. De Italiaanse club deed eerder al een poging de Ajacied in te lijven, maar wil er nu serieus werk van maken.
,,Het verbaast me niet dat ze zich weer melden”, aldus de international. ,,Afgelopen zomer meldden ze zich al en zeiden dat ze een eerste bod van acht miljoen euro bij Ajax zouden neerleggen. Dat is – mede op verzoek van mijn zaakwaarnemer Brian Berkleef en mij – niet gebeurd, omdat Martin van Geel te kennen gaf dat er na het vertrek van Babel en Sneijder niemand meer weg mocht. AS Roma is een mooie club, waar ik zeker voor zou willen spelen. Het is alleen de vraag of ik in de winterstop al naar Italië moet.”
Henk ten Cate had de verwachting al uitgesproken dat Emanuelson de volgende zou zijn die een internationale toptransfer zou maken. Niet alleen Emanuelson mag zich in serieuze Italiaanse belangstelling verheugen. Internazionale zat zaterdag in Constanta op de tribune voor Rafael van der Vaart en stuurt morgen eveneens een delegatie.
Nee want je hebt ook zo geweldig gespeelt dit seizoen.quote:,,Het verbaast me niet dat ze zich weer melden”, aldus de international. ,
Er zijn nauwelijks fatsoenlijke linksback. Dan kan je wel een risicootje nemen van 7 miljoenquote:
Bedoel je nou dat het te weinig is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:53 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft nog een 3-jarig contract na dit seizoen. Om dat bod van 8 miljoen zou ik even lekker hartelijk lachen en dan de hoorn weer op de haak leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |