abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52849137
Inderdaad, Urby heeft een vormdip, mag hij?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52849211
Lange vormdip dan

Is het van Maduro ook nog steeds een vormdip?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52849265
Tyf gewoon op ofzo. Als je het een beetje volgt, had je wel gezien dat Maduro weer langzaam uit zijn dal omhoog aan het krabbelen is.

En Urby komt er wel. Geweldige voetballer, alleen geen linksback.
pi_52849270
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lange vormdip dan
Hoezo? Hij speelt pas een aantal wedstrijden slecht. Vorig seizoen was hij gewoon heel behoorlijk hoor (op Kopenhagen thuis na)
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het van Maduro ook nog steeds een vormdip?
Nee, zijn dip is al voorbij sinds het Jeugd-EK.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_53215842
Hij veroorzaakte gister toch weer een penalty. Wanneer is die vormdip voorbij?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53215930
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij veroorzaakte gister toch weer een penalty. Wanneer is die vormdip voorbij?
Hij speelde gisteren goed hoor.
pi_53215961
Dat was een beetje een ongelukkig moment, maar verder speelde Urby echt wel een redelijke wedstrijd. Zijn invalbeurt bij Oranje was ook al redelijk. Hopelijk trekt hij die lijn door.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_53216034
Zijn invalbeurt in Oranje was inderdaad hoopgevend. Maar hij blijft van die vervelende fouten maken... Die kosten je de kop op hoog niveau.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_53216070
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn invalbeurt in Oranje was inderdaad hoopgevend. Maar hij blijft van die vervelende fouten maken... Die kosten je de kop op hoog niveau.
Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.
pi_53216113
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan zou Ajax weer een linksback moeten kopen. En lijkt zijn rol in Oranje ook een beetje uitgespeeld.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2007 @ 12:57:38 #251
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53216144
Zolang hij niet in de verdediging opgesteld wordt vind ik het prima. Maar als verdediger vind ik hem een prutser. Dit is was weer een typische Urby penalty tegen ... hij leert het echt nooit ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53216219
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan zou Ajax weer een linksback moeten kopen. En lijkt zijn rol in Oranje ook een beetje uitgespeeld.
Weer een linksback?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 16 september 2007 @ 13:01:43 #253
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53216240
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij heeft de bal te lang bij zich om als middenvelder te kunnen fungeren. Linksback blijft zijn beste positie.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_53216288
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Weer een linksback?
Andere betekenis van weer. Als gevolg van het overzetten van Urby naar het middenveld.

Niet 'weer' in de betekenis van opnieuw.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2007 @ 13:06:19 #255
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53216364
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Hij heeft de bal te lang bij zich om als middenvelder te kunnen fungeren. Linksback blijft zijn beste positie.
Het is als verdediger een prutser omdat hij niet kan verdedigen.
  zondag 16 september 2007 @ 13:12:22 #256
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53216505
Hij kan wel degelijk verdedigen. 1 op 1 is hij redelijk en hij heeft een zeer sterke tackle bv. Zijn probleem is dat hij positioneel niet sterk is ( net zoals elke verdediger uit de ajax opleiding), vaak uit positie is( doordat hij van positie wisselt en de organisatie bij ajax zo slecht is dat niemand zijn positie overneemt) en zijn nonchalance.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2007 @ 13:48:09 #257
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53217446
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hij kan wel degelijk verdedigen. 1 op 1 is hij redelijk en hij heeft een zeer sterke tackle bv. Zijn probleem is dat hij positioneel niet sterk is ( net zoals elke verdediger uit de ajax opleiding), vaak uit positie is( doordat hij van positie wisselt en de organisatie bij ajax zo slecht is dat niemand zijn positie overneemt) en zijn nonchalance.
Jammer allleen dat hij zijn sterke tackle zo vaak uitvoert op de benen van de tegenstander in het strafschop gebied

Hij is positioneel niet gewoon slecht maar simpelweg een ramp en dat gecombineerd met 'nonchalance' spelt: (zeer belangrijke) tegendoelpunten.
pi_53217987
Mjeh, je kan niet echt op een aanvallende middenvelder haten als hij 't niet goed op linksback doet, vind ik.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_53228642
Schilder maar eens op de back positie proberen!
pi_53961846
quote:
AS ROMA WIL URBY EMANUELSON

Van onze speciale verslaggevers

KATWIJK, dinsdag
Ajax dreigt Urby Emanuelson (21) in de winterstop kwijt te raken aan AS Roma. De Italiaanse club deed eerder al een poging de Ajacied in te lijven, maar wil er nu serieus werk van maken.

,,Het verbaast me niet dat ze zich weer melden”, aldus de international. ,,Afgelopen zomer meldden ze zich al en zeiden dat ze een eerste bod van acht miljoen euro bij Ajax zouden neerleggen. Dat is – mede op verzoek van mijn zaakwaarnemer Brian Berkleef en mij – niet gebeurd, omdat Martin van Geel te kennen gaf dat er na het vertrek van Babel en Sneijder niemand meer weg mocht. AS Roma is een mooie club, waar ik zeker voor zou willen spelen. Het is alleen de vraag of ik in de winterstop al naar Italië moet.”

Henk ten Cate had de verwachting al uitgesproken dat Emanuelson de volgende zou zijn die een internationale toptransfer zou maken. Niet alleen Emanuelson mag zich in serieuze Italiaanse belangstelling verheugen. Internazionale zat zaterdag in Constanta op de tribune voor Rafael van der Vaart en stuurt morgen eveneens een delegatie.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:05:48 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53961901

come on zeg. Zijn die zo blind.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53962144
Rafael naar Inter zou wel gaaf zijn even tussendoor. Met Zlatan, Maxwell en Chivu in een team

En bij Roma hebben ze stront in hun ogen, 8 miljoen is nog te veel, al heeft hij wel potentie.
pi_53963302
Die heeft nog een 3-jarig contract na dit seizoen. Om dat bod van 8 miljoen zou ik even lekker hartelijk lachen en dan de hoorn weer op de haak leggen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53966122
Roma kijkt te veel naar aanvallende kwaliteiten en te weinig naar defensie kwaliteiten, dunkt me.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53967739
quote:
,,Het verbaast me niet dat ze zich weer melden”, aldus de international. ,
Nee want je hebt ook zo geweldig gespeelt dit seizoen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:28:50 #266
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_53967906
De wereld is echt gek geworden.
pi_53973607
Mooie strik erom heen en hem een flinke schop richting Rome geven
pi_53979104
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De wereld is echt gek geworden.
Er zijn nauwelijks fatsoenlijke linksback. Dan kan je wel een risicootje nemen van 7 miljoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53981989
Ik weet het niet met Ajax. Verkopen verkopen verkopen, meer sponsoring binnen etc.

En wat krijgen we er voor terug? Spelers als Colin, Urzaiz en Rommedahl.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_53986205
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:53 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft nog een 3-jarig contract na dit seizoen. Om dat bod van 8 miljoen zou ik even lekker hartelijk lachen en dan de hoorn weer op de haak leggen.
Bedoel je nou dat het te weinig is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')