abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52428120
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

En dan niet alleen bij hem, ook bij een hoop anderen natuurlijk.

Was niet best gisteren met Urby, maar die pingel moest ie veroorzaken door de ouderdom van Jaap, die er uitgelopen werd. Al kan je dan beter tackelen buiten de 16.
Urby duwde hem ook buiten de 16, eigenlijk was het geen penalty dus.

Al speede Urby gisteren, net als veel anderen, wel ongelukkig. Hij zat weer te dromen op het veld.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52429337
quote:

[..]

Urby's topic was één van de weinige die ik zo snel kon vinden.
pi_52429844
quote:

[..]

Was niet best gisteren met Urby, maar die pingel moest ie veroorzaken door de ouderdom van Jaap, die er uitgelopen werd. Al kan je dan beter tackelen buiten de 16.
Nou, als ie wat eerder reageert kan hij hem buiten het strafschopgebied al opvangen. Maar hij wacht al totdat de aanvaller bijna tussen hem en de goal is, dan vraag je om problemen. Was trouwens geen penalty. Maar ik snap nog steeds niet dat iedereen d'r zo'n goede linksback in ziet, Davids speelde vorig seizoen, einde seizoen niet voor niks al veel als halve linksback. Verdedigend is het gewoon niet wat. Als middenvelder wel een absoluut toptalent.
pi_52430073
verkopen die Urby, heb me gister weer enorm zitten irriteren aan die kerel. zo`n Colin is gewoon slecht die heeft geen niveau. Urby is goed zat maar loopt al 3 jaar te slaapwandelen op t veld. genoeg kansen gehad niet gepakt dus wegwezen......en laat m vermaelen meenemen
"It's true hard work never killed anybody, but I figure, why take the chance?"
pi_52430216
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:48 schreef sjakiestorm het volgende:
en laat m vermaelen meenemen
!!

Heeft geen fuck geleerd van kopenhagen die Urby. Wat was hij dramatisch.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52430366
Talenten hebben mindere dagen, dat kan wel ongeïnteresseerd overkomen, maar dat zegt niet dat hij er geen zin aan heeft ofzo. Die gaat nog zat betekenen voor Ajax, in vorm is het gewoon een hele goede voetballer. Colin is qua techniek niet geweldig trouwens, maar ik kan hem verdedigend nog niet op fouten betrappen, dat is denk ik toch waar je er voor staat als verdediger. Pass je elke bal goed in, maar je laat je tegenstander ondertussen wel vrij baan naar de goal dan heb je d'r ook vrij weinig aan.
pi_52430685
Urby moet zijn mindere dagen maar eens beter plannen, want ze komen nu wel erg ongelukkig moet ik zeggen. Vorig jaar heeft hij met zijn geklungel ons ook de CL gekost.

Ben nog steeds een fan van Urby, maar dit is gewoon frustrerend.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52433977
Furby
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_52434049
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Furby
Carolus Borromeuscollege te Helmond
pi_52435319
Urby moet zich denk ik meer op het middenveld gaan richten. Links hangend in een 4-4-2 systeem (de Drenthe rol) is hij op zijn best denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52435482
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:04 schreef koningdavid het volgende:
Urby moet zich denk ik meer op het middenveld gaan richten. Links hangend in een 4-4-2 systeem (de Drenthe rol) is hij op zijn best denk ik.
Het is met Urby een beetje hetzelfde verhaal als met Nigel de Jong destijds, te druistig en nonchalant om in de achterhoede te spelen.

Linkermiddenvelder lijkt me zolang Davids geblesseerd is inderdaad de beste positie voor hem.
pi_52435569
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:10 schreef Radegast het volgende:

Linkermiddenvelder lijkt me zolang Davids geblesseerd is inderdaad de beste positie voor hem.
Maar dan komen we linksachterin weer in de problemen. Ik zie Vermaelen veel liever in het centrum, en Colin -->

Misschien Schilder als linksback.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52435628
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar dan komen we linksachterin weer in de problemen. Ik zie Vermaelen veel liever in het centrum, en Colin -->

Misschien Schilder als linksback.
vertonghen naast Jaap, vermaelen linksback. Heitinga rechtsback, Maduro op het middenveld.

Van Geel mag ook wel een paar verdedigers halen zeg, wat is het toch eigenlijk een halfgare selectie...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:31:31 #214
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_52437950
Wat een overschatte speler die "Urby" (kut naam ook ) verdedigend zwak, en loopt de hele tijd voorin waardoor hij achterin net te laat is. Kan beter op het middenveld spelen, al is hij daar ook kut, alleen minder kut dan als back.
:7
pi_52438295
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:31 schreef Stylez het volgende:
Wat een overschatte speler die "Urby" (kut naam ook ) verdedigend zwak, en loopt de hele tijd voorin waardoor hij achterin net te laat is. Kan beter op het middenveld spelen, al is hij daar ook kut, alleen minder kut dan als back.
kut hé

ik vind urby ook maar steeds slechter worden ofsow.. die gast slaapwandelt maar wat over het veld, en een man voorbij gaan kan hij ook al bijna niet.
pi_52438384
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

vertonghen naast Jaap, vermaelen linksback. Heitinga rechtsback, Maduro op het middenveld.

Van Geel mag ook wel een paar verdedigers halen zeg, wat is het toch eigenlijk een halfgare selectie...
Ovedrijven is ook een vak.

T.o.v. vorig jaar (toen heb ik niemand horen klaren over de verdediging) hebben we alleen Grygera verloren en krijgen we er Van der Wiel, Vertonghen en Colin voor terug. Valt wel mee vind ik
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

kut hé

ik vind urby ook maar steeds slechter worden ofsow.. die gast slaapwandelt maar wat over het veld, en een man voorbij gaan kan hij ook al bijna niet.
Wat een onzin. Emanuelson was volgens mij gisteren de enige die zijn man een keer of twee voorbij kwam. Emanuelson is voor de linkshalf positie gewoon erg goed, verdedigend komt hij tekort helaas
pi_52438467
Verdedigend is hij niet resoluut genoeg. Hij denkt nog steeds op het plein te voetballen. Neemt absoluut te veel risico's.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 augustus 2007 @ 13:01:29 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52497415
De lange vakantie(lees niet meedoen ek-21) heeft hem geen goed gedaan, hij voetbalt de laatste tijd als een krant
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52497653
Komt vanzelf terug, hoe oud is hij nu? Alle grote talenten hebben een periode minder gespeeld, daar leren ze alleen van.
pi_52803476
En toch wel 'weer' door het ijs gezakt tijdens een belangrijke wedstrijd.
pi_52807449
Even kort door de bocht maar wel waar: Urby kost je 2 goals tegen Slavia, in elke match 1.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52807593
Tja, dat verdien je niet terug met een transfer naar Arsenal.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:33:37 #223
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52807628
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef Suijk het volgende:
Tja, dat verdien je niet terug met een transfer naar Arsenal.
Och dan verkopen ze Heitinga voor een zak met geld
pi_52807707
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Even kort door de bocht maar wel waar: Urby kost je 2 goals tegen Slavia, in elke match 1.
Vorige jaar een tegen Kopenhagen. Dure jongen die Urby.
pi_52808854
Jup, 30 miljoen zo bij mekaar? Daar kun je toch een aardige linksback voor kopen.
pi_52808896
Van mij mag Urby een tijdje op de bank plaatsnemen. Bah.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52808993
Hij heeft de voor Ajax-talenten gebruikelijke terugslag?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52809052
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klopt, alleen beetje jammer dat die terugslag 30 miljoen heeft gekost
pi_52816904
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is voor alle talenten zo. Al vind ik de talenten bij Ajax over het algemeen wel wat onvolwassener spelen trouwens. Heeft ook wel weer wat, want daar worden wedstrijden af en toe wel leuker van. Maar die bal moet soms gewoon het stadion uit, en als het niet anders kan de tegenstander ook, en dat alles ook nog is zonder kaarten te pakken als het kan. D'r wordt toch nog iets vaak te veel gevoetbald, vooral achterin.
pi_52820436
het is niet de schuld van Urby dat hij zuigt, maar van o.a. de technische staf dat er geen alternatieven zijn.

Delorge, Colin, Emanuelson ...in de basis een CL wedstrijd. nuff said.
pi_52820712
Een Emanuelson in vorm is een topper. Een Emanuelson in deze vorm is niet basiswaardig.
pi_52821531
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef El_Bassie het volgende:
Een Emanuelson in vorm is een topper. Een Emanuelson in deze vorm is niet basiswaardig.
Een Emanuelson in vorm is vooral aanvallend een toegevoegde waarde. Daarom zou ik Heitinga terughalen(middenveld is niet in balans zo, teveel fysiek, te weinig techniek), Vermaelen linksback zetten en Emanuelson linkshalf zetten.
pi_52845471
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:23 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat is voor alle talenten zo. Al vind ik de talenten bij Ajax over het algemeen wel wat onvolwassener spelen trouwens. Heeft ook wel weer wat, want daar worden wedstrijden af en toe wel leuker van. Maar die bal moet soms gewoon het stadion uit, en als het niet anders kan de tegenstander ook, en dat alles ook nog is zonder kaarten te pakken als het kan. D'r wordt toch nog iets vaak te veel gevoetbald, vooral achterin.
Dat leren ze in de jeugd vrijwel niet, omdat ze dan negen van de tien keer voetballend superieur zijn. Dat is dat speelse dat ze dan hebben als ze in de senioren komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:13:22 #234
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52846502
Urby moet maar eens op de bank om er achter te komen dat hij niet de enige speler is voor zijn positie.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52847612
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat leren ze in de jeugd vrijwel niet, omdat ze dan negen van de tien keer voetballend superieur zijn. Dat is dat speelse dat ze dan hebben als ze in de senioren komen.
Dat is de laatste jaren al niet meer zo. Teams van Vitesse, Feyenoord, Twente en in de lagere elftallen vast nog een stel andere zijn ook al kampioen geweest. Gek genoeg hebben de spelers bij die clubs wel de mentaliteit om de bal of de tegenstander zo af en toe is een flinke schop te geven, en die van Ajax niet.
pi_52847707
Furby
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_52847739
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:49 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat is de laatste jaren al niet meer zo. Teams van Vitesse, Feyenoord, Twente en in de lagere elftallen vast nog een stel andere zijn ook al kampioen geweest. Gek genoeg hebben de spelers bij die clubs wel de mentaliteit om de bal of de tegenstander zo af en toe is een flinke schop te geven, en die van Ajax niet.
Omdat die 4-3-3 moeten spelen volgens het plan van ome Louis. Driehoekjes, lekker tikken, je weet wel...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52847966
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef stefmans het volgende:
Urby moet maar eens op de bank om er achter te komen dat hij niet de enige speler is voor zijn positie.

Robbert Schilder op zijn plaats

Of natuurlijk gewoon met drie verdedigers spelen. Zijn we ook meteen van die andere back af
pi_52849023
Weer een voorbeeld van een mislukt Ajax talent?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52849088
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een voorbeeld van een mislukt Ajax talent?
Hij maakt een slechte periode door, maar om hem nou gelijk als mislukt te bestempelen is wel heel erg kortzichtig.
pi_52849137
Inderdaad, Urby heeft een vormdip, mag hij?
pi_52849211
Lange vormdip dan

Is het van Maduro ook nog steeds een vormdip?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52849265
Tyf gewoon op ofzo. Als je het een beetje volgt, had je wel gezien dat Maduro weer langzaam uit zijn dal omhoog aan het krabbelen is.

En Urby komt er wel. Geweldige voetballer, alleen geen linksback.
pi_52849270
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lange vormdip dan
Hoezo? Hij speelt pas een aantal wedstrijden slecht. Vorig seizoen was hij gewoon heel behoorlijk hoor (op Kopenhagen thuis na)
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het van Maduro ook nog steeds een vormdip?
Nee, zijn dip is al voorbij sinds het Jeugd-EK.
pi_53215842
Hij veroorzaakte gister toch weer een penalty. Wanneer is die vormdip voorbij?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_53215930
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij veroorzaakte gister toch weer een penalty. Wanneer is die vormdip voorbij?
Hij speelde gisteren goed hoor.
pi_53215961
Dat was een beetje een ongelukkig moment, maar verder speelde Urby echt wel een redelijke wedstrijd. Zijn invalbeurt bij Oranje was ook al redelijk. Hopelijk trekt hij die lijn door.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_53216034
Zijn invalbeurt in Oranje was inderdaad hoopgevend. Maar hij blijft van die vervelende fouten maken... Die kosten je de kop op hoog niveau.
pi_53216070
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn invalbeurt in Oranje was inderdaad hoopgevend. Maar hij blijft van die vervelende fouten maken... Die kosten je de kop op hoog niveau.
Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.
pi_53216113
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.
Klopt. Maar dan zou Ajax weer een linksback moeten kopen. En lijkt zijn rol in Oranje ook een beetje uitgespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')