Urby duwde hem ook buiten de 16, eigenlijk was het geen penalty dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan niet alleen bij hem, ook bij een hoop anderen natuurlijk.
Was niet best gisteren met Urby, maar die pingel moest ie veroorzaken door de ouderdom van Jaap, die er uitgelopen werd. Al kan je dan beter tackelen buiten de 16.
Urby's topic was één van de weinige die ik zo snel kon vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, als ie wat eerder reageert kan hij hem buiten het strafschopgebied al opvangen. Maar hij wacht al totdat de aanvaller bijna tussen hem en de goal is, dan vraag je om problemen. Was trouwens geen penalty. Maar ik snap nog steeds niet dat iedereen d'r zo'n goede linksback in ziet, Davids speelde vorig seizoen, einde seizoen niet voor niks al veel als halve linksback. Verdedigend is het gewoon niet wat. Als middenvelder wel een absoluut toptalent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was niet best gisteren met Urby, maar die pingel moest ie veroorzaken door de ouderdom van Jaap, die er uitgelopen werd. Al kan je dan beter tackelen buiten de 16.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:48 schreef sjakiestorm het volgende:
en laat m vermaelen meenemen
Het is met Urby een beetje hetzelfde verhaal als met Nigel de Jong destijds, te druistig en nonchalant om in de achterhoede te spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:04 schreef koningdavid het volgende:
Urby moet zich denk ik meer op het middenveld gaan richten. Links hangend in een 4-4-2 systeem (de Drenthe rol) is hij op zijn best denk ik.
Maar dan komen we linksachterin weer in de problemen. Ik zie Vermaelen veel liever in het centrum, en Colin -->quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:10 schreef Radegast het volgende:
Linkermiddenvelder lijkt me zolang Davids geblesseerd is inderdaad de beste positie voor hem.
vertonghen naast Jaap, vermaelen linksback. Heitinga rechtsback, Maduro op het middenveld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dan komen we linksachterin weer in de problemen. Ik zie Vermaelen veel liever in het centrum, en Colin -->
Misschien Schilder als linksback.
kut héquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:31 schreef Stylez het volgende:
Wat een overschatte speler die "Urby" (kut naam ook) verdedigend zwak, en loopt de hele tijd voorin waardoor hij achterin net te laat is. Kan beter op het middenveld spelen, al is hij daar ook kut, alleen minder kut dan als back.
Ovedrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
vertonghen naast Jaap, vermaelen linksback. Heitinga rechtsback, Maduro op het middenveld.
Van Geel mag ook wel een paar verdedigers halen zeg, wat is het toch eigenlijk een halfgare selectie...
Wat een onzin. Emanuelson was volgens mij gisteren de enige die zijn man een keer of twee voorbij kwam. Emanuelson is voor de linkshalf positie gewoon erg goed, verdedigend komt hij tekort helaasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
kut hé
ik vind urby ook maar steeds slechter worden ofsow.. die gast slaapwandelt maar wat over het veld, en een man voorbij gaan kan hij ook al bijna niet.![]()
Och dan verkopen ze Heitinga voor een zak met geldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef Suijk het volgende:
Tja, dat verdien je niet terug met een transfer naar Arsenal.
Vorige jaar een tegen Kopenhagen. Dure jongen die Urby.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Even kort door de bocht maar wel waar: Urby kost je 2 goals tegen Slavia, in elke match 1.
Klopt, alleen beetje jammer dat die terugslag 30 miljoen heeft gekostquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft de voor Ajax-talenten gebruikelijke terugslag?
Dat is voor alle talenten zo. Al vind ik de talenten bij Ajax over het algemeen wel wat onvolwassener spelen trouwens. Heeft ook wel weer wat, want daar worden wedstrijden af en toe wel leuker van. Maar die bal moet soms gewoon het stadion uit, en als het niet anders kan de tegenstander ook, en dat alles ook nog is zonder kaarten te pakken als het kan. D'r wordt toch nog iets vaak te veel gevoetbald, vooral achterin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft de voor Ajax-talenten gebruikelijke terugslag?
Een Emanuelson in vorm is vooral aanvallend een toegevoegde waarde. Daarom zou ik Heitinga terughalen(middenveld is niet in balans zo, teveel fysiek, te weinig techniek), Vermaelen linksback zetten en Emanuelson linkshalf zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef El_Bassie het volgende:
Een Emanuelson in vorm is een topper. Een Emanuelson in deze vorm is niet basiswaardig.
Dat leren ze in de jeugd vrijwel niet, omdat ze dan negen van de tien keer voetballend superieur zijn. Dat is dat speelse dat ze dan hebben als ze in de senioren komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat is voor alle talenten zo. Al vind ik de talenten bij Ajax over het algemeen wel wat onvolwassener spelen trouwens. Heeft ook wel weer wat, want daar worden wedstrijden af en toe wel leuker van. Maar die bal moet soms gewoon het stadion uit, en als het niet anders kan de tegenstander ook, en dat alles ook nog is zonder kaarten te pakken als het kan. D'r wordt toch nog iets vaak te veel gevoetbald, vooral achterin.
Dat is de laatste jaren al niet meer zo. Teams van Vitesse, Feyenoord, Twente en in de lagere elftallen vast nog een stel andere zijn ook al kampioen geweest. Gek genoeg hebben de spelers bij die clubs wel de mentaliteit om de bal of de tegenstander zo af en toe is een flinke schop te geven, en die van Ajax niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat leren ze in de jeugd vrijwel niet, omdat ze dan negen van de tien keer voetballend superieur zijn. Dat is dat speelse dat ze dan hebben als ze in de senioren komen.
Omdat die 4-3-3 moeten spelen volgens het plan van ome Louis. Driehoekjes, lekker tikken, je weet wel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:49 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat is de laatste jaren al niet meer zo. Teams van Vitesse, Feyenoord, Twente en in de lagere elftallen vast nog een stel andere zijn ook al kampioen geweest. Gek genoeg hebben de spelers bij die clubs wel de mentaliteit om de bal of de tegenstander zo af en toe is een flinke schop te geven, en die van Ajax niet.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef stefmans het volgende:
Urby moet maar eens op de bank om er achter te komen dat hij niet de enige speler is voor zijn positie.
Hij maakt een slechte periode door, maar om hem nou gelijk als mislukt te bestempelen is wel heel erg kortzichtig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een voorbeeld van een mislukt Ajax talent?
Hoezo? Hij speelt pas een aantal wedstrijden slecht. Vorig seizoen was hij gewoon heel behoorlijk hoor (op Kopenhagen thuis na)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lange vormdip dan
Nee, zijn dip is al voorbij sinds het Jeugd-EK.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het van Maduro ook nog steeds een vormdip?
Hij speelde gisteren goed hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij veroorzaakte gister toch weer een penalty. Wanneer is die vormdip voorbij?
Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn invalbeurt in Oranje was inderdaad hoopgevend. Maar hij blijft van die vervelende fouten maken... Die kosten je de kop op hoog niveau.
Klopt. Maar dan zou Ajax weer een linksback moeten kopen. En lijkt zijn rol in Oranje ook een beetje uitgespeeld.quote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij hoort daarom ook op het middenveld te staan. Een beetje de 'Drenthe-rol'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |