En voetballers ook niet. puntquote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rugby wordt gespeeld door echte mannen en die kennen geen vermoeidheid!![]()
Hij speelt wel vaker bij Inter de laatste tijdquote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maxwell heeft welgeteld 1 momentje van glorie gekent voor Inter Milan dit jaar toen hij de mooie dubbele schaar gevolgd door een goal deed
Daarom Jong-a-Pin linksback en Drenthe linkshalf. En dan Emanuelson als goede vervangerquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Emanuelson of Jong-a-Pin linksback, Drenthe ervoor op het middenveld.. Kunnen dus beide wel spelen, alhoewel je met Jong-a-Pin iets meer verdedigende zekerheid hebt (lees: minder aanvallende aspiraties t.a.v. Emanuelson)
Dat is ook dikke bullshit natuurlijk. Hetzelfde type speler, maar met andere kwaliteiten. Emanuelson heeft elegantie, fluwelen techniek en passeert bijna op gevoel. Drenthe heeft kracht, dynamiek en een prima techniek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Snatsie het volgende:
Kan voorlopig op het 2e plan worden gezet bij Oranje! Drenthe is 10x beter![]()
En ook beter dan Drenthe in verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef El_Bassie het volgende:
Emanuelson is trouwens verdedigend ook nog wel een stukje beter dan Jong-a-ping..
Jong - a - Pin werd aan alle kanten voorbij gelopen door die Portugees johquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Emanuelson of Jong-a-Pin linksback, Drenthe ervoor op het middenveld.. Kunnen dus beide wel spelen, alhoewel je met Jong-a-Pin iets meer verdedigende zekerheid hebt (lees: minder aanvallende aspiraties t.a.v. Emanuelson)
Zie je mij beweren dat dat niet het geval was? Dat ik Jong-a-Pin een wereldtopper noem?? Zet ik er verdorie nog bij "lees: minder aanvallende aspiraties", wanneer ik spreek over 'verdedigende zekerheid', is het weer niet goed.. Overigens, die Portugees had ook telkens een aantal medespelers mee die ook nogal vrij rondliepen.., het was niet alleen Jong-a-Pin (die vorig jaar nog bij Volendam speelde en nog ontzettend veel kan en mag leren) die daar verantwoordelijk voor was..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jong - a - Pin werd aan alle kanten voorbij gelopen door die Portugees joh.
Kan zeker slechter ja. Al moet Urby dan wel verdedigend wat sterker worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zie je mij beweren dat dat niet het geval was? Dat ik Jong-a-Pin een wereldtopper noem?? Zet ik er verdorie nog bij "lees: minder aanvallende aspiraties", wanneer ik spreek over 'verdedigende zekerheid', is het weer niet goed.. Overigens, die Portugees had ook telkens een aantal medespelers mee die ook nogal vrij rondliepen.., het was niet alleen Jong-a-Pin (die vorig jaar nog bij Volendam speelde en nog ontzettend veel kan en mag leren) die daar verantwoordelijk voor was..
Anyways, Emanuelson op de back met Drenthe ervoor. Lijkt me een mooie bezetting voor de linkerkant van de toekomst![]()
Tegenstander afjagen en pressie spelen, zodat deze niet aan aanvallen toekomt en weg is je probleemquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan mag Emanuelson verdedigend eerst wel eens wat beter worden. Zo'n linkerflank is vragen om problemen.
Wat een lamzak idd, niet te geloven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef Radegast het volgende:
Ik zou na deze wedstrijd vanavond twee weken z'n zakgeld salaris inhouden.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tegenstander afjagen en pressie spelen, zodat deze niet aan aanvallen toekomt en weg is je probleemTegen toplanden is het inderdaad risicovol, aan de andere kant, dit zijn nog erg jonge spelers en ze worden (normaal gesproken dan..) alleen nog maar beter
En dan niet alleen bij hem, ook bij een hoop anderen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef Radegast het volgende:
Ik zou na deze wedstrijd vanavond twee weken z'n zakgeld salaris inhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |