En die spelen allemaal bij Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, er zijn in de hele wereld misschien nog 3 echte rechtsbuitens te vinden, dus dat probleem speelt niet.
Ik hap maar nietquote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die spelen allemaal bij Ajax.
Je kunt natuurlijk ook een goede dynamische middenvelder op hem zetten, zoals Tsjechie op het EK met Poborsky deed......... Tegen een slimme coach/ploeg komt Oranje met Urby op linksback in de problemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, er zijn in de hele wereld misschien nog 3 echte rechtsbuitens te vinden, dus dat probleem speelt niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ajaks
Zucht.....quote:en ik vind hem nu al arrogant ogen.
Want?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze speler wordt heel erg overschat !
Ik bedoel dat na het WK voor onder de 20 het te snel is gegaan allemaal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
En te snel? Hij heeft juist lang moeten wachten op zijn debuut. WK onder de 20 was ook niet te snel, hij zat al jaren bij die ploeg.
En als V Bommel een fout maakt tijdens de halve finale van de CL dan herrinert iedereen deze voorval en benadrukt die feit maar al te graagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef Kang-He het volgende:
Iedere speler maakt fouten.
Donder gewoon op. V. Bommel moet een ploeg dragen, is de ster van het elftal en zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat psv wordt uitgeschakeld. Deze jongen is net komen kijken, speelt een bal in en als Boukhari wat feller is en naar de bal toekomt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En als V Bommel een fout maakt tijdens de halve finale van de CL dan herrinert iedereen deze voorval en benadrukt die feit maar al te graag![]()
Zoek jij me een speler uit die geen fouten maakt...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Donder gewoon op. V. Bommel moet een ploeg dragen, is de ster van het elftal en zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat psv wordt uitgeschakeld. Deze jongen is net komen kijken, speelt een bal in en als Boukhari wat feller is en naar de bal toekomt is er niks aan de hand.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als je dan gaat zeiken dat Urby een fout maakt omdat die net komt kijken dan moet je maar een ervaren speler erin zetten, makkelijk om alles op de jeugdige onervarenheid van een speler te steken. Als je ervoor kiest dan moet je de gevolgen ook gewoon erbij nemen.
Ik vind 't precies 't zelfde als Mtilliga van Feyenoord destijds op de backpositie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:42 schreef Radegast het volgende:
Emanuelson moet inderdaad naar het middenveld, hij is wat te druistig voor de linksbackpositie.
Dat was m! Zat me al af te vragen waar ie me aan deed denken.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind 't precies 't zelfde als Mtilliga van Feyenoord destijds op de backpositie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |