Met wiequote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef Radegast het volgende:
Die gaat mee naar Duitsland, kan niet missen!
Hij was inderdaad een van de smaakmakers.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je niet gekeken naar Praag - Ajax natuurlijk, maar dat is je vergeven jp.
Er zijn schijnbaar wel enkele mensen te vinden die het met je eens zijn, vooruit, jij mag je topic van mijquote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je niet gekeken naar Praag - Ajax natuurlijk, maar dat is je vergeven jp.
Bij gebrek aan beter. In dat opzicht speelde Castelen vanavond ook heel goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:08 schreef RayMania het volgende:
Speelde gister inderdaad als één van de beteren.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:01 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. In dat opzicht speelde Castelen vanavond ook heel goed.![]()
Zegt een fan van een club waar Eric Addo in CL-duels mag meespelen.... Hou op man, Urby is niet matig.quote:
Hij is al de hele competitie goed en ook tegen Bröndby was ie best okee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond z'n spel niet best de laatste tijd, in Praag heeft hij me wel positief verrast. Technisch is hij erg goed, tactisch is hij er nog niet.
De club die ik aanhang en welke spelers daarvoor in een bepaalde competitie uitkomen zijn hier niet relevantquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zegt een fan van een club waar Eric Addo in CL-duels mag meespelen.... Hou op man, Urby is niet matig.
Helemaal mee eens. Vooral zijn groei vind ik opvallend. Hopelijk geen terugval.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:50 schreef methodmich het volgende:
Eind vorig seizoen was heel Ajax slecht, dan kan je niks verwachten van Urby. Nu gaat het lekker en krijgt ie meer vertrouwen en dan zie je zijn kwaliteiten.
Urby is te vereglijken met van Bronckhorst: voetballend goed, maar zodra er een echte rechtsbutien tegenover hem komt tre staan heeft hij grote problemen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je Urby nou een matige linksback vinden???
En die spelen allemaal bij Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, er zijn in de hele wereld misschien nog 3 echte rechtsbuitens te vinden, dus dat probleem speelt niet.
Ik hap maar nietquote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die spelen allemaal bij Ajax.
Je kunt natuurlijk ook een goede dynamische middenvelder op hem zetten, zoals Tsjechie op het EK met Poborsky deed......... Tegen een slimme coach/ploeg komt Oranje met Urby op linksback in de problemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, er zijn in de hele wereld misschien nog 3 echte rechtsbuitens te vinden, dus dat probleem speelt niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ajaks
Zucht.....quote:en ik vind hem nu al arrogant ogen.
Want?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze speler wordt heel erg overschat !
Ik bedoel dat na het WK voor onder de 20 het te snel is gegaan allemaal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
En te snel? Hij heeft juist lang moeten wachten op zijn debuut. WK onder de 20 was ook niet te snel, hij zat al jaren bij die ploeg.
En als V Bommel een fout maakt tijdens de halve finale van de CL dan herrinert iedereen deze voorval en benadrukt die feit maar al te graagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef Kang-He het volgende:
Iedere speler maakt fouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |