Wat doe je daar nog? Alle belgen zijn hartstikke DOMquote:Op donderdag 15 september 2005 21:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pff wat heeft het dan voor zin dat ik nog mijn best doe om het beeld dat jullie van de Belgen hebben op te krikken als je constant blijft en blijft de afval over de muur gooien![]()
ik kan er zonder problemen weer naar kijkenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
Dat is nou net humor waar ik helemaal niets aanvind.
dat klopt wel Es...dat is ook zulke humor volgens mij dat je dat of heel leuk vindt of juistum niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
Dat is nou net humor waar ik helemaal niets aanvind.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:36 schreef passie66 het volgende:
[..]
dat klopt wel Es...dat is ook zulke humor volgens mij dat je dat of heel leuk vindt of juistum niet.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]Dit is echt iets dat je ligt of helemaal niet... Mijn broer kent ook die films bijna uit zijn hoofd, terwijl ik terwijl hij dubbel ligt zoiets heb van: hmz
.
En phille dan die toch maar lekker voor mij gekozen heeft?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe je daar nog? Alle belgen zijn hartstikke DOM
behalve jij![]()
Envenzoals de humor van benny hill...dat is me toch een heerlijk plat gedoe..ik kan daar vreselijk om lachen..evenwel ik mij voor kan stellen dat mensen daar niet van houden..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]Dit is echt iets dat je ligt of helemaal niet... Mijn broer kent ook die films bijna uit zijn hoofd, terwijl ik terwijl hij dubbel ligt zoiets heb van: hmz
.
Dat was ook een behoorlijk dwaas plan, laten we eerlijk zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
En phille dan die toch maar lekker voor mij gekozen heeft?![]()
Hey Nieke...das toch wel heel diepgaander dat onderschrift van u... hoe dat zo?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
En phille dan die toch maar lekker voor mij gekozen heeft?![]()
Ik ga hier afsluiten.. vroeg slapen want morgen loopt die wekker weer o zo vroeg af :s
Doei
Hey Speed...in Arnhem regentutut vreseluk!quote:
Laat staan moddenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef buzzer het volgende:
pfff het is amper mogelijk om te posten momenteel...
Tsja Flash..muziek is muziek en kan je hele humeur aanpassen...als ik in een dip zit of kom draai ik daarna de vrolijke muzakjes...en dan gaat ie wel weer!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Can't stop thinking about you
Can't stop dreaming to hold you
Hell is living without your love
Life will never be the same
My heart recalls your name
valt wel meequote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef buzzer het volgende:
pfff het is amper mogelijk om te posten momenteel...
Okéquote:Op donderdag 15 september 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Can't stop thinking about you
Can't stop dreaming to hold you
Life will never be the same
My heart recalls your name
Wat ergquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef passie66 het volgende:
"Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
als ik jou zo zie klinkt een symphonie
en je weet hoeveel ik van je hou
heel mijn hart staat open voor jou"
Es kent em vast
Die kent iedereen wel denk ik. Positief of negatief maar dat boeit nietquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef passie66 het volgende:
Es kent em vast
Tis van Jan smit..kultuurbarbaar!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat erg![]()
Wat voor een gedrocht van een tekst is dát![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef passie66 het volgende:
Es kent em vast
Ik ken het nietquote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die kent iedereen wel denk ik. Positief of negatief maar dat boeit niet
Het is gezellige muziek, ik had het nu even niet over de tekst (van dit nummer).quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit vind je serieus best een goede tekst?![]()
Och op zich is het ook een luchtig niemendalletje dat lustig uit elkaar spat...en het is zo'n heerlijke meedijner...echt als ik in een dipje zit ofzo zet ik zoiets wel aan...en dat werkt bij mij nochtansquote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
Tenenkrommend![]()
It's like rainquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik houd alleen van depressieve teksten, ook al voel ik me niet zo.
heb ik eerder iets van: anderen hebben t erger.
Ja daarvan ook...ken je the smiths??quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
Jan Rot luisteren ( in zijn beginjaren)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
Maar wel gezelligquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is gezellige muziek, ik had het nu even niet over de tekst (van dit nummer).
I don't care if monday's bluequote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
mijn helden van weleerquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja daarvan ook...ken je the smiths??
Im lying in my bed and i cant get no sleep..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jan Rot luisteren ( in zijn beginjaren)
Tja, Dorrestein kon je zelf wel raden![]()
Hee, ik heb nooit beweerd dat alles even hoogstaand en verantwoord moet zijn hoor. Muziek om lekker een potje bij te janken, muziek waar je vrolijk van wordt, muziek waar je acuut van in een depressie schiet en 'gewoon gezellige' muziek, het komt hier allemaal langs.quote:
Counting sheep.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef passie66 het volgende:
[..]
Im lying in my bed and i cant get no sleep..
In jouw geval negatief dusquote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
Tenenkrommend![]()
Morrissey is nog steeds bezig in zijn uppie...en the smiths blijven helden...for the mood...echt tiepies maziek die je aanzet in een bepaalde stemmingquote:
Als Jantje je ergens in voorgenoemde kan bevredigen: mijn zegen heb jequote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, ik heb nooit beweerd dat alles even hoogstaand en verantwoord moet zijn hoor. Muziek om lekker een potje bij te janken, muziek waar je vrolijk van wordt, muziek waar je acuut van in een depressie schiet en 'gewoon gezellige' muziek, het komt hier allemaal langs.
uiteraardquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja daarvan ook...ken je the smiths??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |