Ik ken het nietquote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die kent iedereen wel denk ik. Positief of negatief maar dat boeit niet
Het is gezellige muziek, ik had het nu even niet over de tekst (van dit nummer).quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit vind je serieus best een goede tekst?![]()
Och op zich is het ook een luchtig niemendalletje dat lustig uit elkaar spat...en het is zo'n heerlijke meedijner...echt als ik in een dipje zit ofzo zet ik zoiets wel aan...en dat werkt bij mij nochtansquote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
Tenenkrommend![]()
It's like rainquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik houd alleen van depressieve teksten, ook al voel ik me niet zo.
heb ik eerder iets van: anderen hebben t erger.
Ja daarvan ook...ken je the smiths??quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
Jan Rot luisteren ( in zijn beginjaren)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
Maar wel gezelligquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is gezellige muziek, ik had het nu even niet over de tekst (van dit nummer).
I don't care if monday's bluequote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
mijn helden van weleerquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja daarvan ook...ken je the smiths??
Im lying in my bed and i cant get no sleep..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jan Rot luisteren ( in zijn beginjaren)
Tja, Dorrestein kon je zelf wel raden![]()
Hee, ik heb nooit beweerd dat alles even hoogstaand en verantwoord moet zijn hoor. Muziek om lekker een potje bij te janken, muziek waar je vrolijk van wordt, muziek waar je acuut van in een depressie schiet en 'gewoon gezellige' muziek, het komt hier allemaal langs.quote:
Counting sheep.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef passie66 het volgende:
[..]
Im lying in my bed and i cant get no sleep..
In jouw geval negatief dusquote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
Tenenkrommend![]()
Morrissey is nog steeds bezig in zijn uppie...en the smiths blijven helden...for the mood...echt tiepies maziek die je aanzet in een bepaalde stemmingquote:
Als Jantje je ergens in voorgenoemde kan bevredigen: mijn zegen heb jequote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, ik heb nooit beweerd dat alles even hoogstaand en verantwoord moet zijn hoor. Muziek om lekker een potje bij te janken, muziek waar je vrolijk van wordt, muziek waar je acuut van in een depressie schiet en 'gewoon gezellige' muziek, het komt hier allemaal langs.
uiteraardquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja daarvan ook...ken je the smiths??
The Smiths zijn vooral de helden op mijn oude cassettebandjes. Ik zou er eigenlijk eens een cd van moeten kopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:32 schreef passie66 het volgende:
[..]
Morrissey is nog steeds bezig in zijn uppie...en the smiths blijven helden...for the mood...echt tiepies maziek die je aanzet in een bepaalde stemming
Dit nummer ken ik niet. Zou je dat eventueel kunnen doorsturen?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
mijn favoriete nummer, ook qua tekst:
suffer little children
over the moors murders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |