Daar kun je Tanja nooit op betrappen. Teringjantje, de afgelopen dagen zag ze er echt niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar naturel ook prima zoals ze is.
Misschien onzekerheid, een naturel gezichtje volplamuren![]()
Denk ik ook dus, stel dat Rikkert nou gewoon lekker eigenwijs die tondeuse van Roel had gekaapt en zijn Kak Coupe lekker kaalquote:Op donderdag 15 september 2005 18:13 schreef nicoleV het volgende:
Ik denk dat Rikkert er uitgaat dan Linda dan Menno dan Joost maar ik heb het altijd fout
Hij kwam er af en toe tussen door met een opmerking, en van de rest haast niet op tv geweest nee. Ralph daarentegen veel meer, en vaak meer negatief dan positief.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Rikkert is eigenlijk helemaal niet op tv geweest, behalve dat stukje van gisteren over Tanja.
op dat venster rechtermuisknop - eigenschappen.. en dan die url open in je media playerquote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef EmjaY het volgende:
even tussendoor, weet iemand hoe je met Programma Gemist een beetje redelijk scherm krijgt ipv dat kleine kut venstertje? En dan wel met normale kwaliteit
en dat alleen op donderdagquote:Op donderdag 15 september 2005 18:24 schreef teun911 het volgende:
Man, wat zijn ze allemaal ijdel zeg. niet te geloven
Nou helemaal naturel vind ik er ook niets. Maar als ze een beetje mee make up op heeft ziet e er wel erg leuk uit. Maar dit vind ik gewoon te zwaar.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar naturel ook prima zoals ze is.
Misschien onzekerheid, een naturel gezichtje volplamuren![]()
Clichematige opmerking van mij maar misschien is Dido wel DE omgebouwde in het huis?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:29 schreef teun911 het volgende:
Dido snapt niet dat mannen dit niet elke dag doen.
nou dan ga ik gauw nog maar een keertje bellen voor Ralph!!!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vrees ook dat Ralph dr uit moet vanaaf, hoop Rikkert of Menno. Die eerste vind ik saai, maar is sneu voor Lieske en Menno vind ik gewoon stom, dus doe die maar dan!
Whoppa, weer 80 cent!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nou dan ga ik gauw nog maar een keertje bellen voor Ralph!!!!!!!![]()
Tja, dat zijn de regels. Je kunt niet de regels veranderen als het even niet uitkomt.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het trouwens heel oneerlijk eigenlijk dat Menno, Rikkert en Linda genomineerd zijn, alleen omdat ze 1 stem hebben gekregen. Eigenlijk hadden Lieske en Ralph gewoon genomineerd moeten zijn en dan geen enveloppengezeik.
Precies, als het om Tanja gaat kan alles iig is al meerdere malen geblekenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de regels. Je kunt niet de regels veranderen als het even niet uitkomt.
Nou ja, het kan wel....
Zouden die lui niet beseffen dat zij 24 uur per dag te zien zijn??quote:Op donderdag 15 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, nou doet ze zijn wimpers ook nog
Dat kan alleen in gevallen rond Tanja, anders nietquote:Op donderdag 15 september 2005 18:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de regels. Je kunt niet de regels veranderen als het even niet uitkomt.
Nou ja, het kan wel....
Misschien denken ze dat er heel weinig mensen kijken of dat de regie op dat moment andere beelden uitzend bijvquote:Op donderdag 15 september 2005 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Zouden die lui niet beseffen dat zij 24 uur per dag te zien zijn??![]()
Die wordt spontaan lesbisch gok ikquote:Op donderdag 15 september 2005 18:39 schreef MissX het volgende:
ik vraag me af wat Brenda hier van vind
en ik had me nogwel zo voor genomen opm t niet te doenquote:
Het beste zou zijn dat elke bewoner 2 medebewoners nomineert, zodat je zoiets kunt voorkomen. En natuurlijk elke week iemand eruit, want dit schiet niet op.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het trouwens heel oneerlijk eigenlijk dat Menno, Rikkert en Linda genomineerd zijn, alleen omdat ze 1 stem hebben gekregen. Eigenlijk hadden Lieske en Ralph gewoon genomineerd moeten zijn en dan geen enveloppengezeik.
door mij wel hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
Even tussendoor: er is niet genomineerd vandaag toch?
Nee volgens mij nog nietquote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
die denk godvertering ik heb wat met een miet!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:39 schreef MissX het volgende:
ik vraag me af wat Brenda hier van vind
mag aannemen dat ze dat nu ook gaan doen 2 nomineren klaar net zo als vroegerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het beste zou zijn dat elke bewoner 2 medebewoners nomineert, zodat je zoiets kunt voorkomen. En natuurlijk elke week iemand eruit, want dit schiet niet op.
ff afkloppen ...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is vrij stil trouwens...
Hij probeert niet op te vallen zodat ze hem vergeten te nominerenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is vrij stil trouwens...
De verwachting is vanavond aan het eind van de livequote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
En je ziet dat het bij Rikkert aardig werkt, met een uitzondering daar gelaten.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:45 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hij probeert niet op te vallen zodat ze hem vergeten te nomineren
Ik ook niet!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef LuQas het volgende:
Ik wil niet dat Rikkert vertrekt vanavond
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
waar is Rob?
Aaaarg, je hebt helemaal gelijk. Ik dacht weer eens niet na.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat kan niet want ze heeft een envelope gekregen waarin stond dat ze mocht blijven.
Met een beetje pech werkt het dus nietquote:Op donderdag 15 september 2005 18:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En je ziet dat het bij Rikkert aardig werkt, met een uitzondering daar gelaten.
dat vertelt ze aan iedereen die het horen wil ... dit is de derde volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef Debbus het volgende:
Badkamer! -> Dido vertelt aan Nathalie op wie ze gestemd heeft!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:55 schreef teckeltje het volgende:
toch zou ik zweren dat er iets aan Ralph anders is ,het haar boven z'n oren lijkt ook korter.
hoewel ik niet geloof in een tweelingbroerscenario vind ik het toch vreemd.
Als dat zo is; hulde!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:58 schreef FlowKey het volgende:
ohhh ... Natte gaat op Tanja stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |