Die wordt spontaan lesbisch gok ikquote:Op donderdag 15 september 2005 18:39 schreef MissX het volgende:
ik vraag me af wat Brenda hier van vind
en ik had me nogwel zo voor genomen opm t niet te doenquote:
Het beste zou zijn dat elke bewoner 2 medebewoners nomineert, zodat je zoiets kunt voorkomen. En natuurlijk elke week iemand eruit, want dit schiet niet op.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het trouwens heel oneerlijk eigenlijk dat Menno, Rikkert en Linda genomineerd zijn, alleen omdat ze 1 stem hebben gekregen. Eigenlijk hadden Lieske en Ralph gewoon genomineerd moeten zijn en dan geen enveloppengezeik.
door mij wel hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
Even tussendoor: er is niet genomineerd vandaag toch?
Nee volgens mij nog nietquote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
die denk godvertering ik heb wat met een miet!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:39 schreef MissX het volgende:
ik vraag me af wat Brenda hier van vind
mag aannemen dat ze dat nu ook gaan doen 2 nomineren klaar net zo als vroegerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het beste zou zijn dat elke bewoner 2 medebewoners nomineert, zodat je zoiets kunt voorkomen. En natuurlijk elke week iemand eruit, want dit schiet niet op.
ff afkloppen ...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is vrij stil trouwens...
Hij probeert niet op te vallen zodat ze hem vergeten te nominerenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is vrij stil trouwens...
De verwachting is vanavond aan het eind van de livequote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
En je ziet dat het bij Rikkert aardig werkt, met een uitzondering daar gelaten.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:45 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hij probeert niet op te vallen zodat ze hem vergeten te nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |