Clichematige opmerking van mij maar misschien is Dido wel DE omgebouwde in het huis?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:29 schreef teun911 het volgende:
Dido snapt niet dat mannen dit niet elke dag doen.
nou dan ga ik gauw nog maar een keertje bellen voor Ralph!!!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vrees ook dat Ralph dr uit moet vanaaf, hoop Rikkert of Menno. Die eerste vind ik saai, maar is sneu voor Lieske en Menno vind ik gewoon stom, dus doe die maar dan!
Whoppa, weer 80 cent!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nou dan ga ik gauw nog maar een keertje bellen voor Ralph!!!!!!!![]()
Tja, dat zijn de regels. Je kunt niet de regels veranderen als het even niet uitkomt.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het trouwens heel oneerlijk eigenlijk dat Menno, Rikkert en Linda genomineerd zijn, alleen omdat ze 1 stem hebben gekregen. Eigenlijk hadden Lieske en Ralph gewoon genomineerd moeten zijn en dan geen enveloppengezeik.
Precies, als het om Tanja gaat kan alles iig is al meerdere malen geblekenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de regels. Je kunt niet de regels veranderen als het even niet uitkomt.
Nou ja, het kan wel....
Zouden die lui niet beseffen dat zij 24 uur per dag te zien zijn??quote:Op donderdag 15 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, nou doet ze zijn wimpers ook nog
Dat kan alleen in gevallen rond Tanja, anders nietquote:Op donderdag 15 september 2005 18:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de regels. Je kunt niet de regels veranderen als het even niet uitkomt.
Nou ja, het kan wel....
Misschien denken ze dat er heel weinig mensen kijken of dat de regie op dat moment andere beelden uitzend bijvquote:Op donderdag 15 september 2005 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Zouden die lui niet beseffen dat zij 24 uur per dag te zien zijn??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |