Tering,zo'n baantje wil ik ook hebben,ga ik een uur per dag werkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef yup het volgende:
Dat het geldklopperij is weet iedereen.
Afrijden kost 200 euro en dat is dus alleen maar 30 minuten werk.
200 euro voor 30 minuten. 400 euro per uur. Denk dat de gemiddelde directeur jaloers zou zijn op zo een bedrag
Als ik iets mocht doen dan zou het per direct heel het fucking CBR op schop.
Wist je dat zij rijbewijzen beheren ? Politie kan je rijbewijs daarheen sturen (bijv. als je stond te scheuren) en dan mogen zij bepalen wat er gebeurt (rijtest afleggen).
Lekker land is dit. Echt waar ik krijg alleen maar meer hekel aan dit land door die figuren van de CBR/politie. Heb al zeer slechte ervaringen met de poltie...
Je hebt goed gequoted !!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Tering,zo'n baantje wil ik ook hebben,ga ik een uur per dag werken![]()
Hoe bedoel je?Ik doe ook maar wat.quote:
Kleine aanpassing gedaan...Voor de deels arbeidsongeschikten is het helemaal triest in nederland.Deze gaan dus in de toekomst geen recht meer hebben op WAO, alleen de 80-100% arbeidsongeschikten krijgen nog een uitkering...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Makster het volgende:
Ze proberen dat denk beeld nu te veranderen toch
85% afgekeurd - 100% betrouwbaar
30% afgekeurd - 100% gemotiveerd uitgekostst door de maatschappij
Snaak bedoel
Never mind, no hard feelings...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo was dit ook niet bedoeld.![]()
[..]
vertelvertelvertelllllllquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef yup het volgende:
Dat het geldklopperij is weet iedereen.
Heb al zeer slechte ervaringen met de poltie...
Dat was de intentie van mijn post ook helemaal niet, ging over persende vader. Volgens mij is daar ook nog een film over geweest met Arnold Swarzenegger als papa die een kindje baartquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een dochter dus.![]()
![]()
Het klinkt bijna grappigquote:En kan je zeggen dat Nick klemlag in de baarmoeder, de verloskundige niet genoeg kracht in haar armen had en ik moest helpen duwen op die buik terwijl ik mij moest afzetten tegen de muur.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo tof deed ik ook toen ik nog aan wal stond, daarna heb ik heel wijzelijk mijn muil gehouden;D
Geloof mij, zeeziek is NIET kick. Het is alsof het zaterdagavond in je buik is alleen dan op donderdag ochtend![]()
![]()
Vreemde is dat het opkomt zetten als dunne poep en ook weer zo snel weer je lichaam verlaat. Niet tof in ieder geval
En ik maar denken dat er een lerarentekort isquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Overigens gaat deze onderwijsinstelling ook weer reorganiseren en moeten er 150 van de 200 mensen uit ofzo.![]()
Die neus en koplampen zien er wel stoer uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ziet er zo mooi uit!
Zo nu back ontopic....
Zeker zeker, tekenfilmfiguur inderdaad jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:45 schreef hicham het volgende:jij bent het prototype tekenfilmfiguur. Grote mond, en als het er op aan komt ...
Ben nog nooit zeeziek geweest, maar wel vaak genoeg op een boot geweest. Was de zee zo ruig dan? Of jij gewoon een softie?
Ja, ik poste het zonder disclaimer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
Dat was de intentie van mijn post ook helemaal niet, ging over persende vader. Volgens mij is daar ook nog een film over geweest met Arnold Swarzenegger als papa die een kindje baart![]()
Verrot was ik later.quote:Het klinkt bijna grappigal zal het op dat moment wel een stuk hectischer zijn geweest
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef Makster het volgende:
Ben zeker geensoftie, heb veel gevaren en bijna nooit last gehad. Maar gisteren was anders, zee was niet wild en er was ook geen wind en dat was het probleem. We dobberden maar wat rond en die boot ging alle kanten op. Omhoog, omlaag, links, rechts, diagonaal, achterstevoren, ik heb echt alle hoeken gezien![]()
Later toen we op de motor ging varen en met regelmaat heen en weer gingen was er niks aan de hand
Heb ik dat al zo vaak gedaan, een of post?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik poste het zonder disclaimer.
Van jou was een "of" post, dus qua zinsopbouw het inluiden van een grap.![]()
![]()
Maar te hard op de buik drukken lijkt me ook niet echt verstandigquote:[..]
Verrot was ik later.![]()
En de verloskundige maar roepen: harder! harder! harder!
Je wil ook niet dat jr kind zuurstoftekort krijgt bij de geboorte, dus was echt een gevecht van alles op alles.![]()
Zover was ik ook al, maar jou kennende als fotografiefanaat zou je daar geen genoegen mee nemenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Neliz op M-F was al aan het shoppen geweest. :} oeps verkeerde smiley![]()
[afbeelding]
Moet ik hem nog editten dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
Heb ik dat al zo vaak gedaan, een of post?
Had dan ook een posticon gebruikt, je post kwam zo serieus over![]()
Harder, harder, harder, en met de andere hand dus tegen de muur afzetten.quote:Maar te hard op de buik drukken lijkt me ook niet echt verstandig![]()
Siert zijn doel, praktische plaat.quote:Zover was ik ook al, maar jou kennende als fotografiefanaat zou je daar geen genoegen mee nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaiiiiiiquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
En kan je zeggen dat Nick klemlag in de baarmoeder, de verloskundige niet genoeg kracht in haar armen had en ik moest helpen duwen op die buik terwijl ik mij moest afzetten tegen de muur.![]()
Met een spiksplinternieuwe dikke motorquote:
Ow, vergeten te reagerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
Heb ik dat al zo vaak gedaan, een of post?
Klein prijsje, hoop ellende.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Is dit nog wat voor jou pepijn?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110642/1
tweetakt, klein prijsje
Dat is dan ook de reden dat het wel wat voor jou isquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat het wel wat voor jou is![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1
Dees is ook wel mooiJammer alleen dat het ruitje zo snel omhoog loopt
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Dat is dan ook de reden dat het wel wat voor jou is![]()
Mooi uitvoering.quote:http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1
Dees is ook wel mooiJammer alleen dat het ruitje zo snel omhoog loopt
De zijkant is igg mooi met die Ferrari openingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef worldpimber het volgende:Oubollige motor met een veel te dikke kont
... was er ook een @ bosche bollen
igg = in geen geval? Of bedoelde je eigen iig en dan 'in ieder geval' ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De zijkant is igg mooi met die Ferrari openingen.
Alleen de koplamp is igg lelijk, achterkant kan ik mij niet herinneren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
igg = in geen geval? Of bedoelde je eigen iig en dan 'in ieder geval' ?
De brommer van Makster was toch zeker stuk he?Een BMW doet het altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Interpretatie foutje idd.
Nu duidelijk?![]()
Stickershoppie hier in de buurthttp://www.fgmx.nl/
Staat een mooie howto op over stickers plakken onder [producten] en dan klikken @ [montage]![]()
2 weken geleden stond ik nu met Makster langs de A15.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |