Daar ga ik ook van uit jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met die seizoensverschuivingen krijgen we nog wel een paar 17+ graden dagen in oktober ofzo![]()
Wilde het net even tussen het werken en ontbijten door proberen, maar wist niet meer hoe het moestquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow brilliant.![]()
![]()
Nou als je niets te doen hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej vrindquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit ja[afbeelding]
Shurequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
betekent dit dat je weer gaat meeten ipv sleutelen??
avondmeetings waren idd![]()
![]()
Ik ook niet, iets met selectieve kleuren ofzo, of de kanaalmenger?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:33 schreef worldpimber het volgende:
Wilde het net even tussen het werken en ontbijten door proberen, maar wist niet meer hoe het moest![]()
![]()
Met de balkjes spelen die tevoorschijn komen als je CTRL+L doet en CTRL+U (wel eerst de velgen selecteren met lasso-toolquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan op 2 manieren denk ik.![]()
Never done that.
Nee, mijn dag is al lang genoeg vandaag dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey gozer
Zal ik ff MSN aanzetten, wil je nog ff bashen
Och wat heb je het zwaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, mijn dag is al lang genoeg vandaag dus![]()
Check de pics van gisteravond.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:34 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Damn zeeziek gisteren man2 uur lang van de kaart geweest, daarna was ik weer de man, gelukkig
![]()
Was wel zwaar verrot, was om 19:30 thuis, ff snel gegeten en ben om 20:00 gaan pitten en in 1 ruk door geslapen tot 07:30 uur vandaagEn nog moe zijn
![]()
Nog spannende dingen gebeurd hier
Zijn goede bandjes, ook met natweer enzo dus goed voor de winter.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb gister 2 nieuwe bandjes besteld, BT45'jes. Schijnen de beste zijn voor een GS![]()
Maar volgende week pas binnen![]()
Maar voor een GS? Ik verwacht er wel platter mee te kunnen rijden dan de Pirelli MT75 voor en Dunlop Arrowmax achter, zoals ik het nu hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn goede bandjes, ook met natweer enzo dus goed voor de winter.![]()
De beste laat ik even in het midden, neigen meer naar toer dan knee down.![]()
BT10/12/14 > BT20NT > BT45.![]()
Tja, met lage vermogens en enigzins gewicht gelden weer andere maatstaven in geschikte rubbercompound. Zijn redelijke sportieve tourbanden zullen we zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar voor een GS? Ik verwacht er wel platter mee te kunnen rijden dan de Pirelli MT75 voor en Dunlop Arrowmax achter, zoals ik het nu heb
quote:
Fulltime WAO-er...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:02 schreef hicham het volgende:
Flick is allang met pensioen waarschijnlijk
Wordt wel een beetje afgezaagd heH, die standaard BMW generalisatie?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, met lage vermogens en enigzins gewicht gelden weer andere maatstaven in geschikte rubbercompound. Zijn redelijke sportieve tourbanden zullen we zeggen.
Die rare combo die je nu hebt zegt me weinig.
Je zal er igg op vooruit gaan dus.
Arrowmax ligt ook op mijn GPZ bandje.
Goud van oud.![]()
quote:MT-75:
Perfect conventional tyre FOR SPORTY USAGE OF SMALL AND MEDIUM DISPLACEMENT BIKES IN ALL WEATHER CONDITION.
THE COMFORT OF CRUISING THE WORLD!
• P/T/H speed range.
• SPECIAL COMPOUNDS for dry and wet grip performance, keeping mileage level.
• OPTIMISED CONTACT AREA with force oriented grooves for water drainage and stable grip performances.
quote:BT-45
The Battlax BT-45 is a touring type tyre offered in both H and V rated speed symbols. Battlax BT-45 gives all-round street performance, with the emphasis on riding comfort, long mileage and wet performance, all of which are designed with Bridgestone's latest tyre developing technologies. With its comprehensive tyre sizes, Battlax BT-45 replace Battlax BT-35 and BT-17V.
Ik zie sporty staan, ik wil Pirelli's!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
Beide licht sportieve toerbandjes.
Maar op een lichtere motor maakt het allemaal weinig uit.![]()
BT-45 raden ze ook aan voor crossers die veel op de weg rijden.
(non supersport riding style)
[..]
[..]
Net even getest en je hebt idd gelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
Enne ik haal jouw constatering dat wit een makkelijke tint is om te veranderen en er een kleur aan te geven onderuitnet even vergeten.
![]()
Het gevaar van overbelichting ligt op de loer, en wat gebeurt er dan > kleur wit, informatie geen.
Dus een kleur veranderen is dan juist niet gemakkelijk.![]()
Heb je je klanten goed verwend? Kan je nog wel zitten nu?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:34 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Damn zeeziek gisteren man2 uur lang van de kaart geweest, daarna was ik weer de man, gelukkig
![]()
Was wel zwaar verrot, was om 19:30 thuis, ff snel gegeten en ben om 20:00 gaan pitten en in 1 ruk door geslapen tot 07:30 uur vandaagEn nog moe zijn
![]()
Had precies hetzelfde vanochtend, fucking koud was hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm.. slecht geslapen vannacht en het is hier steenkoud![]()
Moet toch even aan mijn geheugen werken, want volgens mij had je dat al eerder verteldquote:
Ik heb de verwarming maar even aangezet.. wordt hier nu lekker warmquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde vanochtend, fucking koud was het
en kon m'n handschoentjes niet vinden
ik heb ze zeer zeker verwend, ze waren getuge van de eerst zontomaat die groen werd na een paar uurquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Net even getest en je hebt idd gelijkMaar ik vraag me af hoe die photoshoppers op MF het doen. Met CTRL+U of CTRL+L kom ik niet ver namelijk (weet ff niet hoe die dialogs heten die tevoorschijn komen nadat je die toetsencombinaties drukt)
[..]
Heb je je klanten goed verwend? Kan je nog wel zitten nu?![]()
[..]
Had precies hetzelfde vanochtend, fucking koud was het
en kon m'n handschoentjes niet vinden
[..]
Moet toch even aan mijn geheugen werken, want volgens mij had je dat al eerder verteld
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef Makster het volgende:
@ Pep...
Ik zie het indd die pics. Ziet er beter uit hehBijna net zo stoer als mijn KLX
Wat voor maat heeft die achterband? 150 toch
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie sporty staan, ik wil Pirelli's! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:02 schreef Makster het volgende:
[..]
ik heb ze zeer zeker verwend, ze waren getuge van de eerst zontomaat die groen werd na een paar uur![]()
![]()
Verder, toen ik weer bij kwam, ben ik uiteraard de man uit gaan hangen, kwam helemaal goed
Lees ff de inleiding nog een keer in dezelfde post.quote:
Dus we betalen allemaal mee aan die K1200S.quote:
Ja maar ik dacht, misschien past het ook wel ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lees ff de inleiding nog een keer in dezelfde post.![]()
Bedoel ermee dat ik iets voor mijzelf opzocht, de verkeerde maat that is, en nu niet kan checken vanaf hier.
17 inch ja, die GS staat bijna op cross wielen.![]()
Zou jij kunnen werken als je al 2 kinderen door je piemol hebt gebaard?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus we betalen allemaal mee aan die K1200S.![]()
![]()
Maar lichamelijk kan je wel wat hebben als je met een Vmax naar Spanje rijdt.![]()
Misschien dat je het nu niet meer kan, je moet toch wel iets kunnen als je naar de Ardennen rijdt met je Beemer. Of ben je geestelijk arbeidsongeschikt?![]()
Je kan igg wel wat meer posten dan.![]()
![]()
Ik heb ook nog een dochter dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
Zou jij kunnen werken als je al 2 kinderen door je piemol hebt gebaard?
Of zou die een vrouw hebben die dat gedeelte heeft gedaan voor hem![]()
Dat was wel de bedoeling, totdat deze wielen voorbij kwamen voor maar 60 euro incl bandjes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja maar ik dacht, misschien past het ook wel ofzo![]()
Maarre anders had je dus graag 17 Inch onder je SM gehad?
Zo tof deed ik ook toen ik nog aan wal stond, daarna heb ik heel wijzelijk mijn muil gehoudenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:08 schreef hicham het volgende:
[..]Jij moet vrouw worden, die doen dat ook altijd. Flauwvallen enzo
![]()
Helaas hoor ik wel meer van dit soort kortzichtige praatjes... vandaar dat ik er ook niet echt mee te koop loop.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus we betalen allemaal mee aan die K1200S.![]()
![]()
Maar lichamelijk kan je wel wat hebben als je met een Vmax naar Spanje rijdt.![]()
Misschien dat je het nu niet meer kan, je moet toch wel iets kunnen als je naar de Ardennen rijdt met je Beemer. Of ben je geestelijk arbeidsongeschikt?![]()
Je kan igg wel wat meer posten dan.![]()
![]()
Heldquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb wél altijd gewerkt vanaf m'n 17e tot m'n 32e,eerst als monteur daarna als vrachtwagenchauffeur.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:45 schreef Makster het volgende:
[..]
HeldWelk bedrijf
Wat voor transport
Welke combinatie
![]()
![]()
Verbiezen Eindhoven,Asfalt/grondverzet,Ginaf 5 asser...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:45 schreef Makster het volgende:
[..]
HeldWelk bedrijf
Wat voor transport
Welke combinatie
![]()
![]()
Verbiezen, die kent opa niet. Niet mijn gebeid hehquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Verbiezen Eindhoven,Asfalt/grondverzet,Ginaf 5 asser...
Ik weet hoe fucking klote dat is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Helaas hoor ik wel meer van dit soort kortzichtige praatjes... vandaar dat ik er ook niet echt mee te koop loop.![]()
![]()
Ik heb mijn rug naar de klote,en het minste last heb ik op de motor(believe it or not),zitten op een kruk gaat ook beter dan zitten in een comfortabele voorgevormde stoel.
Motor rijden gaat gelukkig (nog) prima,alleen mag ik arbeidstechnisch niet meer dan 1 kg tillen en niet langer dan 15 minuten achter elkaar zitten/lopen/staan.Zo'n baan bestaat dus niet en word je op die voorwaarde ook afgekeurd.![]()
Ik heb wél altijd gewerkt vanaf m'n 17e tot m'n 32e,eerst als monteur daarna als vrachtwagenchauffeur.
M'n vrouw werkt fulltime, en ik doe de kids.
Zo was dit ook niet bedoeld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Helaas hoor ik wel meer van dit soort kortzichtige praatjes... vandaar dat ik er ook niet echt mee te koop loop.![]()
![]()
Ergens is het ook wel het fout van het systeem natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef yup het volgende:
Ik weet hoe fucking klote dat is.
Me pa was leraar, moest weg, en werd later voor 50% afgekeurd.
Nou als jij met 48 jaar en 50% afgekeurd werk kan vinden, veel succeswant dat vind je niet. Me pa has been there done that. Bij de weg, volgens mij 25 jaar in gewerkt als leraar.
Kijk voordat je je rijbewijs mag halen moet je 2 dingen doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef richardgie het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 september 2005 15:11 schreef yup het volgende:
21 oktober examen voertuigbeheersing![]()
![]()
Wat houdt dat precies in "voertuigbeheersing"?Ik moest toen 6 kunstjes kennen en er 4 uitvoeren,waarvan er nog een mocht mislukken ook.
Klopt als je oud bent wilt niemand je meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo was dit ook niet bedoeld.![]()
[..]
Ergens is het ook wel het fout van het systeem natuurlijk.
Zelfs 100% goedgekeurde mensen komen nog amper aan het werk na hun veertigste.![]()
Nou is mijn vader toevallig ook leraar die 3 weken voor zijn jubileum betrokken raakte bij een reorganistie en hij even de bonus misliep.
Na 3 jaar kon hij weer aan het werk door iemand die hij toevallig op een verjaardig sprak.![]()
Tering,zo'n baantje wil ik ook hebben,ga ik een uur per dag werkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef yup het volgende:
Dat het geldklopperij is weet iedereen.
Afrijden kost 200 euro en dat is dus alleen maar 30 minuten werk.
200 euro voor 30 minuten. 400 euro per uur. Denk dat de gemiddelde directeur jaloers zou zijn op zo een bedrag
Als ik iets mocht doen dan zou het per direct heel het fucking CBR op schop.
Wist je dat zij rijbewijzen beheren ? Politie kan je rijbewijs daarheen sturen (bijv. als je stond te scheuren) en dan mogen zij bepalen wat er gebeurt (rijtest afleggen).
Lekker land is dit. Echt waar ik krijg alleen maar meer hekel aan dit land door die figuren van de CBR/politie. Heb al zeer slechte ervaringen met de poltie...
Je hebt goed gequoted !!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Tering,zo'n baantje wil ik ook hebben,ga ik een uur per dag werken![]()
Hoe bedoel je?Ik doe ook maar wat.quote:
Kleine aanpassing gedaan...Voor de deels arbeidsongeschikten is het helemaal triest in nederland.Deze gaan dus in de toekomst geen recht meer hebben op WAO, alleen de 80-100% arbeidsongeschikten krijgen nog een uitkering...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Makster het volgende:
Ze proberen dat denk beeld nu te veranderen toch
85% afgekeurd - 100% betrouwbaar
30% afgekeurd - 100% gemotiveerd uitgekostst door de maatschappij
Snaak bedoel
Never mind, no hard feelings...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo was dit ook niet bedoeld.![]()
[..]
vertelvertelvertelllllllquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef yup het volgende:
Dat het geldklopperij is weet iedereen.
Heb al zeer slechte ervaringen met de poltie...
Dat was de intentie van mijn post ook helemaal niet, ging over persende vader. Volgens mij is daar ook nog een film over geweest met Arnold Swarzenegger als papa die een kindje baartquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een dochter dus.![]()
![]()
Het klinkt bijna grappigquote:En kan je zeggen dat Nick klemlag in de baarmoeder, de verloskundige niet genoeg kracht in haar armen had en ik moest helpen duwen op die buik terwijl ik mij moest afzetten tegen de muur.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo tof deed ik ook toen ik nog aan wal stond, daarna heb ik heel wijzelijk mijn muil gehouden;D
Geloof mij, zeeziek is NIET kick. Het is alsof het zaterdagavond in je buik is alleen dan op donderdag ochtend![]()
![]()
Vreemde is dat het opkomt zetten als dunne poep en ook weer zo snel weer je lichaam verlaat. Niet tof in ieder geval
En ik maar denken dat er een lerarentekort isquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Overigens gaat deze onderwijsinstelling ook weer reorganiseren en moeten er 150 van de 200 mensen uit ofzo.![]()
Die neus en koplampen zien er wel stoer uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ziet er zo mooi uit!
Zo nu back ontopic....
Zeker zeker, tekenfilmfiguur inderdaad jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:45 schreef hicham het volgende:jij bent het prototype tekenfilmfiguur. Grote mond, en als het er op aan komt ...
Ben nog nooit zeeziek geweest, maar wel vaak genoeg op een boot geweest. Was de zee zo ruig dan? Of jij gewoon een softie?
Ja, ik poste het zonder disclaimer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
Dat was de intentie van mijn post ook helemaal niet, ging over persende vader. Volgens mij is daar ook nog een film over geweest met Arnold Swarzenegger als papa die een kindje baart![]()
Verrot was ik later.quote:Het klinkt bijna grappigal zal het op dat moment wel een stuk hectischer zijn geweest
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef Makster het volgende:
Ben zeker geensoftie, heb veel gevaren en bijna nooit last gehad. Maar gisteren was anders, zee was niet wild en er was ook geen wind en dat was het probleem. We dobberden maar wat rond en die boot ging alle kanten op. Omhoog, omlaag, links, rechts, diagonaal, achterstevoren, ik heb echt alle hoeken gezien![]()
Later toen we op de motor ging varen en met regelmaat heen en weer gingen was er niks aan de hand
Heb ik dat al zo vaak gedaan, een of post?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik poste het zonder disclaimer.
Van jou was een "of" post, dus qua zinsopbouw het inluiden van een grap.![]()
![]()
Maar te hard op de buik drukken lijkt me ook niet echt verstandigquote:[..]
Verrot was ik later.![]()
En de verloskundige maar roepen: harder! harder! harder!
Je wil ook niet dat jr kind zuurstoftekort krijgt bij de geboorte, dus was echt een gevecht van alles op alles.![]()
Zover was ik ook al, maar jou kennende als fotografiefanaat zou je daar geen genoegen mee nemenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Neliz op M-F was al aan het shoppen geweest. :} oeps verkeerde smiley![]()
[afbeelding]
Moet ik hem nog editten dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
Heb ik dat al zo vaak gedaan, een of post?
Had dan ook een posticon gebruikt, je post kwam zo serieus over![]()
Harder, harder, harder, en met de andere hand dus tegen de muur afzetten.quote:Maar te hard op de buik drukken lijkt me ook niet echt verstandig![]()
Siert zijn doel, praktische plaat.quote:Zover was ik ook al, maar jou kennende als fotografiefanaat zou je daar geen genoegen mee nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaiiiiiiquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
En kan je zeggen dat Nick klemlag in de baarmoeder, de verloskundige niet genoeg kracht in haar armen had en ik moest helpen duwen op die buik terwijl ik mij moest afzetten tegen de muur.![]()
Met een spiksplinternieuwe dikke motorquote:
Ow, vergeten te reagerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
Heb ik dat al zo vaak gedaan, een of post?
Klein prijsje, hoop ellende.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Is dit nog wat voor jou pepijn?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110642/1
tweetakt, klein prijsje
Dat is dan ook de reden dat het wel wat voor jou isquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat het wel wat voor jou is![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1
Dees is ook wel mooiJammer alleen dat het ruitje zo snel omhoog loopt
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Dat is dan ook de reden dat het wel wat voor jou is![]()
Mooi uitvoering.quote:http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1
Dees is ook wel mooiJammer alleen dat het ruitje zo snel omhoog loopt
De zijkant is igg mooi met die Ferrari openingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef worldpimber het volgende:Oubollige motor met een veel te dikke kont
... was er ook een @ bosche bollen
igg = in geen geval? Of bedoelde je eigen iig en dan 'in ieder geval' ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De zijkant is igg mooi met die Ferrari openingen.
Alleen de koplamp is igg lelijk, achterkant kan ik mij niet herinneren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
igg = in geen geval? Of bedoelde je eigen iig en dan 'in ieder geval' ?
De brommer van Makster was toch zeker stuk he?Een BMW doet het altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Interpretatie foutje idd.
Nu duidelijk?![]()
Stickershoppie hier in de buurthttp://www.fgmx.nl/
Staat een mooie howto op over stickers plakken onder [producten] en dan klikken @ [montage]![]()
2 weken geleden stond ik nu met Makster langs de A15.![]()
Beetje hard door de bocht komen door een verlaten weg, ziet een motoragent dat gaat ie me effe komen zieken.quote:
hey, een echte SMquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Neliz op M-F was al aan het shoppen geweest. :} oeps verkeerde smiley![]()
[afbeelding]
Jij met je afkortingen waar we zelf naar mogen radenquote:Op zaterdag 17 september 2005 05:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
naar iaa
Zondag kan je meerijden met Martie Raus & Martie, samen met de Bosche Bollen was het volgens mij en nog heel wat motorrijders en MF'ers.quote:
Quanta kosta in totaloquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:06 schreef yup het volgende:
[..]
Beetje hard door de bocht komen door een verlaten weg, ziet een motoragent dat gaat ie me effe komen zieken.
Nog een paar keer andere incidenten heb geen zin om dat te herinneren.
Waarom herinner jij je dat nu nog?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2 weken geleden stond ik nu met Makster langs de A15.![]()
Ik was slapenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef richardgie het volgende:
Waar is iedereen?Of ben ik de enige die lang op kan blijven vlak voor het weekend?
![]()
Ik denk dat ik morgen wel ga rijden, ik zie geen regenwolkjes op KNMI.nl voor morgen (behalve in het noorden) Sponsortoertocht is voor jou zeker te ver?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef RB het volgende:
Gaan er Zondag nog iemand rijden![]()
Toertocht van het noorden met een stel MFers gaat niet dooromdat de route niet voor gereden is
![]()
Is idd en beetje teveel van het goeie, inschrijven tussen 9 & 11 uur zag ik.quote:[quote]Op zaterdag 17 september 2005 09:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen wel ga rijden, ik zie geen regenwolkjes op KNMI.nl voor morgen (behalve in het noorden) Sponsortoertocht is voor jou zeker te ver?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:14 schreef RB het volgende:
Is idd en beetje teveel van het goeie, inschrijven tussen 9 & 11 uur zag ik.
Dan zou ik tegen 7 uur al op de motor moeten zitten, en alleen de heen en terugreis is al 500 kilometer![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Zag die streetfightershow ook in "Waar is wat te doen", daar maar een meet doen morgen?
Utrecht ligt al een stuk dichterbij RB
Non of the above.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:45 schreef hicham het volgende:
Waarom herinner jij je dat nu nog?Omdat het zo een pijn deed dat je je CR had verkocht, of omdat je stiekem blij bent dat die vastloper jou niet overkomen is?
![]()
quote:2 weken geleden zat ik nu samen met OPM aan een onbijttafel in een hotel in Duitsland
alhoewel, 9:45 waren we misschien al klaar met ontbijten
Dat was in 2004.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:25 schreef worldpimber het volgende:
Welll rezzpect dat je dan altijd die vele snelweg km heb gereden naar de meets van die goeie ouwe tijd toen FokMC nog gangstah was.
Doen wequote:Op zaterdag 17 september 2005 10:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
en is ook ivm het weer ook leuker lijkt me![]()
Moet je eens weten hoe dijkbewoners zich voelen met al die motorrijders die langs komen scheuren op ene mooi dagjequote:er vliegen al een uur een paar helicopters heel laag over hier
wat een herrie maken die dingen zeg
![]()
0quote:
Makster is aan het verbouwen geslagenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:45 schreef richardgie het volgende:
De brommer van Makster was toch zeker stuk he?Een BMW doet het altijd.![]()
Ah, je gaat vooruit met Fok! forum kennis.quote:Zat trouwens even in je fotoboek te kijken,maar voor die inlaatkanalen van een R 1100 S hebben ze vrezelijk mooie roostertjes.Ook vrezelijk duur,maar heel mooi en je hoeft je oliekoeler ook niet meer elke week schoon te peuteren.![]()
En jij zocht nog goedkope laarzen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef yup het volgende:
0
Maar wel interessant om te weten dat ik van die 3 punten er maar een over heb
46 te hard en 36 te hard
270 euro en die ander moet nog binnenkomen![]()
![]()
![]()
![]()
Toffe dingetjes voor stadsverkeerquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef yup het volgende:
[..]
0
Maar wel interessant om te weten dat ik van die 3 punten er maar een over heb
46 te hard en 36 te hard
270 euro en die ander moet nog binnenkomen![]()
![]()
![]()
![]()
Met het bekende rugtasje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, nu even met een zware accu, riem en 5 liter olie naar de Fiero fietsen en kijken of die wil starten.
Lekker handig zonder bagagedrager ..not.
Het grappige is dat ik maar een keer geflitst ben en dat was 15 te hard ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Heb m'n fiets weer opgehaald, wat gaat fietsen langzaam johen het is vermoeiend
![]()
Koste me 10 euro maar daar heb ik een ketting en een slot in ruil voor gekregenZe hadden sowieso bij mijn vorige kettingslot het slot zo open geknipt dat de ketting maar 1 schakel kleiner is geworden. Het hangslot zelf hebben ze heel gelaten dus ketting+slot zijn nu nog bruikbaar. Toch gaven ze me een nieuwe ketting mee die dikker en steviger was, moet er alleen nog een hangslot voor kopen en ze gaven me nog een slot mee dat door het achterwiel gaat. Zo een hoefijzer achtig ding wat je vastzet onder je bagagedrager. Kweenie eens hoe ze die dingen noemen
![]()
![]()
Dus het was die 10 euro wel waard
[..]
Toffe dingetjes voor stadsverkeer![]()
![]()
En als je een voetpad niet op komt vanwege hekjes til je hem er gewoon overheen
[..]Dat doe je goed
![]()
Krijg je ook regelmatig post van het CJIB vanwege flitspalen?
[..]
Met het bekende rugtasje?![]()
Ah bij mij is het andersom. Ik heb al iets van 4 of 5 CJIB fanbrieven gekregenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef yup het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik maar een keer geflitst ben en dat was 15 te hard ofzo
Naja who the fuck cares voor die punt ben ik echt niet bang. Je moet een rijtest doen en ik weet 200% zeker van mij zelf dat ik die met alle gemak haal.
Hoe ik dat weet? Met me ouders erbij rijd ik voorbeeldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |