abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:47:03 #101
124377 pmb_rug
salvation received
pi_36464640
wat een jopie hopeloos is die Nawijn.

ik schaam mij voor mijn Zoetermeer roots.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_36465093
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Nawijn laat van zich horen:
[..]
quote:
‘Dat is juist de reden waarom ik uit de LPF ben gestapt, al die ruzies en die chaos.
Wat een onzin, hij zat dik en breed in een stabiele fractie voor een paar jaar, en moest eruit omdat ie zich in liet met het Vlaams Blok.

Met Wilders zal zich nooit bij een Fortuyn beweging aansluiten.
pi_36490228
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Wat een onzin, hij zat dik en breed in een stabiele fractie voor een paar jaar, en moest eruit omdat ie zich in liet met het Vlaams Blok.
Inderdaad, dat had niks met onstabiliteit van de LPF te maken.
  maandag 3 april 2006 @ 19:11:08 #104
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_36616718
Nawijn flirt ook met de landelijke VVD
quote:
Opnieuw ophef rond Nawijn

ZOETERMEER - Hilbrand Nawijn heeft het afgelopen weekeinde opnieuw voor opschudding gezorgd.

Het kersverse gemeenteraadslid zei in een interview minister Rita Verdonk een heel goede leider voor de VVD te vinden. In een artikel in het dagblad BN De Stem wordt zelfs gesteld dat Nawijn overweegt zich aan te sluiten bij de VVD als Verdonk daar de leiding krijgt.

Het artikel was gisteren tot ver in de middag te lezen op de persoonlijke website van Nawijn (www.hilbrand-nawijn.nl) zonder commentaar van Nawijn zelf. Andere media namen de berichtgeving over.

Laat in de middag sprak Nawijns woordvoerder Bart Bakker de suggestie tegen dat het Kamerlid zich ook bij de Zoetermeerse VVD zou willen aansluiten. „Nawijn maakt een groot onderscheid tussen lokaal en landelijk. Dat hij zich kan vinden in het beleid van Verdonk, wil nog niet zeggen dat hij zich meteen bij haar aansluit. Over een paar maanden besluit Nawijn wat hij landelijk gaat doen.’’

Omdat Nawijn in Gambia is vanwege het SBS-programma De Veerkampjes en een voetbalwedstrijd van oud-internationals, kan hij zelf niet reageren. Bakker: „Met de lokale VVD zou Nawijn zeker niet samenwerken. VVD-leider Van Domburg is onbetrouwbaar gebleken.’’

Van Domburg zelf reageert laconiek op de berichtgeving over Nawijn. „Ik ben vooral benieuwd wat de kiezers van Nawijn in Zoetermeer hier nou van vinden. Dit kan ik wel zeggen: lid worden van de VVD landelijk is niet te combineren met een eigen partij op lokaal niveau.’’
http://www.ad.nl/denhaag/zoetermeer/article249278.ece
pi_36617253
Oh, ik dacht dat Nawijn Kalou zou graag versneld Nederlander wilde laten worden en Verdonk dat elke keer tegenhield .
pi_36646318
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:11 schreef zakjapannertje het volgende:
Nawijn flirt ook met de landelijke VVD
[..]

http://www.ad.nl/denhaag/zoetermeer/article249278.ece
Vanwege het SBS-programma De Veerkampjes
pi_36801885
Ik heb Nawijn ontmoet en vind hem een prototype oud BVD'er, zowel qua uiterlijk als manier van praten.
pi_36802059
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb Nawijn ontmoet en vind hem een prototype oud BVD'er, zowel qua uiterlijk als manier van praten.
In de kamer maakt ie zeker notities van linkse parlementariers .
pi_36802173
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:08 schreef pberends het volgende:

[..]

In de kamer maakt ie zeker notities van linkse parlementariers .

Nee, ik vind hem gewoon een BVD type. Zou me niet verbazen als ie een verleden heeft daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')