abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 15:22:21 #101
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_31000641
Coz heb je een linkje naar de radarbeelden die je hebt gepost ?
pi_31003540
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef francorex het volgende:
Coz heb je een linkje naar de radarbeelden die je hebt gepost ?
ik geloof dat ze hier vandaan komen http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htm
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 28 september 2005 @ 18:17:31 #103
115996 francorex
pi_31004324
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik geloof dat ze hier vandaan komen http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htm
Amai ben aan het slapen blijkbaar Komt van de site die ikzelf heb gepost...

Het was een update die ik niet gezien had In ieder geval bedankt Mirage
  woensdag 28 september 2005 @ 19:44:42 #104
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_31007252
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_31007416
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef UncleScorp het volgende:
Het speculeren over een eventuele conspiracy wordt pas interessant als we de gevolgen kunnen bekijken ...
September 27, 2005
Bush eyes bigger military role in disasters

WASHINGTON (CNN) -- President Bush said he wants to make it easier for the military to take charge after a disaster like Hurricane Katrina, but the White House acknowledged Monday the proposal raises "a lot of issues" that need resolution.

http://www.cnn.com/2005/POLITICS/09/26/bush.military/index.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 28 september 2005 @ 20:15:30 #106
90061 coz
pi_31008372

ok nou mag het bush bashen beginnen
pi_31009395
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:15 schreef coz het volgende:

Vind je dat niet een beetje makkelijk? ELK land zet haar leger in bij rampen.

Maar afgezien daarvan, als je nu bekijkt wat je eigenlijk met dit topic wil zeggen: een land creeert een tornado om uiteindelijk het leger te vergroten. Het is te vergezocht en te complex.
Het lijkt er dan vind ik vaak op dat aanhangers van theorieen juist expres het vergezochte en complexe opzoekt, juist omdat in de ogen van dergelijke mensen het complexe en vergezochte van een theorie de theorie 'bewijst'. Immers, de gewone man zal juist het complexe en vergezochte afwimpelen alszijnde complex en vergezocht, wat dus precies weer het argument van de theoriegelovers is.
Maar zet het nogmaals op een rijtje, een land creeert een tornade om het leger te vergroten, en op die manier het volk te controleren. Kom op zeg, wil je dat nou echt zeggen met je topic?
geen
  woensdag 28 september 2005 @ 20:46:37 #108
90061 coz
pi_31009489
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef natte-flamoes het volgende:
Vind je dat niet een beetje makkelijk? ELK land zet haar leger in bij rampen.
terecht ..maar om nou na een ramp over lijken te lopen om je leger te vergroten is een beetje cru of niet ?.. (daarnaast , sarcasme ..zie PI ) .. verder ,zie TT (voor de derde keer) en klagen kan in de feedback ,
  donderdag 29 september 2005 @ 00:28:52 #109
115996 francorex
pi_31015293
Deze is wel mooi.

Rechts het hoofd en lichaam van Ra die Rita in de Golf van Mexico duwt. Met een beetje fantasie is Rita het oog van Ra.

Vergeet broeikaseffect, vergeet HAARP en/of de Yakuzo !!

Here come the ancient gods

And they are bowling hurricanes for Columbine
pi_31017612
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef coz het volgende:

[..]

terecht ..maar om nou na een ramp over lijken te lopen om je leger te vergroten is een beetje cru of niet ?.. (daarnaast , sarcasme ..zie PI ) .. verder ,zie TT (voor de derde keer) en klagen kan in de feedback ,
Toch opvallend dat velen van jullie bij eender wat voor kritiek beweren het "alleen maar over paranormale zaken te hebben" en niet over politiek (zie die "zonnegod-Ra"-reactie van Francorex hierboven), maar as het er op neerkomt blijkt het toch altijd weer om (Amerikaanse) politiek en met name over Bush te gaan hé?

Wanneer gaan jullie nu eens de politieke achtergronden van de tsunami onderzoeken of zo? Zijn de Indonesische en Thaise politieke leiders ook allemaal deel van een bovenaards complot om de wereld te onderwerpen, of valt het allemaal wel mee zo?
pi_31018493
quote:
Op donderdag 29 september 2005 05:01 schreef Klemvast het volgende:
Wanneer gaan jullie nu eens de politieke achtergronden van de tsunami onderzoeken of zo? Zijn de Indonesische en Thaise politieke leiders ook allemaal deel van een bovenaards complot om de wereld te onderwerpen, of valt het allemaal wel mee zo?
Dat is precies mijn punt. Je kan je bv ook afvragen wat er achter de watersnoodramp in 1953 zat. Of de typhoons in japan. Maar daar hoor je verder niks over. Daarom denk ik inderdaad dat tru-mensen over het algemeen anti-bush mensen zijn, en vanuit de anti-bush positie tru onderwerpen aangrijpen om hun ongenoegen en ideeen over bush te bewijzen.
geen
pi_31026510
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb ook even gekeken...

Grappig dat die kerel daar een heel weblog over opzet.
Hij zet er ook nog foto's bij waar op de plaats van die 'mysterieuze lijnen' geen wolken te zien zijn.

Grappige actie.

De lijnen zijn inderdaad kunstmatig van oorsprong en niet natuurlijk.

Die lijnen zijn radar-reflecties. De radarstraal wordt vanwege de extreem heftige regenval binnen de orkaan een aantal keer heen en weer gereflecteerd.
Bij elke reflectie komt een deel van de radar-energie weer terug bij de radar, maar omdat die een grotere afstand heeft afgelegd denkt de radar dat dit signaal weerkaatst is door iets dat verderop ligt.
Gewoon een onvolkomenheid van het fenomeen 'radar'.

Vergelijkbaar met echo's in televisiebeelden (analoge sataliet of antenne), wanneer een deel van het signaal weerkaatst op een gebouw en dan alsnog (ietsje later) op de schotel/antenne valt.

Ik vraag me alleen af of die gast een weblog opzet om de wereld op de kast te jagen of dat-ie zijn verhaal echt gelooft.
  donderdag 29 september 2005 @ 15:35:34 #113
115996 francorex
pi_31028632
quote:
Die lijnen zijn radar-reflecties. De radarstraal wordt vanwege de extreem heftige regenval binnen de orkaan een aantal keer heen en weer gereflecteerd.
Bij elke reflectie komt een deel van de radar-energie weer terug bij de radar, maar omdat die een grotere afstand heeft afgelegd denkt de radar dat dit signaal weerkaatst is door iets dat verderop ligt.
Begrijp ik je goed. Zeg je dat het radarsignaal afkomstig is van Katrina. Dat het radarsignaal van Katrina door projectie en/of reflectie anders/verkeerd wordt geinterpreteerd door de radar en zich manifesteerd boven New Orleans?

Voor alle duidelijkheid we hebben het over dit plaatje/signaal

[ Bericht 12% gewijzigd door francorex op 29-09-2005 15:47:17 ]
pi_31029604
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef francorex het volgende:

Begrijp ik je goed. Zeg je dat het radarsignaal afkomstig is van Katrina. Dat het radarsignaal van Katrina door projectie en/of reflectie anders/verkeerd wordt geinterpreteerd door de radar en zich manifesteerd boven New Orleans?
Voor alle duidelijkheid we hebben het over dit plaatje/signaal
[afbeelding]
Ongeveer ja...
Het radarsignaal is (uiteraard) niet afkomstig van de orkaan, maar van de weerradar.
Het signaal wordt weerkaatst door regen, waardoor je op een radarbeeld kunt zien waar het regent.

Het signaal wordt uitgezonden door de radar, weerkaatst door de regen en komt enige tijd later weer terug bij de radar.
De radar maakt er een plaatje van: Sterk signaal wordt rood, zwak signaal wordt blauw; vroeg ontvangen wordt dicht bij de radar geplaatst, na langere tijd ontvangen wordt verder weg geplaatst.
Dit is allemaal niets nieuws, het is gewoon zoals radar werkt.

In zo'n ontzettende hoosbui als een tropische orkaan kan het voorkomen dat je meerdere regenfronten hebt. Het signaal wordt dan deels weerkaatst door het eerste front, maar gaat er ook deels doorheen.
Het signaal dat er doorheen gaat wordt teruggekaatst door het tweede front; en dan wordt het interessant:
Als dat teruggekaatste signaal op de terugweg bij het eerste front aankomt, gaat er een deel doorheen (richting radar), maar wordt een deel weer teruggekaatst in de richting van het tweede front.
Daar wordt het weer teruggestuurd; je krijgt dus echo's van het signaal dat heen en weerkaatst in de orkaan.

Vanwege dat heen-en-weerkaatsen is het signaal langer onderweg. Daardoor denkt de radar: 'goh, da's ver weg!' en tekent op zijn scherm een signaal een eind verder weg.

Er 'manifesteert' zich dus niets boven New Orleans, er 'manifesteert' zich iets op het radarscherm; de radar tekent strepen op zijn scherm die er in werkelijkheid niet zijn.

Het is een tekortkoming van radar (alle radar), die geen onderscheid kan maken in signalen die hij ontvangt.
pi_31029659
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:15 schreef coz het volgende:

Nou dat is niet helemaal de bedoeling, mijn intentie: het topic weer "ontopic" brengen.... conspiracy's rondom truth. En het is niet eens echt mijn mening/ gevoel/ idee, maar zeker een mogelijkheid waarvan ik gemerkt heb dat een redelijk aantalmensen zich in verdiepen.
Vandaar dat ik dat even aangreep om het topic "ontopic" te brengen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 29 september 2005 @ 16:36:53 #116
115996 francorex
pi_31030476
@ mgerben voor alle zekerheid. Je weet toch dat dit plaatje genomen is 12 dagen voor Katrina werkelijk landfall maakte. Ik zou het even moeten opzoeken ... maar ik denk dat Katrina toen nog niet 'geboren' was. Dus wat de radar ook registreerd/reflecteerd boven New orleans moet wel afkomstig zijn van ergens anders.

Ik kan me best inbeelden dat radars een vals beeld kunnen weergeven/ontvangen, een valse bliep als het ware, maar dit ... ?

Een regenbui/storm/front dat instaat is een vortexpatroon te simuleren op de radar is op zijn zachts gezegd eigenaardig...
pi_31030829
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef francorex het volgende:
@ mgerben voor alle zekerheid. Je weet toch dat dit plaatje genomen is 12 dagen voor Katrina werkelijk landfall maakte. Ik zou het even moeten opzoeken ... maar ik denk dat Katrina toen nog niet 'geboren' was. Dus wat de radar ook registreerd/reflecteerd boven New orleans moet wel afkomstig zijn van ergens anders.

Ik kan me best inbeelden dat radars een vals beeld kunnen weergeven/ontvangen, een valse bliep als het ware, maar dit ... ?

Een regenbui/storm/front dat instaat is een vortexpatroon te simuleren op de radar is op zijn zachts gezegd eigenaardig...
Dus je kan je moeilijk voorstellen dat het een vertraagd radarreflectie is, maar wel dat het ontstaan van die orkaan mensenhanden is?
geen
  donderdag 29 september 2005 @ 16:53:23 #118
115996 francorex
pi_31030921
ff opgezocht: Tropische depressie nummer 12 vormt zich op 23 augustus 2005. Later zal deze storm uitgroeien tot orkaan katrina.

Het radarbeeld is genomen op 18 augustus 2005.

http://www.nhc.noaa.gov/archive/2005/refresh/KATRINA+shtml/
  donderdag 29 september 2005 @ 17:04:10 #119
115996 francorex
pi_31031236
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Dus je kan je moeilijk voorstellen dat het een vertraagd radarreflectie is, maar wel dat het ontstaan van die orkaan mensenhanden is?
Een vertraagd radarreflectie ? hmm Katrina bestond toen nog niet. Dat kan het zeker niet zijn. Wat kan het dan wel geweest zijn ?
pi_31031766
Je hebt het toch oa over dit radarbeeld? Bij dit beeld zei je dat er patronen te zien waren die niet van katrina afkomstig waren.

Ik zie een katrina. Dus dat verhaal van mgerben klinkt best plausible. Plausibeller dan jouw opmerkingen dat het GEEN radarreflectie kan zijn.
geen
  donderdag 29 september 2005 @ 17:36:50 #121
115996 francorex
pi_31032277
quote:
Je hebt het toch oa over dit radarbeeld? Bij dit beeld zei je dat er patronen te zien waren die niet van katrina afkomstig waren.
Inderdaad omdat dit beeld genomen is op 18 augustus en Katrina is ontstaan 23 augustus. klaar en duidelijk. Dit patroon kan niet afkomstig zijn van Katrina.
quote:
Ik zie een katrina.
Als jij daar Katrina in ziet ... Awel ik ook is dat niet verontrustend?!

Is het dan niet terecht dat er vragen gesteld worden?
  donderdag 29 september 2005 @ 18:13:11 #122
90061 coz
pi_31033230
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nou dat is niet helemaal de bedoeling, mijn intentie: het topic weer "ontopic" brengen.... conspiracy's rondom truth. En het is niet eens echt mijn mening/ gevoel/ idee, maar zeker een mogelijkheid waarvan ik gemerkt heb dat een redelijk aantalmensen zich in verdiepen.
Vandaar dat ik dat even aangreep om het topic "ontopic" te brengen
ik had er een smiley boven staan , was de knipoog erachter vergeten ... was grotendeels sarcasme
bush is een hele aardige man die gebash niet verdiend
pi_31035345
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:36 schreef francorex het volgende:

[..]

Inderdaad omdat dit beeld genomen is op 18 augustus en Katrina is ontstaan 23 augustus. klaar en duidelijk. Dit patroon kan niet afkomstig zijn van Katrina.
[..]

Als jij daar Katrina in ziet ... Awel ik ook is dat niet verontrustend?!

Is het dan niet terecht dat er vragen gesteld worden?
Waar kun je trouwens aan zien dat dit de radarbeelden van katrina zijn?
geen
  donderdag 29 september 2005 @ 19:46:26 #124
90061 coz
pi_31036055
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Waar kun je trouwens aan zien dat dit de radarbeelden van katrina zijn?
ik snap jou nu officieel niet meer
pi_31036581
Wacht, ik begin hem te begrijpen.
De radarbeelden die we daar op die animated gif zien zijn radar beelden van new orleans op 18 augustus 2005. Enkele dagen voordat katrina bestond.
De radarbeelden lijken een orkaan weer te geven. Vooral als je de tijdsloop bekijkt, lijken de strepen een soort van orkaan achtig draaiend patroon te hebben. Tot zover heb ik het goed he?

geen
pi_31036949
Maar wacht, wat gebeurt er op 11 augustus 2005 boven california?

geen
pi_31037067
Dit zijn de radarbeelden boven new orleans van katrina

http://radaranomalies.com/29-08-05-LA.htm

Daar zie je hoe de orkaan er op radar uitziet. Anders dan op de radarbeelden 2 posts hierboven van 18 augustus.

De site waarop die radarbeelden getoond worden heeft het dan ook over radar anomalies. Radar afwijkingen.

Wanneer die strepen radar afwijkingen zijn, en je dan kijkt naar wat je overhoudt, dan zie je daar niet iets heel raars in.
geen
pi_31037112
Op deze radarbeelden zie je in het midden (rechtsonder zie je katrina) ook van die strepen. Het lijken me niets meer niets minder dan radarafwijkingen

geen
pi_31040859
was offtopic reactie over mijn emailvriendje in New Orleans, heb 't bij nader inzien hier gepost

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2005 22:21:15 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 04:25:51 #130
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31106372
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef coz het volgende:

[..]

[..]

wie zegt dat ik het erbij laat , ik wacht alleen nog wel eerst even op een meteoloog die haarfijn uitlegt welke volkomen logische oorzaak zulke rondjes hebben
ik ben dan wel geen meteoloog, maar misschien heb je hier wat aan. M.a.w. een storing in de apparatuur bij een van de scans.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:04:48 #131
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_31107160
Is er nou al wat concreets of blijft het bij pagina's lang quoten van onsamenhangende teksten en prutgifs?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_31107318
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 04:25 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

ik ben dan wel geen meteoloog, maar misschien heb je hier wat aan. M.a.w. een storing in de apparatuur bij een van de scans.
Ik denk dat dit topic zo langzamerhand wel op slot kan.
geen
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:58:50 #133
90061 coz
pi_31116770
hoewel ik me toch afvraag hoe groot de kans is dat twee radarinstallaties in dezelfde minuten storing hebben ....

verder is het inderdaad een weinig concreet topic .. we kunnen sowieso met zekerheid stellen dat er een zutzooi ambulances gecanceled zijn .. we weten dat haarp bestaat, hoewel daarmee inderdaad niet bewezen is dat het uberhaubt mogelijk is dat er invloed op het milieu mogelijk is.

nogmaals het topic is opgezet als placeholder, niet als uitgebreide anylyse van een ontdekte conspiracy theorie .. wil je het niet lezen , open het dan ook niet . . en leer naast de goede plek ook ff op de goede manier te janken aub .. gaan zeuren over uitlokken / lezen van bushbashing terwijl er 0,0 protest tegen amerika en bush in dit topic staat is belachelijk.. overigens news flash .. behalve als een topic uit de hand loopt worden er zelden slotjes geplaatst in TRU

maargoed .. ik wil hierna verder met ontopic dingen .. verdere feedback kan in feedback , niet hier.. bvd
pi_31185069
ff offtopic, maar ik heb geen zin om het in NWS te posten
Heeft dus niks met een eventuele conspiracy te maken ... voor alle duideijkheid hier

Louisiana Ecological Harm Called Unprecedented

http://enn.com/today.html?id=8944
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_31186643
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef UncleScorp het volgende:
ff offtopic, maar ik heb geen zin om het in NWS te posten
Heeft dus niks met een eventuele conspiracy te maken ... voor alle duideijkheid hier

Louisiana Ecological Harm Called Unprecedented

http://enn.com/today.html?id=8944
M'n engels is niet al te goed. Wat staat er allemaal?
geen
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:37:40 #136
90061 coz
pi_31187176
Ecological Harm Called Unprecedented = 'ecologische schade ongekend'
http://babelfish.altavista.com/ .. en dan de link http://enn.com/today.html?id=8944 plakken in Translate a Web page
dan english to dutch selecteren .. is ook geen goed nederlands maar het gros kan je wel redelijk lezen dan !

beetje dit type tekst krijg je dan
quote:
Aard worden de vergiftigd geslagen die is veerkrachtig draaien, en de meeste wetenschappers zijn het ermee eens dat de kust van Louisiane zal terugkrijgen, aangezien het na afgelopen orkanen heeft. De olie zal verdampen, zullen de giftige samenstellingen worden verdund, en de vissen zullen terugkeren. Maar het kon verscheidene jaren of langer, en tegen die tijd vissers, jagers vergen, en de landbouwers zouden geruïneerde, aangezien eend de jacht weg wegens het verlies van moerasland valt, rivierkreeftenlandbouwbedrijven kunnen zijn ontbreken wegens zoutwater in vijvers, en het hoge zoutgehalte in de grond draait rijst en riet onvruchtbare gebieden. Het vinden van nieuw gebruik voor het land kon nemen years.
(eerst krijg je allemaal rare tekens , gewoon stukje naar beneden scrollen )
pi_31187388
ik snap er geen hol van.
Ik ben benieuwd wat er in dat artikel staat, misschien kan degene die het linkje naar dat artikel gepost heeft vertellen waar het artikel over gaat en wat hij ermee bedoelt?
geen
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:31:14 #138
115996 francorex
pi_31190916
Jongste artikel van Richard C. Hoagland.

In the years following "911" there's been much discussion regarding "Who knew what ... and when?"

Almost immediately after the attacks, clues began to surface that, indeed, "someone" had not only anticipated this unprecented assault against America, but eerily ... had known the exact form and targets of the attack! These indications took the form of a variety of evidence--

Katrina ... More Hints of Another 911? click

Richard C. Hoagland wijst erop dat 9/11 zijn voortekenen had...

Album Party Music van de groep The Coup geproduced juni 2001

Laat iemand hier iets weten ...

Mexicaans magazine 'Jane' - september 2005

Ondertussen zijn er nieuwe aanwijzingen van manipulatie

Orkaan Ophelia - vreemd radarpatroon

Lees er alles over.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:46:51 #139
115996 francorex
pi_31191474
In de trend van bovenstaand artikel:

Op de Sci-Fi channel ziet dit er dan zo uit:

http://www.scifi.com/pathofdestruction/
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:17:27 #140
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31192388
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef francorex het volgende:

Ondertussen zijn er nieuwe aanwijzingen van manipulatie

[afbeelding]
Orkaan Ophelia - vreemd radarpatroon

Lees er alles over.
Disclaimer van de site waar Hoagland het vandaan heeft:

The individual images that are used as input into this product sometimes contain bad data in the form of missing scanlines or anamalously high or low values that often stretch in an arc across the image. When these areas are incorporated into the MIMIC product they form artifacts that fade in and out, and appear to move with the storm center. However, they have no physical meaning and hopefully they will not obstruct your interpretation of the imagery.

Ophilia, 1 1/2 dag later:

Veel stormen hebben zo'n band.
http://cimss.ssec.wisc.ed(...)archive/archive.html
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:35:27 #141
115996 francorex
pi_31192882
Heb je een linkje Knarf?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:37:56 #142
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_31192949
ik vind persoonlijk dat jullie zijn model erbuiten laten en daardoor een naald in een hooiberg aan het zoeken zijn
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:41:19 #143
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_31193056
als je het verklaard met een Hoaglan feel doe het dan met een Hyperdimensional Physics model !

anders word het heeeel vaag in de benaming
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:01:52 #144
115996 francorex
pi_31193581
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef merlin693 het volgende:
als je het verklaard met een Hoaglan feel doe het dan met een Hyperdimensional Physics model !

anders word het heeeel vaag in de benaming
Hey Merlin goed je te horen

Hyperdimensional Physics model !

Wie kan er dan nog volgen?

Ik vind Richard super interessant en boeiende materie. (Daarom plaats ik zijn werk wat in de schijnwerper)

Wat vind je ervan Merlin dat Richard zich bemoeid met weersmanipulatie?

en hoe zie jij Hyperdimensional Physics in deze materie ?
pi_31196594
Mijn god
geen
pi_31196812
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:53 schreef natte-flamoes het volgende:
Mijn god
Oei blijkbaar heb je meer moeilijkheden dan alleen maar met engels lezen
pi_31196907
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
Oei blijkbaar heb je meer moeilijkheden dan alleen maar met engels lezen
Kun je nog aangeven waar dat artikel over gaat? Of blijf je persoonlijk reageren?
geen
pi_31197069
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:53 schreef natte-flamoes het volgende:
Mijn god
En wat is dit dan
Ontopic as usual ?(zoals gewoonlijk)
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:37:57 #149
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31197292
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:35 schreef francorex het volgende:
Heb je een linkje Knarf?
Link is meegeven, klik een willekeurige storm aan.
Iets van een kwart tot een derde van alle stormen heeft ergens wel zo'n afwijking.
En niet alleen de stormen bij de US, ook de stormen in de Pacific.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_31197353
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En wat is dit dan
Ontopic as usual ?(zoals gewoonlijk)
Kun je aangeven waar het artikel wat je gepost hebt over gaat?
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')