ik geloof dat ze hier vandaan komen http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htmquote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef francorex het volgende:
Coz heb je een linkje naar de radarbeelden die je hebt gepost ?
Amai ben aan het slapen blijkbaarquote:Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik geloof dat ze hier vandaan komen http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htm
September 27, 2005quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef UncleScorp het volgende:
Het speculeren over een eventuele conspiracy wordt pas interessant als we de gevolgen kunnen bekijken ...
Vind je dat niet een beetje makkelijk? ELK land zet haar leger in bij rampen.quote:
terecht ..maar om nou na een ramp over lijken te lopen om je leger te vergroten is een beetje cru of niet ?.. (daarnaast , sarcasme ..zie PI ) .. verder ,zie TT (voor de derde keer) en klagen kan in de feedback ,quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef natte-flamoes het volgende:
Vind je dat niet een beetje makkelijk? ELK land zet haar leger in bij rampen.
Toch opvallend dat velen van jullie bij eender wat voor kritiek beweren het "alleen maar over paranormale zaken te hebben" en niet over politiek (zie die "zonnegod-Ra"-reactie van Francorex hierboven), maar as het er op neerkomt blijkt het toch altijd weer om (Amerikaanse) politiek en met name over Bush te gaan hé?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef coz het volgende:
[..]
terecht ..maar om nou na een ramp over lijken te lopen om je leger te vergroten is een beetje cru of niet ?.. (daarnaast , sarcasme ..zie PI ) .. verder ,zie TT (voor de derde keer) en klagen kan in de feedback ,
Dat is precies mijn punt. Je kan je bv ook afvragen wat er achter de watersnoodramp in 1953 zat. Of de typhoons in japan. Maar daar hoor je verder niks over. Daarom denk ik inderdaad dat tru-mensen over het algemeen anti-bush mensen zijn, en vanuit de anti-bush positie tru onderwerpen aangrijpen om hun ongenoegen en ideeen over bush te bewijzen.quote:Op donderdag 29 september 2005 05:01 schreef Klemvast het volgende:
Wanneer gaan jullie nu eens de politieke achtergronden van de tsunami onderzoeken of zo? Zijn de Indonesische en Thaise politieke leiders ook allemaal deel van een bovenaards complot om de wereld te onderwerpen, of valt het allemaal wel mee zo?
Heb ook even gekeken...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik geloof dat ze hier vandaan komen http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htm
Begrijp ik je goed. Zeg je dat het radarsignaal afkomstig is van Katrina. Dat het radarsignaal van Katrina door projectie en/of reflectie anders/verkeerd wordt geinterpreteerd door de radar en zich manifesteerd boven New Orleans?quote:Die lijnen zijn radar-reflecties. De radarstraal wordt vanwege de extreem heftige regenval binnen de orkaan een aantal keer heen en weer gereflecteerd.
Bij elke reflectie komt een deel van de radar-energie weer terug bij de radar, maar omdat die een grotere afstand heeft afgelegd denkt de radar dat dit signaal weerkaatst is door iets dat verderop ligt.
Ongeveer ja...quote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef francorex het volgende:
Begrijp ik je goed. Zeg je dat het radarsignaal afkomstig is van Katrina. Dat het radarsignaal van Katrina door projectie en/of reflectie anders/verkeerd wordt geinterpreteerd door de radar en zich manifesteerd boven New Orleans?
Voor alle duidelijkheid we hebben het over dit plaatje/signaal
[afbeelding]
quote:
Dus je kan je moeilijk voorstellen dat het een vertraagd radarreflectie is, maar wel dat het ontstaan van die orkaan mensenhanden is?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef francorex het volgende:
@ mgerben voor alle zekerheid. Je weet toch dat dit plaatje genomen is 12 dagen voor Katrina werkelijk landfall maakte. Ik zou het even moeten opzoeken ... maar ik denk dat Katrina toen nog niet 'geboren' was. Dus wat de radar ook registreerd/reflecteerd boven New orleans moet wel afkomstig zijn van ergens anders.
Ik kan me best inbeelden dat radars een vals beeld kunnen weergeven/ontvangen, een valse bliep als het ware, maar dit ... ?
Een regenbui/storm/front dat instaat is een vortexpatroon te simuleren op de radar is op zijn zachts gezegd eigenaardig...
Een vertraagd radarreflectie ? hmm Katrina bestond toen nog niet. Dat kan het zeker niet zijn. Wat kan het dan wel geweest zijn ?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dus je kan je moeilijk voorstellen dat het een vertraagd radarreflectie is, maar wel dat het ontstaan van die orkaan mensenhanden is?
Inderdaad omdat dit beeld genomen is op 18 augustus en Katrina is ontstaan 23 augustus. klaar en duidelijk. Dit patroon kan niet afkomstig zijn van Katrina.quote:Je hebt het toch oa over dit radarbeeld? Bij dit beeld zei je dat er patronen te zien waren die niet van katrina afkomstig waren.
Als jij daar Katrina in ziet ... Awel ik ookquote:Ik zie een katrina.
ik had er een smiley boven staan , was de knipoog erachter vergeten ... was grotendeels sarcasmequote:Op donderdag 29 september 2005 16:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal de bedoeling, mijn intentie: het topic weer "ontopic" brengen.... conspiracy's rondom truth. En het is niet eens echt mijn mening/ gevoel/ idee, maar zeker een mogelijkheid waarvan ik gemerkt heb dat een redelijk aantalmensen zich in verdiepen.
Vandaar dat ik dat even aangreep om het topic "ontopic" te brengen![]()
Waar kun je trouwens aan zien dat dit de radarbeelden van katrina zijn?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:36 schreef francorex het volgende:
[..]
Inderdaad omdat dit beeld genomen is op 18 augustus en Katrina is ontstaan 23 augustus. klaar en duidelijk. Dit patroon kan niet afkomstig zijn van Katrina.
[..]
Als jij daar Katrina in ziet ... Awel ik ookis dat niet verontrustend?!
Is het dan niet terecht dat er vragen gesteld worden?
ik snap jou nu officieel niet meerquote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waar kun je trouwens aan zien dat dit de radarbeelden van katrina zijn?
ik ben dan wel geen meteoloog, maar misschien heb je hier wat aan. M.a.w. een storing in de apparatuur bij een van de scans.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
wie zegt dat ik het erbij laat , ik wacht alleen nog wel eerst even op een meteoloog die haarfijn uitlegt welke volkomen logische oorzaak zulke rondjes hebben![]()
Ik denk dat dit topic zo langzamerhand wel op slot kan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 04:25 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen meteoloog, maar misschien heb je hier wat aan. M.a.w. een storing in de apparatuur bij een van de scans.
M'n engels is niet al te goed. Wat staat er allemaal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef UncleScorp het volgende:
ff offtopic, maar ik heb geen zin om het in NWS te posten
Heeft dus niks met een eventuele conspiracy te maken ... voor alle duideijkheid hier![]()
Louisiana Ecological Harm Called Unprecedented
http://enn.com/today.html?id=8944
(eerst krijg je allemaal rare tekens , gewoon stukje naar beneden scrollenquote:Aard worden de vergiftigd geslagen die is veerkrachtig draaien, en de meeste wetenschappers zijn het ermee eens dat de kust van Louisiane zal terugkrijgen, aangezien het na afgelopen orkanen heeft. De olie zal verdampen, zullen de giftige samenstellingen worden verdund, en de vissen zullen terugkeren. Maar het kon verscheidene jaren of langer, en tegen die tijd vissers, jagers vergen, en de landbouwers zouden geruïneerde, aangezien eend de jacht weg wegens het verlies van moerasland valt, rivierkreeftenlandbouwbedrijven kunnen zijn ontbreken wegens zoutwater in vijvers, en het hoge zoutgehalte in de grond draait rijst en riet onvruchtbare gebieden. Het vinden van nieuw gebruik voor het land kon nemen years.
Disclaimer van de site waar Hoagland het vandaan heeft:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef francorex het volgende:
Ondertussen zijn er nieuwe aanwijzingen van manipulatie
[afbeelding]
Orkaan Ophelia - vreemd radarpatroon
Lees er alles over.
Hey Merlin goed je te horenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef merlin693 het volgende:
als je het verklaard met een Hoaglan feel doe het dan met een Hyperdimensional Physics model !
anders word het heeeel vaag in de benaming
Oei blijkbaar heb je meer moeilijkheden dan alleen maar met engels lezenquote:
Kun je nog aangeven waar dat artikel over gaat? Of blijf je persoonlijk reageren?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
Oei blijkbaar heb je meer moeilijkheden dan alleen maar met engels lezen![]()
En wat is dit danquote:
Link is meegeven, klik een willekeurige storm aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:35 schreef francorex het volgende:
Heb je een linkje Knarf?
Kun je aangeven waar het artikel wat je gepost hebt over gaat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat is dit dan![]()
Ontopic as usual ?(zoals gewoonlijk)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |