Waarvan denk je dat dit een radarbeeld is ?quote:ik kan geen biet opmaken uit dat radarbeeld , zelfs die tijd is kapot / jpeg-compressed
omdat er onderaan staatquote:Op maandag 26 september 2005 19:25 schreef francorex het volgende:
[..]
Waarvan denk je dat dit een radarbeeld is ?
Scherpquote:Op maandag 26 september 2005 19:36 schreef coz het volgende:
[..]
omdat er onderaan staat
RADAR IMAGE FROM NATIONAL WEATHER SERVICE
waarom wordt vandaag ineens alles wat ik zeg in twijfel getrokken![]()
edit , EN omdat je het woord radar zelf ook nog eens tweemaal gebruikt
En jij denkt dat als die radarbeelden voor heel de wereld toegankelijk zijn, want dit zijn openbare satellieten, dat alle meteorologen niet kunnen vertalen dat daar iets geks gaande is ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef francorex het volgende:
Coz beste vriend je zoekt het te ver![]()
Ik dacht dat de meesten hier wel een vortex in zagen en eigenlijke hoopte ik dat jij/jullie gingen antwoorden: Katrina.
MAAR het is geen radarbeeld van Katrina.
Het radarbeeld is genomen op 18 augustus 2005. Maw 10 dagen voor de aankomst van Katrina.
en dit was er te zien op het visuele beeld van dezelfde regio op het zelfde moment:
[afbeelding]
(wit= bewolking)
Zie je New Orleans liggen onderaan. Bijna geen bewolking te zien buiten die 2 vlekjes.
[afbeelding]
Maar als er geen wolken zijn waarop de radar reflecteerd, hoe is het dan mogelijk dat we een vortex patroon zien ?
[afbeelding]
Misschien is dit wel het eerste bewijs dat Katrina gemanipuleerd werd.
Lees er alles over hier: http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htm
Het is bewijs van niks, behalve dan dat het bewijst dat er iets gebeurt wat wij (niet-meterologen) niet kunnen verklaren. Maar dat bewijst dus absoluut niet dat er gemanipuleerd is.quote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef francorex het volgende:
Dus... het bewijs dat Katrina gemanipuleerd werd bestaat tot zover uit:quote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef francorex het volgende:
Lees er alles over hier: http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htm
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
HAARP ?
Man is er niet een manier om al die energie eruit te halen? Dan hebben we nooit meer energieproblemen in de wereld!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef mgerben het volgende:
Hier nog even wat feitjes:
- Een storm van Katrina's formaat verstookt zo'n 50-200 triljoen Watt. Dat is gelijk aan een hoeveelheid van 10 megaton (10 miljard kilo) TNT. Per twintig minuten.
- Als je een orkaan wilt 'maken' moet je ergens die energie vandaan halen.
Dat is een feit ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef junkie19 het volgende:
Katrina en Rita zijn beide natuurlijke orkanen die gemanipuleerd en gestuurd door HAARP (weer modificatie technologie).
In Alaska staat 240 hectare aan death towers die dag en nacht blazen.. triljoenen WATT.. en dat is maar een klein stukje van een WERELDWIJD HAARP netwerk.. Zie ook andere artikels op www.educate-yourself.org..quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dus... het bewijs dat Katrina gemanipuleerd werd bestaat tot zover uit:
- een jpeg waarvan niet bepaald kan worden wat het wel of niet betekent, behalve dat er mensen zijn die in het dagelijks leven niet veel radarbeelden zien die het 'raar' vinden.
- een weblog.
Vraagjes:
- Hoe is dit gerealiseerd? Staat er ergens aan de Amerikaanse kust een magnetron van 100 triljoen Watt?
- Waar staat die dan? Hoe hebben ze dit geheim gehouden?
- Waar staan de electriciteitscentrales voor deze magnetron? (Een beetje centrale is 200MW. Dan heb je dus 500000 electriciteitscentrales nodig)
- Waarom? Wie heeft hier baat bij?
- Hoe heeft Bush, nu er 1000 kiezers dood zijn die niet op hem hebben gestemd, hier baat bij?
- Hoe helpt Katrina Bush, nu hij 106 miljard dollar aan orkaan-hulp moet besteden die hij nu niet meer aan Irak kan besteden?
Ja dat is een feit, lees de artikelen.. oordeel zelf...quote:
Dat het een feit is hoor je mij nog niet zeggen, maar ga wel jouw links grondig doornemen. Bedankt alvast voor de info.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ja dat is een feit, lees de artikelen.. oordeel zelf...
óf ga voor de tv zitten.. en laat voor je beslissen..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef junkie19 het volgende:
[..]
In Alaska staat 240 hectare aan death towers die dag en nacht blazen.. triljoenen WATT.. en dat is maar een klein stukje van een WERELDWIJD HAARP netwerk.. Zie ook andere artikels op www.educate-yourself.org..
Eeeeeerm nou, neuh, ik ben niet zo'n tv kijker, ben meer een natuurkundig/wetenschappelijk tiepjequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ja dat is een feit, lees de artikelen.. oordeel zelf...
óf ga voor de tv zitten.. en laat voor je beslissen..
Nee meestal niet, maar ik kom dan meestal ook niet van die sjakko's tegen zoals in dit topic.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:31 schreef UncleScorp het volgende:
Lol post jij dat overal zo ... dat mensen doorslaan ?
Dan blijf je mss beter in de iets-luchterige topics ... kwestie van je hersencelletjes hier niet teveel te vermoeien ...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef natte-flamoes het volgende:
Nee meestal niet, maar ik kom dan meestal ook niet van die sjakko's tegen zoals in dit topic.
joh .. maar een centrifugale kracht zoals een orkaan trekt geen perfecte rondjesquote:Op woensdag 28 september 2005 10:08 schreef natte-flamoes het volgende:
Een centrufigale kracht zorgt toch altijd voor een cirkel?
Ik vraag me af, heb jij je uberhaubt goed verdiept in dit onderwerp zodat jij daar goede conclusies over kunt geven? Want nu lijkt het er een beetje op dat jij voor jezelf bijna conclusies trekt over een onderwerp waar je blijkbaar geen kaas van hebt gegeten. Met als gevolg dat je spoken gaat zien, om het maar even oneerbiedig te zeggen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:15 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat is dan het doel van dit topic? Een observatie doen van een fenomeen en het verder daarbij laten?
wie zegt dat ik het erbij laat , ik wacht alleen nog wel eerst even op een meteoloog die haarfijn uitlegt welke volkomen logische oorzaak zulke rondjes hebbenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:03 schreef coz het volgende:
ok , nogmaals dit topic is eigenlijk bedoeld voor conspiracy rondom katrina (en rita mag er ook bij)
pff , zegt er een die eerst binnen komt vallen dat ik er geen kaas van gegeten heb , spoken ziet en geen conclusies mag trekken die ik toch al niet trok ... als jij dat verbeterd zal ik je geen lieverd meer noemen , deal honneponquote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef natte-flamoes het volgende:
En gelieve me geen schoonheid te noemen. Betuttelen doe je maar bij je vrienden.
ik kan me er een paar oorzaken bij bedenken, maar weinig natuurlijke ..op zich hoeven die oorzaken ook geen vreemd iets te zijn , maar dan hebben we nog geen conclusie of het iets veranderd aan een orkaan. ik zal eens kijken of ik iets kan vinden enzo en ik vond die plaatjes vannacht rond een uur of 1 .. mss voorbarig om het te posten, maar ik trek er ook geen conclusies bij .. ik heb voor mezelf ook nog geen vaste conclusie getrokken , maar wees blij dat ik al niet zit te schreeuwen dat ik het ultieme bewijs gevonden hebquote:Op woensdag 28 september 2005 10:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Hmm, je hebt gelijk wat je in het laatste stuk zegt. Zullen we dan vanaf nu gewoon reageren zonder buttelingen van jouw kant en rare opmerkingen van mijn kant?
Maar dan nog mijn vraag, heb jij je voldoende verdiept in het fenomeen 'orkaan' en radarbeelden bekeken zodat jij uit kan sluiten dat een radarbeeld met een op het oog schijnbaar perfecte ronding geen natuurlijk fenomeen kan zijn?
Hamsterweken bij AH?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En die voedselrellen in augustus (waar de voorspelling over spreekt) zijn me ook niet opgevallen trouwens.
Wanneer je het in je openingspost hebt over haarp, de topictitel noemt katrina, dan trek je eigenlijk al een conclusie. Ik vind het een beetje flauw dat je nu zegt geen conclusies te trekken. Wees dan gewoon stoer en trek een conclusie, en durf vervolgens of op je bek te gaan of voor de overwinning te gaan, of ga eerst je verdiepen qua orkaan-fenomeen en open dan een onderbouwd topic of geen topic. Want nu krijg je de situatie dat elke anti-bush-knakker zulke topics aangrijpt om zijn ongenoegen te uiten.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef coz het volgende:
[..]
ik kan me er een paar oorzaken bij bedenken, maar weinig natuurlijke ..op zich hoeven die oorzaken ook geen vreemd iets te zijn , maar dan hebben we nog geen conclusie of het iets veranderd aan een orkaan. ik zal eens kijken of ik iets kan vinden enzo en ik vond die plaatjes vannacht rond een uur of 1 .. mss voorbarig om het te posten, maar ik trek er ook geen conclusies bij .. ik heb voor mezelf ook nog geen vaste conclusie getrokken , maar wees blij dat ik al niet zit te schreeuwen dat ik het ultieme bewijs gevonden heb![]()
(de discussie over truth kan btw in het "geef *hier* je mening over truth" topic , en is goed ..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |