abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 19:25:35 #51
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_30950088
quote:
ik kan geen biet opmaken uit dat radarbeeld , zelfs die tijd is kapot / jpeg-compressed
Waarvan denk je dat dit een radarbeeld is ?
pi_30950194
Nou de suggestie werd wel gewekt door francorex dat het hier kweken/sturen betreft.

Dat er vervolgens gigantisch veel misging bij de nazorg en er sprake was van totale desinteresse ben ik het mee eens. Maar dat zijn dingen die toch al min of meer bekend zijn uit alle reportages, en weillicht dat hier en daar idd honderden mensen zijn opgepakt en spoorloos zijn in Guantanamo-fashion. Wat het wegjagen van mensne betreft lijkt het me ook vooral een imagoprobleem, foto's van ene sta dbezaaid met lijken komt Bush niet goed uit, net zoals in Irak neuzende journlaisten slecht voor de publieke opinie waren omdat ze een realisitisch niet al te rooskleurig beeld zouden laten zien i.p.v. de goednieuws-show van de reguliere media.
  maandag 26 september 2005 @ 19:36:05 #53
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30950438
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:25 schreef francorex het volgende:

[..]

Waarvan denk je dat dit een radarbeeld is ?
omdat er onderaan staat
RADAR IMAGE FROM NATIONAL WEATHER SERVICE

waarom wordt vandaag ineens alles wat ik zeg in twijfel getrokken

edit , EN omdat je het woord radar zelf ook nog eens tweemaal gebruikt
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 26 september 2005 @ 19:41:03 #54
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_30950591
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:36 schreef coz het volgende:

[..]

omdat er onderaan staat
RADAR IMAGE FROM NATIONAL WEATHER SERVICE

waarom wordt vandaag ineens alles wat ik zeg in twijfel getrokken

edit , EN omdat je het woord radar zelf ook nog eens tweemaal gebruikt
Scherp
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 26 september 2005 @ 20:06:26 #55
115996 francorex
pi_30951424
Zie ik dit nu alleen of ben ik onduidelijk in mijn vraag stelling.

Als ik naar het plaatje kijk dan zie ik een spiraalvormige beweging boven New Orleans dus denk ik dat is waarschijnlijk een radarbeeld van Katrina ...
  maandag 26 september 2005 @ 20:40:12 #56
90061 coz
pi_30952599
het is niet een onduidelijke vraag , het is een absurd radarbeeld .. (niet dat ik een weerman ben ) niet alleen omdat die zijkant zo'n mooi patroontje heeft .. dat kan ook komen door de radar zef , bijv .. als die alleen maar het centrale gedeelte moet oppikken by design en de rest eromheen al buiten range hoort te zijn ... maar omdat er dan toevallig zoiets heftigs is dat het wel wordt opgepikt ..

en het is een onduidelijk plaatje , ik heb duidelijkere ufo's gezien zegmaar .. die frames dat het allemaal kleine onafhankelijke hokjes lijken , dat kan toch gewoon niet bij een tornado ?..

verder is het ook nog eens zwaar onduidelijk omdat die tijd niet te lezen is , wat het nakijken en uitzoeken erg bemoeilijkt

verder nog , dit is danwel een foto van rita en niet katrina .. maar zo'n orkaan is dus echt HUGE
  maandag 26 september 2005 @ 22:46:18 #57
115996 francorex
pi_30956957
Coz beste vriend je zoekt het te ver

Ik dacht dat de meesten hier wel een vortex in zagen en eigenlijke hoopte ik dat jij/jullie gingen antwoorden: Katrina.

MAAR het is geen radarbeeld van Katrina.
Het radarbeeld is genomen op 18 augustus 2005. Maw 10 dagen voor de aankomst van Katrina.

en dit was er te zien op het visuele beeld van dezelfde regio op het zelfde moment:

(wit= bewolking)

Zie je New Orleans liggen onderaan. Bijna geen bewolking te zien buiten die 2 vlekjes.

Maar als er geen wolken zijn waarop de radar reflecteerd, hoe is het dan mogelijk dat we een vortex patroon zien ?

Misschien is dit wel het eerste bewijs dat Katrina gemanipuleerd werd.

Lees er alles over hier: http://www.enterprisemission.com/weblog/weblog.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door francorex op 26-09-2005 22:52:34 ]
  dinsdag 27 september 2005 @ 00:28:34 #58
90061 coz
pi_30960156
ah dat is wat duidelijker

ik las toevallig eerder vanavond een stukje van enterprisemission ...wat me opviel was het stuk over pentagon binnenin het oog , wat normaal dus doodstil is .. niet dat ik hiervan verder nog iets gehoord / gezien heb in relatie tot katrina , maar toch .. wel weer leuk om in het achterhoofd te houden
pi_30961713
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef francorex het volgende:
Coz beste vriend je zoekt het te ver

Ik dacht dat de meesten hier wel een vortex in zagen en eigenlijke hoopte ik dat jij/jullie gingen antwoorden: Katrina.

MAAR het is geen radarbeeld van Katrina.
Het radarbeeld is genomen op 18 augustus 2005. Maw 10 dagen voor de aankomst van Katrina.

en dit was er te zien op het visuele beeld van dezelfde regio op het zelfde moment:

[afbeelding]
(wit= bewolking)

Zie je New Orleans liggen onderaan. Bijna geen bewolking te zien buiten die 2 vlekjes.

[afbeelding]

Maar als er geen wolken zijn waarop de radar reflecteerd, hoe is het dan mogelijk dat we een vortex patroon zien ?

[afbeelding]

En jij denkt dat als die radarbeelden voor heel de wereld toegankelijk zijn, want dit zijn openbare satellieten, dat alle meteorologen niet kunnen vertalen dat daar iets geks gaande is ?

Zou het niet erg dom zijn als men zo duidelijk voor iedereen daar iets aan het doen is.
pi_30968388
quote:
Het is bewijs van niks, behalve dan dat het bewijst dat er iets gebeurt wat wij (niet-meterologen) niet kunnen verklaren. Maar dat bewijst dus absoluut niet dat er gemanipuleerd is.
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:19:15 #61
90061 coz
pi_30968633
oh , dus nu gaan we in andere topics ook maar even klagen over bewijslast... francorex claimt toch ook niet dat het iets bewijst... er staat toch misschien
pi_30970360
Ik klaag niet, ik wijs er alleen maar op dat er niets bewezen worden. En dus ook niet misschien iets bewezen wordt.

Uit de beelden kan ik iig niets concluderen behalve dat er idd iets gebeurt wat ik niet direct kan verklaren. Maar ik weet ook niet precies wat die radar registreert. Normaal gesproken regenvelden ja, maar is dat hier ook zo? Misschien is er er wel een hele normale meteorologische verklaring voor.
Het kan van alles misschien bewijzen, maar om dat hier nu allemaal op te gaan noemen...
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:25:51 #63
90061 coz
pi_30970550
je snapt best wat ik bedoelde , bedoel het ook niet zo sterk en kwaad .. .. laat maar enzo
pi_30972617
quote:
Dus... het bewijs dat Katrina gemanipuleerd werd bestaat tot zover uit:
- een jpeg waarvan niet bepaald kan worden wat het wel of niet betekent, behalve dat er mensen zijn die in het dagelijks leven niet veel radarbeelden zien die het 'raar' vinden.
- een weblog.

Hier nog even wat feitjes:
- Een storm van Katrina's formaat verstookt zo'n 50-200 triljoen Watt. Dat is gelijk aan een hoeveelheid van 10 megaton (10 miljard kilo) TNT. Per twintig minuten.
- Als je een orkaan wilt 'maken' moet je ergens die energie vandaan halen.

Vraagjes:
- Hoe is dit gerealiseerd? Staat er ergens aan de Amerikaanse kust een magnetron van 100 triljoen Watt?
- Waar staat die dan? Hoe hebben ze dit geheim gehouden?
- Waar staan de electriciteitscentrales voor deze magnetron? (Een beetje centrale is 200MW. Dan heb je dus 500000 electriciteitscentrales nodig)
- Waarom? Wie heeft hier baat bij?
- Hoe heeft Bush, nu er 1000 kiezers dood zijn die niet op hem hebben gestemd, hier baat bij?
- Hoe helpt Katrina Bush, nu hij 106 miljard dollar aan orkaan-hulp moet besteden die hij nu niet meer aan Irak kan besteden?

Orkaan = het weer.
Wordt veroorzaakt door warm zeewater.
Mensen in New Orleans hebben pech.
Er is geen sprake van opzet.
pi_30972918
HAARP ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_30973532
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
HAARP ?

Heb je wel eens een 100 triljoen Watt uitgeschreven?

Reality check:
Orkanen bestaan. Ze worden veroorzaakt door warm ( > 27 C) zeewater.

Shocking News:
Er waren al orkanen voordat HAARP bestond.
pi_30973597
ow sorry dat ik iets postte hoor mister wiseguy
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_30973805
Zou de orkaan in china ook mensenwerk zijn? De overstroming in 1953, ook allemaal een complot?

Sjonge jonge, wat slaan sommige mensen door zeg.
geen
pi_30973993
Lol post jij dat overal zo ... dat mensen doorslaan ?

Gelukkig heeft de wereld jou nog !
pi_30975527
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef mgerben het volgende:
Hier nog even wat feitjes:
- Een storm van Katrina's formaat verstookt zo'n 50-200 triljoen Watt. Dat is gelijk aan een hoeveelheid van 10 megaton (10 miljard kilo) TNT. Per twintig minuten.
- Als je een orkaan wilt 'maken' moet je ergens die energie vandaan halen.
Man is er niet een manier om al die energie eruit te halen? Dan hebben we nooit meer energieproblemen in de wereld!
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:07:35 #71
115996 francorex
pi_30976763
Mijn bedoeling was dit artikel onder de aandacht te brengen.
Ik beweer niets, ik bewijs niets. Ik probeer enkel de sfeer van het artikel over te brengen in de hoop dat iemand het zou lezen.
De link stond hier reeds drie dagen in een andere vorm zonder één reaktie.
Mijn opzet is dus geslaagd
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:21:42 #72
115996 francorex
pi_30977126
@mgerben fijn dat je al je kennis over orkaanen ten toon spreid. Maar ik denk dat de meeste mensen die hier reageren zeker niet moeten onderdoen.
Je komt een beetje uit de hoogte. Zo van, I know it all.
Niet zo netjes ... als je het artikel zou lezen, dan zou je weten dat er niet gesproken wordt over orkaanen creeeren, maar orkanen als het ware lokken... Dat is toch een grote nuance.
pi_30980268
Katrina en Rita zijn beide natuurlijke orkanen die gemanipuleerd en gestuurd door HAARP (weer modificatie technologie). Op educate yourself weten ze het al hele tijd.. en duizenden mensen hebben hun steentje bijgedragen om de kracht van de storm af te laten zwakken..

zie educate-yourself..
http://educate-yourself.org/cn/

Er staan genoeg artikelen over Rita en Katrina.. toch wel wat anders dan dat ze op de TV vertellen
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:10:08 #74
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_30980369
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef junkie19 het volgende:
Katrina en Rita zijn beide natuurlijke orkanen die gemanipuleerd en gestuurd door HAARP (weer modificatie technologie).
Dat is een feit ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_30980494
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef mgerben het volgende:

[..]

Dus... het bewijs dat Katrina gemanipuleerd werd bestaat tot zover uit:
- een jpeg waarvan niet bepaald kan worden wat het wel of niet betekent, behalve dat er mensen zijn die in het dagelijks leven niet veel radarbeelden zien die het 'raar' vinden.
- een weblog.

Vraagjes:
- Hoe is dit gerealiseerd? Staat er ergens aan de Amerikaanse kust een magnetron van 100 triljoen Watt?
- Waar staat die dan? Hoe hebben ze dit geheim gehouden?
- Waar staan de electriciteitscentrales voor deze magnetron? (Een beetje centrale is 200MW. Dan heb je dus 500000 electriciteitscentrales nodig)
- Waarom? Wie heeft hier baat bij?
- Hoe heeft Bush, nu er 1000 kiezers dood zijn die niet op hem hebben gestemd, hier baat bij?
- Hoe helpt Katrina Bush, nu hij 106 miljard dollar aan orkaan-hulp moet besteden die hij nu niet meer aan Irak kan besteden?
In Alaska staat 240 hectare aan death towers die dag en nacht blazen.. triljoenen WATT.. en dat is maar een klein stukje van een WERELDWIJD HAARP netwerk.. Zie ook andere artikels op www.educate-yourself.org..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')