Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
thnxquote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Vanaf nu hou ik de totaal stand van onze site met crunching bijIk tel alles elke dag op rond een uur of 10 's avonds.
En die upload ik op mijn server
Geloof jij mij dan nietquote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef Delnoy het volgende:
staan we echt eerste? ben te lui om te gaan kijken of he tklopt :p
iedereen mag de Wiki verbeteren..... maar niet vern**kenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef Chris.nl het volgende:
[..] [edit]
@Eron ik had moder8or gevraagd de wiki aan te passen, wist niet dat dat normaal in overleg op irc gebeurd
enzo..maargoed.. hij's een beetje verneukt dus je hebt wat te doen
![]()
wie heeft er ons dan verwektquote:Op donderdag 15 september 2005 03:35 schreef Eronymus het volgende:
[..]
(vaak in overleg met het OpperMammaSchaap!! )
quote:Ondanks dat er links en rechts eea op de spaarstand staat mept Fokschaap er een slordige 400K uit en da's best wel veel. Zullen ze daarnaast nog in staat zijn een flinke flush te produceren op de 11-de oktober (of was het nu weer een andere dag??). Persoonlijk denk ik dat het ze wel gaat lukken maar misschien kunnen we er een polletje voor openen
Ze pikken vandaag de eerste plaats af van de Cureseekers. Jammer voor hun dat ze maar kort van het prachtige uitzicht hebben kunnen genieten. De komende tijd zullen ze toch echt tegen de wollige achterwerkjes van de schaapjes moeten loeren. Ook Snowie en de overgebleven Bols Seeker doen goede zaken door een plek te stijgen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:32 schreef Fjolle het volgende:
Denk iedereen aan zijn/haar sig?![]()
En Scoutboy heeft 2 Million Molecules.![]()
Je hoeft server.dat niet toe te voegen, alleen de map waar dat bestandje instaat, dan pakt ie um vanzelf. Maarjah, misschien geeft dat ook een runtime error 6 bij jou, ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 15 september 2005 07:47 schreef Bruce117 het volgende:
Helaas kan ik de stats van FADdict niet produceren op de pc die het meest aan het grazen is.
Als ik de server.dat toe voeg en op OK klik, dan krijg ik een runtime error 6 (Overflow).
![]()
Sorry Eronymus. Nu moet ik gestraft worden. Je mag al mijn wol hebbenquote:Op donderdag 15 september 2005 03:35 schreef Eronymus het volgende:
[..]
iedereen mag de Wiki verbeteren..... maar niet vern**ken![]()
Ik heb dat onleesbare stuk tekst weer verbeterd... de <pre> tags waren wegnormaal ben ik wel degene die het aanpast (vaak in overleg met het OpperMammaSchaap!! )
de naam is schaap, fok schaap.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je hoeft server.dat niet toe te voegen, alleen de map waar dat bestandje instaat, dan pakt ie um vanzelf. Maarjah, misschien geeft dat ook een runtime error 6 bij jou, ik zou het niet weten.
Als je die pc in een netwerk hebt hangen, zou je het via een andere pc kunnen proberen.
Hopelijk lukt het je nog, en anders wordt je gewoon schaap007![]()
tja, de site van Fad is volgens mij effe down. Je mag 'm hier wel vandaan halen.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef goldhorn het volgende:
Mensen,
Ik wilde ook eindelijk de wetenschap eens een handje gaan helpen, dus ik volg de dummie-handleiding. Ik kom alleen niet verder als stap 2: dowloaden van het bestand.
de site waar dit bestand zou moeten staan is : suspended.
Heeft iemand toevallig fadv125g.exe nog ergens gehost staan?
moderator, zet er nog ff een / achter!!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog maar een keer.
Elke avond (rond 2200 uur) post ik de totale crunching van de site http:/members.home.nl/fokschaapje/JobsToBeUploaded
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
moderator, zet er nog ff een / achter!!
gelukkig ligt er maar een domein naam platquote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef goldhorn het volgende:
Mensen,
Ik wilde ook eindelijk de wetenschap eens een handje gaan helpen, dus ik volg de dummie-handleiding. Ik kom alleen niet verder als stap 2: dowloaden van het bestand.
de site waar dit bestand zou moeten staan is : suspended.
Heeft iemand toevallig fadv125g.exe nog ergens gehost staan?
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:06 schreef _moder8or_ het volgende:
18 oktober 2005 ga ik naar Amsterdam voor Ajax - FC Thun. En denk een spandoek mee te nemen met erop "FOKSCHAAP.NL GROET AJAX"doen?
Dankzij een geweldige meid zoals jijquote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je op zo'n geweldig idee?
Komt inderdaad op TV. Nederland 2 om 20:45 live.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Roeji het volgende:
Komt die wedstrijd op tv? (ik ben een volslagen voetbal leek/noob dus vergeef t me als ik een stomme vraag stel)
Maar áls het op tv komt, dan gaat ik zitten kijken tot ik t spandoek zie!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:16 schreef _moder8or_ het volgende:
de volgende wordt beter 1-of-billion
Als het in beeld is, kun je er dan een avi/mpeg/whatever van maken?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:53 schreef Roeji het volgende:
Oke!![]()
*programmeert video alvast, mocht ik het tegen die tijd vergeten zijn*
In het begin gaat de camera rond. Ik hang mijn banner op de lange zijde (tegenover de TV camera) valt niet te missenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:23 schreef Roeji het volgende:
ik zal het proberen om te zetten, als t me lukt. Hopelijk werkt de NOS ook mee door het in beeld te krijgen.![]()
haha, klinkt stom maar hier herken ik mzelf wel in. ik haalde ook altijd van dat soort fratsen uit!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen hoor ...
Had vanmiddag om 15:00 een afspraak bij het ATR Uitzendbureau en het regende een beetje. Dus hop ik spring op mijn Peugeot fiets, en 100 meter voor aankomst had je een houten brug. Dus ik ga op de brug, aan het einde daarvan, ligt een hoofdstraat. Dus ik begin voorzichtig met afremmen.
Maarja, wat doe ik? Ik rem met mijn voorrem, dus mijn band slingerde alle kanten op -> Ik vol onderuit. Mijn fiets was op snelheid en glijd nog enkele meters door totdat het afremde op de (jawel) hoodstraat.
Ik blij dat ik niets had, maar toen zag ik een aankomende pickup-truck en rijdt vol over de achterkant van mijn fiets heenHalfords: Totall Loss
Wel oppassen voor de wehkamp hequote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle ligt nog steeds bij de brievenbus te wachten...........![]()
* devzero legt een dekentje over Fjolle.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle ligt nog steeds bij de brievenbus te wachten...........![]()
Ik maak er nog 1. Met het logo erbij van ons clupje.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Roeji het volgende:
Geweldig!!!![]()
Ik denk dat ik dit niet over t hoofd ga zien.![]()
Waar kan ik het fokschaap logo vinden.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef Roeji het volgende:
Hahaha, heb je tijd over _moder8or_? Als je zo graag schildert, ik heb nog wat deuren en kozijnen die gedaan moeten worden. (wel zonder fok!logo enzo)![]()
dees:quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar kan ik het fokschaap logo vinden.
En dank voor je aanbod
mooi werk! deze 2e lijkt me beter leesbaar vanaf een afstand...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier trouwens mijn 2e creatie. en deze vind ik veel mooier
[afbeelding]
Heb zojuist gemaild naar Danny. Even toestemming gevraagd of ik het FOK! logo mag gebruiken. Uiteraard horen jullie mijn uitslag.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
mooi werk! deze 2e lijkt me beter leesbaar vanaf een afstand...![]()
He, het logo is nog strakker geworden!!!!!!quote:
idd een stuk strakker...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
He, het logo is nog strakker geworden!!!!!!![]()
Alleen is het wel nog zo dat als je op de stats-pagina kijkt er nog wat witte pixels omheen zitten.
Ja ik weet het ik ben een enorme pietlut
Zal wel even kijken naar de pixeltjesquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
He, het logo is nog strakker geworden!!!!!!![]()
Alleen is het wel nog zo dat als je op de stats-pagina kijkt er nog wat witte pixels omheen zitten.
Ja ik weet het ik ben een enorme pietlut
loopt FaD op een pocketPC?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:37 schreef DukeBox het volgende:
Heb vandaag er eindelijk een pctje bij, letterlijk, mijn pocket pc
als je deze gebruikt moet het weg zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Onder linux wel.quote:
En nu nog transparant..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef Timmo het volgende:
als je deze gebruikt moet het weg zijn
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Morgen ga ik het doek kopen van mijn/onze spandoek10x2 meter wordt de groote!
En dit heb ik nog gemaakt!Hoop dat jullie het niet erg vinden.
[afbeelding]
Ik ga zaterdag beginnen met tekenen/spuiten. Fotoverslag komt eraanJullie missen niets.
ubergeilquote:Op donderdag 15 september 2005 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Zoals beloofd.
15 september 2005 : 23:00
[afbeelding]
Zo beter?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ubergeilstaat er schitterend bij, kan je nog de datum en tijd in die afbeelding verwerken?
Kut ik ben zelf een p.lut
Ik heb idd alles 2maal berekend, en het klopt echtquote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
heuj, _moder8or_ weet je zeker dat die "total crunching" klopt? Ik heb al de helft ervanonderweg.
en ik heb ook al 200K :Squote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
heuj, _moder8or_ weet je zeker dat die "total crunching" klopt? Ik heb al de helft ervanonderweg.
ROFLquote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Kut ik ben zelf een p.lut
[,,]
ehm, ik kom tot 50982 crunchende puntjes..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb idd alles 2maal berekend, en het klopt echt
mooi werk Jump.quote:
Hee Hoo, als er meer mensen "live" gaan, zijn er vast wel wat medefokkertjes die ons/mij daar op willen wijzenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef Chris.nl het volgende:
lol, en als ik nu reload kunnen jullie opnieuw tellen
tiet veur 'n pafke
@1-of-6Billoin, mooi dat je de namen & de linkerframe wil gaan bijhouden, nu maardat je geen naam over het hoofd ziet
Heb je MSN?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
@_moder8or_: stuur me anders even een mailtje, dan kunnen we nog even e.e.a. "optimaliseren"![]()
daar ben ik te oud voorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik kom nu telkens uit op 43345. Dit heb ik nu dus bijgewerkt.
[afbeelding]
[..]
Heb je MSN?
Hier heb ik geen verstand van helaas, maar gefeli met je 300k !!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Raar trouwens.
FadDict zegt dat 2 van m'n grazende PC's op "Idle" staan, terwijl dat niet zo is..... Herstarten (zowel van FadDict als van de PC's) had niet veel effect. Meer mensen met hetzelfde probleem?![]()
* Chris.nl [edit] lamaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Raar trouwens.
FadDict zegt dat 2 van m'n grazende PC's op "Idle" staan, terwijl dat niet zo is..... Herstarten (zowel van FadDict als van de PC's) had niet veel effect. Meer mensen met hetzelfde probleem?![]()
FaD user daily stats (15 September 2005)quote:Gisteren was een zwarte dag voor de Cureseekers want ze moesten hun eerste plek in de stats afgeven aan de schaapjes van Fok. Maar voor vandaag staan ze er beter voor want ze hebben de eerste plek te pakken in de dagstats. Gaan de Cureseekers hun ware kracht laten zien of zijn het slechts de gebruikelijke plaagstootjes van een faire " verliezer"?
Link is aangepast. Van wiki's heb ik geen kaas gegeten. Een lijstje met links kan ik eventueel wél zo ophoestenquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef Jumparound het volgende:
Oke, ik heb mn pagina aangepast...
het is nu: http://www.sjoerdjump.nl/fad/
Misschien is het een idee om een wiki.fok.nl te maken voor de links naar de serverpages van fokschapers? dan kan je makkelijk aan je eigen pagina de andere users toevoegen!
Je link is aangepast..quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef Jumparound het volgende:
Oke, ik heb mn pagina aangepast...
het is nu: http://www.sjoerdjump.nl/fad/
We hebben al een verzamelpagina voor serverpages van fokschapers gemaakt... 1-of-6billion heeft de startpagina gemaakt en gaat de namen van users bijhouden / toevoegen incl. mooi naambordje. _moder8or_ telt elke avond de totaalstand op en plaatst hier een afbeelding van.quote:Misschien is het een idee om een wiki.fok.nl te maken voor de links naar de serverpages van fokschapers? dan kan je makkelijk aan je eigen pagina de andere users toevoegen!
oke, maar als ik ff snel een link wil zoeken of toevoegen dan heb je iig een centraal verzamel ding...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:36 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je link is aangepast..
[..]
We hebben al een verzamelpagina voor serverpages van fokschapers gemaakt... 1-of-6billion heeft de startpagina gemaakt en gaat de namen van users bijhouden / toevoegen incl. mooi naambordje. _moder8or_ telt elke avond de totaalstand op en plaatst hier een afbeelding van.
'k vind um zelf erg mooi gemaakt en als die pagina een beetje wordt bijgehouden lijkt een wiki mij overbodig.
ziet er wel goed uit.. kan idd handig zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, maar als ik ff snel een link wil zoeken of toevoegen dan heb je iig een centraal verzamel ding...
mij lijkt het wel handig iig
Maar zoveel boeit het niet
pssst thnx voor de tip, ik dat die liVe nog op meer plekken fout geschreven staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:30 schreef 1-of-6Billion het volgende:
psst chris.nl: het is LIVE ipv LIFE (over mierenneuken gesproken)
![]()
Geen idee, voor de bananen htlm gebruikte ik zelf kladblok, en dreamweaver voor de layout ( tables toevoegen etc..) van css zelf heb ik nog nooit gehoord maar er is een boel over op google te vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:41 schreef Jumparound het volgende:
ja, dat weet ik... maar het kloten is me ook wat waard!
Ff lekker bezig zijn is ook oke! ik zit me toch maar te vervelen op mn werk...
Ik ben alleen benieuwd of je ook css kan toevoegen aan een page voor de layout?
Als je kijkt naar Eronymus, die heeft kleurtjes in zn tabellen e.d..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Geen idee, voor de bananen htlm gebruikte ik zelf kladblok, en dreamweaver voor de layout ( tables toevoegen etc..) van css zelf heb ik nog nooit gehoord maar er is een boel over op google te vinden.
pst, wie is chirs.nl?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef Jumparound het volgende:
he bah! wat een gruwelijke kleuren heb ik gebruikt! LOL
http://www.sjoerdjump.nl/fad/
je hebt mailquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Eronymus, die heeft kleurtjes in zn tabellen e.d..
Hj heeft volgens mij een css file die de layout bepaald...
dus eigelijk is mn vraag voor eronymus
pssst, dat is de molquote:
Denk dat wij met zijn allen toch wel de miljoen moeten kunnen halen..?quote:
Dit zijn exact de stats zoals ik ze binnen krijg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 07:20 schreef devzero het volgende:
Ja.
hoewel de stats op fad.qik.nl nu een beetje van slag zijn: 3. (2) 27499777 [DPC] Fokschaap -1490876 (1248); -1490876 en toch is er niemand weg?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 05:28 schreef Scarafax het volgende:
Heys mensen... ik ga Jeffrey ( _moder8or_ ) helpen met spuiten van de banner.
En aan de hand van zijn ontwerp heb ik maar even voorbeeldje gemaakt van hoe het er dan uit komt te zien... voila:
[afbeelding]
Sluit ik me bij aan.quote:
Enne. Zo gaat hij echt worden hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:57 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.![]()
Verder hebben we 2 certificaten:
7 Million Molecules voor DukeBox en 2 Million Molecules voor Jumparound.![]()
Er is inderdaad niemand weg, dus zl hopelijk bij de volgende update wel rechtgetrokken worden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 07:20 schreef devzero het volgende:
Ja.
hoewel de stats op fad.qik.nl nu een beetje van slag zijn: 3. (2) 27499777 [DPC] Fokschaap -1490876 (1248); -1490876 en toch is er niemand weg?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 05:28 schreef Scarafax het volgende:
Heys mensen... ik ga Jeffrey ( _moder8or_ ) helpen met spuiten van de banner.
En aan de hand van zijn ontwerp heb ik maar even voorbeeldje gemaakt van hoe het er dan uit komt te zien... voila:
[afbeelding]
Met 2 meter hoog word ie eigenlijk meer de afmeting van het doek dat iets ernaast hangt met de jodenster, maar goed... gaat om het idee... lol...![]()
Misschien beetje late reactie, maar nog geen antwoord hierop gezien.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Raar trouwens.
Ideetje, misschien heeft iemand per ongeluk zijn team member nummer in de setup gewijzigd of leeg gemaakt?! Op tabblad 'general' hoort die op 2047 te staan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Er is inderdaad niemand weg, dus zl hopelijk bij de volgende update wel rechtgetrokken worden?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Spacebull01 het volgende:
[..]
Ideetje, misschien heeft iemand per ongeluk zijn team member nummer in de setup gewijzigd of leeg gemaakt?! Op tabblad 'general' hoort die op 2047 te staan!
![]()
Kut, snel kijken welke pc er geflushed heeft!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:57 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.![]()
Verder hebben we 2 certificaten:
7 Million Molecules voor DukeBox en 2 Million Molecules voor Jumparound.![]()
Ehm, ik denk dat het aan FadDict ligt. Op een andere PC staat het ook geinstalleerd en die geeft het wel goed aan.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef DPC-Kristof het volgende:
[..]
Misschien beetje late reactie, maar nog geen antwoord hierop gezien.
De oplossing:
Kijk eens na of de klok van al je pc's wel gelijkstaat. Als FADdict een update binnenkrijgt van een andere pc die meer dan x (als ik me niet vergis: marge van 10) minuten geleden gemaakt is, dan veronderstelt die dat de client idle is.
Als je een backup (kopie) van Find-a-Drug wil terugzetten kan je de hele map verwijderen uit de programfiles en de backup terugzetten...quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef Roeji het volgende:
Dan nog een vraag; ik wil wel graag mn oude spul van fad terugzetten. Welke bestanden moet ik dan vervangen? Of kan ik gewoon de hele map over de nieuwe installatie heen kopieren?
Cool!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Goed nieuws
We hebben zojuist doek gekocht voor het spandoek.
Koste maar ¤1.50 per meter, en is nu 12meter lang en 1,50meter hoog. Plus spuitbussen. Totale kosten: ¤ 38 euro
Al geprobeerd die backup jobs te verzenden???quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef Roeji het volgende:
[..]
indeed en we staan niet meer 1equote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef mcintosh het volgende:
Het ziet er naar uit dat we de stats voor vandaag verneukt hebben
altijdquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:24 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dus binnenkort WEER een feestje![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het spandoek toch anders gaat worden. Ik wil het minder 'reclame-achtig' hebbenquote:
Je kan die kleine lettertjes weglaten (www.blablabla.nl, www.bla.nl en www.worldbla.nl)...quote:Op zondag 18 september 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het spandoek toch anders gaat worden. Ik wil het minder 'reclame-achtig' hebben
Ideeën?
quote:Hmm, aparte stats zo op de vroege ochtend.
Geen schaapjes die de ranglijst aanvoeren. Erger nog, ook in de overall lijst zakken ze twee plaatsen. Is er een schaapje over het hek gesprongen en in een andere weide gaan grazen?
Héél apart, laten we hopen dat het beestje zich weldra weer bij de schaapjeskudde voegt want zoiets is natuurlijk niet leuk. Misschien is er ergens een goede schaapjespsychiater onder ons die met een paar goede gesprekken weet te achterhalen waarom?
Als dat niet helpt moeten we misschien gewoon dreigen met de grote boze schaapjesslager. Niet mijn manier maar als het helpt om een verloren schaapje weer bij de kudde te krijgen.....
Door het vertrek van een schaapje komen we vandaag helaas met een negatieve score uit de strijd. Da's dan jammer.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:05 schreef valing het volgende:
DukeBox is nog niet terug bij de kudde
http://stats.free-dc.org/new/allmovement.php?proj=fad
Misschien dat het de volgende update lukt? Wat heb je precies gedaan?quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef DukeBox het volgende:
Hehe.. nee, dat is het niet. Heb alle clients op 2047 staan, geen idee waarom dat niet werkt.
Ja maar we hebben afgesproken dat het belangrijker is aan te geven waar het om draait in de topictitel dan aan te geven dat het een reeks isquote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef okee6 het volgende:
Als ik mijn totaal puntentotaal in fadspy vergelijk met dat van de stats dan mis ik 6521 punten, hebben meer mensen dat? En kan er weer iets van schaap in de TT? Het topic vind je zo haast niet terug, het was toch een reekstopic![]()
Dan moet ik dus elk topic zelf even bookmarken. Tvp-en mocht ook al niet, gezellige boel. 'Fokschaap' vind ik bdw nuttiger dan '1e overall'.quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja maar we hebben afgesproken dat het belangrijker is aan te geven waar het om draait in de topictitel dan aan te geven dat het een reeks is![]()
De officiële, momenteel is het 171540 om 165019quote:En welke stats bedoel je, de officiële of die van fad.qik.nl ?
Topic staat iig vrij bovenaan DIG meestalquote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus elk topic zelf even bookmarken. Tvp-en mocht ook al niet, gezellige boel. 'Fokschaap' vind ik bdw nuttiger dan '1e overall'.
[..]
De officiële, momenteel is het 171540 om 165019![]()
De totalen zoals die nu worden voorgespiegeld door FAD spy zijn meestal niet overeenkomstig met het aantal punten dat ik uiteindelijk voor de job ontvang, maar die zijn veel groter dan die dikke 6000 punten. Ik heb wel eenmaal gehad dat twee jobjes niet waren meegerekend, die zou men later nog handmatig toevoegen. Dat waren er ruim 3400, volgens mij zijn die goed terecht gekomen. Ben benieuwd of meer mensen iets dergelijks zien in FAD Spy.quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Maareh das apart, ik heb zelf Faddict dus kan er niet veel over zeggen. Die punten die je mist zijn niet de punten die nu aan het crunchen zijn? Anders lijkt het erop dat er een job niet goed ge-upload is... staat er een job tussen met precies dat aantal punten die je mist?
Alles is weer in orde hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 16:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is er gebeurd met onze ranking
euhm, boe!quote:Op zondag 18 september 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm. Ajax verloren. Wij denken (helaas voor julle én voor mij) dat het FoK!schaap.nl spandoek niet door gaat. Daarvoor in plaats komt een andere tekst erop
Maar we zorgen wel dat we jullie niet gaan teleurstellen. Sorry
En weer vandaag 3 jobs af
ben er ondertussen aan gewent om aan alle kanten gepasseerd te worden.quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
sorry chris.nl en bruce117 dat ik jullie weer ingehaald heb
Was een leuke om uit te zoeken, maar deze kan ik verklaren. subteam cybertroy & friends, heeft 1 member (team cybertroy). Deze member is geen lid meer van 2047 (goh.. komt bekend voorquote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef mcintosh het volgende:
Vreemde stats... in de user stats heeft DPC 1,6 miljoen punten
In de team stats maar 550k ....
I aime to pleasequote:
quote:Woei, de schaapjes hebben hun famliielid weer op het droge weten te trekken. De stats zijn hersteld en da's maar goed ook. Stel je voor het verloren diertje zou tot shoarma zijn verwerkt. Doodzonde voor zo een prachtgrazertje
We zijn helaas niet helemaal van de ellende verlost want volgens de stats zijn het nu Cybertroy & Friends die de kuierlatten hebben genomen. Misschien waren ze ook op zoek naar het verloren schaapje en zijn ze nu in de verkeerde weide aan het grazen?
Gisteren konden wij het helaas niet maken, omdat het regendequote:Op maandag 19 september 2005 09:00 schreef Jumparound het volgende:
kommop moderator!
We willen dat spandoek zien!
en dat certificaat krijg je vanzelf wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |