ziet er wel goed uit.. kan idd handig zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, maar als ik ff snel een link wil zoeken of toevoegen dan heb je iig een centraal verzamel ding...
mij lijkt het wel handig iig
Maar zoveel boeit het niet
pssst thnx voor de tip, ik dat die liVe nog op meer plekken fout geschreven staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:30 schreef 1-of-6Billion het volgende:
psst chris.nl: het is LIVE ipv LIFE (over mierenneuken gesproken)
![]()
Geen idee, voor de bananen htlm gebruikte ik zelf kladblok, en dreamweaver voor de layout ( tables toevoegen etc..) van css zelf heb ik nog nooit gehoord maar er is een boel over op google te vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:41 schreef Jumparound het volgende:
ja, dat weet ik... maar het kloten is me ook wat waard!
Ff lekker bezig zijn is ook oke! ik zit me toch maar te vervelen op mn werk...
Ik ben alleen benieuwd of je ook css kan toevoegen aan een page voor de layout?
Als je kijkt naar Eronymus, die heeft kleurtjes in zn tabellen e.d..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Geen idee, voor de bananen htlm gebruikte ik zelf kladblok, en dreamweaver voor de layout ( tables toevoegen etc..) van css zelf heb ik nog nooit gehoord maar er is een boel over op google te vinden.
pst, wie is chirs.nl?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef Jumparound het volgende:
he bah! wat een gruwelijke kleuren heb ik gebruikt! LOL
http://www.sjoerdjump.nl/fad/
je hebt mailquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Eronymus, die heeft kleurtjes in zn tabellen e.d..
Hj heeft volgens mij een css file die de layout bepaald...
dus eigelijk is mn vraag voor eronymus
pssst, dat is de molquote:
Denk dat wij met zijn allen toch wel de miljoen moeten kunnen halen..?quote:
Dit zijn exact de stats zoals ik ze binnen krijg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 07:20 schreef devzero het volgende:
Ja.
hoewel de stats op fad.qik.nl nu een beetje van slag zijn: 3. (2) 27499777 [DPC] Fokschaap -1490876 (1248); -1490876 en toch is er niemand weg?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 05:28 schreef Scarafax het volgende:
Heys mensen... ik ga Jeffrey ( _moder8or_ ) helpen met spuiten van de banner.
En aan de hand van zijn ontwerp heb ik maar even voorbeeldje gemaakt van hoe het er dan uit komt te zien... voila:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |