quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
moderator, zet er nog ff een / achter!!
gelukkig ligt er maar een domein naam platquote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef goldhorn het volgende:
Mensen,
Ik wilde ook eindelijk de wetenschap eens een handje gaan helpen, dus ik volg de dummie-handleiding. Ik kom alleen niet verder als stap 2: dowloaden van het bestand.
de site waar dit bestand zou moeten staan is : suspended.
Heeft iemand toevallig fadv125g.exe nog ergens gehost staan?
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:06 schreef _moder8or_ het volgende:
18 oktober 2005 ga ik naar Amsterdam voor Ajax - FC Thun. En denk een spandoek mee te nemen met erop "FOKSCHAAP.NL GROET AJAX"doen?
Dankzij een geweldige meid zoals jijquote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je op zo'n geweldig idee?
Komt inderdaad op TV. Nederland 2 om 20:45 live.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Roeji het volgende:
Komt die wedstrijd op tv? (ik ben een volslagen voetbal leek/noob dus vergeef t me als ik een stomme vraag stel)
Maar áls het op tv komt, dan gaat ik zitten kijken tot ik t spandoek zie!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:16 schreef _moder8or_ het volgende:
de volgende wordt beter 1-of-billion
Als het in beeld is, kun je er dan een avi/mpeg/whatever van maken?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:53 schreef Roeji het volgende:
Oke!![]()
*programmeert video alvast, mocht ik het tegen die tijd vergeten zijn*
In het begin gaat de camera rond. Ik hang mijn banner op de lange zijde (tegenover de TV camera) valt niet te missenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:23 schreef Roeji het volgende:
ik zal het proberen om te zetten, als t me lukt. Hopelijk werkt de NOS ook mee door het in beeld te krijgen.![]()
haha, klinkt stom maar hier herken ik mzelf wel in. ik haalde ook altijd van dat soort fratsen uit!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen hoor ...
Had vanmiddag om 15:00 een afspraak bij het ATR Uitzendbureau en het regende een beetje. Dus hop ik spring op mijn Peugeot fiets, en 100 meter voor aankomst had je een houten brug. Dus ik ga op de brug, aan het einde daarvan, ligt een hoofdstraat. Dus ik begin voorzichtig met afremmen.
Maarja, wat doe ik? Ik rem met mijn voorrem, dus mijn band slingerde alle kanten op -> Ik vol onderuit. Mijn fiets was op snelheid en glijd nog enkele meters door totdat het afremde op de (jawel) hoodstraat.
Ik blij dat ik niets had, maar toen zag ik een aankomende pickup-truck en rijdt vol over de achterkant van mijn fiets heenHalfords: Totall Loss
Wel oppassen voor de wehkamp hequote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle ligt nog steeds bij de brievenbus te wachten...........![]()
* devzero legt een dekentje over Fjolle.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle ligt nog steeds bij de brievenbus te wachten...........![]()
Ik maak er nog 1. Met het logo erbij van ons clupje.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Roeji het volgende:
Geweldig!!!![]()
Ik denk dat ik dit niet over t hoofd ga zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |