Waar kan ik het fokschaap logo vinden.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef Roeji het volgende:
Hahaha, heb je tijd over _moder8or_? Als je zo graag schildert, ik heb nog wat deuren en kozijnen die gedaan moeten worden. (wel zonder fok!logo enzo)![]()

dees:quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar kan ik het fokschaap logo vinden.
En dank voor je aanbod

mooi werk! deze 2e lijkt me beter leesbaar vanaf een afstand...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier trouwens mijn 2e creatie. en deze vind ik veel mooier
[afbeelding]

Heb zojuist gemaild naar Danny. Even toestemming gevraagd of ik het FOK! logo mag gebruiken. Uiteraard horen jullie mijn uitslag.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
mooi werk! deze 2e lijkt me beter leesbaar vanaf een afstand...![]()

He, het logo is nog strakker geworden!!!!!!quote:

idd een stuk strakker...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
He, het logo is nog strakker geworden!!!!!!![]()
Alleen is het wel nog zo dat als je op de stats-pagina kijkt er nog wat witte pixels omheen zitten.
Ja ik weet het ik ben een enorme pietlut

Zal wel even kijken naar de pixeltjesquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
He, het logo is nog strakker geworden!!!!!!![]()
Alleen is het wel nog zo dat als je op de stats-pagina kijkt er nog wat witte pixels omheen zitten.
Ja ik weet het ik ben een enorme pietlut

loopt FaD op een pocketPC?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:37 schreef DukeBox het volgende:
Heb vandaag er eindelijk een pctje bij, letterlijk, mijn pocket pc

als je deze gebruikt moet het weg zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]

Onder linux wel.quote:
En nu nog transparant..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef Timmo het volgende:
als je deze gebruikt moet het weg zijn

quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Morgen ga ik het doek kopen van mijn/onze spandoek10x2 meter wordt de groote!
En dit heb ik nog gemaakt!Hoop dat jullie het niet erg vinden.
[afbeelding]
Ik ga zaterdag beginnen met tekenen/spuiten. Fotoverslag komt eraanJullie missen niets.

ubergeilquote:Op donderdag 15 september 2005 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Zoals beloofd.
15 september 2005 : 23:00
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |