Het is nog wel wat vroeg om iets daarover te zeggen. Maar PSV maakt geen sterke indruk, net zomin als Ajax. Als PSV het dan niet wordt, hoop ik vurig op AZ. Een keer geen Ajax, PSV of Feyenoord. Ow, en vergeet RKC niet, dat maar niet wil verliezenquote:Op zondag 18 september 2005 18:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Omdat je vaak ziet als een ploeg in het begin al zoveel punten verliest (ik vind het veel) dat er een gaatje geslagen wordt.. en die is lastig in te halen...
Kom op, jullie zijn definitief afgehaakt.quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
We gaan gewoon voor de titel hoor. Straks is Alex weer fit, Carrizo zal door gaan breken, Afellay is de nieuwe Van Bommel en we pakken die titel gewoon.
Ow natuurlijk, ajax verliest 2 keer en haakt definitief af voor de titel, maar PSV niet hoor, nee nee.quote:Op zondag 18 september 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
We gaan gewoon voor de titel hoor. Straks is Alex weer fit, Carrizo zal door gaan breken, Afellay is de nieuwe Van Bommel en we pakken die titel gewoon.
quote:Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ow natuurlijk, ajax verliest 2 keer en haakt definitief af voor de titel, maar PSV niet hoor, nee nee.
Tering zeg
He poly-autist, is het al eens in je op gekomen dat zelfs ik wel eens een grapje maak? Of moet ik speciaal voor jou met post-icons werken omdat jij het niet kunt bevatten?quote:Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ow natuurlijk, ajax verliest 2 keer en haakt definitief af voor de titel, maar PSV niet hoor, nee nee.
Tering zeg
Sterke opening. Wees eens reëel, relnicht.quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef cultheld het volgende:
He poly-autist, is het al eens in je op gekomen dat zelfs ik wel eens een grapje maak? Of moet ik speciaal voor jou met post-icons werken omdat jij het niet kunt bevatten?
vergeet Heracles nietquote:Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op, jullie zijn definitief afgehaakt..
Ben benieuwd hoe jullie het gaat doen tegen topclubs als AZ en RKC.
Wat is dat voor Amsterdamse arrogantie.quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef appelsientje het volgende:
ik moet er niet aan denken dat AZ en Feyenoord in de CL komen
Sinds bekend is dat ik al jaren bij Heracles Almelo kom, ben ik een polyfanquote:
Terecht dan.quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Sinds bekend is dat ik al jaren bij Heracles Almelo kom, ben ik een polyfan![]()
Vind het dan ook een hele eer, cuntheld spreekt me er contant mee aanquote:Op zondag 18 september 2005 18:49 schreef TC03 het volgende:
Terecht dan.
jup maar een heel seizoen houden ze niet vol, dus aan het einde krijgen ze weer een inzinkingquote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef JeroenV het volgende:
RKC zal dit niet lang volhouden. Simpelweg te weinig kwaliteit. AZ gaat gewoon heel ver komen denk ik.
Ben ik het wel mee eens, maar dan moeten ze toch echt beter voetballen dan vandaagquote:Op zondag 18 september 2005 18:54 schreef Goldboy het volgende:
Wat een gezeur, 1 keer verliezen, meteen is Hiddink en z'n hele elftal niet meer goed genoeg voor welke plek dan ook.
ja wie niet (behalve RKC)quote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar hebben jullie al punten laten liggen.
Het blijft natuurlijk pas het 2e optreden van dit nieuwe PSV. Zeker als je bedenkt dat je 3 van je belangrijkste verdedigers in vergelijking tot 2 wedstrijden terug kwijtraakt en je dan ook nog eens in de wedstrijd 2 vervangers kwijt raakt, dan is 1-0 nog best binnen de perken. PSV moet gewoon opnieuw bouwen binnen het elftal met de nieuwe jongens en hopen dat de blesures van Alex, Ball, Reiziger allemaal meevallen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar dan moeten ze toch echt beter voetballen dan vandaag
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.quote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach dat zijn we inmiddels wel gewend
Tja, dat Eindhovens Dagblad toch, he?quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef leolinedance het volgende:
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.
Iddquote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef Spideyman het volgende:
Aan de andere kant werd de verdediging totaal op z'n kop gezet en was een gelijkmaker op het laatst wel het minste geweest wat verdiend was.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef Spideyman het volgende:
Aan de andere kant werd de verdediging totaal op z'n kop gezet en was een gelijkmaker op het laatst wel het minste geweest wat verdiend was.
Ach we zitten in hetzelfde schuitje, dus dan kunnen we elkaar het beste steunen door op visite te komen in elkaars topicsquote:Op zondag 18 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
wel grappig, nu we één keer verliezen komen de supporters van de andere clubs meteen de ramptoerist uithangen. Hebben jullie zeker gemist het afgelopen seizoen
de vaste bezoekers van dit topic daargelaten natuurlijk.
Groningen en Heracles uit is altijd nog anders dan AZ en Feyenoord. Daarnaast gaven de meeste van ons gewoon toe dat we verdiend hebben verlorenquote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je wint zelf ook niet wat heb je te lachen![]()
Tuurlijk kom ik langs, we hebben vandaag tegen jullie gespeeld. Even buurten dusquote:Op zondag 18 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
wel grappig, nu we één keer verliezen komen de supporters van de andere clubs meteen de ramptoerist uithangen. Hebben jullie zeker gemist het afgelopen seizoen
de vaste bezoekers van dit topic daargelaten natuurlijk.
Ik zeg ook dat ze verdiend hebben gewonnen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Groningen en Heracles uit is altijd nog anders dan AZ en Feyenoord. Daarnaast gaven de meeste van ons gewoon toe dat we verdiend hebben verloren
Ik moet eerst zien of jullie in huidige vorm van AZ en Feyenoord winnen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ze verdiend hebben gewonnen.
En zelfde geld winnen wij van Feyenoord en AZheb je nog niks om te lachen
Haha ja te gek voor woorden. Er MOET gewoon altijd ajax in de Spits.quote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd
Klein stukje PSV dat ze van Schalke wonnen en , dan een heel lul vrehaal van Rosenberg of Charisteas in de spits
quote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vind het dan ook een hele eer, cuntheld spreekt me er contant mee aan![]()
Vorm is niet altijd nodig.quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet eerst zien of jullie in huidige vorm van AZ en Feyenoord winnen.
We zullen zienquote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vorm is niet altijd nodig.
Nou dat zien we Zaterdag 15-10 en Zondag 11-12 wel.quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet eerst zien of jullie in huidige vorm van AZ en Feyenoord winnen.
Ach ik hoop morgen te lezen dat iemand van Ajaks zijn been heeft gebroken dan hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ja te gek voor woorden. Er MOET gewoon altijd ajax in de Spits.
Klein stukje PSV, een hele pagina over Babel ofzo![]()
Idd gewoon doorgaanquote:Op zondag 18 september 2005 20:26 schreef knep het volgende:
Kap eens met die calimero berichten![]()
Slechte wedstrijd, geen motivatie en wat pech met blessure's.
Snel vergeten.
Kun je wel om lachen, maar wat klopt er niet aan het feit dat de verdediging van PSV op z'n kop werd gezet door de blessures van Reiziger en Ballquote:
Zo is dat Noca! Gefeliciteerd met de overwinning! Zorg er nu ook maar voor dat je ook tegen AZ, Ajax en Feyenoord wint!quote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik langs, we hebben vandaag tegen jullie gespeeld. Even buurten dus
Daarnaast is iedereen natuurlijk vrij om te gaan waar hij wil
Daarom liet ik dat stukje van de blessures ook weg, daar kun je als ploeg idd weinig aan doen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je wel om lachen, maar wat klopt er niet aan het feit dat de verdediging van PSV op z'n kop werd gezet door de blessures van Reiziger en Ball
Daarnaast heeft PSV meer kansen gehad en waren ze op het eind een paar keer dichtbij de gelijkmaker.
LOL.. maar wel een stel houthakkers dat 100% terecht wint van een slap en ongeinspireerd PSV.quote:Op zondag 18 september 2005 20:43 schreef DIJK het volgende:
Ach ja. Altijd lastig, groningen uit. Eerst zo'n teringeind met de bus, en dan nog spelen tegen die gemotiveerde houthakkers. Kan gebeuren. Jammer maar helaas.
Ik wist dat je ging komenquote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Cart_man het volgende:
Hihi
Precies, verder niet getreurd, qua stand op de ranglijst verandert er ook niet heel erg veelquote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef appelsientje het volgende:
Kut wedstrijd..
idd snel vergeten en op naar de volgende...
dat is lekker jaquote:Op maandag 19 september 2005 00:42 schreef The_M het volgende:
Kone bracht ook helemaal niks vandaagIk heb toch niet zo heel veel vertrouwen in dit seizoen. En er komt een zware reeks aan met H'veen uit, Fener uit, AZ thuis, Ajax thuis en Milan uit
![]()
Bommel viel trouwens weer goed in bij Barca vanavond
![]()
nee Groningen was een uitschieter.quote:Op maandag 19 september 2005 00:48 schreef knep het volgende:
Ik zie het ook niet zitten met deze smalle selectie.
Schalke was een uitschieter lijkt me.
quote:Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wist dat je ging komenik zat al te wachten
gefeliciteerd trouwens met de overwinning.
Komt omdat de hoofd redacteur een grote ajacied is.quote:Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ja te gek voor woorden. Er MOET gewoon altijd ajax in de Spits.
Klein stukje PSV, een hele pagina over Babel ofzo![]()
Tribal Footballquote:Jaap Stam spreekt zich uit over mogelijke terugkeer
In het verleden was Jaap Stam nooit zo duidelijk of hij wel wilde terugkeren naar Nederland en naar PSV. De geruchtensite Tribal Football wist een interview op te pikken waarin de verdediger onomwonden liet weten na afloop van zijn contract terug naar PSV te willen. Uit welke bron Tribal Football dit interview heeft, wordt niet duidelijk. 'Als er iets misgaat, ben ik degene die de schuld krijg' aldus Stam over de kritiek op zijn persoon in Italie. 'Ik weet niet waarom dat is. Ik voel me goed in vorm. Ik weet dat ik moet verbeteren, maar ik ben me ervan bewust dta ik onder vuur lig bij de critici.' 'Er is geen direct contact geweest met PSV, maar ik ben op de hoogte van de berichten uit Nederland. Ik heb altijd gezegd dat als mijn contract hier eindigt, ik naar mijn club in Nederland terugga en dat is PSV.'
Idd. Óf het wordt een schitterende periode, óf een zware domper. Heb er wel zin in!quote:Op maandag 19 september 2005 00:42 schreef The_M het volgende:
Kone bracht ook helemaal niks vandaagIk heb toch niet zo heel veel vertrouwen in dit seizoen. En er komt een zware reeks aan met H'veen uit, Fener uit, AZ thuis, Ajax thuis en Milan uit
![]()
Bommel viel trouwens weer goed in bij Barca vanavond
![]()
sssssssssssssst laat me nu ff lekker dromenquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk eerder dat hij de opvolger van Alex zal zijn dan.
Daar hebben we ( als PSV inclusief supporters zijnde ) toch maar mooi 2 punten van afgesnoept! en uit nog wel!quote:
behoorlijk, let eens op het commentaar bij Ajax wedstrijden, bij Ajax RBC die vent ook helemaal enthousiast ( de commentator van de wedstrijd zelf bedoel ik he niet de mensen in de studio ). volgens mij zit er een behoorlijke Ajax fan bij de commentatoren die altijd ook toevallig de Ajax wedstrijden mag doen! Bij de goal van Galasek klonk het alsof hij had gescoord in de verlenging van een Champions League Finale (bij wijze van spreke danquote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kutcommentator van Talpa zeg. Anti-PSV, dat is duidelijk![]()
Ach, Stam. Die heeft zijn goede periode al achter zich. Hij is geen schim meer van de verdediger die hij ooit was.quote:
jack van gelderquote:Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
behoorlijk, let eens op het commentaar bij Ajax wedstrijden, bij Ajax RBC die vent ook helemaal enthousiast ( de commentator van de wedstrijd zelf bedoel ik he niet de mensen in de studio ). volgens mij zit er een behoorlijke Ajax fan bij de commentatoren die altijd ook toevallig de Ajax wedstrijden mag doen! Bij de goal van Galasek klonk het alsof hij had gescoord in de verlenging van een Champions League Finale (bij wijze van spreke dan) .
Pcies, Studio Sport had ook een duidelijke voorkeur voor Ajax en dat is nu niet veel anders. Dus wat maakt het uitquote:
Dan heb je helelmaal 0,0 voetbal achterin...........quote:Op maandag 19 september 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
ja als jaap terug komt... dan zit het (samen met Alex) compleet dicht achterin.. dat lijkt mee een ideaal kopel.
We hebben sowieso al 0,0 voetbal in ons team, dus zoveel verschil zal het niet maken. Je krijgt alleen 50% minder goals tegen, dus doe maar.quote:Op maandag 19 september 2005 16:55 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan heb je helelmaal 0,0 voetbal achterin...........
Ja we hebben toch gelijk of niet soms? Ach ja, het is duidelijk wie er aan het eind van het seizoen weer op het stadhuisplein staanquote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fast kneuzerige gecalimero is nog zo veel zieliger dan de eventuele clubvoorkeur van bepaalde commentatoren.
Ow, boe-fucking-hoo-hoo de media haat ons, we krijgen maar een klein stukje in de krant BOEHOEHOE.
Djeez, grow up.
Het is sowieso al een typisch nederlandse vergissing om te veronderstellen dat "voetbal" bij je centrale duo in de verdediging vereiste is. Zorg er eerst maar eens voor dat ze fatsoenlijk kunnen verdedigen. Daarna kun je altijd nog naar andere dingen gaan kijken. Liever een goede verdediger die de meeste ballen gewoon inlevert bij het middenveld dan een wat creatievere speler met een mooie pass die nogal eens in de fout gaat. (en dat gaat vaak samen, verdedigers die degelijk verdedigen combineren met "voetbal" zijn in europa al dun gezaaid)quote:Op maandag 19 september 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
We hebben sowieso al 0,0 voetbal in ons team, dus zoveel verschil zal het niet maken. Je krijgt alleen 50% minder goals tegen, dus doe maar.
Hij heeft een dikke autoquote:Op maandag 19 september 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
als Stam terug zou komen zou dat geweldig zijn, maar k kan me ook nog interviews herinneren dat hij vertelde dat hij weer in kampen wilde gaan wonen en niet verder dan een uur wilde gaan voetballen
Okequote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fast kneuzerige gecalimero is nog zo veel zieliger dan de eventuele clubvoorkeur van bepaalde commentatoren.
Ow, boe-fucking-hoo-hoo de media haat ons, we krijgen maar een klein stukje in de krant BOEHOEHOE.
Djeez, grow up.
Als je zijn verleden en de staat van zijn kniebanden kent, zal de oorzaak duidelijk zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paniekaankoop zeker, maar die blessure heeft misschien meer met wedstrijdritme te maken dan een oude blessure. Dus we wachten wel af..
Is Alex dan nog niet terug? Als dat zo is, kunnen we Koné in het shirt van Addo laten spelenquote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Oke
Volgende week woensdag tegen Fenerbahce:
Gomes
Lamey - Ooijer - Addo - Lucius
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
Lamey, Addo en Afellay in de Turkse heksenketel
quote:PSV raakt Ball en Reiziger weken kwijt
PSV is Michael Ball en Michael Reiziger enkele weken kwijt. Beide onlangs aangetrokken verdedigers liepen een forse blessure op in het competitieduel met FC Groningen.
Michael Ball blijkt een binnenband van zijn rechterknie te hebben ingescheurd. De medische staf vermoedt dat de Engelse linksback zes tot acht weken niet aan voetballen toe zal komen. Ball stond zondag pas voor de tweede keer in het veld als PSV'er, toen hij na 35 minuten van het veld stapte.
Michael Reiziger zat toen al in de kleedkamer. De voormalig international moest zich na zeventien minuten laten vervangen. Hij blijkt een spierscheuring in zijn rechterheup te hebben opgelopen. De centrale verdediger kan enige weken niet spelen.
Tja, als het tegen zit, dan zit het meestal ook meteen goed tegen...quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef Neoktheone het volgende:
Zeg voorlopig maar dag tegen Reiziger en Ball![]()
[..]
(bron: VI.nl)
[moppersmurfmode]quote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, als het tegen zit, dan zit het meestal ook meteen goed tegen...
boeiend... wij zitten NU in een dip.. aan het eind van het seizoen zijn we weer de beste en hebben we alsnog via playoffs championsleague (voorrronde)quote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, als het tegen zit, dan zit het meestal ook meteen goed tegen...
Mij bekruipt echt de vrees dat PSV dit jaar voor het eerst sinds tijden niet bij de eerste 3 gaat eindigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |