Sinds bekend is dat ik al jaren bij Heracles Almelo kom, ben ik een polyfanquote:
Terecht dan.quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Sinds bekend is dat ik al jaren bij Heracles Almelo kom, ben ik een polyfan![]()
Vind het dan ook een hele eer, cuntheld spreekt me er contant mee aanquote:Op zondag 18 september 2005 18:49 schreef TC03 het volgende:
Terecht dan.
jup maar een heel seizoen houden ze niet vol, dus aan het einde krijgen ze weer een inzinkingquote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef JeroenV het volgende:
RKC zal dit niet lang volhouden. Simpelweg te weinig kwaliteit. AZ gaat gewoon heel ver komen denk ik.
Ben ik het wel mee eens, maar dan moeten ze toch echt beter voetballen dan vandaagquote:Op zondag 18 september 2005 18:54 schreef Goldboy het volgende:
Wat een gezeur, 1 keer verliezen, meteen is Hiddink en z'n hele elftal niet meer goed genoeg voor welke plek dan ook.
ja wie niet (behalve RKC)quote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar hebben jullie al punten laten liggen.
Het blijft natuurlijk pas het 2e optreden van dit nieuwe PSV. Zeker als je bedenkt dat je 3 van je belangrijkste verdedigers in vergelijking tot 2 wedstrijden terug kwijtraakt en je dan ook nog eens in de wedstrijd 2 vervangers kwijt raakt, dan is 1-0 nog best binnen de perken. PSV moet gewoon opnieuw bouwen binnen het elftal met de nieuwe jongens en hopen dat de blesures van Alex, Ball, Reiziger allemaal meevallen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar dan moeten ze toch echt beter voetballen dan vandaag
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.quote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach dat zijn we inmiddels wel gewend
Tja, dat Eindhovens Dagblad toch, he?quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef leolinedance het volgende:
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.
Iddquote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef Spideyman het volgende:
Aan de andere kant werd de verdediging totaal op z'n kop gezet en was een gelijkmaker op het laatst wel het minste geweest wat verdiend was.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef Spideyman het volgende:
Aan de andere kant werd de verdediging totaal op z'n kop gezet en was een gelijkmaker op het laatst wel het minste geweest wat verdiend was.
Ach we zitten in hetzelfde schuitje, dus dan kunnen we elkaar het beste steunen door op visite te komen in elkaars topicsquote:Op zondag 18 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
wel grappig, nu we één keer verliezen komen de supporters van de andere clubs meteen de ramptoerist uithangen. Hebben jullie zeker gemist het afgelopen seizoen
de vaste bezoekers van dit topic daargelaten natuurlijk.
Groningen en Heracles uit is altijd nog anders dan AZ en Feyenoord. Daarnaast gaven de meeste van ons gewoon toe dat we verdiend hebben verlorenquote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je wint zelf ook niet wat heb je te lachen![]()
Tuurlijk kom ik langs, we hebben vandaag tegen jullie gespeeld. Even buurten dusquote:Op zondag 18 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
wel grappig, nu we één keer verliezen komen de supporters van de andere clubs meteen de ramptoerist uithangen. Hebben jullie zeker gemist het afgelopen seizoen
de vaste bezoekers van dit topic daargelaten natuurlijk.
Ik zeg ook dat ze verdiend hebben gewonnen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Groningen en Heracles uit is altijd nog anders dan AZ en Feyenoord. Daarnaast gaven de meeste van ons gewoon toe dat we verdiend hebben verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |