Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.quote:Op zondag 18 september 2005 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach dat zijn we inmiddels wel gewend
Tja, dat Eindhovens Dagblad toch, he?quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef leolinedance het volgende:
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.
Iddquote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is waar. Net als altijd een volle pagina ajax in de krant, en dan zo'n klein kutstukje PSV ergens weggemoffeld.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef Spideyman het volgende:
Aan de andere kant werd de verdediging totaal op z'n kop gezet en was een gelijkmaker op het laatst wel het minste geweest wat verdiend was.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:07 schreef Spideyman het volgende:
Aan de andere kant werd de verdediging totaal op z'n kop gezet en was een gelijkmaker op het laatst wel het minste geweest wat verdiend was.
Ach we zitten in hetzelfde schuitje, dus dan kunnen we elkaar het beste steunen door op visite te komen in elkaars topicsquote:Op zondag 18 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
wel grappig, nu we één keer verliezen komen de supporters van de andere clubs meteen de ramptoerist uithangen. Hebben jullie zeker gemist het afgelopen seizoen
de vaste bezoekers van dit topic daargelaten natuurlijk.
Groningen en Heracles uit is altijd nog anders dan AZ en Feyenoord. Daarnaast gaven de meeste van ons gewoon toe dat we verdiend hebben verlorenquote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je wint zelf ook niet wat heb je te lachen![]()
Tuurlijk kom ik langs, we hebben vandaag tegen jullie gespeeld. Even buurten dusquote:Op zondag 18 september 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
wel grappig, nu we één keer verliezen komen de supporters van de andere clubs meteen de ramptoerist uithangen. Hebben jullie zeker gemist het afgelopen seizoen
de vaste bezoekers van dit topic daargelaten natuurlijk.
Ik zeg ook dat ze verdiend hebben gewonnen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Groningen en Heracles uit is altijd nog anders dan AZ en Feyenoord. Daarnaast gaven de meeste van ons gewoon toe dat we verdiend hebben verloren
Ik moet eerst zien of jullie in huidige vorm van AZ en Feyenoord winnen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ze verdiend hebben gewonnen.
En zelfde geld winnen wij van Feyenoord en AZheb je nog niks om te lachen
Haha ja te gek voor woorden. Er MOET gewoon altijd ajax in de Spits.quote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd
Klein stukje PSV dat ze van Schalke wonnen en , dan een heel lul vrehaal van Rosenberg of Charisteas in de spits
quote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vind het dan ook een hele eer, cuntheld spreekt me er contant mee aan![]()
Vorm is niet altijd nodig.quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet eerst zien of jullie in huidige vorm van AZ en Feyenoord winnen.
We zullen zienquote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vorm is niet altijd nodig.
Nou dat zien we Zaterdag 15-10 en Zondag 11-12 wel.quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet eerst zien of jullie in huidige vorm van AZ en Feyenoord winnen.
Ach ik hoop morgen te lezen dat iemand van Ajaks zijn been heeft gebroken dan hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ja te gek voor woorden. Er MOET gewoon altijd ajax in de Spits.
Klein stukje PSV, een hele pagina over Babel ofzo![]()
Idd gewoon doorgaanquote:Op zondag 18 september 2005 20:26 schreef knep het volgende:
Kap eens met die calimero berichten![]()
Slechte wedstrijd, geen motivatie en wat pech met blessure's.
Snel vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |